Lue keskustelun säännöt.
Voiko tätä liittoa enää pelastaa? Mielipiteitä...
24.05.2006 |
Pari vuotta jo ollut huutoa ja piikittelyä, ei vietetty aikaa yhdessä jne... Nuorin lapsi vasta 1v 5kk...
Voiko muuttaa omaa käytöstä ihan päinvastaiseen ja niellä paskat mitä toinen suustaan lataa? Muuttuuko tilanne pikkuhiljaa parempaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja jos molemmat haluaa, kannattaa ottaa yhteys perheneuvolaan.