Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5421/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tasavuosien synttärilahjaksi pölynimuria ja sain sen, paljon kalliimpi ja parempi malli kuin itsellä olisi ollut varaa ostaa. Ostivat sen porukassa. Ja paketin sisään oli vielä piilotettu herkkuja ja pari pikku lahjaa. Itse tykkäsin tästä, kun tavaraa löytyy jo joka lähtöön.

Tuttavani hermostui, en saanut selvää suuttuiko minulle vai lahjan antajille, mutta selväksi tuli ettei kodinkoneita saa antaa lahjaksi. 

Vierailija
5422/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.

"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suomea,ei voi mennä molempiin samana päivänä.

Tää temppu on kyllä yksi törkeimmistä, olen nähnyt vastaavaa. Hänen juhlat meni nyt päin----. Miettikääs oma

No kyllä esim kirkko, pitopalvelu ja juhlapaikka pitää varata häitä varten useimmilla paikkakunnilla jopa vuosi ennen juhlia, joten voi voi jos jotain muuta osuu samaan aikaan. Alapeukutukset sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin asia on se että on suututtu jostain keskusteluaiheesta, tai sen valinnasta.

Vierailija
5424/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ystävältäni vointia kolme viikkoa sen jälkeen, kun hän oli saanut hermoromahduksen. 

Ilmeisesti oli liian aikaista,koska hän vastasi erittäin tylysti. :( 

Vierailija
5425/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.

"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suomea,ei voi mennä molempiin samana päivänä.

Tää temppu on kyllä yksi törkeimmistä, olen nähnyt vastaavaa. Hänen juhlat meni nyt päin----. Miettikääs oma

Kannattaisi varmaan puhua näistä omista suunnitelmistaan muillekin ja lähettää kutsut ajoissa, jos on noin tärkeät juhlat tulossa. Ei ole sukulaisen vika, jos tämä tietämättään järjestää juhlat samalle päivälle ja ehtii lähettää kutsutkin ensin. 

Vierailija
5426/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten pidin blogia nukkeharrastuksestani, eräs henkilö kysyi voinko myydä hänelle erään tietyn nuken kahdellakympillä, nuken oikea arvo oli reippaasti yli satasen. Vastasin siihen sitten ihan nätisti että "valitettavasti en, minulla ei ole suunnitelmissa ollut myydä tuota nukkea ja jos myisin niin en myisi sitä noin halvalla". Tästäkös henkilö sitten suuttui ja alkoi spämmimään tosi vihaisilla viesteillä ja kirjoitti myös omaan blogiinsa täysin vääristellyn tekstin siitä että olen häntä muka haukkunut ja kiusannut, jonka seurauksena osa hänen bloginsa lukijoista tuli raivoamaan minulle.

Vierailija
5427/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpäs muistan lapsuudesta, mulla ei ollut kummisetäni numeroa puhelimessa, olin tyyliin ala-asteella. Kummisetäni soitti ja en tunnistanut äänestä, joten kysyin "haloo kuka siellä?". Tuosta hän suuttui ja ei ollu välit enää normaalit sen jälkeen. 

Vierailija
5428/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpäs muistan lapsuudesta, mulla ei ollut kummisetäni numeroa puhelimessa, olin tyyliin ala-asteella. Kummisetäni soitti ja en tunnistanut äänestä, joten kysyin "haloo kuka siellä?". Tuosta hän suuttui ja ei ollu välit enää normaalit sen jälkeen. 

Mulla kans tälläiset uhriutujakummit. Kummitäti oli tallentanut puhelinnumeroni väärin, siis 2 numeroa väärinpäin. Laittanut sinne vuosia hyvän joulun toivomuksia jne. vuosien mykkäkoulun jälkeen toi esille että syy miksi ovat närkästyneitä muhun oli se että en kiitä viesteistä. En tiedä mistä olivat mun numeron edes saaneet, mutta eivät siis multa. Huomattiin se että numero väärin niin kummitäti jatkoi edelleen että meilläpäin kiitetään jos toivotetaan hyvää joulua jne. Vähän että joo, kyllä, mutta tokikaan mä en nyt voi osata vastata siihen viestiin jos en sitä saa. Ilmeisesti ei vielä tämäpäivänäkään tajua miksi en ole niihin aikaisempiin vastannut.

Toinen samojen kummien kanssa oli kun kummisetä kuoli. Nämä kummit asuvat siis toisessa maassa ja kutsu hautajaisiin tuli muutaman päivän varoitusajalla, tyyliin: xxxx haudataan huomenna, kappelissa (lisää tähän täysi vieras hautausmaa ulkomailla) klo 12. Vastasin että tosi surullinen juttu, mutta nyt en pääse paikalle. Reissu olisi vaatinut palkattomia vapaapäiviä,  jos niitä olisin edes saanut  niin lyhyellä varoitusajalla, yli 24h matkustamista, hotellit jne. Ei oltu aikuisiällä paljoa näiden kummien kanssa tekemisissä, juurikin siksi että olivat aika raskaita ihmisiä. Joka jutusta väännettiin riita ja aina oli jotain mistä piti pyytää anteeksi koska aina oli jotain ja se että satsaan rahaa ja aikaa niin en ollut valmis sitä tekemään. Kummitäti vastasi että joo, mä arvaisinkin että sä tuskin paikalle tuut, mutta pakkohan mun oli ilmoittaa. 

Oli viimeinen niitti. Lähetin adressin ja vaihdoin puhelinnumeroni. Osoitteen kummitäti vielä tietää, mutta parempi näin että eivät ole kovin helposti tavoitettavissa.

Vierailija
5429/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se, että näytän nuorelta. Työelämässä naisvalta alalla. 

Vierailija
5430/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääkutsun lähettäminen 1kk ennen häitä on kyllä järjettömyyden huippu, ellei tarkoituksena ole että vain muutama läheinen tulee. Varsinkin jos hääpaikka on varattu jo vuosi ennen häitä. Yleensä nuo kai tulevat jotain puoli vuotta ennen. Sano vielä että hääpäivä oli kesällä niin varmasti kaikkien kalenteri on täynnä reissuja ja lomia ja muita sovittuja menoja.

Vierailija
5431/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A suuttui minulle siitä, että yhteinen ystävämme B erosi miehestään. A kai luuli, että olin jotenkin taivutellut ystäväni B:n eroamaan, koska B uskoutui minulle usein avioliittonsa ongelmakohdista. Oli aika tyrmäävää että kun menen jonnekin bileisiin, niin tämä A alkaa huutamaan ja kiroamaan kännissä minulle, kaikki ympärillä olivat huuli pyöreänä siinä.

Vierailija
5432/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi siemenet käteen.....

-Peräkylän homo

Vierailija
5433/6330 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla kohtelias ja huomaavainen,mutta haukut sain. Jäin pitämään ovea auki kun näin keski-ikäisen rouvan tulevan kauppakassien kanssa samalle ovelle. Kiitokseksi sain kiukkuiset haukut siitä että väheksyn naisia,sekä kykyjä avata itse ovia??  Kerkesin vetää oven kiinni hänen nokan edestä. Pyytelin anteeksi epäkohteliaisuuttani ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Sitten sainkin jo seuraavan ryöpytyksen.En jäänyt kuuntelemaan vaan jatkoin matkaani.

Vierailija
5434/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin olla kohtelias ja huomaavainen,mutta haukut sain. Jäin pitämään ovea auki kun näin keski-ikäisen rouvan tulevan kauppakassien kanssa samalle ovelle. Kiitokseksi sain kiukkuiset haukut siitä että väheksyn naisia,sekä kykyjä avata itse ovia??  Kerkesin vetää oven kiinni hänen nokan edestä. Pyytelin anteeksi epäkohteliaisuuttani ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Sitten sainkin jo seuraavan ryöpytyksen.En jäänyt kuuntelemaan vaan jatkoin matkaani.

Tämähän on yleinen incel-fantasia, jolla pyritään halventamaan feminismiä. Epäilen, että tätä olisi todella tapahtunut, vaikka toisaalta kaikenlaisia höynähtäneitä riittääkin.

Vierailija
5435/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pahemmin fantasiasi kiinnosta,mutta näin vain tapahui ihan oikeassa elämässä.

Vierailija
5436/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vaimo suuttui kun en osannut kertoa miksi olen niin hoikka tai antaa ohjeita, kuinka tulla yhtä hoikaksi... :D Olin parikymppinen ja pomon vaimo lähemmäs 50. Elin vain elämääni sen enempää syömisiä kyttäämättä, enkä miettinyt mitään painoasioita. Töissä oli usein ahdistava tunnelma, kun tuo nainen tuli taukojeni aikana kyttäämään mitä eväitä minulla on mukana ja kyselemään miten syön kotona ja kuinka paljon ja mitä liikuntaa harrastan. 

Vierailija
5437/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri joka väitti että olen paikkakunnalta PPP kun uusi pomo kysyi mistä olen. Työkaverini suuttui kun sanoin etten ole koskaan edes käynyt PPP:ssä vaan olin kotoisin paikkakunnalta WWW.

Vierailija
5438/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen kaupitteli minulle metsäänsä muutamia kertoja. Jäin pohtimaan asiaa ja päädyin, että voin metsän ostaa jos hinta kohtaa ja saan pankista lainaa. Menin sitten sukulaisen kanssa keskustelemaan asiasta, niin hän suuttui minulle mitä olen hänen metsänsä perään eikä todellakaan aio myydä sitä. Tunsin itseni todella hölmöksi tilanteessa ja sen jälkeen, kun en ollut ymmärtänyt kaupittelun olleen vain sanojen helinää...

Vierailija
5439/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen loukkaantui oikein kunnolla kun en lainannut pyörääni hänelle. Todella tarvitsin sitä työmatkoihin, enkä voinut ottaa riskiä pöllimisestä. Kunnollista lukkoa minulla ei ollut, eikä kyllä hänelläkään. Normaalisti säilytin pyörää kotona ja työpaikallani sisätiloissa. 

Vierailija
5440/6330 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui, kun en osannut neuvoa kumpaa hänelle määrättyä  mielialalääkettä hänen pitäisi syödä. Kummassa on vähemmän sivuvaikutuksia? Kumpi on tehokkaampaa? Vaikuttaa nopeammin? Sanoin, vaan etten todellakaan tiedä. meni herne nenään ja syvälle.

Olen siis koulutukseltani tradenomi, töissä kaupan alalla toimistohommissa. Ikinä en ole mitään terveydenhuoltoon liittyvää opiskellut tai alalla työskennellyt. Enkä ole kys. lääkkeitä syönyt, enkä ihmeemmin muitakaan lääkkeitä. Olisi vissiin pitänyt tietää vaan siksi, että olen nainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan