Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6320)

Vierailija
6021/6320 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suuttui minulle kun ajoin kolarin eikä se ollut edes oma syyni. Auto meni ruttuun mutta minä loukkaannuin hyvin lievästi. Äiti jäkätti että tuolla tavalla menet törppöilemään,nauraa naapuritkin..en uskaltanut ajaa autoa yli vuoteen ja minusta tuli epävarma kuski.

Vierailija
6022/6320 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtui edellisestä: Meillä oli pöytään katettu illallinen, valitti kun söimme pöydän ääressä, eikä hän saanut ottaa lautasta sohvalle ja katsoa tv:tä kun söi. Ja sitten valitti kun lapsemme oli mukana kun söimme. 

Olemme kaikki yli 30v.

Meillä oli lapsi ja meidän ystävillä ei vielä omaa. Tämän pariskunnan toinen osapuoli ei voinut käsittää, että meidän lapsi oli aina samaan aikaan pöydässä, kun me aikuiset söimme. Siis lapsi sai tietenkin myös samaan aikaan ruokaa. Tyytyväisenä ja rauhallisena istui pöydän päässä syöttötuolissa eikä pahemmin ääntäkään pitänyt. Avasi suun, kun lusikka lähestyi, ihan siististi söi ja siinä samalla pystyttiin käymään keskustelua aikuisten kesken ilman mitään häslinkiä. Silti tämä joka kerta jauhoi samaa, että miksi se on samaan aikaan pöydässä, että eikö sille voi antaa ensin ruokaa ja laittaa sitten lattialle. Hän oli nähnyt, kun jossain toisessa perheessä toimittiin niin, ja se oli hänen mielestään hyvä tapa. No sori, mutta meidän lapsi ei ole mikään koira, joka patistetaan pois keittiöstä, kun ihmiset syö!

Hauska oli kyllä seurata joitakin vuosia myöhemmin, kun saivat oman lapsen. Siinäpä se natiainen tapitti aikuisten ruokailussa mukana eikä yhtään enää haitannut. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6023/6320 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen uskonnollinen luokanopettaja suuttui minulle, kun en kuulunut kirkkoon ja minua ei oltu kastettu. Pahinta suuttumusta ja tyrmistystä kesti kaksi viikkoa.

Vierailija
6024/6320 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella opettaja ei pitänyt minusta, koska ei ollut pitänyt isosiskostani. Sain kaikki hänen vihansa aina päälleni. Olin syypää kaikkeen ja hänen suosikkinsa sai kiusata minua silmiensä edessä- kun puolustauduin, hän kielsi minua.

Vanhempieni lähellä asuva perhe ovat vihoitelleet meidän perheelle noin 40 vuotta.

Tässä syitä: isäni kannatti heidän mielestään väärää puoluetta, ajoimme uudemmalla autolla kuin he, vanhempani kävivät aiemmin kirkossa mutta eivät koskaan tyrkyttäbeet sitä naapureille, käräytin samaa koulua käyneen tyttärensä siitä että varasti kotoamme rahaa ja tavaraa, olin hyvä kaveri heidänkin hyvän kaverinsa kanssa jne. Kyseisen perheen lapset olivat kovia kiusaamaan muita mutta syyttivät toisia kiusaamisesta. Terveisiä vaan sinne pohjoiseen, jos tunnistatte itsenne- ja vieläkö perheenne tapoihin kuuluu muilta varastelu sekä ryypiskely?

Vierailija
6025/6320 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne aiemmin naapurista joka mäkätti niistä kenkänastoista. Tänään hän säksätti siitä kun joltain oli jäänyt pesupulveria pesukoneen päälle pyykkituvalla ja suhtauduin tilanteeseen melko lunkisti. Eihän se ole asiallista ettei jälkiä siivota, mutta tämä halusi varauskirjan (käytössä on nyt sähköinen varauslista josta ei näy, kuka pesutuvan on varannut). Sen perusteella hän sitten pääsisi sotkijoiden jäljille ja sanoi että:"Pitäisi sitten hyökätä sanomaan vähän kovemmin" jotta tajuaisivat. Totesin, että ystävällinen huomauttaminen on monesti paljon tehokkaampaa. Kuulemma hymistelemällä ei tilanne parane ja mietti että millainenkohan sotku näillä pesutuvan sotkijoilla on kotona. 

En yhtään epäile sitä, etteikö tämä naapuri haluaisi tunkea myös näiden sotkua aiheuttaneiden kotii , koska on jo ainakin yhden naapurin mukaan yrittänyt tulla heille kutsumatta. Minä en kuitenkaan hänen mielestään suhtautunut asiaan "riittävän vakavasti". 

Huoh. En tiedä muista, mutta itse en vaivaa pätkääkään päätäni sillä, miltä kenenkin kotona näyttää. Ehkä sitten, jos tulisi luteita tai jotain, haluaisin tietää, mistä ne ovat lähtöisin. 

Vierailija
6026/6320 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui minulle, kun en mennytkään auttamaan häntä muutossa, koska minulla oli korona kuumeineen ja muine oireineen. Elettiin kevättä 2020 eikä koronaa vastaan ollut vielä rokotteitakaan. Välit ovat edelleen poikki.

Vierailija
6027/6320 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun kerroin, etten asu Helsingissä vaan Tuusulassa. En ole koskaan asunut Helsingissä, ei hänkään :D Ilmeisesti ei olla tästä syystä enää kavereita

Vierailija
6028/6320 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tän kaverin kanssa vuosia läheisissä väleissä ja molemmilla oli suunnitelmana aloittaa tukiperhetoiminta. Kaveri löys miehen, jonka kanssa muutti kimppaan ja mies ei halunnut tukiperheeksi. Kaveri suuttui mulle eikä enää halua olla tekemisissä. Olen edelleen itse sinkku ja toimin tukiperheenä, on mukavaa puuhaa :D

Vierailija
6029/6320 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkoa tuohon pesulajuttuun. En itse puutu muiden asioihin kovin herkästi, mutta olen jättänyt kerran ystävällisen lapun hissiin, jossa pyysin lopettamaan (useita päiviä putkeen jatkuneen) kovaäänisen musiikinsoiton. Ja se jumputus häiritsi tuolloin sekä yöuniani että työhön ja opintoihin keskittymistäni päiväsaikaan ja otti päähän. En kuitenkaan koskaan mene näissä tilanteissa musiikinsoittajan oven taakse, koska vaikka tässä talossa vaikuttaa asuvan kunniallista porukkaa, en varmuuden vuoksi halunnut mahdollisesti aiheuttaa tilannetta, jonka johdosta olisin joutunut jonkun silmätikuksi tai joka olisi voinut kääntyä jopa aggressiiviseksi, ja haluan pitää etäisen ystävälliset välit kaikkiin. Musiikinsoitto loppui. Jos joku joskus pitää bileet jotka hiljenevät klo 24 mennessä tai kuuntelee joskus kovemmalla musiikkia hetken aikaa, en jaksa naputtaa asiasta. Minua ei myöskään häiritse koirien haukunta tai muu sellainen. Kerrostalossa on elämää joka lähtöön. 

Vierailija
6030/6320 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa ja kierrätän kaiken mitä voi, sillä säästää jätemaksuissa ihan hyvin. Minulla on lämpökomposti biojätteille ja isot kestokassit joihin kerään muovit, pahvit, paperit, metallit yms ja käyn tyhjentämässä ne kierrätyspisteeseen kuukauden parin välein. Kaverini veti jostain syystä herneen nokkaan kaapissa piilossa olevasta kierrätys järjestelmästäni ja alkoi esitellä netistä muovisia kaukaloita jota " ovat niiiin paljon parempia kuin nuo rumat likaiset kestokassit". Kommentoin mainostettuihin laatikoihin mahtuu 1/3 tai osa 1/4 siitä mitä kasseihini, joten tyhjennysväli olisi paljon lyhyempi kuin nykyään. Kaverini vaahtosi että nehän voi tyhjentää aina kun menee ulos ja suuttui kun huomautin että kerrostalossa se ehkä toimii, mutta 6 km ajomatka kierrätyspisteeseen on vähän eri asia kuin kävellä portaat alas ja roskakatokseen. Kaverini lähti nokka pystyssä jotain mutisten kotiinsa.

Vierailija
6031/6320 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini soitti innoissaan ja kertoi varanneensa liput risteilylle Tukholmaan ja siellä yhteen konserttiin. Neljän hengen hytti, hotelli ja liput, tekevät niin ja niin paljon, kertoi mikä on osuuteni ja sanoi että voit maksaa monbilepaylla tai samalle tilille kuin ennenkin.

Olin puhelimessa ihan hiljaa aika pitkään ja kaverini jo kyseli että mitä nyt? Sain kysyttyä että kävit meillä eilen, muistatko että meillä on kuukauden ikäinen vauva???  Kaverini ihan vakavissaan selitti että voin jättää vauvan miehelleni ja karata viikonlopuksi, olinhan itse sanonut että toivuin synnytyksestä nopeammin kuin luulin.

En karannut viikonlopuksi ja jättänyt täysimetyksellä olevaa vauvaa mieheni hoidettavaksi, yhden kaverin kyllä menetin.

Vierailija
6032/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostimme uudehkon sähköauton puhtaasti siitä syystä, että sillä töihin kulkeminen on huomattavasti halvempaa kuin polttomoottorilla (minulla on pitkä työmatka enkä pääse julkisilla).

Tiedän kyllä, että ei sen valmistus mikään ilmastoteko ole mutta ei ole polttomoottorinkaan valmistus. Ja ajojen vihreys riippuu siitä millä sähkö on tuotettu.

Mutta: on näitä jotka eivät hyväksy sähköautoa periaatteesta, ja joka kerta pitää päästä jäkättämään siitä kuinka sähkö tuotetaan usein fossiilisesti... Olen jo useasti sanonut että me olemme valinneet sähköntoimittajan sieltä vihreimmästä päästä eikä mekään olla kenenkään valintoja haukkumassa tai arvostelemassa.

Tuntuu, että tämän arvostelijan mielestä olemme jotain alempaa luokkaa emmekä saa tehdä ensimmäisenä mitään valintoja.

Mikäli tämä haukkuja itse olisi ensimmäisenä päätynyt sähköautoon punnittuaan vaihtoehdot tarkkaan (kuten m

Sähköhän tulee siltä toimittajalta, joka paikkakunnallasi on ja sillä vihtåreydellä, kun paikkakuntasi sähköntoimittajalla on. Eri asia sitten, kuka siitä velottaa ja miten se kompensoidaan toimittajalle.

Vierailija
6033/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin syntymään isosiskoni nimipäivänä. Sisko on jo aikuinen, muttaa jaksaa silti mököttää ja syyllistää minua joka vuosi samasta aiheesta. Olen kuulemma pilannut hänen päivänsä.

Vaikka oikea syyllinen on äitisi: hänhän se sinut maailmaan juuri sinä päivänä päätti pullauttaa.

Vaikka oikea syyllinen tähänkin oli isäsi. Hänellä SE ,oli varmaan ensin mielessä.

Mistä kirjasta?:

Kyllä se antaa jos on äitiinsä tullu. Ja jos isäänsä, niin sehän suorastaan pyytää!

Varmmaankkin tunttemattomasta..!

Veikkaan: Täällä Pohjan tähden alla

Kapteeni Kaarna Tuntemattomassa sotilaassa.

Vierailija
6034/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuttui vanhempi mies ja huusi: "Älä sinä naisena tule metallialalle, etkö ymmärrä että sitten miesten palkka laskee?". 

Vierailija
6035/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistietoni ärsyttää joitakin ihmisiä.

Vierailija
6036/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini suuttui minulle, kun en mennytkään auttamaan häntä muutossa, koska minulla oli korona kuumeineen ja muine oireineen. Elettiin kevättä 2020 eikä koronaa vastaan ollut vielä rokotteitakaan. Välit ovat edelleen poikki.

Rokotteet ei kyllä vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen, mutta eihän sitä nyt kipeänä jaksa.

Vierailija
6037/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin erästä Mirjaa Mirkuksi,no vähemmästäkin sitä voi suuttua.Ei ollut tarkoitus loukata,mutta tuohan onkin vallankäyttöä.

Vierailija
6038/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti suututtu omasta tekemästään virheestä erästä asiaani koskien vaikka en ole siitä sanallakaan huomauttanut kenellekään.

Vierailija
6039/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin erästä Mirjaa Mirkuksi,no vähemmästäkin sitä voi suuttua.Ei ollut tarkoitus loukata,mutta tuohan onkin vallankäyttöä.

Voi olla eri syitä, miksi joku ei pidä muiden keksimistä lempinimistä. Mielikuva Mirkusta on höynäytettäviä, yksinkertainen ja irtosuhteita harrastava.

Vierailija
6040/6320 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin kertomasta ikääni tilanteessa, jossa ikä ei ole mitenkään oleellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme