Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6327)
Kaverini suuttui siitä että sain diagnoosin, siitä mitä hän esittää hänellä olevan. "Valehtelit kuitenkin ja haet huomiota, ei sulla tällästä ole!!"
Ex-kaveri suuttui.
Oltiin viettämässä iltaa ja iskin silmäni yhteen mieheen. Kyselin kaverilta millanen mies tuo on, kaveri siihen "Ei se sua huoli, koska ei huolinut muakaan, vaikka olen kauniimpi kuin sinä"
Sitten mies huomasi minut ja sinä iltana oli juttua, muttei ei klikannut muuten.
Kaveri suuttui, koska mies kiinnostui. Ei olla enää kavereita, ihan hyvä vaan.
Kaveri suuttui kun lähdin baarista pois, kun tämän kaverin mies ahdisteli minua ja yritti selittää että jätetään tuo kaveri baariin ja vuokrataan hotellihuone.
Tapahtui yliopistossa ensimmäisen vuoden opintoja aloittaessani. Kävellessäni ruokalaan vieressäni käveli yksi vuosikurssiltamme, todella pitkä ja laiha ja mallinnäköinen nainen. Kehuin häntä tästä, että vau sä voisit olla kyllä loistava malli. Hän suuttui, en muista mitä töksäytti takaisin.
Ymmärrän että keskivertoa lyhyemmät/pidemmät ihmiset ovat saaneet koko elämänsä ajan kuulla asiasta, mutta mielestäni ei ole hyvää käytöstä loukkaantua hyväntahtoisuudesta. Mistä kukaan voi tietää onko henkilöllä kompleksi asiasta x joten kehuminen on kielletty.
Miulla on ollut aina omalaatuinen huumorintaju, keksin hauskoja kommentteja. Nuoruudessa olin eräällä kuvapalvelussa jäsenenä missä kommentoitiin kuvia ja toisten kommentteja.
Keksin kuviin mielestäni hauskoja kommentteja joita kaikki tykkäsivät ja naureskeli. Olin se pelle siellä.
Yhtäkkiä kaikki suuttui, koska kuulemma hain vain huomiota, niin kuin muut tytöt hakee vaan huomiota niin tietysti sitten minäkin ja koitin vain kuulemma keksiä nasevia vastauksia.
Koitin snaoa että olin ihan oma itseni ja tällästä juttua tulee vaan mieleen ja sitten kommentoin sen.
Eivät enää tykänneet, koska kaikki tytöt on samanlaisia huomiohu*ria
Mutta lopetin siellä olon koska kaikki suuttui minulle.
Mielensäpahoittaja kirjoitti:
Järjestin hyvälle ystävälleni vauvakutsut. Olimme sopineet hänen miehensä kanssa, että poistuu kotoa tiettyyn aikaan mennessä jotta pääsen ruokien ja koristeluiden pariin. No heidän lähtö viivästyi niin paljon että jouduin jo hänelle soittamaan (koska esim täytekakku oli hyvää vauhtia sulamassa) niin suuttui ensin siitä ja sitten kun palasivat kotiin jossa me juhlijat odotimme niin suuttui siitä kun odotettiin hänen lähtevän. Tästäkin siis sovittu jo että hän poistuu koiran kanssa juhlien ajaksi. En mitään kiitosta saanut, juhlat kustansin ja järkkäsin vaikka ei niin rahaa ois ollutkaan.
Siis kumpi suuttui? Mies vai se sun kaveri?
Tuttava kertoi, että hänestä tulee mummo. Onnittelin ja hehkutin, että onpa ihana ja saa hoitaa vauvaa, jos niin haluaa, eikä tietysti ole pakko.
Varmaan meni vuosi, ettei puhuttu ja ihmettelin asiaa. Hän oli suuttunut, kun olin muka sanonut, ettei hän halua hoitaa lapsenlapsia.
Ei kyllä ole paljon hoitanutkaan😉
Mielensäpahoittaja kirjoitti:
Järjestin hyvälle ystävälleni vauvakutsut. Olimme sopineet hänen miehensä kanssa, että poistuu kotoa tiettyyn aikaan mennessä jotta pääsen ruokien ja koristeluiden pariin. No heidän lähtö viivästyi niin paljon että jouduin jo hänelle soittamaan (koska esim täytekakku oli hyvää vauhtia sulamassa) niin suuttui ensin siitä ja sitten kun palasivat kotiin jossa me juhlijat odotimme niin suuttui siitä kun odotettiin hänen lähtevän. Tästäkin siis sovittu jo että hän poistuu koiran kanssa juhlien ajaksi. En mitään kiitosta saanut, juhlat kustansin ja järkkäsin vaikka ei niin rahaa ois ollutkaan.
Onko se niin ehdotonta, ettei mies saa olla omassa kodissaan kun pidetään vauvakutsuja?
Ystäväpiirissä oli nainen joka oli ollut enemmän tai vähemmän kai ihastunut minuun jo noin vuoden ajan. Itse en ollut kovinkaan kiinnostunut hänestä hänen ripustuvaisen ja oudon luonteensa vuoksi, mutta kuului samaan isoon kaveriporukkaan.
No kerran yksien festareiden aikana päädyin kuitenkin tuikkaamaan häntä (kumin kanssa). Aamulla sanoin kyllä että olin ollut hirveässä humalassa ja että toivottavasti ei pahoita mieltään, mutten ole kiinnostunut mistään suhteesta. Tämä oli kuulemma ok.
Tämän jälkeen hän alkoi kuitenkin tekstailemaan, soittelemaan jne. useamman kerran päivässä. Aluksi vastailin kohteliaan neutraalisti, mutta viestit menivät koko ajan häiriintyneempään suuntaan ja niitä tuli kymmeniä päivässä joten n. kuukauden jälkeen blokkasin hänet.
No meni toinenkin kuukausi kun en kuullut hänestä kunnes soitti salatusta numerosta ja väitti että on raskaana minulle. Itse epäilin asiaa heti kättelyssä. Kyselin asiasta ja naisen antavat päivät eivät täsmänneet. Kun kyseenalaistin häntä, alkoi hän uhkailla abortilla. Itse vain totesin että asia on hänen päätöksessään koska arvelin kyseessä olevan kusetus.
No yllättäen tämä olikin raskaana ja dna-testit tehtiin. Ei ollut minun. Tehtiin toiset testit toisesta varmasta isä-ehdokkaasta. Ei ollut tämänkään. Tämä ei kuulunut minulle enää millään tavalla eikä kiinnostunut omien tulosteni jälkeen.
Kuitenkin tämä nainen oli toisten tulosten jälkeen sitä mieltä että minä olin pilannut hänen maineensa ja alkoi häiriköimään minua. Eli minun olisi kai pitänyt ottaa hänen sanansa totena ja lapsi omakseni kun hän niin sanoin ja kyseenalaistaessani hänet pilasin hänen maineensa kaveripiirissä kun "kaikki tietävät".
Kun olin saanut tälle lähestymiskiellon niin joku kävi vielä heittämässä mukulakiven autoni takalasiin.
Tutulla vanhalla rouvalla oli syntymäpäivä äskettäin.
Soitin: " Ajattelin tulla käväisemään ovellasi päivän kunniaksi, on tuomisia. Mihin aikaan sopisi?"
Rouva kilahti heti:" En mä voi sulle mitään aikaa sanoa! Sittenhän mulla pitää olla tukka pestynä ja tarjottavat pöydässä ja siivottuna! Ei minulla ole aikaa sellaiseen!"
Leppyi vähän kun kerroin etten ole kutsumassa itseäni kylään mutta aion tuoda kukkakimpun, kellonajalla tai ilman.
Olin juuri aloittanut yläasteen, ja eräs luokkamme tyttö pyysi minua kanssaan erääseen 4H-tyyliseen kerhoon koulun jälkeen. Vanhempani olivat tietoisia asiasta, olin ilmoittanut tästä heille jo edellisenä iltana, ja se oli ollut heille täysin ok. Kerhossa oltiin ilman kenkiä ja kävi sitten niin, että jotkut tytöt siellä piilottivat kenkäni. Ne olivat upouudet, enkä malttanut (tai uskaltanutkaan) lähteä ilman niitä, joten etsimme niitä tuon uuden kaverini ja kerhon vetäjän kanssa jonkin aikaa kerhon loppumisen jälkeen. Soitin isälleni kotiin ja kerroin asiasta, sanoin tulevani vähän myöhässä. Isäni sai yllättäen ihan hirveän raivarin ja huusi minulle "jaaha, nyt on vähän selityksen makua ilmassa, kenenkäs kanssa oikein pyörit ja missä? Jonkun pojan kanssa tietysti! Huumeitako meinasitte vetää vai mitä?" Lisäsi myös, että minun olisi parempi tulla kotiin ja äkkiä, tai muuten käy huonosti. Onneksi kengät löytyivät pian.
Isän karjuminen jatkui vielä kotonakin, ja hän myös heitti minua toisella noista kengistäni. Hän oli oikeasti ihan varma siitä, että olin ollut "jossain vetämässä huumeita", mutten ikinä saanut tietää, mistä hän sellaisen keksi. En ollut koskaan antanut minkäänlaista aihetta tuollaisille epäilyille, sillä olin tuohon aikaan ujo hissukka joka melkein pelkäsi poikia ja tuli lähes poikkeuksetta koulusta suoraan kotiin :(
Mulle suututtiin siitä etten jaksanut muutaman huonosti nukutun yön jälkeen kahvikestitä ystävää työpäivän jälkeen. Ok ihan hieno syy. Herään joka arkiaamu 4.20 töihin, muksut herää4. 45 myös. Hyvä idea tulla meille kuuden jälkeen kaffelle. Iltapuuhat meillä alkaa jo 18.30, että saadaan tarpeeksi unta.
Ammattikoulussa luokallani oli tyttö, joka sai raivokohtauksia milloin mistäkin syystä. Kerran hän raivosi todella pitkään, kun toinen nimeni ei ollutkaan se mikä hän luuli sen olevan ja toisella kerralla siitä, kun sanoin hänen valehtelevan kun hän oli vuoden ajan puhunut raskaana olostaan. Hän siis ihan tosissaan luuli muiden uskovan, että vaikka raskaus olisi kestänyt yhteen menoon jo vuoden, mutta silti olisi menossa vasta joku 12 raskausviikko ja että raskausviikko voi vaihdella ihan mielivaltaisesti eli tänään se on viikolla 12, ylihuomenna viikolla 23 ja maanantaina hän odottaisikin yllättäen siamilaisia seitsosia raskausviikolla 57. Lapsen isäkin vaihteli kummasti, milloin se oli opettaja, hänen poikaystävänsä, veljensä, kummin kaima tai vaikka minä, 18-vuotias tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpiirissä oli nainen joka oli ollut enemmän tai vähemmän kai ihastunut minuun jo noin vuoden ajan. Itse en ollut kovinkaan kiinnostunut hänestä hänen ripustuvaisen ja oudon luonteensa vuoksi, mutta kuului samaan isoon kaveriporukkaan.
No kerran yksien festareiden aikana päädyin kuitenkin tuikkaamaan häntä (kumin kanssa). Aamulla sanoin kyllä että olin ollut hirveässä humalassa ja että toivottavasti ei pahoita mieltään, mutten ole kiinnostunut mistään suhteesta. Tämä oli kuulemma ok.
Tämän jälkeen hän alkoi kuitenkin tekstailemaan, soittelemaan jne. useamman kerran päivässä. Aluksi vastailin kohteliaan neutraalisti, mutta viestit menivät koko ajan häiriintyneempään suuntaan ja niitä tuli kymmeniä päivässä joten n. kuukauden jälkeen blokkasin hänet.
No meni toinenkin kuukausi kun en kuullut hänestä kunnes soitti salatusta numerosta ja väitti että on raskaana minulle. Itse epäilin asiaa heti kättelyssä. Kyselin asiasta ja naisen antavat päivät eivät täsmänneet. Kun kyseenalaistin häntä, alkoi hän uhkailla abortilla. Itse vain totesin että asia on hänen päätöksessään koska arvelin kyseessä olevan kusetus.
No yllättäen tämä olikin raskaana ja dna-testit tehtiin. Ei ollut minun. Tehtiin toiset testit toisesta varmasta isä-ehdokkaasta. Ei ollut tämänkään. Tämä ei kuulunut minulle enää millään tavalla eikä kiinnostunut omien tulosteni jälkeen.
Kuitenkin tämä nainen oli toisten tulosten jälkeen sitä mieltä että minä olin pilannut hänen maineensa ja alkoi häiriköimään minua. Eli minun olisi kai pitänyt ottaa hänen sanansa totena ja lapsi omakseni kun hän niin sanoin ja kyseenalaistaessani hänet pilasin hänen maineensa kaveripiirissä kun "kaikki tietävät".
Kun olin saanut tälle lähestymiskiellon niin joku kävi vielä heittämässä mukulakiven autoni takalasiin.
Herraisä, nyt kuullostaa tosi tutulta! Koska tämä oli? Sama naama yritti pilata parisuhteeni aiemman uhrinsa kanssa. Tässäkin kaikki natsaa mitä sen jälkeisistä käänteistä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herraisä, nyt kuullostaa tosi tutulta! Koska tämä oli? Sama naama yritti pilata parisuhteeni aiemman uhrinsa kanssa. Tässäkin kaikki natsaa mitä sen jälkeisistä käänteistä tiedän.
Tai siis en tiedä tietenkään tarkalleen tämän kertojan versiosta mutta mitä sivusta seurannut. Sama nainen häiritsi miestäni tosi pitkään, ja aluksi luulin että mieheni haluaa pitää häneen yhteyttä ennen kuin jouduin toteamaan itse että miehet voivatkin puhua totta. Sama nainen onnistui ainakin aiheuttamaan paljon pahaa mieltä kavereineen jotka uskoivat kaiken mitä hän syötti.
Yksi mies lähetti puhelimeeni viestin, jossa piti näkyä jotain hänen mielestään hienoja erikoisia hymiöitä. Minun vanhassa puhelin-raasussani ne hymiöt näkyivät pilkkuina, sulkuina ja niin edelleen joten pahoittelin miehelle etten saanut viestiä näkymään varmaan niin kuin hän oli tarkoittanut. Mies sai raivarin ja kutsui minua mm. kivikautiseksi ho roksi :D
Vierailija kirjoitti:
Äitini suuttui ja aloitti puolen vuoden mykkäkoulun, kun menimme naimisiin kaikessa hiljaisuudessa, koska emme pitäneet häitä, vaikka hän itse oli suositellut paria viikkoa aikaisemmin, ettei kannata mennä naimisiin ja ettei hän ainakaan ala järjestää häitä.
Myöhemmin hän suuttui, kun oli tehnyt ruokaa, jossa broileri oli jäänyt raa’aksi emmekä uskaltaneet syöttää sitä lapsellemme.
Kerran hän suuttui, kun poikamme,olikin allerginen koiralle. Koirani oli jäänyt venhemmilleni muutettuani kotoa. Hän ilmoitti, että entinen koirani pitää lopettaa ja sanoin asian sopivan minulle ja voin varata jopa ajan. Mitään ei tapahtunut. Kun koira piti,lopulta,lopettaa noin viiden vuoden kuluttua, oli se juuri äidilleni kova,paikka.
Älä,käytä,joka,välissä,pilkkua,kiitos!
Kaveri suuttui kun olin toisten kavereiden kanssa. Tämä suuttunut siis olisi tullut myös mutta oli "kipeä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini suuttui ja aloitti puolen vuoden mykkäkoulun, kun menimme naimisiin kaikessa hiljaisuudessa, koska emme pitäneet häitä, vaikka hän itse oli suositellut paria viikkoa aikaisemmin, ettei kannata mennä naimisiin ja ettei hän ainakaan ala järjestää häitä.
Myöhemmin hän suuttui, kun oli tehnyt ruokaa, jossa broileri oli jäänyt raa’aksi emmekä uskaltaneet syöttää sitä lapsellemme.
Kerran hän suuttui, kun poikamme,olikin allerginen koiralle. Koirani oli jäänyt venhemmilleni muutettuani kotoa. Hän ilmoitti, että entinen koirani pitää lopettaa ja sanoin asian sopivan minulle ja voin varata jopa ajan. Mitään ei tapahtunut. Kun koira piti,lopulta,lopettaa noin viiden vuoden kuluttua, oli se juuri äidilleni kova,paikka.
Älä,käytä,joka,välissä,pilkkua,kiitos!
Pilkut,tulivat, vahingossa, mutta, saat, anteeksi, enkä, provosoidu.
Mulla ei ollut lapsena paljon kavereita, mutta oli yksi, joka oli myöskin näiden kiusaajien kaveri. Mutta tahtoi leikkiå kanssani. Hänen nimi oli Anni.
Kerran kuulin koulussa miten Elisa ja Rosa puhui jotakin pahaa Annista muille koululaisille.
Olin Annilla yötä ja ääni väristen kerroin asiasta hänelle. Ääneni värisi koska en halunnut satuttaa, mutta halusin kertoa.
Anni seuraavana päivänä oli asian koulussa esille ottanut kyseisten kanssa. Koska Rosa oli hänen bestis.
Kun tulin paikalle kaikki kävi sanoin päälle, että olen valehdellut???????????? Suuttuivat minulle, koska puhuin totta.
Ihan ku haluaisin valehtelemalla päästä eroon AINOASTA KAVERISTANI.
Anni ei enää halunnut olla kaverini.
----
Opettaja suuttui minulle kun paljastin lunttaajan, koska miksi katson eteeni enkä omaa koettani?
-------
Tuo oli siis ala-asteella, pieni kyläkoulu. Siellä sattui ja tapahtui ja olin aina syypää. Siksi kaveerasin nuorempien kanssa.
Muistan kerran talvella koko 5-6lk pyöritettiin sellaista isoa lumikiekkoa jääkaukalon ympäri ja koitettiin tehdä siitä tosi korkea. Siinä vaiheessa se oli 2 kertaa isompi kuin me. Sitten se kaatui, mulle suututtiin siitä, että minun olisi pitänyt jäädä sen alle, ettei se olisi kaatunut????
----
Kerran Tuomas ja Elias tyttöjen vessassa uhitteli ja kysyivät uskallanko olla kun Tuomas lyö minua vatsaan. Sanoin, että lyö jos uskallat.
Hän löi, minua sattui, menin vessaan itkemään. Tuomas suuttui, että minua sattui, koska tunti alkaa, ope suuttuu JOS MYÖHÄSTYTÄÄN.
No oma vika että yllytin mutta hän löi.
----
No eikä siinä vielä kaikki.
Mun suku oli pieni, kun isä petti ja vanhemmat erosi koska isä halusi naimisiin sen toisen naisen kanssa. Isän puolen suku suuttui meille ja eristi suvusta. Ollaan kuin ilmaa.
Mun äitin isä suuttui koska äiti erosi, koska on uskovainen eikä kuulu erota, koska on luvattu jumalan edessä "kunnes kuolema meidät erottaa"
Lapsena otti koville, nykyään en kestä yhtään draamaa.