Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5101/6330 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsille sanoin hänen haukkuessaan ja arvostellessaan muita lapsiaan, sisaruksiani siis, että olisko kannattanut itse läpi elämän käyttäytyä lapsia arvostavasti eikä lyttäävästi jos nyt ei saa tarvitsemaansa (taloudellista) huomiota riittävästi. Että kannattiko oikeesti pahoinpidellä ja piiskata vielä silloinkin kun sen oli jo laki kieltänyt vuosia sitten. Siitä syttyi kipinä ja kuinka ei vanhempaa ole kunnioitettu. No ei ole kunnioitettu viiteenkymmeneen vuoteen ja muori voi mongerrella ihan omissa tekosissaan mutta keskustella ei aiheesta saa koska se on "hävytöntä" 🤪 

Vierailija
5102/6330 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukulaiselta kasan lasten vaatteita.Valitettavasti hän oli pessyt ne jollakin todella voimakas hajuisella aineella, joten jouduin pesemään ja tuulettamaan niitä useamman kerran ennenkuin sain ne käyttöön. Sukulainen suuttui ja sanoi ettei anna meille enää koskaan mitään vaatteita, kun ne eivät kelvanneet heti... Käytän itsekin tuoksuja, mutta nämä haisivat niin voimakkaasti hajusteille että jopa mieheni sanoi ettei niitä voi lapsen päälle laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/6330 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen kaveri suuttui kun otin kissan. Ei tosiaan oltu mitkään aina yhdessä hengaavat bestikset ,eikä itseasiassa ollut käynyt kuin pari kertaa luonani.

Vierailija
5104/6330 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo suuttui kerran kaupassa pahasti. Autossa sitten alkoi purkautuminen: et sitten yhtään kattonu mitä kassajonossa edellinen asiakas, vanha paappa, oli ostanu. No en katsonut, no mitä osti. Tena-paketin oli ostanut, no mitä sitten kyselin. No nyt kuulemma jotkut voi luulla että me tunnetaan se. Ihmettelin, että miten niin joku voisi luulla, kun en puhunut paapalle mitään enkä moikannut. Ja vaikka tunnettaiskin, niin mitä sitten, luonnollinen iän mukanaan tuoma vaiva. Palkaksi tuli isku penkkiin takaapäin (lapsi matkusti kartturin paikalla) ja huuto että sä et sitte häpee mitään.

Vierailija
5105/6330 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin parkkipaikalla ja joku alkoi huutamaan kun kävelin eri suuntaan kuin asfalttiin maalattu nuoli näytti.

Vierailija
5106/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suht tummat hiukset ja pari harmaata hiusta on jo ilmestynyt, naapurini on ihan hermona kun en välitä harmaista enkä värjää hiuksiani. Kertoi muille naapureille ettei voi sietää minua silmissään kun en peitä harmaita. 

Vierailija
5107/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silloinen poikaystävä suuttui mulle ihan hirveästi, kun sain äidiltäni uuden tietokoneen synttärilahjaksi. Olin opiskelija ja tein opinnäytetyötä. Edellinen tietokone oli vuosia vanha ja todella hidas ja opparin kirjoittaminen oli hirveetä, kun kone jumitti koko ajan. Oli kuulemma törkeää, että käytännössä hyväksikäytän äitiäni, kun hän ostaa mulle uuden tietokoneen, vaikka olen aikuinen ihminen. Ei se uusi tietokone ollut edes mikään superkallis apple, vaan joku ihan perusläppäri. 10 vuotta myöhemmin ihmettelen tätä edelleen. 

Vierailija
5108/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on edelleen se, että minulle suututaan kun en lue muiden ajatuksia. Suututaan kun en ole toiminut kuten ajatusten lukemista odottava olettaa. 

Vierailija
5109/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex siitä, kun kerroin käyneeni verenluovutuksessa. Pointti oli joku että "miksi heikennän itseäni".

Vierailija
5110/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui mielettömästi konsertin väliajalla ja lähti kesken pois kun juttelin solistin kanssa. Kotona oli hirveä huuto ja haukkuminen, ei kuunnellut mitään selitystä. Solisti oli pikkuserkkuni ja me vietimme paljon aikaa lapsuudessa ja nuoruudessa, myöhemmin harvemmin mutta kesäisin mökkibileet jne joihin ex ei halunnut lähteä mukaan (mökkeily on moukkamaista).

Vierailija
5111/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna iski vatsatauti ja poikaystävä kiukutteli että ruoat menee piloille jne. Minä ne olin ostanut ja tehnyt, hänellä ei ollut penniäkään niissä kiinni. 3vrk tauti kesti ja hänen valitus, aivan kuin olisin tahallani sairastunut.

Vierailija
5112/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suht tummat hiukset ja pari harmaata hiusta on jo ilmestynyt, naapurini on ihan hermona kun en välitä harmaista enkä värjää hiuksiani. Kertoi muille naapureille ettei voi sietää minua silmissään kun en peitä harmaita. 

Apua! Taitaa naapurilla olla "hieman" käsittelemättömiä angsteja oman ulkonäkönsä suhteen. Että joku voikin flipata parista harmaasta hiuksesta jonkun toisen päässä :D

Vierailija
5113/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassani ollessani aloitin parisuhteen erään miehen kanssa. Muutaman kuukauden päästä työ"kaveri" tuossa työpaikassa sai tietää tästä ja suuttui kun en ollut kertonut asiasta hänelle kun aloimme parisuhteeseen. En vieläkään ymmärrä, että miksi se hänelle olisi pitänyt kertoa, kun emme tunteneet hänen kanssaan toisiamme juuri lainkaan ja emme todellakaan kertoneet toisillemme yksityisasioista. Töitä sinne oltiin tultu tekemään, ei puhumaan yksityisasioista. En ainakaan minä.

Vierailija
5114/6330 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin muutaman viikon ajan miehen kanssa, joka yllättäen päätti, että ei halua enää olla missään yhteydessä minuun. Hän kielsi ehdottomasti minun olemasta häneen missään yhteydessä enää koskaan. Uhkaili poliisilla ja ties millä, jos otan yhteyttä tai pidän häneen yhteyttä millään muotoa. Muutaman päivän päästä hän otti yhteyttä ja alkoi vaatimaan, että minun täytyy vastata hänelle. Hän lähetti joka päivä kymmeniä sähköposteja joissa kiukutteli, raivosi, uhkaili ja komenteli vastaamaan. Sitä jatkui kuukausikaupalla. Hän vaatimalla vaati minua vastaamaan vaikka oli itse kieltänyt minua ottamasta yhteyttä. Minä tein vain niin, että en pitänyt yhteyttä mikä ei sopinut hänelle.

Vierailija
5115/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia. Täällä oli pari vuotta sitten keskustelu, jossa joku oli sitä mieltä, että on liian vaivalloista ja kallista varata juhlatarjoiluihin kahvin lisäksi teetä, kun pitäisi ostaa erikseen välineitä teen keittoon. Huomautin, että kattila vedenkeittoon ja teepussit riittävät, mutta minä voisin kyllä juoda vaikka kylmää vettä, jos jossakin juhlissa ei ole teetä tarjolla. Minut haukuttiin maan rakoon; kahvin olisi pitänyt kelvata!

Vierailija
5116/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti-ikäinen lapseni sairastui ja pohdittiin, kuinka hoito toteutetaan. Mieheni valitsi jäädä ensimmäiseksi päiväksi ja itse lupasin vastata seuraavasta päivästä.No, esimieheni ilmoitti että iltavuoroon on pakko tulla, kunhan mieheni tulee töistä kotiin. Kerroin miehelleni että on pakko töihin mennä, sillä en saa jäädä hoitamaan sairasta lasta kotiin enää sen jälkeen, kun isänsä on tullut omista töistään kotiin. Mieheni suuttui, alkoi huutamaan että seuraavalla kerralla on minun vuoroni jäädä kotiin kun hän oli nyt. Hänelle ei siis kelvannut että hoidan lasta hänen työpäivänsä ajan ja menen sen jälkeen omiin töihini. 

Vierailija
5117/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin pikaruokalan jonossa puolison kanssa peräkkäin, hän edellä, minä takana. Puoliso suuttui minulle ja nolasi minut totaalisesti räyhäämällä ja kiskomalla käsivarresta, koska minun takanani seissyt jonottaja (mies) oli hänen mielestään liian lähellä minua.

Vierailija
5118/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun en työpäivän aikana vastannut viesteihi, kommentoi vain "Ei se työ voi olla niin tärkeää ja tarkkaa että ei kerkeä viestiin vastata!" Poisti numeroni, onneksi.

Vierailija
5119/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso veti raivarit, koska olin huonossa hapessa ja pyörryin sänkyyn, jossa hänen tuttavamiehensä oli meillä ollessaan yöpynyt.

Vierailija
5120/6330 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso suuttui kesämökillä, kun ison sakin ruokailutiskeihin, mukana olivat myös ruuanvalmistusastiat ja meitä oli 12 henkeä, pyysin vielä toista ämpärillistä vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi