Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
5861/6327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan keskustelupalstalla eräs työntekijä vaati minulta anteeksiantoa. Olin ilmeisesti käyttänyt kirjoittaessani väärää äänensävyä. Asia eteni HR:lle. Ne oli ihan pulassa. En pyytänyt anteeksi. No, kompromissinä toisen työntekijän esimies sanoi että minulle on annettu varoitus vaikka mitään varoitusta ei annettu. Minulta pyydettiin tähän lupa. Annoin luvan koska sain käsittelystä dokumentin.

Minulla oli asiakas, joka kilahti siitä, että olin kirjoittanut ja lähettänyt heidän asiakkailleen aivan äärimmäisen aggressiivisen sähköpostin. Sähköposti oli siis muotoa; "Vietämme iloista tapahtumaa X aikana XX paikassa XXX. Toivomme, että Tekin pääsisitte paikalle. Ilmoittattehan ystävällisesti päivämäärään X mennessä tulostanne tähän sähköpostiin vastaamalla."

Oli niin vihainen tästä sähköpostista, että valitti sekä esimiehelleni että projektinjohtajalleni epäasiallisesti kirjoitetusta sähköpostista, jossa oli hyvin aggressiivinen sävy.

Vierailija
5862/6327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä 90-luvulla 50 markkaa oli todella iso raha, varsinkin kirpparilla. Ihmekään että suuttui.

90-luvulla 50 markkaa oli mun koko illan budjetti ravintolaan keskiviikkoiltana opiskelijana. Yksiön (tosi pienen) vuokra oli 1000 markkaa kuussa ja sitä ennen puolikas kimppakämpän (kolmio) vuokrasta 800 markkaa.

Melkein voit verrata nykyhetkeen niin

1988 oli 50 mk tuntipalkka hanttimiehillä raksalla, tänä päivänä se on alle 20 euroa. Lisäksi kaupassa sai 50 markalla kassin täydeltä ruokia, tämä toteutuu nykyisin enää Lidlissä 50 eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/6327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessani korkeakoulussa ilmoitin opettajalleni noin kuukausi etukäteen sähköpostitse, että olen yhdeltä luennolta pois joululoman jälkeen, koska olen ulkomaanmatkalla. Palattuani Suomeen seuraavalle luennolle opettaja käski minut luokseen luentosalin eteen ja huusi, että hänellä olisi oikeus keskeyttää opintoni ja sanoa minulle että tervetuloa uudelleen ensi syksynä jatkamaan ja että miten pistän isän maksaman matkustelun opiskeluiden eteen. Huh kun hävetti seistä siinä huudettavana, sydän hakkasi ja pyytelin vain anteeksi. Oikeastihan olimme mieheni kanssa itse matkan aikuisina ihmisinä maksaneet. Ja kyseessä oli siis todellakin *yksi* väliinjäänyt luento!

Nyt en ihan ymmärrä, miten isän maksaminen liittyy tähän... mutta muuten opettaja on täysin oikeassa, ja olet kokenut hänen ikävän ilmoituksensa huutamisena. Opettajaa voi tietysti harmittaa resurssien hukkaa

Sataprosenttinen läsnäolopakko on hyvin harvinainen, siitä ilmoitetaan etukäteen kurssisivulla ja tarvittaessa uudelleen, kun matkasta on etukäteen ilmoitettu. Jos kurssisuoritukseen vaadittu työmäärä ei täyty, siitä laitetaan Sisuun/Oodiin/mikä järjestelmä onkaan hylsy, eikä tätä asiaa käsitellä muun luokan edessä.

Vierailija
5864/6327 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni oli myymässä perimiään tavaroita ja pyysi minut avuksi. Yhdessä design vadissa luki selvästi "silver plated" eli hopeoitu. Tuttu laittoi sen myyntiin hopeisena ja suuttui kun sanoin että häen pitää korjata ilmoitus. Samaa vatia on olemassa sekä hopeisena että hopeoituana.  "Mutta kun siinähän lukee SILVER, sen on oltava hopeinen". Myi vadin aikamoiseen ylihintaan jossain facen ryhmässä ja sai lähes poliisit peräänsä kun ostaja tajusi että eihän se täyttä hopeaa ollutkaan. On nyt vihainen minulle kun joutui palauttamaan rahat ja sai bannit ryhmästä kun antoi vääriä tietoja.

Vierailija
5865/6327 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on just nyt näköjään suututtu, koska muutamaan vuoteen elämässäni ei ole ollut mitään, mistä valittaa. 

Minulla on kaikki ok ja hyvät välit lapsiin ja heidän kumppaneihinsa. Ystäviä ja tekemistä. 

Se ei hälle sovi. Kyselee usein, mitä kuuluu ja selvästi pettyy kuulumisiin.

Kyllä minulla olisi terveyshuolia, joista valittaa mutta ne ei kiinnosta, koska hänellä on pahempia huolia. Eikä sillä oikeesti ole mitään. Sotkenut kehonsa lääkkeillä ja viinalla. Mutta onnistunut saamaan hienon kuuloisia diagnooseja. Ja lisää lääkkeitä.

Näköjään mäkin olen suuttunut takas...

Vierailija
5866/6327 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun annoin maistaa omaa lääkettään.

Hänellä on eräs tapa jota tekee ihan vain koska tietää sen ärsyttävän minua ja olen useasti pyytänyt häntä lopettamaan mutta jatkaa vain ja vastauksena on tyyliin "lol en lopeta"(aikuinen mies kyseessä, ei mikään teini vaikka lollittelusta voisi niin päätellä). Aloin sitten tekemään samoin hänelle ja hän suuttui siitä.

Vierailija
5867/6327 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.

"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suome

"Ja syntymäpäivät on määrätty syntymässä jo."

Syntymäpäivät on joka vuosi, häitä vietetään paljon harvemmin. Itselläni on ollut vain yhdet, eikä toisia ole näköpiirissä.

Ja joka päivä on jonkun synttärit. Tuolla kriteerillä jää häät juhlimatta.

Vierailija
5868/6327 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otin huoleni puheeksi kaverin alkoholin lisääntyneestä käytöstä, kaveri oli hämmentynyt, suhtautui asiallisesti siinä vaiheessa kun kerroin huoleni. Vähän myöhemmin erään toiseen asian yhteydessä hän ottikin kantaa voimakkaasti (suuttunut, tuohtunut) huolestumiseeni tyyliin sinulle ei kuulu minun alkoholinkäyttö ja teen miten teen ymv.

Senpä opin että oma huoli päihteiden liiasta käyttämisestä on monelle punainen vaate, vaikka yrittäisi asiallisesti ym kertoa. Mitenköhän sitten reagoidaan jos esim. lääkäri kyselee päihteidenkäytöstä? 

Ei juominen ole ongelma sille juopolle vaan ympäristölle.

Jos ei ole perheenjäsen, paras apu on pysyä kaukana. Apu siis itselle, kun saa elää rauhassa ilman juopon tyhjänpäiväistä jankkausta (mikä se lievin haitta).

Vierailija
5869/6327 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin lapseni isästä kun tyttö oli vauva,tyttären ollessa 2v tapailin hetken miestä joka suuttui kun nukutin tyttöä ja hän odotti olohuoneessa että päästäisiin katsomaan leffaa. Äkkiä hirveä pamaus kun lähti mitään sanomatta ja pamautti oven kiinni niin että tyttö alkoi itkeä. Lapsen nukahdettua lähetin viestin  jossa kyselin mihin lähti ja miksi paiskoo ovia kun lapsi pelästyi. Vastaus oli että lapsi ja lapsi,aina vaan se saatanan pentu. Selvää oli etten tuon jälkeen halunnut enää tavata. Tyyppi suuttuu kun nukuttaa lasta..

Vierailija
5870/6327 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on just nyt näköjään suututtu, koska muutamaan vuoteen elämässäni ei ole ollut mitään, mistä valittaa. 

Minulla on kaikki ok ja hyvät välit lapsiin ja heidän kumppaneihinsa. Ystäviä ja tekemistä. 

Se ei hälle sovi. Kyselee usein, mitä kuuluu ja selvästi pettyy kuulumisiin.

Kyllä minulla olisi terveyshuolia, joista valittaa mutta ne ei kiinnosta, koska hänellä on pahempia huolia. Eikä sillä oikeesti ole mitään. Sotkenut kehonsa lääkkeillä ja viinalla. Mutta onnistunut saamaan hienon kuuloisia diagnooseja. Ja lisää lääkkeitä.

Näköjään mäkin olen suuttunut takas...

Vähän vastaavia kokemuksia. En viitsi keskittyä negatiivisiin asioihin kovin kauaa, vaan menen  eteenpäin ja keskityn hyviin asioihin. Vaikeitakin hetkiä on ollut mutta asenne ratkaisee ja positiivisuus on tähän asti voittanut.

Erästä ent. ystävääni tämä häiritsee kun hänen mielestään esitän eläväni jotain satua. Olen joskus yrittänyt kertoa hänelle myös niistä ikävämmistäkin kokemuksista, mutta hän on vähätellyt niitä ja vaihtanut sen jälkeen puheen aihetta, koska hänen mielikuvaansa minusta ei saa muuttaa.

Vierailija
5871/6327 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sukulainen oli tulossa käymään perheensä kanssa ja kertoi puhelimessa ettei juo kahvia, ja sanoin että löytyy teetä, mehua + muuta juotavaa. Tuli meille ja alkoi vaati chai-teetä, josta en ollut kuullutkaan silloin. Suutahti, eikä koskenut tarjoiluihin ollenkaan.

Vierailija
5872/6327 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui kun panin sen muijaa

Pikkumainen ja lapsellinen kaveri sulla

Vierailija
5873/6327 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa pitkällä kävelyllä ja sain aivan valtavia mahakramppeja ja en mahtanut mitää, kakat tuli housuun. Mies sai hirveät raivarit ja nukkui seuraavan viikon olohuoneen sohvalla, eikä puhunnut mitään. Viikon jälkeen huusi, jos vielä toistuu, otan avioeron!! Ihan kun olisin tehnyt tahallani.

Vierailija
5874/6327 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun pyysin häntä lopettamaan parturikuvien lähettämisen.

Hän käy tosi usein parturissa ja ilmeisesti ovat ystäviä sen parturoijansa kanssa koska joka ikinen kerta tämä parturi ottaa hänestä kuvan kun hänellä on huppu(?) päässä (en tiedä mikä se on, joka naaman peittävä kangas kuitenkin) ja ystäväni sitten joka ikinen kerta lähettää sen kuvan minulle.

Vierailija
5875/6327 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä suuttui kun pyysin häntä lopettamaan parturikuvien lähettämisen.

Hän käy tosi usein parturissa ja ilmeisesti ovat ystäviä sen parturoijansa kanssa koska joka ikinen kerta tämä parturi ottaa hänestä kuvan kun hänellä on huppu(?) päässä (en tiedä mikä se on, joka naaman peittävä kangas kuitenkin) ja ystäväni sitten joka ikinen kerta lähettää sen kuvan minulle.

Hän kerjää jotain huomiota lähettämillään kuvilla. Odottaa jotain reaktiota tyyliin " oi kuinka ihanaa, tosi nätti, rentoudu nyt siellä jne"

Itsekin inhoan huomionkalastelu kuvia oli ne sitten somessa tai wa viestinä.

Vierailija
5876/6327 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa pitkällä kävelyllä ja sain aivan valtavia mahakramppeja ja en mahtanut mitää, kakat tuli housuun. Mies sai hirveät raivarit ja nukkui seuraavan viikon olohuoneen sohvalla, eikä puhunnut mitään. Viikon jälkeen huusi, jos vielä toistuu, otan avioeron!! Ihan kun olisin tehnyt tahallani.

Oletko ajatellut, mitä tapahtuu, jos tulee joku pahempi sairaus kuin vatsatauti?

Pitääkö miehen lupaus rakastaa myös vastoinkäymisissä, kun ei edes ohimenevään vatsavaivaan pysty suhtautumaan.

Vierailija
5877/6327 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yöaikaan näin keskustassa pullokeräysmummon ja äkkäsin lähettyvillä jonkin roskiksen tai muun tason päällä tölkin. Otin tölkin ja menin mummelin luokse tarjoten sitä. Tölkki olikin pantiton, mitä en ollut huomannut, ja mummo alkoi huorittelemaan minua.

Vierailija
5878/6327 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri suuttui kun minulla ei näkynyt maksukanava jossa hänen pakko nähdä- ohjelmansa pyöri. Ei voinut kertoa ohjelmasta tai pyytänyt hänen luokseen katsomaan sitä, vaan suuttui kun en tiennyt ohjelmasta muuta kuin sen mitä joskus nettimainoksesta näin.

Vierailija
5879/6327 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon suuttui kun kävelin Lidlin ovista kun hän oli vasta jossain kymmenen metrin päässä parkkialueella ja näin ollen ehdin vapaalle pullonpalautusautomaatille ensin. 

Kuulin huudon myymälän parkkipaikalta "se menee sinne noin ison kassin kanssa" kun menin Lidlin ovesta ja iäkkäämpi blondi polkkatukassa tuli perästä ja mulkoili koko ajan, kun palautin vesipulloja noin vitosella. Kun sain palautuksen valmiiksi, se vielä käveli ennen omaa vuoroaan nenä pystyssä melkein ylitseni, aivan kuin olisin tehnyt jotakin väärin kun olin ensimmäisenä paikalla. Lisäksi toisella automaatilla oli jo saapuessani joku mies palauttamassa pulloja, ja hänellä oli niitä niin paljon, että jäi palauttamaan vielä kun siirryin kauppaan. Mutta sehän ei tietenkään naista haitannut. 

Vierailija
5880/6327 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex alkoi levittä huhua että huoraan ympäriinsä kun en suostunut hyppäämään sänkyyn hänen kanssaan. Olin naimisissa, kahden lapsen äiti ja odotin kolmatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi