Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuutin välein yskäkohtaus allergialapselle: lääkäriin?

Vierailija
14.05.2006 |


onko kellään kokemusta siitä että allergialapselle tulee jatkuvat yskäkohtaukset, n. minuutin välein?

syödään nyt siirappiallergialääkettä, silmätipat on ja nenäsuihke ja Ventoline yskänlääkkeenä.



mutta pitääkö tämän yskän takia nyt lähteä vielä lääkäriin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie heti! ventoline ei riitä ja spiira laukaisee kehkoputkien spasmin!

Vierailija
22/23 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus av:sta on hyötyäkin =)



Äiti, sh ja 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joka kolmas päivystyksessä tästä syystä. Mäkin sain spiraa ja pulmicort-kuurin. :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi