Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä Life of Silja käyttää kuvissaan englannin kieltä

Vierailija
06.01.2019 |

Koska ei edes hallitse sitä? Hän kirjoittaa jatkuvasti "minä"- sanan "i", ja se ei tarkoita englanniksi yhtään mitään. Tulisi siis olla "I".

Hänen lauseet englanniksi ovat siis todella tökeröitä, eivätkä tarkoita yhtään mitään. Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin.

Vierailija
2/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se värikkään frendi, ei sekään osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on värikäs?

Vierailija
4/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tähtää "kansainvälisille markkinoille"...

Vierailija
5/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se värikkään frendi, ei sekään osaa

Ei kyse siitä.

Vierailija
6/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei edes hallitse sitä? Hän kirjoittaa jatkuvasti "minä"- sanan "i", ja se ei tarkoita englanniksi yhtään mitään. Tulisi siis olla "I".

Hänen lauseet englanniksi ovat siis todella tökeröitä, eivätkä tarkoita yhtään mitään. Oletteko huomanneet saman?

Jos tuosta saa tehtyä ongelman niin täytyy kyllä mennä silloin elämässä muuten todella hyvin! Että ihan pieni i-kirjain ison sijasta ja nyt ei mitenkään voi ymmärtää mitä tarkoittaa?

Vierailija
7/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuosta saa tehtyä ongelman niin täytyy kyllä mennä silloin elämässä muuten todella hyvin! Että ihan pieni i-kirjain ison sijasta ja nyt ei mitenkään voi ymmärtää mitä tarkoittaa?

Valitettavasti englanninkielen lukutaitoinen ei sitä ymmärrä. Koska i ei tarkoita englanniksi yhtään mitään. Ei siis mitään. Se on sama kuin yrittäisi suomeksikin kirjoittaa minä sanaa "änumimim". Valitettavasti.

Vierailija
8/8 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että ihminen, joka arvostelee muiden kirjoitustaitoa kirjoittaa itse "Hänen lauseet".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi