Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Kerran lääkärissä huomasin takaa tulevan vanhan pariskunnan jossa mies auttoi vaimoaan kävelemään, oli vaivalloista, joten pidin heille ovea auki ja hymyilin sillee olkaa hyvä :)
Niin ne molemmat katsoi mua iha perkuleen vihaisesti.
Kun on kertonut, mitä on löytänyt/ostanut itselleen, esim. vaatteita niin käytös on ollut tyyliin: mitä sä sellaisen ostit, turhaan ostit, sulla on ostoriippuvuus yms ihme negatiivista suhtautumista. On ollut melkeinpä ihan sama mitä mieltä toinen on ollut tai sanonut, se voidaan ohittaa, kuitata tavalla tai toisella tai jopa paiskomalla luuri. Eli on suututtu toisen jonkun tuotteen ostamisesta.
On suututtu siitä, kun ei ole reagoinut/sanonut silleen miten toinen osapuoli on toivonut/olettanut.
Siskoni lapsi rikkoi kalliin ja uuden huonekalun. Kysyin siskoltani, voisiko se selvittää omasta vastuuvakuutuksestaan, korvaisiko se vahingon. Sen jälkeen ei ole pidettykään yhteyttä vuosikymmeneen, sisko vetäsi ihan hirveät kilarit. Eikä hän todellakaan korvannut vahinkoa.
Ystävä suuttui koska en ostanut häneltä kissanpentua vaan hankin aikuisen kissan eläinsuojeluyhdistyksestä.
Ostin itselleni naposteltavaa perjantai-iltaa varten ja laitoin puolet sipseistä kulhoon ja loput kaappiin odottamaan lauantaita. Kaverini joka vietti kanssani iltaa oli ostanut omat herkkunsa eikä koskaan syönyt sourcream-sipsejä joista minä pidän. mutta hermostui siitä että syön vain puolet pussista. Yhdessä ostetut pitää syödä yhdessä! ...kumpikin maksoi omansa...
Tampereella Makkarajärvellä vapaana ollut vieras koira tuli nuuskimaan kiveksiäni kun olin kaikessa rauhassa luontokuvaamassa. Omistajaa ei näkynyt missään vaan tuli reteesti kaukana koiran perässä. En olisi saanut suuttua hänelle asiasta vaan olin koiravihaaja ja koira kuulemma "kuuluu luontoon".
Ex näki unta että olin pettänyt sitä.
Jotenkin se sitten mun vika oli. Mykkäkoulua kesti 2 tai 3 päivää
9. luokalla ystäväni leikkasi olkapituiset hiuksensa polkkatukaksi askartelun yhteydessä sattuneen saksivahingon jälkeen (tukkaa oli joutunut iso tupsu leikattavan paperin ja saksien väliin, tuloksena oli iso lovi ja ystäväni päätti että sama se on leikata loputkin hiukset lyhyemmiksi niin lovi ei erotu). Hän pyysi minut tasoittamaan latvoja. Tein työtä käskettyä. Ystäväni äiti suuttui minulle silmittömästi kun olin hänen mielestään pilannut ystäväni tukan, hän ei olisi 15-vuotiaana itse saanut päättää hiustensa pituutta. Lopputulos oli kaiken lisäksi oikein siisti leukapituinen polkka, joka puki ystävääni hyvin, ei mikään anarkistinen sivusiili... joka tapauksessa tämä raivoa puhkuva äityi ajoi minut ulos talosta, huusi ja rähjäsi, ja jäi vielä ulos partioimaan etten vaan ollut jäänyt mihinkään piiloon jotta voisin livahtaa heille takaisin... Ystäväni joutui myös kotiarestiin emmekä saaneet tavata pitkään aikaan. Välit tähän ystäväni äitiin katkesivat omalta osaltani täysin.
Siitä että meillä on kaksi sohvaa.
Minulla on seinäkalenterissa merkintä "uusi lotto", koska pelaan yhtä ja samaa riviä aina 10 viikkoa kerrallaan, en halua pitää rahaa Veikkauksen pelitilillä makaamassa. Sukulainen, vanhempi mies, kysyi mitä merkintä tarkoittaa ja selityksen saatuaan kauhistui ja kertoi että ei tiennyt minun olevan uhkapelaaja! Tiesin että hän on uskonnollinen, mutta yllätyin siitä määrästä jjumalanpelkoa mitä minuun yritettiin valuttaa ja lopulta hän lähti luotani päätään puistelle ja lupasi vielä rukoilla sieluni puolesta...Kun minulla uhkapelaajalla menee 1,5€ viikossa lottoon niin päädyn sen vuoksi helvettiin.
Tein makaronilaatikon niin että sekoitin jauhelihan ja makaronit vuoassa ja laitoin päällimmäiseksi kerroksen pelkkää makaronia, munamaidon kaatamisen jälkeen ripottelin vielä korppujauhoja pintaan. Olisi pitänyt laittaa makaronit ja jauhelihat omiin kerroksiinsa eikä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
9. luokalla ystäväni leikkasi olkapituiset hiuksensa polkkatukaksi askartelun yhteydessä sattuneen saksivahingon jälkeen (tukkaa oli joutunut iso tupsu leikattavan paperin ja saksien väliin, tuloksena oli iso lovi ja ystäväni päätti että sama se on leikata loputkin hiukset lyhyemmiksi niin lovi ei erotu). Hän pyysi minut tasoittamaan latvoja. Tein työtä käskettyä. Ystäväni äiti suuttui minulle silmittömästi kun olin hänen mielestään pilannut ystäväni tukan, hän ei olisi 15-vuotiaana itse saanut päättää hiustensa pituutta. Lopputulos oli kaiken lisäksi oikein siisti leukapituinen polkka, joka puki ystävääni hyvin, ei mikään anarkistinen sivusiili... joka tapauksessa tämä raivoa puhkuva äityi ajoi minut ulos talosta, huusi ja rähjäsi, ja jäi vielä ulos partioimaan etten vaan ollut jäänyt mihinkään piiloon jotta voisin livahtaa heille takaisin... Ystäväni joutui myös kotiarestiin emmekä saaneet tavata pitkään aikaan. Välit tä
Mulle on kanssa kaverin äiti suuttunut silmittömästi, kun oltiin teinejä. Kaverin kulahtanut, vanha neule jäi etävanhempani kotiin, kun kaveri oli viikonloppukyläilemässä meillä. Palautin neuleen sitten noin kuukausi siitä, kun seuraavan kerran olin toisella vanhemmallani käynyt. Kaverin äiti rupesi huutamaan ja räyhäämään minulle, että olin käyttänyt kaverini neuletta ja pilannut sen täysin käyttökunnottomaksi. Yritin siinä selittää, etten todellakaan ole neuletta käyttänyt ja samassa kunnossa neule on ollut. Äiti ei ottanut kuuleviin korviinsa vaan vaati minut korvaamaan (14-vuotiaan) useita kymmeniä euroja, jotta kaveri saisi uuden neuleen. Kaverini oli raivareiden aikaan vieressä vain hiljaa. En suostunut korvaamaan ja lähdin kotiin. Myöhemmin samana päivänä kaverin äiti soitti minulle perään ja pyysi anteeksi, kaveri oli viimenään pystynyt sanomaan neuleen olleen jo huonossa kunnossa, kun meille sen vahingossa jätti. Ei meidänkään välit tähän äitiin koskaan enää "lämmenneet" ja kaverikin jäi pikkuhiljaa pois elämästäni.
Ihminen jonka kanssa olen viitenä päivänä viikossa ja jonka pillin mukaan olen järjestänyt koko elämäni, suuttuu säännöllisesti siitä että en ole koskaan hänen kanssaan enkä välitä hänestä. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka kanssa olen viitenä päivänä viikossa ja jonka pillin mukaan olen järjestänyt koko elämäni, suuttuu säännöllisesti siitä että en ole koskaan hänen kanssaan enkä välitä hänestä. Jep jep.
Onko hän kuusivuotias?
Vierailija kirjoitti:
Tein makaronilaatikon niin että sekoitin jauhelihan ja makaronit vuoassa ja laitoin päällimmäiseksi kerroksen pelkkää makaronia, munamaidon kaatamisen jälkeen ripottelin vielä korppujauhoja pintaan. Olisi pitänyt laittaa makaronit ja jauhelihat omiin kerroksiinsa eikä sekaisin.
Ihan aiheestakin suuttui, Lasun paikka jos ja kun noin tekee!
10 v lapseni suuttui kun en ostanut minipituisia Nike Pro shortseja liikuntatunnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin olla kohtelias ja huomaavainen,mutta haukut sain. Jäin pitämään ovea auki kun näin keski-ikäisen rouvan tulevan kauppakassien kanssa samalle ovelle. Kiitokseksi sain kiukkuiset haukut siitä että väheksyn naisia,sekä kykyjä avata itse ovia?? Kerkesin vetää oven kiinni hänen nokan edestä. Pyytelin anteeksi epäkohteliaisuuttani ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Sitten sainkin jo seuraavan ryöpytyksen.En jäänyt kuuntelemaan vaan jatkoin matkaani.
Tämähän on yleinen incel-fantasia, jolla pyritään halventamaan feminismiä. Epäilen, että tätä olisi todella tapahtunut, vaikka toisaalta kaikenlaisia höynähtäneitä riittääkin.
No minä en ole incel, mutta olen kyl törmännyt tähän ihmeelliseen ilmiöön, että kun pidät vanhemmalle naiselle ovea auki niin siitä rynnitään vittuuntuneen näköisenä läpi kuin maailmanomistaja katsomatta ja kiittämättä. Tykkään olla ystävällinen ja huomaavainen muille ja toivoisin samaa itsellenikin. Nuoret naiset kyllä kiittävät ja hymyilevät, samoin kaikenikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lääkärissä huomasin takaa tulevan vanhan pariskunnan jossa mies auttoi vaimoaan kävelemään, oli vaivalloista, joten pidin heille ovea auki ja hymyilin sillee olkaa hyvä :)
Niin ne molemmat katsoi mua iha perkuleen vihaisesti.
Taisit olla Jyväskylässä. Täällä nimittäin jos tervehdit, pidät ovea auki tai olet muuten vaan kohtelias, niin sinua tuijotetaan kuin vierasta sikaa. Hyvin erottaa ketkä on "Jyväskyläläisiä" ja ketkä muualta tulleita.
Minulle suututtiin kun olin apteekissa töissä ja kysyin asiakkaalta kelakorttia. Olis kuulemma pitänyt tuntea hänet. Itseasiassa pienillä paikkakunnilla kun tein keikkaa niin useampikin loukkaantui samasta asiasta kun olivat kai tottuneet, että kaikki muistaa vakioasiakkaat ulkoa, mutta yksi vähän mieleltään häiriintynyt suuttui ihan kunnolla.