Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5121/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on tuttua! Puoliso suuttuu, kun minä loukkaannun, kun hän loukkaa. Lyöminenkään ei oikeasti satu vaan minä esitän.

Vierailija
5122/6330 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasa vähän paksumpia sukkia joita en ollut käyttänyt koska ne painoivat nilkkaan ilkeän jäljen. Päätin leikata liian kireän resorin pois ja sain ne käyttöön, ovat sen verran tiukkoja etteivät valu. Kaverini suuttui kun pilasin sukkani ja huusi että milloin alan leikellä palasia myös takista ja housuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/6330 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin nuorempana, ja en pystynyt enää olemaan ihmisten ympärillä. Kaverit suuttui, kun kuulemma hylkäsin heidät. Eivät tosin olleet iloisia siitäkään, kun olin masentuneena heidän seurassaan, enkä tiennyt miten päin olla. Eli olivat vihaisia minulle siitä, että sairastuin.

No, nyt siitä toipuneena voin kertoa, että tuollaisia ihmisiä en kaipaisi elämääni enää koskaan. 

Vierailija
5124/6330 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se etten lähettänyt tarpeeksi tsemppiviestejä kaverilleni sairaalaan, joka virui ulkomaisessa sellaisessa jonkun kipeän kurkun takia. Muut kaverinsa soittelivat hänelle sentään joka päivä. Minä en soittanut, koska aiemmin keskusteluissamme oli tullut ilmi, että hän ei tykkää, jos koko ajan joku soittelee. Soitin kerran ja sanoin, että aina voit laittaa viestiä, jos koet olosi ykisnäiseksi ja kaipaat juttuseuraa. Ei laittanut viestiä ja sitten kaikki olikin minun vikani, että kun en tarpeeksi muistanut - verrattuna muihin kaverehin.

Totesin kyllä sitten itsekseni, että ihan voi tuollaisen kaverin päästää menemään, että ei vaan sovittu toisillemme. 

Jos joku on sairaalassa kipeän kurkun takia niin ajattelisin että hänen ei edes kannata puhua kokoajan, vaan viestitellä? :D

Vierailija
5125/6330 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen suuttui, kun totesin, että en lyö naisia. Olen kuulemma kuvottava. Siksi, että en löisi naista. Eikä toi edes ole vitsi. Kummallinen maailma.

Vierailija
5126/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava luuli että kWh:n hinta tarkoittaa sitä kuinka paljon maksat sähköstä tunnissa ja valitti sähköyhtiöön että veloittavat liikaa. Sain selittää kymmeniä kertoja että jokainen laite kuluttaa sähköä eri määrän ja lasku määräytyy kulutuksen mukaan. Sitten hän hermostui ja haukkui mut, kun en pystynyt sanomaan tarkalleen kuinka paljon sähkö maksaa hänelle tunnissa. Meni kuukausi ennenkuin tajusi että se kuinka monta ja minkälaista laitetta on käynnissä vaikuttaa asiaan jonnin verran.

Vierailija
5127/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jouluvalot ulos eri päivänä kuin naapurini. Pilasin kuulemma naapuruston ilmapiirin tai jotain sellaista kun toimin väärässä rytmissä. 

Vierailija
5128/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keittiössä koristeeni iso-isoisäni samovaari, reilusti yli 100-vuotias kapistus. Tätini päätti että olen itäisen naapurimaan kannattaja kun en suostu laittamaan samovaaria metallinkeräykseen. Hän piti sellaista itku-raivo mekkalaa että ihana naapurini tuli soittamaan ovikelloa ja kysyi mikä on hätänä.

Vierailija
5129/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni suuttui kun hankin itselleni koiranpennun. Edellinen koirani oli kuollut jokin aika sitten.  Oli suunnitellut lähtevänsä kanssani aurinkolomalle kun ei koirasta tarvinnut huolehtia. En todellakaan olisi jättänyt koiraani viikoksi toisten hoiviin, puhumattakaan uutta pentua.

Vierailija
5130/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen suuttui, kun totesin, että en lyö naisia. Olen kuulemma kuvottava. Siksi, että en löisi naista. Eikä toi edes ole vitsi. Kummallinen maailma.

En voi tietää kyseisen naisen ajatuksia, mutta itselleni kalskahtaisi kyllä korvaan, jos joku tulisi sanomaan, että ei lyö naisia. Kun sen pitäisi olla sanomattakin selvää. Entä lyökö miehiä sitten tai lapsia? 

Vierailija
5131/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava luuli että kWh:n hinta tarkoittaa sitä kuinka paljon maksat sähköstä tunnissa ja valitti sähköyhtiöön että veloittavat liikaa. Sain selittää kymmeniä kertoja että jokainen laite kuluttaa sähköä eri määrän ja lasku määräytyy kulutuksen mukaan. Sitten hän hermostui ja haukkui mut, kun en pystynyt sanomaan tarkalleen kuinka paljon sähkö maksaa hänelle tunnissa. Meni kuukausi ennenkuin tajusi että se kuinka monta ja minkälaista laitetta on käynnissä vaikuttaa asiaan jonnin verran.

Älä vain mene kertomaan hänelle, että sähkön käytöstä maksetaan tänään 15-24. Menee raukka lopullisesti sekaisin.

Vierailija
5132/6330 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä menetti hermonsa kun tein monet ruuat eri tavalla kuin äitinsä, vuoden kestin nalkutusta ja muuta haukkumista ennen jätin avaimet pöydälle ja häivyin tavaroineni. Exä tuli sitten about puoli vuotta myöhemmin sattumalta vastaan, moikattiin suht neutraalisti, mutta hetken päästä exä raivosi minulle että hänen seuraavakin tyttöystävänsä kokkaa ihan väärin.

Vierailija
5133/6330 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin joulukoristeita ja yksi tyyppi huomasi ettei minulla ole yhtään enkeli-koristetta missään.Otti henk. koht. loukkauksena kun sanoin etten tykkää niiistä. Minulle sanottiin aina lapsena että ihmisistä, varsinkin pienenä kuolleista lapsista, tulee enkeleitä enkä voi olla ajattelematta kuolleita vauvoja aina kun näen enkelin. Mutta oli riittävä mielipidde ero, joten minut haukuttiin.

Vierailija
5134/6330 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti nuorempana hengata kahden ystävän kanssa ja toinen pääsi myöhemmin töistä. Tää kaveri sitten pyysi, että hakisin hänet mun luo töistä. Asui kaupungin toisessa päässä ja tarjoutui maksamaan hurjat 5e bensasta. Mulle kävi ja hain sen sitten ja autossa sanoin että laitatko muuten sen 5e ja se suuttui ja piti kahden viikon mykkäkoulun :D Loukkaantui kun auto ei kulje sillä, että on mun hyvä kaveri. Ja en muuten koskaan pyydellyt maksamaan bensoja ellei kyse ollut pidemmästä matkasta..

Vierailija
5135/6330 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suuttui, kun tein isoja lahjoituksia ja autoin rahallisesti ja muutenkin.

Vierailija
5136/6330 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumma vanhan maatilan päärakennuksessa ja meillä on pari aittaa joissa voi yöpyä kesällä, mutta emme pidä niitä lämpimänä talvisin koska se veisi hirveästi sähköä. Muutama sukulainen on suuttunut kun eivät pääse niihin yöpymään esim. joulureissuilla, kun kesällä niissä oli niin mukava nukkua.

Vierailija
5137/6330 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen 7v kaveri laitteli jatkuvasti lapselleni jotain härskejä videoita, videokuvaa omasta takamuksestaan, outoja kuvia, haukkumaviestejä ym watsapissa jos lapseni ei suostunut johonkin hänen toiveeseensa tai muuten määräilyynsä. Tämä lapsonen oli lisäksi kova puhumaan p. Askaa... huomattiin että vähän joka asiassa puhui omaksi edukseen.

Lisäksi hän loi jatkuvasti ryhmiä mihin lisäili kysymättä muita lapsia ja näin ollen lapseni numerokin päätyi sellaisille riehujille joille hän ei itse olisi sitä antanut.

Poistelimme ryhmiä ja estimme joitain numeroita jonkin aikaa. Lisäksi keskustelin tämän lapsenkin kanssa asiasta hyvässä hengessä ja suoraan. Keskustelu auttoi vähäksi aikaa.

Lopulta koulujen alettua alkoi uusi watsapp ryöpytys, jolloin meno olikin todella asiatonta. Laitoin lapsen äidille viestiä ja keskustelu käytiin ihan hyvässä hengessä.

Tämä äiti ei kuitenkaan enää edes tervehdi ja lapsensa ei enää leiki lapseni kanssa. Semmonen valehtelija on tämä muksu ollut joissain asioisssa, että mitähän on äidilleen onnistunut uskottelemaan... Noh, eipä taida lapseni paljoa menettää mutta kyllä hän on toisinaan ihmetellyt mikä sille tuli.

Vierailija
5138/6330 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kaupungin läpi töihin. Risteyksessä huomasin sivukatua kävelevän miehen selkäpuolelta, täysin samanlaiset vaatteet kuin miehelläni, saman mittainenkin vielä.

Laitoin miehelleni tekstarin, että näin juuri kaksoisolentosi, tämä tietää sinulle pitkää ikää.

Vastauksena vihainen "Vai niin, meidän pitää vähän kuule jutella illalla kun tulen töistä".

Oletti että syytän häntä jostain, olen vainoharhainen. Yhtäkkiä olinkin tilanteessa jossa jouduin puolustelemaan itseäni. En saanut häntä ymmärtämään mitä tarkoittaa kaksoisolento, että sellaisia saattaa joissain ihmisissä nähdä. Mieheni on putkiaivo, hänelle saa yleensä aina vääntää asiat rautalangasta. Syytä hänen raivostumiselle en koskaan saanut selvitettyä, asia mietityttää edelleenkin.

Laitoit viestin hänelle, kun hänellä oli tärkeämpää siinä meneillään ?

Vierailija
5139/6330 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kaupungin läpi töihin. Risteyksessä huomasin sivukatua kävelevän miehen selkäpuolelta, täysin samanlaiset vaatteet kuin miehelläni, saman mittainenkin vielä.

Laitoin miehelleni tekstarin, että näin juuri kaksoisolentosi, tämä tietää sinulle pitkää ikää.

Vastauksena vihainen "Vai niin, meidän pitää vähän kuule jutella illalla kun tulen töistä".

Oletti että syytän häntä jostain, olen vainoharhainen. Yhtäkkiä olinkin tilanteessa jossa jouduin puolustelemaan itseäni. En saanut häntä ymmärtämään mitä tarkoittaa kaksoisolento, että sellaisia saattaa joissain ihmisissä nähdä. Mieheni on putkiaivo, hänelle saa yleensä aina vääntää asiat rautalangasta. Syytä hänen raivostumiselle en koskaan saanut selvitettyä, asia mietityttää edelleenkin.

Laitoit viestin hänelle, kun hänellä oli tärkeämpää siinä meneillään ?<

Kieltämättä vaikuttaa siltä, että ei ole miehellä ihan puhtaita jauhoja pussissaan. Se koira älähtää

Vierailija
5140/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla jonkin verran pyörivänä ja kommentoivina törmää aina silloin tällöin outoihin suuttumisiin. Kerran kommentoin keskusteluun, jossa oli aiheena ikävimmät erokokemukset; kerroin erään sukulaiseni ystävästä, jonka mies ampui hänet (ja itsensä) pian eron jälkeen. Eräs toinen kommentoija tarttui tuohon aika hanakasti ja kirjoitti, ettei tuollaista varmasti ole tapahtunut, koska hän ei löytänyt siitä googlaamalla mitään. Vaikka huomautin, ettei kaikista tuollaisista tapauksista uutisoida ja se saattoi tapahtuakin jo ennen netin yleistymistä, tuo kommentoija vain jankkasi ja kysyi, miksi levittelen itse keksimiäni tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme