Tori nykyään tosi huono myyntialusta, kunnollisia kuvia ei hyväksytä
Koitin laittaa ilmoitusta, mutta ei mennyt hyväksynnästä lävitse.
Kuulemma kuvani netistä lainattuja eivätkä omiani. Eivät tasan ole ja eihän se minun vikani ole, että ko tavara tasaisella yksivärisellä taustalla kuvattuna näyttää samalta kuin nettikaupan ilmoituksissa
Olen harrastanut valokuvausta koko ikäni teinistä lähtien eli viimeiset 45 vuotta ja valokuvani ovat laadukkaita ja hyviä. Hyvällä taustalla ja liki ammattilaistasoa. Torin ilmoituksiin ei kannata laittaa kunnon kuvia, vain huonoja.
Muuten kuvat eivät tekoälyn mukaan voi olla omiasi
Erittäin ärsyyntynyt. En enää ikinä myy siellä yhtikäs mitään. Eipä siellä juuri ostajiakaan ole ollut ja tilastot kertovat karua kieltä katsojien määrästä. Poistin kaikki 10 kohdettani, tunnuksen jätän vielä toistaiseksi, sillä saatan joskus jotain ostaa
Kommentit (4)
Mulle on tullut tuo sama väite teksteihin, jotka tasan olen 100% itse kirjoittanut. Nuo tekoälyä muka seulovat automatisoidut systeemit eivät toimi.
Vammmaínen ylläpito on alustalla kuin alustalla tullut niin paranoidiksi että tavallisia käyttäjiä vainotaan syystä jos toisesta tai juuri vaikka epäillään että kamerakännykällä otettu kuva on netistä otettu.
Jos sille AI-botille laittaisi edes pari lisäpromptia kuten sen että tarkistaa kuvan EXIF-tiedoista onko se kamerakännykällä otettu viisi minuuttia sitten, voitaisiin tällainenkin pelleily lopettaa kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut tuo sama väite teksteihin, jotka tasan olen 100% itse kirjoittanut. Nuo tekoälyä muka seulovat automatisoidut systeemit eivät toimi.
Joo ei tosiaankaan. Tori on mennyt alas päin ja paljon. Mietin, että pitäisikö siirtyä huutonettiin taas, mutta sielläkin kai jotain päivitystä tullut. Kellään kokemusta uudistuksesta? En ole huutiksessa myynyt varmaan viiteen vuoteen mitään, ostanut ehkä yhden tavaran vuodessa
-ap
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin