Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
5641/6327 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5642/6327 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kaveri suuttui kun tulin myöhässä töihin, vaikka oon sanonut hänelle, että pomon kanssa olen sopinut joustavista ajoista. Esim. Jos oon puolituntia myöhässä niin olen puolituntia kauempaa töissä tavallisesta lähtöajasta.

Vieläpä aina oon ensimmäinen töissä ja reilusti aikaisemmin muihin nähden. Tuona päivänä tulin samaan aikaan töihin työkaverin kanssa, kun nukuin pommiin ja olin silloin puolituntia "myöhässä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/6327 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli merkitty labraan mennessä otettavaksi luuydinnäyte. Labra sitä ihmetteli, samoin minä, kun asiasta ei ollut mitään puhetta lääkärin kanssa. Labra antoi minulle tiedot tästä lähetteestä ja pyysi, että varmistan asian vielä lääkäriltä.

Pistin lääkärille viestin ja kerroin, että labra pyysi ottamaan yhteyttä näillä tiedoilla.

Lääkäri suuttui minulle, että mitä minä kyselen tyhmiä, se mystinen luuydinnäyte on vaan tavallinen plasmanäyte ja esti minut viestipalvelussa niin, etten voinut vastata hänelle enää.

En ole lääkealan ammattilainen.

Vierailija
5644/6327 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suutuin miesystävälleni.

Hän vei minut työpaikalleni varhain eräänä viikonloppuaamuna. Halusi samalla tulla vilkaisemaan miltä konttorini näyttää ja lupasin että pikaisesti sitten.

Hetken kuluttua hän katosi paikalta ja löysin hänet istumasta pomoni työhuoneesta, pomoni tietokoneella. Kysyin hätääntyneenä miksi hän on siellä ja mitä oikein tekee tämän koneella!? Hän vastasi yrittävänsä hakkeroida pomoni tietokoneeseen. Oli kokeillut eri salasanavaihtoehtoja!

Luojan kiitos ettei paikalla ollut muita silloin. Olin ihan raivona ja sanoin että hänen käytöksensä on täysin sopimatonta, hänellä ei ole mitään tekemistä toisen koneella, ja voisin jopa saada potkut työstäni jos pomoni tietäisi.  Miesystäväni ei tuntenut pomoani henk.koht, mutta yritys oli tunnettu kotipaikkakunnallani.

Miesystäväni, oli silloin 30 v ja oli itse töissä talousalalla. Hän oli myös vähän hölösuu, joten pelkäsin että hän kertoo jollekkin tästä tapauksesta.

Jätin hänet vähän tämän jälkeen, koska en yleensäkään luottanut hänen arviointikykyynsä.

Vierailija
5645/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, jos ihminen jää turhaan stalkkaamaan saatuaan pakit tai joku turha hyypiö stalkkaa eksiään turhaan.

Vierailija
5646/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa kaveri perheen kanssa mökillemme viikonlopuksi, mutta heidän lapsensa sairastui, noroon tms. helposri tarttuvaan. Lähdimme sitten mökille vain oman perheen kesken ja toisen perheen äiti suuttuui kun me emme jääneet kotiin kun he eivät päässeet.

Vierailija
5647/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä ystävälläni oli tapana ehdottaa ja sopia tapaamisia kanssani, mutta useasti perua viime minuuteilla, jos jotakin kivempaa oli luvassa muualla.

Hän sanoi että 'lupasinkin nyt mennä sinne ja sinne, mutta sinullekkin varmaan sopii ettei nähdä, ja vain helpompi sulle kun ei tavata nyt tällä kertaa'.

Kerran sitten sain sanottua, varovasti, että minusta on ikävä ettemme tapaa, koska olin innoissani odottanut tapaamistamme, ja perunut muita pyyntöjä. Ja että minusta ei ole kiva kun sovitut tapaamiset perutaan siksi, että jälkeenpäin sopii muiden kanssa menoa.

Hän tulkitsi tämän niin, että minä ihan turhaan pahoitin mieleni, mutta että siihen oli syynä se että minulla oli burnout. Joten hän antoi minulle anteeksi tämän kommelluksen, kertoi tästä useasti kun oltiin kaveriporukalla liikkeellä.

Vähän huvitti tämä, varsinkin kun hän oli itse hyvin suorasanainen ja se oli hänestä erittäin hyvä piirre.

En korjannut hänen tulkintaansa tilanteesta. Ja sovitut tapaamisetkin alkoivat pitää, mikä oli kuitenkin pääasia ;-) Ja hän on muuten aivan ihana ihminen.

Vierailija
5648/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni, jonka olin tuntenut 15 v, suuttui kun kerroin että olin päättänyt sanoa itseni irti töistäni ja muuttaa ulkomaille.

Hän sanoi että olen täysin vastuuton ja kiittämätön, kun jätän hyvä työpaikan, sillä moni olisi tosi kiitollinen vastaavasta. Ja että palkkanikin oli tosi hyvä.

Kysyin miten hän voi tietää palkastani, sillä en ollut milloinkaan kertonut siitä.

Hän kertoi että oli joku vuosi sitten laskenut mikä palkka minulla on, kun olin kerran kertonut minkä prosenttikorotuksen olin saanut. Hän oli sitten vaivihkaa kysynyt myös summaa jonka sain, ja näistä tiedoista pystynyt laskemaan mikä oli palkkani!!

Että tällaista, naurattaa vieläkin :-))

Hän myös vastusti sitä että myisin kotimaan asuntoni, vaikka olin asunut ulkomailla jo useamman vuoden, enkä aikonut enää palata. Syyksi hän sanoi, että asuntohan on ihmisen turva ja sijoitus, pahan päivän varalle. Se että ulkomaillakin on asuntoja myynnissä ei vakuuttanut häntä, vaan hän toisti samaa joka kerta kun nähtiin. 

Vierailija
5649/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä suuttui tosissaan kun sanoin jotain Kari Tapion biisiä hyväksi. Se oli kuulemma surullinen biisi niin en olisi saanut tykätä. Exä kyllä itse tykkäsi.

Vierailija
5650/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuljin kesällä kadulla ja olin pukeutunut sieviin vaaleisiin minishortseihin, sävy-sävyyn toppiin, piikkikorkoihin ja pitkä tukkani oli kauniisti laitettu. Olin 34v. Ohittaessani bussipysäkkiä, sanoi siellä ollut vieras nainen minulle: "Olet ihan kuin malli tai missi!". Minä Hieman yllätyin, koska harvemmin nainen naista kehuu. Ja vielä vierasta naista. Kiittelin ystävällisistä sanoista. Nainen jatkoi: "Olet tosiaan kuin joku missi tai malli! Ihan hu*ran näköinen!"

Oisitko voinu kuulla väärin? Ihan hurmaavan näkönen vaikka?

Vierailija
5651/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työkaveri suuttui, kun varoitin vaaroista. Ihan helevetin rumasti puhui mulle ja siitä pomo suuttui hänelle :D

Vierailija
5652/6327 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain keskenmenon 2020 ja odottelin yöllä ensiavun jälkeen naistentautien poliklinikalla pääsyä osastolle ottamaan tyhjennyslääke. Ensin tuli joku hoitaja huutamaan/raivoamaan ettei saa olla saattajaa, vaikka ensiavussa oli sanottu, että puolisoni saa tulla mukaan.

Sitten jäin yksin odotusaulaan ja hetken päästä sama tai eri hoitaja tuli huutamaan: "No niin Mari, tuu jo!" (nimi muutettu) Ja tämän sanottuaan hoitaja käänsi selän ja lähti marssimaan käytävää pitkin jonnekin. Seurasin vapisevin askelin perässä ja olo oli todella heikko ja voipunut. Mut oli siis pyörätuolilla siirretty ensiavusta naistentaudeille. 

Sitten jossain vaiheessa mut vietiin gynelle, joka totesi "EI sun ees pitäis olla täällä!" Kun kerroin, että tutkimus sattuu ja, että mulla on vulvydonia, gyne komensi "Rentoudu! Otetaan sulta klamydiatesti!"

Sitten laahustin taas jonnekin petiin. Ja sitten paikalle tuli joku maailman ihanin sairaanhoitaja, jo

Olen pahoillani puolestasi. Ei mitään sinuun verrattavaa, mutta siinä mielessä sama kokemus, että törkeintä käytöstä olen saanut terveydenhuollossa. Siellä, missä pitäisi olla empaattisuutta silloin, kun asiakas on haavoittuvimmillaan. 

Vierailija
5653/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5654/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuoren näköinen ja kaunis, ja kun on naisten kanssa työelämässä naisalalla.

suoranaisesti on suututtu, jos tietävät ikäni. 

Vierailija
5655/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut puhelimessa erään valtatien tarkkaa reittiä. Hirveä raivoaminen ja valahtelijaksi syyttäminen. Voin kertoa, että dumppasin sen eukon. Aivan kahjo ja vainoharhainen tapaus muutenkin. Luultavasti tulee päätymään linnaan henkirikoksesta.

Vierailija
5656/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen tuli mökille käymään ja olin jo varoitellut että mökillä ei ole kaikkia mukavuuksia eli meillä on ulkovessa, ei suihkua vaan sauna jne. Sähköt on ja toimiva netti  Vierailu meni muuten ok, mutta sukulainen hermostui kun keittiössä on normaali hana, mutta siitä tulee vain kylmää vettä, meillä ei ole lämminvesivaraajaa. Vaikka sanoin että vain kylmä vesi puoli on kytkettu, niin sukulainen hakkasi hanaa ja jankutti että "tässä hanassahan on punainen merkki vasemmalla, siitä tulee lämmintä!!!" Eikä sopinut vaikka sanoin että voin keittää vettä ja kaataa lämmintä vettä kannusta käsille. Mutta kun ei saanut lämmintä vettä käsien pesuun suoraan hanasta niin jankutti siitä lähtiessäänkin "pitää tulla lämmintä vettä kun on tuollainen hana". 

Vierailija
5657/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani suuttui miesystävälleen, joka osti vääränlaista vessapaperia, liian halpaa. Asuivat eri osoitteissa, mutta vieraillessa oli ongelma.

Hän suuttui myös aikaisemmalle miesystävälleen, koska tämä oli tekemisissä oman äitinsä ja poikansa kanssa. Oli tuttavastani liikaa ja epäilyttävää.

Kerran oli myös tosi vihainen silloiselle miesystävälle, koska epäili että tämä oli piruuttaan laittanut lattialämmityksen päälle tuttavani kylpyhuoneessa. Jotta sähkölaskusta tulisi korkea. Oli ihan varma tästä, vaikka kerroin kuinka helppo se on käynnistää vahingossa, koska katkaisija oli ihan valokatkaisijan vieressä. Ystävälläni oli itsellään huono näkö, joten hänet omat tavaratkin olivat yleensä sikin sokin ja hakusessa, joten oli itsekkin voinut vahingossa laittaa päälle.

Suuttui myös äidilleen, jolta kysyi mitä mieltä oli hänen juuri tummiksi värjätyistä hiuksista. Äitinsä vastasi että tykkäsi enemmän vaaleista, joka oli tuttavani oma hiusväri. Laittoi välit poikki äitiinsä.

Vierailija
5658/6327 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso osti viinipullon itselleen,  kun meinasin itse siitä myös ottaa lasillisen. Suuttui ja syytti .

Vierailija
5659/6327 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5660/6327 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on joko keksittyjä tapahtumia tai sitten nuorempi sukupolvi on todella mielenterveyden puolesta ammattiavun tarpeessa.