Lue keskustelun säännöt.
Minuutin välein yskäkohtaus allergialapselle: lääkäriin?
14.05.2006 |
onko kellään kokemusta siitä että allergialapselle tulee jatkuvat yskäkohtaukset, n. minuutin välein?
syödään nyt siirappiallergialääkettä, silmätipat on ja nenäsuihke ja Ventoline yskänlääkkeenä.
mutta pitääkö tämän yskän takia nyt lähteä vielä lääkäriin?
Kommentit (23)
Joskus av:sta on hyötyäkin =)
Äiti, sh ja 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulemma joka kolmas päivystyksessä tästä syystä. Mäkin sain spiraa ja pulmicort-kuurin. :p
Vie heti! ventoline ei riitä ja spiira laukaisee kehkoputkien spasmin!