Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6327)
Annoin pois vanhoja vaatteitani, suurin osa meni hyvväntekeväisyys kirpparille, mutta päästin myös kaverini katsomaan vaatteet läpi ennenkuin pakkasin ne. Yksi pitkä kaveri suuttui kun minun pitkät paitani olivat hänelle lähinnä napapaitoja eikä tykännyt kun muut löysivät sopivia vaatteita, mutta hän ei.
Vaimo suuttui kun tilasin pojallemme hänen 5v synttäreitään varten temusta juhlakoristeita ja tarpeita sekä muutaman lelun ja vaatteen lahjaksi.
Minulle suututtiin siitä, kun sanoin etten voi sietää Jari Sillanpään ääntä enkä ulkonäköä. 🤷🏻 Ja tämä oli toistakymmentä vuotta ennen huumesekoiluja. "Miten haluat kahvisi?" kysyi barista Jari Sillanpäältä. Tämä vastasi: "Piri pintaan."
Oven avaaminen. Uusi maailma ja uudet tuulet.😁🤣🥰🤩🤗
Että tyttäreni saa katsoa oman puhelimen kautta mitä vain Netflixistä emmekä valvo. Tytär oli tuolloin 17vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo suuttui kun tilasin pojallemme hänen 5v synttäreitään varten temusta juhlakoristeita ja tarpeita sekä muutaman lelun ja vaatteen lahjaksi.
Vaimo osaa ajatella ekologosesti. Ehkä olisi arvostanut jos olisit ostanut tarvikkeet kotimaasta.
Pari vuosikymmentä sitten silloinen työkaveri suuttui, kun menin hänen avukseen nostamaan saavia, jota hän ei itse jaksanut nostaa. "Ei mua tarvi auttaa vain siksi että olen nainen!" (no enhän minä siksi auttanut, vaan siitä huolimatta.)
Vanha sukulaismies suuttui, kun kerroin hänelle, että oli kuluvan kuukauden viidestoista päivä.
Reaktion tosin selittää se, että hän oli juuri sitä ennen kehottanut minua hoitamaan jonkin asian "heti eikä viidestoista päivä."
Ja mielenterveyspalveluita lakkautetaan vaikka täälläkin kertomuksen ihmisillä ois niille tarvetta...
Vierailija kirjoitti:
Ja mielenterveyspalveluita lakkautetaan vaikka täälläkin kertomuksen ihmisillä ois niille tarvetta...
Osa mielenterveyspalveluja kipeästi tarvitsevista on sellaisia, että ne hullunraivolla tappelee vastaan kaikkea, joissa luulevat näkevänsä oman mielenterveytensä epäileviä piiloviestejä. Että eivät varmana suostu vapaaehtoisesti hakeutumaan minnekään keskustelemaan minkään psykologin tms. kanssa. Vaan itsehoitavat ongelmiaan päihteiden ja youtuben avulla.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin pyörällä pyörätietä ja joku koiraa taluttanut nainen alkoi karjua,että aikuinen ei saa ajaa jalkakäytävällä!
Joillakin naisoletettavilla on vaikeuksia tajuta, mitä tarkoittaa pyörätie. Tai missä kohtaa kävelijän kuuluu kulkea jaetulla kevyen liikenteen väylällä (=pyörätie ja jalkakäytävä rinnakkain).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_liikennemerkeist%C3%A4&nb…; Merkit 421-425
Joillakin naisoletettavilla on vaikeuksia tajuta, mitä tarkoittaa pyörätie. Tai missä kohtaa kävelijän kuuluu kulkea jaetulla kevyen liikenteen väylällä (=pyörätie ja jalkakäytävä rinnakkain).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_liikennemerkeist%C3%A4
Satuin syntymään isosiskoni nimipäivänä. Sisko on jo aikuinen, muttaa jaksaa silti mököttää ja syyllistää minua joka vuosi samasta aiheesta. Olen kuulemma pilannut hänen päivänsä.
Vierailija kirjoitti:
Satuin syntymään isosiskoni nimipäivänä. Sisko on jo aikuinen, muttaa jaksaa silti mököttää ja syyllistää minua joka vuosi samasta aiheesta. Olen kuulemma pilannut hänen päivänsä.
Vaikka oikea syyllinen on äitisi: hänhän se sinut maailmaan juuri sinä päivänä päätti pullauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni suuttui, kun minulla ei ollut antaa rahaa hänelle lainaan. Mistäs annan, kun tilini oli nollilla.
Ihan hyvin olisit voinut hankkia itsellesi maksuhäiriömerkinnän tai ottaa pikaluottoa, jotta ystävä(ttäre)si olisi saanut rahaa bilettämiseen. Miksi olit noin itsekäs?
-vitsikäs-
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa kerrostaloissa ei ole koodilukkoja ja vain postinjakajille annetaan avain, ei ilmaisjakelijoille.
Kukaan niin hullu ole, että antais ilmaisjakelijoille avaimet rappuihin!
Henkilö jota luulin ystäväkseni katkaisi välit kun en pystynyt lainaamaan 5000€ tuosta vain. Huusi että pilaan hänen elämänsä kun en auta kun on paha tilanne, eikä suostunut kertomaan mikä on hätänä tai voisinko auttaa muuten. Esti puhelinnumeroni, blokkasi facessa ja instassa jne. Kuulin yhteisiltä tutuilta myöhemmin että oli lainannut rahaa todella monelta ja oli ihan rahaton, joutui ongelmiin kun ei saanut pikavippejään maksettua. Pohjimmaisena syynä oli nettipelaaminen, mutta joku väitti että oli myös antanut rahaa jollekin nettitutulle eli romanssihuijarille.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_liikennemerkeist%C3%A4
Nainen tuli sanomaan uimahallin terapiaaltaassa vesiputoushieronnassa olevalle henkilölle että voisko hän lopettaa koska he kastuu.
Mummuni suuttui kun luin englanninkielistä kirjaa, hienostelin kun "muka ymmärsin" niin hyvin että sain luettua koko kirjan.
Piti pestä kaverin kanssa iso kasa pyykkiä nopeasti, eli pyykkien lajittelu ja laitoin pyykikoneen päälle. Kaveri hermostui siinä ja kysyi miksi en laittanut kuivausrumpua pyörimään? Ihmettelin että eihän vielä ole mitään kuivatettavaa kun pyykikoneessa on vasta eka erä, mutta kaverini vain jankkasi ja meni ovet kolisten tupakalle. Oli sitten soittanut parille muulle kaverille, jotka tulivat ihmettelemään ja yrittivät myös selittää ettei ekaa erää ole vielä edes pesty.