Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Kävin sukulaiseni puolesta kaupassa ja hän suuttui kun ostamassani hedelmäcocktail purkissa ei ollut tarpeeksi kirsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ja äitinsä suuttuivat ja nalkuttivat yhdessä minulle kun poikaystävä oli tuonut äidiltään vadelmia minulle sellaisessa kertakäyttö pakasterasiassa ja olin laittanut sen vatut syötyäni astianpesukoneeseen. Ei ollut puhetta sen palauttamisesta eikä se edes mennyt konepesussa miksikään. Heidän mielestään oli nyt pilalla.
Vadelmanpunaiset liput liehuvat tälle kolmiodraamalle, jos on yhä käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka kanssa olen viitenä päivänä viikossa ja jonka pillin mukaan olen järjestänyt koko elämäni, suuttuu säännöllisesti siitä että en ole koskaan hänen kanssaan enkä välitä hänestä. Jep jep.
Onko hän kuusivuotias?
Ei. Eläkeikäinen.
Vieraat tulivat meille klo 12.00. eli neljä tuntia ennen kutsussa mainittua aikaa äitini 80v. syntymäpäiville ja suuttuivat kun kaikki ei ollut vielä valmiina.
Kun olin 15 vuotias niin tätini kuoli äkillisesti melko nuorena (aivoverenvuoto). Isäni suri siskonsa poismenoa suomalaisittain alkoholilla. Kapinoivana teininä aloin kerran riidellä isäni kanssa koulusta kotiin tullessani jostain pikkuasioista. Kanninen isä päätti teatraalisesti suutuksissaan lähteä ajamaan autolla. Äiti tuli samaan aikaan töistä kotiin ja sanoi itkuisena "Katso nyt mitä teit! Kohta meillä ei ole enää isää!" Joo, hmm. Sehän on tosiaan alaikäisen lapsen vika, että aikuinen mies ryhtyy rattijuopoksi. Yhä kolmekymppisenä saan huutaa äidilleni yhtä typeristä aivopieruista. Nykyään myös (raitistunut) isäni sekä siskoni älähtää äidille tämän typeristä sanomista.
Viimeaikainen tyhmä suuttuminen tuli mieheltäni. Hän oli ajanut toisen auton perään. Oli kuulemma minun vika, kun lähetin hänelle viestin, että "tuotko kaupasta maitoa ennen ku tuut töistä kotiin" kun hän joutui sen ehdottomasti lukea heti saman tien auton ratissa. Katsoin tämän väitteen aikana häntä sellaisella kummelista tutulla "tonnin seteli" ilmeellä ja sanoin "sä siis väität, että on mun vikani ettet malttanut katsoa sitä puhelinta sopivalla hetkellä eikä ajaessa?" Mies hiljeni ja rauhoituttuaan hän pyysi anteeksi ja totesi itsekin, että nyt häneltä oli päässyt melkoinen aivopieru kyllä. Ja siis suhteen alusta asti olen välillä joutunut muistuttamaan, että kun minä laitan viestiä niin EN ODOTA, ETTÄ MULLE VASTATAAN HETI koska ymmärrän, että ihmisillä on välillä muutakin tekemistä kuin päivystää puhelin kourassa.
Argh. Olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seinäkalenterissa merkintä "uusi lotto", koska pelaan yhtä ja samaa riviä aina 10 viikkoa kerrallaan, en halua pitää rahaa Veikkauksen pelitilillä makaamassa. Sukulainen, vanhempi mies, kysyi mitä merkintä tarkoittaa ja selityksen saatuaan kauhistui ja kertoi että ei tiennyt minun olevan uhkapelaaja! Tiesin että hän on uskonnollinen, mutta yllätyin siitä määrästä jjumalanpelkoa mitä minuun yritettiin valuttaa ja lopulta hän lähti luotani päätään puistelle ja lupasi vielä rukoilla sieluni puolesta...Kun minulla uhkapelaajalla menee 1,5€ viikossa lottoon niin päädyn sen vuoksi helvettiin.
Seurustelin lukiossa tytön kanssa jonka perhe oli aika uskonnollinen. Tyttökaverini veljen tyttis oli "tarjoilija" (oik.baarimestari). Tyttökaverini vanhemmat suuttuivat pojalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin sukulaiseni puolesta kaupassa ja hän suuttui kun ostamassani hedelmäcocktail purkissa ei ollut tarpeeksi kirsikoita.
Kyllä minäkin olisin suuttunut! Et yhtään ajatellut sukulaistasi tuon enempää?!! Mikä teitä nykynuoria riipoo. Toista se olikun minä olin nuori. Hiihdettiin 20 km 50 asteen pakkasessa itseveistetyillä suksilla ihan vaan hakemaan se erillinen kirsikkapurkki. Ja tämä tapahtui venäläisten jatkuvan kranaattitulen alla susilauma perässä.
prkl!! nih
Ekassa kesätyöpaikassa tstolla ehdin olla muutaman päivän, kun sairastuin vatsatautiin, soitin terveydenhoitajalle, joka haukkui minut pystyyn, että heti ollaan sairaita, kun oot saanut työpaikan. No, vatsatautihan etenikin niveliin ja jouduin liikuntakyvyttömänä sairaalaan, tuli pitkä sairasloma. Sitten terveydenhoitaja soittelee anteeksipyytöjä perääni - tosi ammattilainen, niinpä.
Firman juhlat, marttyyria aina leikkivä vegaani hermostui kun valitussa ruokapaikassa olikin kattava valikoima vegaanisia vaihtoehtoja. Kun ei muuta keksinyt alkoi valittaa kun vieruskaverit tilasivat liha-annokset. Oli hiljaa kun pomo hermostui ja kertoi että paikka valittiin siksi että vagaaneillakin olisi mieleistä ruokaa, mutta on sitten viimeinen kerta kun tullaan syömään ravintolaan jossa ei ole kunnon pihvejä kun herra vegaanille ei se paikka kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka kanssa olen viitenä päivänä viikossa ja jonka pillin mukaan olen järjestänyt koko elämäni, suuttuu säännöllisesti siitä että en ole koskaan hänen kanssaan enkä välitä hänestä. Jep jep.
Onko hän kuusivuotias?
Ei. Eläkeikäinen.
Missä olet ne kaksi päivää?
En nyt ymmärrä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla työskennellessäni meitä työntekijöitä opastettiin / pakotettiin että aina pitää sanoa "hyvää päivänjatkoa" tai jos asiakas osti veikkauksen tuotteita piti sanoa "arpaonnea" tai "onnea" no yksi asiakas joka ennen tykkäsi siitä että toivotti hyvää päivänjatkoa, seuraavalla kerralla suuttui helvetisti ja siinä kassalla alkoi räyhätä nin että sylki lensi suusta "VIIME KERRALLA KUN TOIVOTIT HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA NIIN PÄIVÄNI OLI SITTEN NIIN HUONO. ÄLÄ AKKA ENÄÄN IKINÄ SANO NOIN" koko kauppa raikui.
No turha niistä toivotuksista on kilareita vetää, mutta oikeasti pidän tyhmänä nuo tuollaiset "hyvää päivänjatkoa" yms tyhjänpäiväiset heitot kaupan kassalla.
🤣😂🤣Briteissä, Jenkeissä ja Ranskassa joutuu tuon lisäksi vastaamaan kysymykseen kuinka voi ja sitten vielä kysymään kuinka kassahenkilö itse voi🤣ja lisäksi pyytämään anteeksi kun poistuu huoneesta jossa muita henkilöitä, ei kuitenkaan kaupassa😉
Firma meni konkurssiin ja asia oli julkista. Kerroin omille asiakkailleni, että firma on valitettavasti konkurssissa, enkä ole enää heidän käytettävissään projekteihin, jotka jäävät nyt kesken ilman ennakkovaroitusta.
Pomo suuttui, kun kerroin julkisesta asiasta omin päin asiakkailleni. Olisi ilmeisesti pitänyt vain hävitä pieruna Saharaan ja jättää kaikki levälleen.
Sain tädiltäni kenkiä, mutta kieltäydyin käyttämästä niitä.
Eli tätini muutti ja tyhjensi taloaan, antoi paljon tavaraa kaikille, itse sain mm ihanan pikkupöydän ja vanhan ompelukoneen. Mutta ne kengät, meillä on saman kokoinen jalka: 36, joten olin lähes ainoa jolle ne sopivat, mutta kaikki sukulaiset ja tutut tietävät että tätini kärsii ärhäkästä jalkasienestä josta hän valittaa kaikille, halusit kuulla asiasta tai et. Joten en halunnut edes sovittaa niitä kenkiä ja jätin ne tätini talolle. Äitini toi ne minulle ja vaati että laitan ne jalkaani ja lähetän kiitos viestin tädille. Loppujen lopuksi laitoin jalkaani pakastepussin + ohuen sukan ja otin vaaditut kuvat ja heivasin ne kolme paria kenkiä roskikseen, mutta nyt yli 4v tapahtuneesta saan vieläkin kuulla äidiltäni närkästyneitä kommentteja nirsoilusta ja siitä kuinka kiittämätön olen.
Mulle suututtiin kun onnittelin syntymäpäivän johdosta tägäyksellä whatsappissa.
Anoppi suuttui kun osasin käyttää liikkuvalla terällä olevaa perunankuorimaveistä. Oli valmistautunut naljailemaan osaamattomuudellani ja kun homma sujuikin sillä, niin suuttui, iski porkkanat tiskipöydälle ja lähti pihalle repimään kasveja. Sain valmistella ruuan ihan yksin.
On edelleenkin anoppini.
Kaveri antoi ilmaiseksi vanhan lipastonsa pois. Maalasin sen sekä vaihdoin vetimet,kun kaveri näki lopputuloksen niin halusikin lipastonsa takaisin ja suuttui, kun en suostunut. Olin kuulemma varas.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi suuttui kun osasin käyttää liikkuvalla terällä olevaa perunankuorimaveistä. Oli valmistautunut naljailemaan osaamattomuudellani ja kun homma sujuikin sillä, niin suuttui, iski porkkanat tiskipöydälle ja lähti pihalle repimään kasveja. Sain valmistella ruuan ihan yksin.
On edelleenkin anoppini.
Tämmöiset ihmiset ovat huvittavia. Oma itsetunto sidotaan muiden osaamattomuuden ja epäonnistumisten varaan. Kun joku "reppana" menee ja hoitaa homman niin kuin pitääkin, niin vuosisadan loukkaantuminen on taattu. Ehkä joku jaksaa äyskäistä päälle, että "eipä olisi susta uskonut!", jos vaikka onnistuisi pahoittamaan sillä toisen mielen edes vähän :D
Kurssiopettaja suuttui, koska valitsin toisen, minulle sopivamman työharjoittelupaikan - ihan itse.
Ensimmäinen paikka osoittautui työnkuvan vuoksi minulle aivan mahdottomaksi ja yksi päivä riitti.
Seuraavana päivänä aloitin uudessa harjoittelupaikassani.
Hän soitti ja tuli lähes lankoja pitkin... Tuli myös käymään tässä uudessa paikassa, ja hänen mielestään en tule pärjäämään ikinä tällä asenteella. Olen pärjännyt, ja saanut kiitosta.
Voitteko kuvitella, aikuinen ihminen ja palvelutehtävässä! No. Hänellä oli varmasti ongelmia itsensä kanssa ja omien asioidensa kanssa, ja hänelle hirveätä, että joku ajattelee ja toimii parhaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.
"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suomea,ei voi mennä molempiin samana päivänä.
Tää temppu on kyllä yksi törkeimmistä, olen nähnyt vastaavaa
"Hääkutsun lähettäminen 1kk ennen häitä on kyllä järjettömyyden huippu, ellei tarkoituksena ole että vain muutama läheinen tulee. Varsinkin jos hääpaikka on varattu jo vuosi ennen häitä. Yleensä nuo kai tulevat jotain puoli vuotta ennen. Sano vielä että hääpäivä oli kesällä niin varmasti kaikkien kalenteri on täynnä reissuja ja lomia ja muita sovittuja menoja."
Tuo hääpäivä oli varmasti ollut tärkeiden kutsuttavien ihmisten tiedossa jo sen puoli vuotta aikaisemmin. Jos asianomainen suuttuja ei ole tietoa noteerannut tai muistanut, niin voi voi.
Mulla on useita kertoja käynyt niin että joku (olkoon sukulainen, asiakaspalvelija, lääkäri kuka hyvänsä) on käyttäytynyt mua kohtaan asiattomasti. Ja siis todellakin tilanteet ei ole sellaisia että oman tulkintani mukaan asiattomia ja loukkaavia vaan ihan oikeasti törkeää käytöstä. En itse tee asialle mitään vaan annan olla niin nämä jotka on mulle tehnyt vääryttä, suuttuu mulle. Ja tätä tosiaan on vuodesta toiseen samaa tarinaa. Ensin tullaan sanomaan haista huilu ja kun en reagoi niin sitten siitä pahoitetaan mieli. Kai se hyökkäys on sitten paras puolustus.