Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
241/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarttuu vaimolleen klamydian, jonka takia vaimolta poistettiin kohtu ja munasarjat. Kyseessä vielä hyvin uskovainen pariskunta...

Vierailija
242/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti, mutta samalla paikkakunnalla oleva tapaus: mies petti vaimoaan tämän vaimon edellisestä liitosta olevan tyttären kanssa. Suhde tuli ilmi kun tämä tyttö oli täysi-ikäinen, mutta huhut kertovat tapahtumien saaneen alkunsa jo aiemmin. Sittemmin mies muutti avoliittoon tämän (siinä vaiheessa ex-)vaimon tyttären kanssa ja välit ovat täysin poikki tyttären ja äidin välillä.

Jotenkin niin järkyttävän sairas kuvio, vaikka virallisesti ei ole mitään laitonta, kun suhde on julkisesti alkanut vasta kun toinen on täysi-ikäinen eikä mies ole koskaan ollut virallinen huoltaja.

Vähän samalainen juttu kuin Woody Allenilla

Onko tämä sama mistä on ollut juttukin jossain lehdessä?

Kamalin pettämistarina jonka tiedän, sattui kaverille. Mies meni ja tuli miten sattuu, kaveri ei olisi saanut kulkea missään. Ja jos kävikin niin tämän miehen naispuoliset kaverit juorusi heti miehelle, missä ollut ja kenen kanssa. Muistan yhdenkin kerran, kun oltiin baarissa melko alkuillasta ja samaan pöytään tuli mun miespuolinen kaveri. Kaverilleni tuli kauhea paniikki lähteä pois, jatkuvasti vilkuili ympärilleen aivan hermona, tätä oli ihan kamala katsoa vierestä.

Loppujen lopuksi mies jätti hänet, muistaakseni uusi oli jo pari kk ollut raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Koska naiset ovat liioittelun ja kaikkinaisen suggeroinnin mestareita, eli konkreettisemmin: äänihuulienne ja näppärien sormienne takia.

Vierailija
244/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini petti aikoinaan silloista kihlattuaan tämän kihlatun veljen, sanotaan nyt vaikka Samin, kanssa. Kaverini kertoi, että heillä oli tämän Samin kanssa ’kemiat kohdanneet’ ja kova flirttailu erään illan mittaan. He olivat mökillä isolla porukalla, ja kaverini oli ollut yksin suihkussa, kunnes Sami oli mennyt samaan aikaan suihkuun. Silloin ei flirttiä isompaa tapahtunut, mutta aamuyöstä kun kaikki olivat sammuneet, kaverini hiippaili sammuneen kihlattunsa vierestä tämän Samin huoneeseen, ja jokainen nyt varmaan arvaa mitä siellä huoneessa tapahtui. Se ei jäänyt ainoaksi kerraksi, vaan panivat muutamaan otteeseen tämän suhteen aikana. Sitten tuli kaverille ja kihlatulle ero, mies sai vasta myöhemmin tietää mitä on tapahtunut tämän naisen ja veljensä Samin välillä. Samilla on oma perhe, vaimo ja kaksi lasta, mutta aina baarireissujen päätteeksi otti yhteyttä ’kaveriini’, ja panemaanhan ne menivät. En tiedä mikä tilanne on nykyään, mutta sääliksi kävi/käy vaimoa.

Kyllä kuvotti ja kuvottaa edelleen. Ja on tosiaan entinen kaverini, en jaksanut enää vierestä seurata sen naisen sekoiluja.

Vierailija
245/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä pettämisissä ei koskaan käytetä ehkäisyä? Tiedän ainakin 5 tapausta ja kaikissa se toinen nainen tullut raskaaksi. Onko vahinkoja vai tarkoituksellista, että rakkaudesta mennään niin sekaisin että se mukula halutaan väkisin, vaikka salalapseksi.

Pitää kerätä nimiä, jotta eduskuntaan saataisiin laki, joka määrää kondomiautomaatin neljästä seinästä vähintään yhteen.

Vierailija
246/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan esim. amk-opinnot: sos.-ja terveys, kansainvälinen kauppa ja tekniikan ala.

Vierailija
247/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Miehet jää helpommin kiinni, kun ei osata näytellä riittävän hyvin ja käytös muuttuu nopeasti toisenlaiseksi.

Mä joudun tästä helvettiin, mutta oon pettänyt ~kuus kertaa viimeisen vuoden sisään. Eri ihmisten kanssa. Mutta en ole jäänyt kiinni koska: Puhelimeni on aina ollut yksityisomaisuutta eikä puolisolla ole sinne mitään menemistä. Osaan myös poistaa kyseenalaiset viestiketjut. Mun koneet on tiukasti salattuja (IT-ala).  Olen aina ollut menossa paljon, joten yömyöhään ulkona oleminen/jatkot ei ole mitenkään poikkeavaa toimintaa. Mulla on paljon frendejä, joten kotona chattailu puhelimella ei ole sekään kummallista tai huomiota herättävää. Jos puoliso kysyy, niin kerron jostain semi-yhteisestä ystävästä ja mistä jutellaan, vaikka todellisuudessa kävisin hyvinkin kuumaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, oon hirveä, mutta toisaalta mä tarvitsen enemmän seksiä ja tää piristää niin, että kotonakin on mukavampaa kun saan paineeni purettua muualla - ja omassa makuuhuoneessakin on vipinää.

Saa moralisoida, mutta mä nyt vaan elän näin.

"Mä vaan nyt elän näin", niinpä mutta sun puoliso elää valehtelevan petturiluuserin kanssa. Kunhan se kerran hänelle, niin sulle tulee tupenrapinat, niin kuin meidän mummo sanoo.

Vierailija
248/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kuulee näistä vaimoaan Thaimaassa pettävistä miehistä. Eräälle tuttavalleni kävi toisinpäin: vaimo lähti Ghanaan opintojen vuoksi tekemään harjoittelua, mies jäi kotiin lasten kanssa. Kas kummaa kun heti harjoittelun loputtua pukkasi avioeropaperit ja uusi matka Ghanaan heti pari viikkoa Suomessa olon jälkeen. Toki nainen tuli takaisin Suomeen, mutta nyt on mukana Suomessa uusi musta lippispäinen räppärimies. Lapsia eniten käy sääliksi tuo sekoilu.

Joskus ennen pidin näitä juttuja urbaaneina legendoina. Mutta näköjään jotkut toteuttaa ne ihan livenä.

Minkä alan "opinnot" vaativat Ghanaan asti matkustamista? Uskon tarinan kyllä, mutta kiinnostaa tuo ala.

Vastaus siis tähän, 

Ihan esim. amk-opinnot: sos.-ja terveys, kansainvälinen kauppa ja tekniikan ala.

Vierailija
249/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen nainen joka ei harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa koska halusi säästää itsensä avioliittoon. Todellisuudessa hänellä oli useita salapanoja toisten miesten kanssa. Jossain vaiheessa söi pillereitäkin salaa. Karmaisevinta on se että he lopulta menivät naimisiin ja ovat yhä naimisissa.

Objection, objection: Speculation!

Vierailija
250/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku ei vaan voi antaa olla...

Vierailija
251/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni töihin Saksaan Moldovasta ja tapasi siellä elämänsä miehen.He seurustelivat vuoden, kihlautuivat ja viimein piti mennä naimisiin.Naisen piti hakea kotimaastaan asti paperit vihkimistä varten ja sillä aikaan mies piti polttarit ,sai satiaiset stripparilta ja onnistui ne tarttumaan vielä morsiammeen.Eroahan siitä tuli,nainen palasi takaisin kotimaahan sydän särkyneenä ja mies avioitui tämän stripparin kanssa.Ja kuulemms vieläkin soittelee tälle naiselle,että miten hän teki virheen ja mitä jos voitaisiin yrittää uudelleen....

Vierailija
252/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kosi jouluna ja ennen uuttavuotta oli jo pannut toista akkaa.Yhteistä taivalta takana22v,kaksi lasta.

Vierailija
253/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsku ei vaan voi antaa olla...

Pohjanmaan Aasian viennin asiantuntijako siellä kitisee?

Vierailija
254/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni joka petti minua  itseään lähes 10 v vanhemman yh:n kanssa. Jäi sitten kiinni niin meni innostus mutta ei voinut jättää tätä, jota kutsuttiin nimellä YH että voisimme pysyä tarinassa mukana. Meidän eromme siinä venähti eikä viimeset vuodet olleet häävejä suhteen kannalta, mutta ennen lopullista eroa kuitenkin hän oli jo alkanut tapailla naista nro 3. Kaikki asuttiin eri kaupungeissa, aikaa ennen facea mikä varmaan helpotti tilannetta.  Koska heitin hänet lopulta pihalle hänen oli pakko muuttaa YH:n kanssa yhteen, ja jatkoi sieltä käsin sitten tomakan kolmostädin kanssa tapailua. Asuttuaan about vuoden yh:n kanssa yhdessä kolmas nainen tuli raskaaksi, ja minä olin tässä vaiheessa jo hyvin pitkälti poissa kuvioista.

Miehen isä oli ollut sairaallollinen pettäjä ja jotenkin se vaan periytyi. Vaikka minun exäni ei käyttänyt samalla tavalla alkoholia kuin isänsä, ja vaikka hän oli paheksunut isänsä käytöstä ja tiesi miten äitinsä oli kärsinyt. Ei vaan voinut itselleen mitään.  Käsittämätöntä? Nykyään ei vissiin ole enää sellainen, eikä ole ollenkaan onnellinen. En ole vahingoniloinen. 

Kauhein tietämäni tapaus on kuitenkin Raija Juutilaisen.

Vierailija
255/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein aikoinaan vaimon synnytyslaitokselle ja sieltä kotipuoleen ja juhlimaan ja kapakissa törmäsin vanhaan ajopuuhun ja iltavilakalla piti siitä karsia oksat pois kun meinaan oli reppu täynnä kiviä niin heittelin ne menemään

aamulla keveä olo kun menin katsomaan omaa tekelettä

Vierailija
256/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oikea käsi petti mua joskus tiedätte kyllä minkä kanssa. siitä kesti päästä yli.

Vierailija
257/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies jolla oli 3 naisystävää samaan aikaan. Ei siinä mitään sinänsä, koska 2 kpl heistä olivat täysin tietoisia tästä, mies oli tällainen polyamorinen eikä naimisissa, ei lapsia, aikuinen ihminen. Mutta kun 1 heistä luuli että hän itse oli se ainoa oikea JA kun toinen oli tälle miehellä läheistä sukua. Nämä kaksi naista olivat sukuloidessa tavanneetkin. Se oli mielestäni vähän liikaa. 

Miehellä alkoi sitten mennä pasmat sekaisin pahastikin kun sille erälle piti jatkuvasti valehdella ja näytellä ja kun liian moni sai tietää ja riskit kasvoivat ym ym. Iski paranoia ja viinanhimo, oli pakko lopettaa touhut. Sen koommin en oo hänestä kuulunu. 

Oli kuulemma ennen pärjänny hyvin polyamorian kentällä, mutta kaikki meni mönkään kun tapasi tän jolle halusi esitellä normi-suhdetta.  Silloin kyllä ihmettelin, miten se nainen ei epäillyt mitään, esim. kun mies alinomaan lähti "yksin mökkeilemään". 

Monet tän naisen tunteneet tiesivät totuuden mutta oli kielletty kertomasta totuutta. Ja että ei pitäisi sekaantua muitten elämään.  Tästä on jotain 10 v ja silloin olin järkyttynyt.

Mä kuvittelin aina että sen tietää milloin mies pettää, ja ellei tiedä niin ei petä. Tai sitten on vaan parempia psykopaatteja. Enää en ole siis niin varma.

Vierailija
258/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni oli monta vuotta jääkiekkopiireissä, ja näki kaikenlaista. Törkein kuulemani tapaus oli, jossa pelaaja lähti panemaan naisfanin tms. kanssa ottaen oman vauvansa kantokopassa mukaan. Mielestäni oman lapsen ottaminen mukaan panokeikalle on alle kaiken arvostelun.

Kieltämättä sikamaista, mutta on vikaa sen akankin päässä jos ei tuossa tilanteessa ala peruuttamaan.

Vierailija
259/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- ja 80-luvulla oli aika yleistä että perheelliset miehet tartuttivat vaimoihinsa satiaisia  ja STD:tä. AIka monelta oon kuullu, ml omat vanhemmat. Kyllä nää sit päätyi eroon kun tietoisuus 80-luvun lopulla kasvoi.

Surullisin mitä oon kuullu. Joku 60+ mies saa slaagin, ei kuole mutta menee pahaan kuntoon. Muuttaa kotiin eikä muusta puhu kuin "sylviasta" (nimi keksitty).  Ollu 40 v naimisissa, matkustellut paljon mutta koko perhe ollut kaikki nämä vuodet vakuuttuneita, että hänen elämässään ei ole ketään muuta.

Olenhan mä kuullut niitäkin, että kun viikatemies tulee ovelle niin se "toinen nainen"  ilmaantuu siinä samassa. Koska kaksoiselämää on eletty vuosia ja se toinen nainen ei noin vaan pysty jättämään miestä. Viimeistään hautajaisissa sitten joku ihme akka.

Vierailija
260/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta vietti iltaa rouvan parhaan ystävän seurassa. Raskaana oleva rouva meni nukkumaan, mies ja rouvan ystävä jäivät juomaan viiniä ja juttelemaan. Tämä kerta poikkesi edellisistä illanistujaisista siten, että kaksikko päätyi keskenään intiimiin kanssakäymiseen seisaallaan keittiön pöytää vasten ilman ehkäisyä.

Minä sain olla muutaman kuukauden tarinan miehen terapeuttina, kun hän pelkäsi saattaneensa raskaaksi kaksi naista yhden sijasta. Rouvan paras ystävä ei lopulta ollutkaan raskaana, ja ystävyys jatkuu kuin ennenkin.

Minä olen ns. ikisinkku, mutta olen päässyt näkemään ja kuulemaan uskomattoman paljon parisuhteessa olevien ihmisten seksiseikkailuista. Yhden kollegani harrastus oli vongata jokaista vastaan tulevaa ukkomiestä. Tutulla miehellä oli avoin liitto, josta hän ei kuitenkaan kertonut vaimolleen mitään. Paras kaverini kehui aviomiestään maasta taivaaseen ja silti vietti häidensä jälkeen parin vuoden ajan hotelliviikonloppuja erään ukkomiehen kanssa. Toimitusjohtaja kävi osastopäällikön kanssa pitkillä työlounailla, jotka paljastuivat visiiteiksi toisen liiketilamme taukohuoneen sohvalle (emme kertoneet heille tietävämme). Eräs asiakasyrityksen tj vonkasi minua vuosia ja selitti, että vaimo on niin huonossa kunnossa, että uutta pitäisi ruveta katselemaan (tämä oli juuri niin kuvottavaa kuin voi kuvitella). Eräs uskovainen asiakkaani, kunnioitettava korkea virkamies, makasi työmatkoilla ihan kenen kanssa tahansa ja yritti välillä minuakin. Kun olin huomattavasti nykyistä nuorempi, varakkaat, työssäni tapaamani asiakkaat ehdottelivat minulle ulkomaanmatkoja, kaikki kulut maksetaan. Mitä enemmän muistelen, sitä enemmän näitä muistikuvia alkaa tulvia. Ken elää, se näkee. Ja luottamus ihmisiin ei pääse kohentumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi