Lempihahmo tuntemattomasta sotilaasta
Tuli toi uus tuntematon just katottua ja ihan mielenkiinnosta haluisin kuulla kaikkien henkilökohtaiset lempihahmot sekä perustelut.
Itellä Vanhala sen hihittelyn takia, ja Rokka vaan nyt on niin hyvä hahmo
Kommentit (602)
Mikä mahtaa olla tämä Tuntematon sotilasvouhotus ja kiinnostus. Meidän historiaamme se kuuluu, mutta ihannoiko kansa sotaa, kärsimystä, taiteluita vaikeissa olosuhteissa. Pommisuojaan olen isän sylissä parivuotiaana kannettu. En ole lukenut kirjaa, mutta olen ensimmäisen version nähnyt elokuvasta, painui kyllä mieleen. En ymmärrä miksi täytyy jokaisen itsensä elokuvaojaajaksi haluavan tehdä Linnan Tuntematon sotilas. Silläkö saa "koko kansan" suosion, silläkö saa rahoituksen. Minun perimmäinen syy taitaa olla se, että en kastä väkivaltaa, riitelyä, en sotimistakaan.
Samoin kuin Lotta Kotilaisen kullíkaruselli on hyvin moderni kuvaus naiseudesta.
Vääpeli Körmy ja Majuri Mikkonen.
Se (en muista nimeä), joka sanoo niin hauskasti: "vedä v...ttu päähän ja mene r...maan".
Minusta se on hauska ja tykkään siksi - sopisi putoushahmoksikin.
Vierailija kirjoitti:
Uusimassa tuntemattomassa on replikointi ja eleet niin tylsiä ja olemattomia ettei oikein kenestäkään jää erikoisempaa vaikutelmaa.
Mitä se sampanjasosialisti ketunnenätissi teki leffassa kun sitä ei ollut edes Linnan teoksessa?
Nykyaikana Honkajoella olisi diagnosoitu asperger.
Lehto ja Riitaoja. Ja en kyllä kerro miksi :) Anteeksi vilkas mielikuvitukseni. Myös Honkajoki oli ihan mainio tyyppi ja Koskela kaikessa rauhallisuudessaan. Hietanen rasittava, mutta kuitenkin symppis. Vanhala ja Rahikainen ärsyttivät välillä. Määttä ja Lahtinen sellaisia ihan ok tyyppejä. Varsinkin Määttä ja myös Rokka. Lammiosta ja Sarastiestä en pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana Honkajoella olisi diagnosoitu asperger.
Onko sinulla diagnosoitu asperger?
Varmaan Koskela, pidän siitä kun hän on esimerkki hyvästä johtajuudesta. Toisaalta myös Rokka edustaa mun mielestä sellaista rakentavaa kapinallisuutta. Molemmissa on sellaisia piirteitä, mitä toivoisi oikeissakin ihmisissä olevan. Toisaalta Hietanenkin on kyllä symppis, hiukan hassu mutta välittää ihmisistä ja auttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Lehto ja Riitaoja. Ja en kyllä kerro miksi :) Anteeksi vilkas mielikuvitukseni. Myös Honkajoki oli ihan mainio tyyppi ja Koskela kaikessa rauhallisuudessaan. Hietanen rasittava, mutta kuitenkin symppis. Vanhala ja Rahikainen ärsyttivät välillä. Määttä ja Lahtinen sellaisia ihan ok tyyppejä. Varsinkin Määttä ja myös Rokka. Lammiosta ja Sarastiestä en pitänyt.
Mäpäs arvaan miksi :D Se on ihan ok.
Koskela.
Olen saanut työskennellä hänenlaisensa työnjohtajan alaisuudessa naisvaltaisella työmaalla. Osasi olla jämäkkä, empaattinen ja vaativakin joutumatta koskaan riitoihin työntekijöiden kanssa.
Sai meidät tekemään parhaamme.
Ei puhunut koskaan selän takana ja Osasi itse parhaiten ne hommat ja kykeni neuvomaankin.