Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
261/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina suht tunnettu oli aikanaan paikkakunnalla mutta olkoot. Iät muistelen päästäni.

Mies oli 41-43, töissä, vaimo, kaksi lasta joista toinen 4-5 ja toinen 13-15. Kauppaoppilaitoksesta tuli 16-17v tyttö työharjoitteluun. Mies ahdisteli tyttöä niin kauan että tyttö suostui treffeille kahvilaan. Tyttö kuului uskonlahkoon joka kielsi seksin ennen avioiliittoa ja lahko oli muutenkin tarkka nuorten suhteen etteivät koskekaan toiseen sukupuoleen, joten tietenkin tyttö ihastui lopulta äijään vaikka ikäero hurja ja mies näytti ja näytti ihan asfaltin pieksemältä ylipainoiselta possulta. Tyttö muutti 17v pois kotoaan uskovaisten luota, jotenkin perheelle selvisi kuitenkin näiden kahden suhde mutta tyttö kerkes täyttää 18 ja mennä naimisiin joten ei potkittu lahkosta ilmeisesti pois koska oli nyt naimisissa. 

Miehen vaimolle selvisi kun mies otti eron. Voi arvata raivot. Mies on vieläkin tuon nykyään päälle parikymppisen naisen kanssa ja itse varmaan +50. Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Toivon että kohtelee hyvin. Inhottaa miten tuo tosiaan alkoi, äijä ahdisteli tyttöä ja itsellään oli pari vuotta nuorempi lapsi... en muista oliko se miehen teini-ikäinen vielä tyttö kans tai jotain, toivottavasti ei, jotenkin lisäis viel likaisuuden tunnetta. 

Vau, tämä antaa elämään potkua ja yritystä kaikille meille sedille. 

Vierailija
262/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää se osa porukasta, joka oikeasti uskoo näihin höpöhöpöjuttuihin :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n petos suomen kieltä ja suomenkielisyyttä kohtaan.

Vierailija
264/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina suht tunnettu oli aikanaan paikkakunnalla mutta olkoot. Iät muistelen päästäni.

Mies oli 41-43, töissä, vaimo, kaksi lasta joista toinen 4-5 ja toinen 13-15. Kauppaoppilaitoksesta tuli 16-17v tyttö työharjoitteluun. Mies ahdisteli tyttöä niin kauan että tyttö suostui treffeille kahvilaan. Tyttö kuului uskonlahkoon joka kielsi seksin ennen avioiliittoa ja lahko oli muutenkin tarkka nuorten suhteen etteivät koskekaan toiseen sukupuoleen, joten tietenkin tyttö ihastui lopulta äijään vaikka ikäero hurja ja mies näytti ja näytti ihan asfaltin pieksemältä ylipainoiselta possulta. Tyttö muutti 17v pois kotoaan uskovaisten luota, jotenkin perheelle selvisi kuitenkin näiden kahden suhde mutta tyttö kerkes täyttää 18 ja mennä naimisiin joten ei potkittu lahkosta ilmeisesti pois koska oli nyt naimisissa. 

Miehen vaimolle selvisi kun mies otti eron. Voi arvata raivot. Mies on vieläkin tuon nykyään päälle parikymppisen naisen kanssa ja itse varmaan +50. Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Toivon että kohtelee hyvin. Inhottaa miten tuo tosiaan alkoi, äijä ahdisteli tyttöä ja itsellään oli pari vuotta nuorempi lapsi... en muista oliko se miehen teini-ikäinen vielä tyttö kans tai jotain, toivottavasti ei, jotenkin lisäis viel likaisuuden tunnetta. 

Vau, tämä antaa elämään potkua ja yritystä kaikille meille sedille. 

Hyvä. Teillä on tiedossa helliä hetkiä oman kätenne kanssa koko loppuelämänne ajan

Vierailija
265/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni joka petti minua  itseään lähes 10 v vanhemman yh:n kanssa. Jäi sitten kiinni niin meni innostus mutta ei voinut jättää tätä, jota kutsuttiin nimellä YH että voisimme pysyä tarinassa mukana. Meidän eromme siinä venähti eikä viimeset vuodet olleet häävejä suhteen kannalta, mutta ennen lopullista eroa kuitenkin hän oli jo alkanut tapailla naista nro 3. Kaikki asuttiin eri kaupungeissa, aikaa ennen facea mikä varmaan helpotti tilannetta.  Koska heitin hänet lopulta pihalle hänen oli pakko muuttaa YH:n kanssa yhteen, ja jatkoi sieltä käsin sitten tomakan kolmostädin kanssa tapailua. Asuttuaan about vuoden yh:n kanssa yhdessä kolmas nainen tuli raskaaksi, ja minä olin tässä vaiheessa jo hyvin pitkälti poissa kuvioista.

Miehen isä oli ollut sairaallollinen pettäjä ja jotenkin se vaan periytyi. Vaikka minun exäni ei käyttänyt samalla tavalla alkoholia kuin isänsä, ja vaikka hän oli paheksunut isänsä käytöstä ja tiesi miten äitinsä oli kärsinyt. Ei vaan voinut itselleen mitään.  Käsittämätöntä? Nykyään ei vissiin ole enää sellainen, eikä ole ollenkaan onnellinen. En ole vahingoniloinen. 

Kauhein tietämäni tapaus on kuitenkin Raija Juutilaisen.

Älä huolta kanna. Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin silloin sinä olet selkeä voittaja tästä porukasta. P*ska fiilis pari vuotta, ja sen jälkeen maailma hymyilee.

Vierailija
266/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tapailla miestä ja kuvittelin hänen olevan eronnut. Paljastuikin, että mies olikin naimisissa ja valehdellut kaiken aina harrastuksistaan ja asuinpaikastaan lähtien. Myöhemmin hän kuitenkin erosi ja toteutti nuo valehtelemansa asiat, mistä yllätyin suuresti. Hänellä ilmeisesti oli tavoite-elämä, johon pyrki niin epätoivoisesti, että ajautui valehtelemaan.

Minä tosin poistuin tästä tavoite-elämästä.

Vierailija
267/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo lähti Naisten kympille ja jäi sille tielle. Viikkoa myöhemmin aviomiehen luokse tuli soittamaan ovikelloa mies, joka pyysi tätä noutamaan vaimonsa kotiin tämän miehen luota. Aviomies ymmärrettävästi kieltäytyi hakemasta vaimoa kotiin.

Vierailija
268/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ollessa töissä, tuli vaimon luo käymään vieras setä aina silloin tällöin. Lapset komennettiin ulos leikkimään ja isälle ei saanut vieraasta kertoa. Kantautuihan se asia lopulta miehenkin korviin. Silti jatkoivat avioliittoa. Teininä eivät lapset enää kunnioittaneet äitiään pätkän vertaa.

Eräässä tapauksessa uskottomuus tuli vaimolle ilmi raskausaikana, kun hänellä todettiin sukupuolitauti, joka oli vaaraksi myös vauvalle. Mies ei ollut viitsinyt käyttää ehkäisyä tuntemattomien kanssa touhuillessaan. Oksettavaa.

Vierailija
269/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mieshenkilö, Juha, oli Aasiassa käydessään sortunut myös prostituoituihin ja sai sieltä klamydian, jonka tietenkin tartutti myös koti-Suomessa Tiina-vaimoonsa . Tauti oli vaimolla vielå oireeton, kun Juhan oireet jo ilmoittelivat itsestään muutaman viikon kuluessa.

Juha vaati ja sai työterveydestä reseptit lääkkeisiin, niin itselleen, kuin vaimolleen.

Hoitona oli molemmille kerta-annokset atsitromysiiniä.

Noh,  Juha heitti omat tropit hetulaansa mutta taudistaan tietämätön rouvakin piti vielä  lääkitä.

Touhun poikana Juha murskasi lääkkeet morttelissa ja sekoitti ne majoneesileipiin,  joita tarjoili Tiinalle sangen auliisti eväinä autoreissulla

Leivät oli jumalattoman pahoja, eikä Tiina pystynyt syömään kuin yhden.

Juha oli saletti, että kaipa se tuokin riittää ja arki alkoi.

Eipä aikaakaan kun, Juhan munassa alkoivat samat klamy-oireet uudelleen. Hän näes sai saman taudin takaisin, tällä kertaa siis vaimoltaan.

Ja eikun lekurille uudelleen reseptejä uusimaan. Kotona lääkkeet saatiin nielautumaan molemmilla, kun Juha keksi huuhaa-stoorin rouvassa olevasta hiivatulehduksesta, joka syyhysi jo siipankin gentitaaleissa. Ja apu olis tässä nää tabut.

Tarinassa oli siis onnellinen loppu

Urbaanilegendat toisiin keskusteluihin jooko.

Olispa kyllä näppärää saada lääkkeet tuosta vaan muillekin ilman mitään testejä.

Ohis. Itse olen saanut klamydia lääkkeet miehen kautta. Minulla ei ollut oireita. Mutta kyseessä oli ns.perhelääkäri, Suomessa kuitenkin.

Vierailija
270/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta jolla jo lapsi ja elämä muutenkin hyvin. Mies alkaa jossain vaiheessa lenkkeilemään ja laihduttamaan. Mies myös koko ajan puhelimella mitä nainen ihmettelee. Nainen alkoi epäillä että jotain vialla ja seuraavan kerran kun mies lähti iltalenkille, nainen lähti varjostamaan. Eipä tarvinnut kauaa perässä olla kun jo näki että miestä oli vastassa nainen. Vaimo näki kun mies antoi suukon naiselle. Siihen päättyi se liitto. Seuraavana päivänä mies asui jo uuden luona jota oli ehtinyt tapailla kauan. Kauhea suru tästä tragediasta kun olivat rakentaneet talon viimeisen päälle.

Vierailija
271/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ollut hotellin respassa töissä. Nähnyt, kun käytännössä kaikki naimisissa/parisuhteessa olevat suomalaiskiekkoilijat tuo vieraita naisia hotellihuoneisiinsa. Se yksikin syövän sairastanut lehdistön kultapoika. Yök.

Tämä nyt on nimetön somejuoru tietysti, mutta jos on totta, niin minusta suurimman mokan teki kaverisi. Respan henkilökunnalta pitää voida odottaa ammattimaista otetta ja vaitioloa.

Vierailija
272/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ollut hotellin respassa töissä. Nähnyt, kun käytännössä kaikki naimisissa/parisuhteessa olevat suomalaiskiekkoilijat tuo vieraita naisia hotellihuoneisiinsa. Se yksikin syövän sairastanut lehdistön kultapoika. Yök.

Tämä nyt on nimetön somejuoru tietysti, mutta jos on totta, niin minusta suurimman mokan teki kaverisi. Respan henkilökunnalta pitää voida odottaa ammattimaista otetta ja vaitioloa.

Kyseinen julkkis on tästä vielä tunnistettavissa, joten kyseisen viestin kirjoittajakin joko levittää yksityiselämää loukkaavaa tietoa jos tuo pitäisi paikkansa tai jos on perätön väite, syyllistyy kunnianloukkaukseen. En ollut Metsäkedon jutusta samaa mieltä, mutta sanonpa vain.

Lisäksi ap:n respakaveri saisi potkut, jos on tunnistettavasti kertoillut näitä kaverilleen.

Vierailija
273/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lainasi tyttöystävän koiraa pokataaksen koirapuiston kuumaa lentoemäntää. Tää mies oli silloin joku 50 ja sekä koiranainen että lentoemäntä 20 v nuorempia. Hän meni sitten lentoemännän kaa naimisiin. Muutaman vuoden kuluttua tämä MIES alkoi epäillä että lentoemolla oli lennoilla vipinää. Kostoksi mies pokasi itseään lähes 30 v. Nuoremman, järettömän ruman elämämkoululaisen. Kun vaimo oli Kerran lennossa, mies raahasi tämän nuoren tytön kotiinsa. Elämämkoululaisena hän tarvitsi elättäjän ja kattoa pään päälle, joten ei lähtenyt hevin talosta. Lentoemäntä otti eron. Tää ukkeli oli pettänyt kaikkia vaimojaan Aina.

Vierailija
274/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini petti silloista miestään miehen sukulaisen kanssa. Minä synnyin. Tosi juttu. It feels great to be alive!

Vierailija
275/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti, mutta samalla paikkakunnalla oleva tapaus: mies petti vaimoaan tämän vaimon edellisestä liitosta olevan tyttären kanssa. Suhde tuli ilmi kun tämä tyttö oli täysi-ikäinen, mutta huhut kertovat tapahtumien saaneen alkunsa jo aiemmin. Sittemmin mies muutti avoliittoon tämän (siinä vaiheessa ex-)vaimon tyttären kanssa ja välit ovat täysin poikki tyttären ja äidin välillä.

Jotenkin niin järkyttävän sairas kuvio, vaikka virallisesti ei ole mitään laitonta, kun suhde on julkisesti alkanut vasta kun toinen on täysi-ikäinen eikä mies ole koskaan ollut virallinen huoltaja.

Vähän samalainen juttu kuin Woody Allenilla

Olisiko kyseessä tämä tapaus? Muistan lukeneeni, on kyllä karseimpia.

https://www.studio55.fi/tositarina/article/aviomieheni-alkoi-suhteeseen…

Mä tiedän tän tapauksen. Itsekin ihmettelen sitä että äiti hylkäsi lapsensa. Vaikka väärin tyttö tekikin. Äiti on tämän jälkeen ehtinyt jo uudestaan naimisiin ja on ainakin parin muun miehen kanssa asunutkin vaikka vuosia ei olekaan kovin montaa kulunut. Tytär ja exmies on edelleen yhdessä

Vierailija
276/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli toinen nainen useita vuosia, välillä epäilin ja sitten taas en.

Samaan aikaan miehellä oli myös omaa identiteettikriisiä, joka ei sinänsä ole ihme kun valehteli joka suuntaan.

Oli viettänyt kyseisen naisen kanssa useita viikonloppuja, ns työmatkoja ja lomiakin.

Miehellä oli sellainen ammatti, jolla pystyi selittämään helposti menojaan ja osan harrastuksiaankin.

Vielä vuosia eron jälkeen on selvinnyt asioita, joista olen tajunnut, että Ai tuolloinkin jo olivat jossain yhdessä.

Jäi myös yhteiselle lapsellemme kiinni siitä, että viestitteli toisen naisen kanssa. Lapsi näki takapenkiltä, että kirjoittaa ”huomenta rakas” jollekin muulle nimelle kuin mitä minä olen.

Laittoi isänsä koville, mutta isä vannotti lastaan olemaan kertomatta. Yli puoli vuotta meni, ja sain asiasta kuulla.

Musta se oli alhaisin teko mitä omalle lapselle voi tehdä. Lapsi oli tuolloin 12v

Mies oli myös selittänyt uudelle naiselle nää legendaariset olen eronnut/ eroamassa.paskat..

samaan aikaan istuttiin 10 v hääpäiväillallisella kun mun tuleva ex -anoppi oli jo kaveerannut tämän uuden naisen kanssa facessa, koska nainen oli kertonut anopille, että Mä olen niin takertunut mieheeni ja mies ei pääse musta irti kun kiristän kaikilla tavoin.

Mikä ei tietenkään pitänyt paikkaansa.

Vierailija
277/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti vaimolleen avointa suhdetta. Vaimo ei juuri lämmennyt ajatukselle. Mies koitti kovasti houkutella, mutta vaimo ei nähnyt mitään tarvetta avoimelle suhteelle eikä kokenut sen olevan hänelle sopiva vaihtoehto.

Lopulta mies tunnusti, että halusi avoimen suhteen, koska hänellä on ollut jo kuukausien ajan toinen nainen ja halusi hyvällä mielellä pitää molemmat naiset elämässään. Vaimolla ei kauaa kestänyt eropaperien haussa eikä se toinen nainenkaan kauaa jaksanut miestä katsella, vaan alkoi seurustella miehen parhaan ystävän kanssa.

Vierailija
278/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämis tarina, oikeesti? Opetelkaa nyt edes ne alkeelliset yhdyssanat!

Vierailija
279/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni serkku oli onnellisesti naimisissa kunnes hänen vaimonsa päätti sitten pettää miehen parhaan ystävän kanssa. Vielä saman katon alla tämä tapahtui.

Vierailija
280/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää se osa porukasta, joka oikeasti uskoo näihin höpöhöpöjuttuihin :D:D:D

Oon ite keksiny hatusta tarinoita tänne ja tuonne seksipuolelle (osa ollut toki myös totta, mutta osa yliammuttua huttua). Yläpeukkua tulee niin että rytisee. Kerran kirjoitin, että tarinoihin kannattaa suhtautua kriittisesti, koska kaikki ei välttämättä puhu totta. Sain alapeukut ja vastauksen, että kaikki ei ole samanlaisia valehtelijoita kuin minä. Voi elämän kevät :D Täällä on oikeasti ihmisiä mitkä uskoo tälläkin palstalla joka viestiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi