Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
5821/6327 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ikäihmisrouvan mielestä ohitin hänet jalkakäytävällä liian läheltä. Oli vastaantulevaa kävelyliikennettä ja ohitin rouvan "keskikaistalla". Väliä olkapäiden välille jäi ainakin 30-40 cm. Rouva närkästyi ja huomautti, että kävellä huitelin ihan liian läheltä. Oli ehkä ajatuksissaan ja säikähti kun tällainen Valentin Kononen suhahti vasemmalta ohi. Toivotin hänelle kuitenkin mukavaa kesän jatkoa.

Vierailija
5822/6327 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen IT-alalla. Kun olin vielä alan opiskelija, minulle suututtiin siitä, että en lähtenyt lauantai-iltana klo: 20.00 Joensuusta Kuopioon sukulaisen firman konetta korjaamaan, vaan päätin opiskella maanantain tenttiin.

Pääsitkö läpi Simo Juvasten tentin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/6327 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ensimmäisen osa-aikaisen työpaikkani opiskelujen oheen ja työttömänä oleva kaverini oletti että siitä lähtien tarjoan hänelle kaiken mahdollisen. Suuttui ja katkaisi välit kun tajusi että käytin rahani mieluummin omaan elämääni kuin hänen menojensa rahoittamiseen.

Sain vanhemmiltani kerran rahaa isommin. Olivat myymässä mökkiään pois ja päätti harventaa metsää. Jokainen lapsi sai saman summan.

Itse lyhensin rahalla opintolainaa ja ei riittänytkään. Menimme tyttöporukalla ulos tästä parin kk päästä. Kellään ei ollut raha-asiat oikeasti hyvin ja ihmettelin, kun tilasivat pullotettua vettä, kuoharit jne. Heti aluksi tarjoilija kysyi erikseen vai yhteen ja minä sanoin heti erikseen. Muistan jonkun katselleen kummasti, kukaan ei puhunut mitään.

Oltiin lähdössä ja mä sain oman laskuni ja aloin kaivamaan lompakkoa. Nää katsoi , kun lasku oli e

Huhhuh. 🤣 Kiitos kun jaoit tuon juorun. Huutista Katjalle! 

Vierailija
5824/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikouluaikainen poikaystävä suuttui minulle, kun ostin suht. kalliit lenkkarit itse itselleni omalla rahallani (polvi kipujen takia tarvitsen hyväpohjaiset kengät) Huom. Asuimme yhä kummatkin kotona vanhempiemme luona, eikä meillä ollut mitään yhteistaloutta. Olisi pitänyt antaa ne rahat autonrouskun loputtomiin korjauksiin ja bensaan, tarjosin loput tilille jääneet  loput 50mk, ei kelvannut. Vinoili aina sen jälkeen kun näki uusia halpoja lenkkareita muilla, Ihan kuin kengän istuvuudella ja kipujen helpottamisella ei olisi väliä.

Tarkoitatko että ilman kipuja ja terveydellisiä syitä sinulle ei olisi ollut käyttää rahojasi miten haluat?

Korjaus:

Tarkoitatko että ilman kipuja ja terveydellisiä syitä sinulla ei olisi ollut oikeutta käyttää rahojasi miten haluat?

En tarkoita. Tiesin kyllä että voin käyttää rahani ihan mihin haluan, mutta laitoin sen korostaakseni vielä, miten älytön poikaystäväni reaktio oli.

Vierailija
5825/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikouluaikainen poikaystävä suuttui minulle, kun ostin suht. kalliit lenkkarit itse itselleni omalla rahallani (polvi kipujen takia tarvitsen hyväpohjaiset kengät) Huom. Asuimme yhä kummatkin kotona vanhempiemme luona, eikä meillä ollut mitään yhteistaloutta. Olisi pitänyt antaa ne rahat autonrouskun loputtomiin korjauksiin ja bensaan, tarjosin loput tilille jääneet  loput 50mk, ei kelvannut. Vinoili aina sen jälkeen kun näki uusia halpoja lenkkareita muilla, Ihan kuin kengän istuvuudella ja kipujen helpottamisella ei olisi väliä.

Tarkoitatko että ilman kipuja ja terveydellisiä syitä sinulle ei olisi ollut oikeutta käyttää rahojasi miten haluat?

Korjaus:

En tarkoita. Tiesin kyllä että voin käyttää rahani ihan mihin haluan, mutta laitoin sen korostaakseni vielä, miten älytön poikaystäväni reaktio oli.

Tajusin kyllä kunhan viilasin pilkkua. Mun pointtini tässä on se että tällaisen asian perusteleminen (mikä ei siis perustelua tarvii) heikensi poikaystäväsi reaktion älyttömyyttä. Ikään kuin asetuit poikaystäväsi kanssa samalle tasolle. Miksi tehdä kompromissi jos on 100% oikeassa!

En tiedä mutta monesti nimenomaan naiset sortuu tällaiseen neuvotteluun.

Vierailija
5826/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tarkoitatko että ilman kipuja ja terveydellisiä syitä sinulle ei olisi ollut oikeutta käyttää rahojasi miten haluat?  

-En tarkoita. Tiesin kyllä että voin käyttää rahani ihan mihin haluan, mutta laitoin sen korostaakseni vielä, miten älytön poikaystäväni reaktio oli.

-Tajusin kyllä kunhan viilasin pilkkua. Mun pointtini tässä on se että tällaisen asian perusteleminen (mikä ei siis perustelua tarvii) heikensi poikaystäväsi reaktion älyttömyyttä. Ikään kuin asetuit poikaystäväsi kanssa samalle tasolle. Miksi tehdä kompromissi jos on 100% oikeassa!

Juupa juu ja tämä jankutus heikensi oletettua älykkyyttäsi, lakkaa jauhamasta. Neuvoisin että meet viilailemaan jonnekin muualle :D

Vierailija
5827/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olin tulossa kalasta vavat vapakassissa, haavi näkyvillä ja kalat muovi kassissa, vastaan käveli noin keski-ikäinen mies ja nainen, ohi käveltyään kummatkin alkoivat huutamaan kurkku suorana että soittavat poliisin kun olen matkalla rynnäkkökiväärin kanssa, esittelin siinä sitten kolme erillaista virvelisettiäni jolloin nainen alkoi käydä jo väkivaltaiseksi ja tönimaan kun mies soitti hätäkeskukseen, että uhkailen heitä rynnäkkökiväärillä, eivät uskoneet edes poliisin tultua, että virvelit on virveleitä vaan vaativat poliisin pidättämään minut, tovin kuluttua pääsin jatkamaan matkaa. Liekkö seitsemän kuhan saaliini aiheutti harhat kyseiselle kaksikolle, en tiedä. Hyvää kesää

Vierailija
5828/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Tarkoitatko että ilman kipuja ja terveydellisiä syitä sinulle ei olisi ollut oikeutta käyttää rahojasi miten haluat?  

-En tarkoita. Tiesin kyllä että voin käyttää rahani ihan mihin haluan, mutta laitoin sen korostaakseni vielä, miten älytön poikaystäväni reaktio oli.

-Tajusin kyllä kunhan viilasin pilkkua. Mun pointtini tässä on se että tällaisen asian perusteleminen (mikä ei siis perustelua tarvii) heikensi poikaystäväsi reaktion älyttömyyttä. Ikään kuin asetuit poikaystäväsi kanssa samalle tasolle. Miksi tehdä kompromissi jos on 100% oikeassa!

Juupa juu ja tämä jankutus heikensi oletettua älykkyyttäsi, lakkaa jauhamasta. Neuvoisin että meet viilailemaan jonnekin muualle :D

Keskustelupalstalla ei saa siis keskus

Leikkitunti on jo ohi. menehän katsomaan lastenohjelmia.

Vierailija
5829/6327 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pyörällä pyörätietä ja joku koiraa taluttanut nainen alkoi karjua,että  aikuinen ei saa ajaa jalkakäytävällä!

Vierailija
5830/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli nähnyt unta, jossa petin häntä. Herättyään oli vihainen ja vaati minua pyytämään anteeksi.

Tämä on aimpien viestien perusteella todella yleistä. Oma vaimoni oli ollut parisen viikkoa kuin talviunilta herätetty perseelle ammuttu karhu ja kun elämää haittaava kiukuttelu kesti epätavallisen kauan kysyin sitten että mikä vaivaa. Vastasi nähneensä silloin parisen viikkoa sitten unta että petin häntä xxx:n kanssa, jolle oli myös ollut melkoisen karheana viime aikoina. Tuon sanottuaan ääneen tajusi tonnin seteli -ilmeestäni reagoineensa hieman oudosti ja pyysi anteeksi, samoin ilmeisesti kaveriltaan. Xxx:llä ja minulla ei ikinä ollut mnkäänlaista sutinaa, en edes muista kuka hänen ystävistään tuo xxx edes oli.

Vierailija
5831/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan keskustelupalstalla eräs työntekijä vaati minulta anteeksiantoa. Olin ilmeisesti käyttänyt kirjoittaessani väärää äänensävyä. Asia eteni HR:lle. Ne oli ihan pulassa. En pyytänyt anteeksi. No, kompromissinä toisen työntekijän esimies sanoi että minulle on annettu varoitus vaikka mitään varoitusta ei annettu. Minulta pyydettiin tähän lupa. Annoin luvan koska sain käsittelystä dokumentin.

Vierailija
5832/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri saa kilareita milloin mistäkin. Kerran siitä, että meidän auto oli muka väärin pysäköity, oli oikein kuvan ottanut asiasta. Sanoi, että laittaa kuvan eteenpäin isännöitsijälle. Totesin siihen, että siitä vaan, jos haluaa saattaa itsensä naurunalaiseksi. Hänen esteettistä silmää häiritsee, että parkkipaikalla autot eivät ole viivojen mukaan suorassa ja mä en jaksanut illalla tulla korjaamaan virheellistä pysäköintiä (auto oli kuitenkin omassa ruudussa).

Vierailija
5833/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu ja tämä jankutus heikensi oletettua älykkyyttäsi, lakkaa jauhamasta. Neuvoisin ett

Oletpa ylimielinen isäänsä imevä ylimielinen pask****iainen

Hyvänen aika, sinulla taitaa olla ongelmia... Olisikohan vihahallinta kurssista apua? Tai ehkä lääkityksestä?

Vierailija
5834/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten suostu muiden mieliksi valitsemaan työtäni aloilta, jotka eivät minua kiinnosta.

Vierailija
5835/6327 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani ihminen kertoi syntyneensä vuonna 1981 ja kun minä kerroin syntyneeni myös sinä vuonna, niin hän halusi tietää, että missä kuussa olen syntynyt. Kun kerroin sen hänelle, niin hän suuttui kun minä olin syntynyt 3 kuukautta ennen häntä. Ihan kuin minä itse olisin voinut vaikuttaa siihen, että koska synnyn.

Vierailija
5836/6327 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi koulukaveri suuttui kun en toivottanut hänelle hyvää syntymäpäivää. Koulu oli alkanut viikkoa aiemmin eikä hän ollut koskaan maininnut milloin on syntynyt.

Vierailija
5837/6327 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa kirjoitti:

60-luvulla farkut olivat vielä hyvin harvinaiset kouluasuna. Opettaja suuttui minulle ja sanoi, että ne eivät ole sopivat kouluasuksi. Elvis oli näihin aikoihin hyvin suosittu. Kun kampasin hiukseni samaan tyyliin sain myös siitä haukkumiset opettajalta.

Tuli tästä mieleen, että 2000-luvulla yläasteella kaverini alkoi värjäillä hiuksiaan ns. shokkiväreillä. Milloin oli pinkki, milloin sininen, milloin kirkkaanpunainen. Oli suht harvinaista vielä tuolloin ja kaveri joutui monesti opettajan puhutteluun. Pari kertaa häntä jopa pyydettiin kuraattorin juttusille ja kysyttiin, mitä vastaan kaveri oikein kapinoi. Tämä siis 2005-2008. En usko, että opettajat enää nykyisin silmäänsä lotkauttavat tuollaisellekaan.

Mä olin teini 90-luvulla ja silloin jo oli joillakin harvoilla sinistä yms hiuksissa. Eivät he tuon vuoksi mihinkään puhutteluihin joutuneet. Ja tämä tapahtui siis Etelä-Pohjanmaalla pienessä tuppukylässä.

Vierailija
5838/6327 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face kaveri innostui sienestyskuvistani ja pyysi päästä mukaan. Miltei järkyttyi kun tajusi että pitää kävellä metsään, eivätkä sienet kasvaneetkaan ihan autotien vieressä. Suuttui kun keräsin omat korini täyteen jahänellä oli vain kourallinen korin pohjalla ja alkoi vaatia että annan hänelle osan keräämistäni. Mökötti kun ilmoitin että hän otti noin 5000 kuvaa, olisikohan siinä syy ettei hänen koriinsa päätynyt paljoa mitään? Asetuin syömään eväitä ja sanoin odottavani kun hän kerää oman saaliinsa.

Vierailija
5839/6327 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille oli suututtu, kun hänellä ei ollut tietoa kysyttävästä asiasta.

Vierailija
5840/6327 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän