Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut
Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.
Kommentit (554)
Eräällä miehellä oli vuosien ajan salasuhde naiseen. Ei siinä muuten mitään, mutta kumpikin, sekä vaimo että rakastajatar, olivat yhtä aikaa raskaana - kaksi kertaa. Pieni paikkakunta, joten sekä ensimmäinen että toinen veljespari oli samalla luokalla.
Itse olen sen nuoremman velipuoliparin kanssa saman ikäinen, joten olen tästä kuviosta kuullut lähinnä jälkikäteen. Mutta käsittääkseni vaimo sai tietää tästä salarakkasta ja hänen lapsistaan vasta kun lapset olivat jo ala-asteella ja kavereita keskenään. Lapsetkin saivat tietää samoihin aikoihin olevansa velipuolia. Vaimo otti eron ja mies ei enää halunnut olla tekemisissä rakastajattarensa kanssa.
Mutta olihan se mielenkiintoista, että yläasteella oli samalla 9. luokalla Sakke ja Joonas velipuolia keskenään ja 7. luokalla Mikko ja Julius velipuolia keskenään, ja siis Sakke ja Mikko täysveljiä ja Joonas ja Julius täysveljiä. Kunnon kauniit ja rohkeat -meininki.
Tämä ei ole kamala pettämistarina vaan ihan perus. Olin kesätöissä matkaoppaana ja tutustuin erääseen toiseen kaltaiseni nuoren opiskelijanaiseen. Oltiin vähän aikaa kavereita ja sitten se vaan hiipui. Seuraavan kerran näin hänet jonkun ajan päästä ruotsinlaivan terminaalissa ja hän oli äärettömän kiusaantuneen oloinen. Syykin selvisi kun bongasin hänet pian seisoskelemaan meidän matkaopasaikaisen pomon kanssa. Kiusaantuneisuuden asteesta päättelin että oli perheellinen mies.
Ihan oma stoorini; mieheni petti miehen kanssa, eläen kaksoiselämää toisen miehen kanssa samaan aikaan saaden kanssani lapsia. Paljastui ihan hiljattain transuksi (tuleva exäni siis), jolla on kaksoiselämä sekä netissä että livenä muutaman työkaverinsa ja ex-työkaverin kanssa. Hiljattain löysin ihan 43 koon punaset seksikorkkarit ja blondin peruukin sekä tissi-implantit. Että sellasia reissuja työreissuilla, jotka yön yli kestäviä toiselle paikkakunnalle.
Eron virallistamista odotellessa taidan minäkin käväistä aidan toisella puolella. Jos se vieras olis sit se pikkasen rajumpi ja oikeesti tarjois haastetta eikä sitä perusjuttua lauantain ja keskiviikon iloksi. On se mullakin lipido.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuoruuden tuttavani petti silloista poikaystäväänsä tämän siskon miehen kanssa. Jouluna. Kertoi vielä tämän itse minulle ja eniten katui sitä, että oli mennyt kirjoittamaan asiasta päiväkirjaansa ja unohtanut päiväkirjan auki pöydälle. Siitähän se soppa syntyi, kun poikakaveri ei ollut voinut vastustaa kiusausta, vaan oli katsonut pöydällä aukiolevaa päiväkirjaa...
Varmaan olikin "vahinko". Omatunto kolkutti, mutta oli liian pelkuri tunnustaakseen, niin sai täten hienosti siirrettyä vastuun mieheen, ja samalla syytettyä miestä siitä, että luki hänen päiväkirjaansa salaa, ja täten oikeastaan sitten olivatkin tasoissa.
Olen oikeasti tuntenut tällaisa ihmisiä. Hyi puistatus.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaverini. Hän juoksi baareissa, joista tarttui mukaan se "maailman ihanin poikaystävä", suhdetta kesti vaihdellen pari päivää-muutama kuukausi, mutta juoksi noiden suhteiden aikana baareissa ja aina tarttui joku toinen mies mukaan. Kertoi aina minulle näistä, enkä todellakaan olisi halunnut tietää, inhoan pettämistä. Milloin pelkäsi olevansa raskaana miehelle, jonka kanssa oli pettänyt kumppaniaan, milloin pelkäsi sukupuolitautia jne.
Kamalin kuitenkin oli, kun tämä kaveri oli ollut jonkin aikaa erän miehen kanssa, ilmeisesti pettämättä tätä ja tuli käymään poikaystävänsä kanssa minun ja mieheni luona. Mieheni ja tämä kaverini poikaystävä olivat lämmittämässä saunaa ja minä olin tämän kaverini ja minun ja mieheni yhteisen kaverin kanssa sisällä. Pelasimme korttia, juttelimme ja joimme. Olin laittanut merkille, että kaverini flirttaili tälle minun ja mieheni kaverille, mutta mietin, että kuvittelen vain.
En kuitenkaan kuvitellut, yhtäkkiä kaverini alkoi suutelemaan tätä minun ja mieheni yhteistä kaveria. Menin ihan ymmälleni ja lähdin vain ulos. Siis hänen poikaystävänsä oli ulkona, välimatkaa ehkä 50m ja vehtaa toisen miehen kanssa.
Seuraavana päivänä kerroin asiasta kaverini poikaystävälle, en vain voinut pitää tuota itselläni. Tämä minun ja mieheni kaveri ei ollut jotenkaan käsittänyt, että kaverini seurusteli, hän sai aivan kauhean morkkiksen asiasta. En ole ollut kaveriini yhteyksissä vuosiin, mutta yhteisten tuttujen kautta olen kuullut, että sama touhu jatkuu, tätä nykyä hänellä on kolme lasta, kaikki eri miehille, ikää vasta 22v. Ja neljäs tulossa, tämäkin uudelle miehelle.
Ja yhteiskunta maksaa. Löytyy varmaan jouluavusta ruinaamasta pukkia ja lahjoja ensi jouluna.
Tuttavani oli pitkään sairaalassa raskaudenaikaisen pahoinvoinnin takia (tiputuksessa kun mikään ei pysynyt sisällä). Yksin kotiin jäänyt mies löysi sillä aikaa toisen naisen, jonka kanssa "touhuta". Jätti vaimonsa kuukautta ennen vauvan syntymään ja muutti yhteen tämän toisen naisen kanssa
Pettämistarina on yhdyssana. T. Nipottaja
Vai höpöhöpö-juttuja. Kasvoin ympäristössä missä kaikki pettivät. Isoisäni isoätiä, isä äitiä ja niin sitä sanotaan täällä viisaiden foorumissa, että vetä sitä puoleensa missä on kasvanut. Aloitin 10 vuotiaana tyttövoittoisen harrastuksen ja muutaman vuoden päästä harrastuspiireissä kantautui minunkin korviini se, että ne harvat miehet jota tätä lajia harrasti, eivät oikeen pysyneet yhdessä naisessa pitkässä juoksussa.
Ne jotka kilpaili lajissa oli tietty pahimpia. Ja ihan sick-o juttuihin törmäsin, oli jotkut ystävättäret 15-vuotiaina aivan pää pyörällä. Itse pidin pään coolina enka sekoillut yhtään.
Myöhemmin lähdin opiskelemaan kauppatieteellistä alaa, noissakin piireissä pettäminen oli hyvin yleistä. Mutta kyllä silloin tapasi myös pareja jotka pystyivät olemaan yhdessä ja pettämättä, vaikka molemmilla riitti lukuisissa bileissä vonkaajia. Pettäminen, sillai yleisellä tasolla, yhden illan jutun merkeissä oli yleistä, kaksoiselämää paheksuttiin.
Noin 35 vuotiaana tutustuin mieheen netin kautta, emme tunteneet aiemmin eli oli aivan uusi tuulahdus. Hän oli ensimmäinen jonka kanssa pystyi keskustelemaan näistä pettämishommista järkevästi. Tai no, toistaiseksi ainoa. Hänen isänsä oli pettänyt ja tämäkin mies oli sortunut siihen. Väitti että vasten tahtoaan. Väitti myös että joku kiltti tyttö, kirjallisuuden opiskelija, nörtti oli muka pettänyt häntä ja se oli satuttanut niiin kovasti - ja että hän ei sen jälkeen oikein jaksanut uskoa monogamiaan. Kysyin häneltä, oliko hänen äitinsä pettänyt hänen isäänsä. Hän vastasi, että eiköhän kai sillä nyt on tarve seksiin.
Sain kyllä hänen äidistään ihan eri käsityksen mutta en sanonut. Eli meis luuli kaikkien ihmisten pettävän jatkuvasti toisiaan. Seksi vie ja taksi tuo.
Itse uskon nykyään, että on olemassa ihmisiä joita ei pettäminen tai irtosuhteet kiinnosta eikä seksi ole elämän tärkein asia. Ja että heitä on joukossamme ihan tavallisina, päällepäin ei näy kumpaan ryhmään kuuluu. Silloin ennen laskin tähän ryhmään vaan naimattomat lesta-naiset, sekä kaikkein rumimmat ja nörtimmät teknisen alan miehet.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaksi kesää sitten viettämässä mökkiviikonloppua. Heräsin yöllä laittamaan puita takkaan ja ne piti hakea saunan eteisestä. Siellä oli siskoni naimassa miestäni - tai toisin päin. Melkoinen järkytys ja mies on nykyään eksä. Siskoakaan en ole sen jälkeen nähnyt.
Ihan mielenkiinnosta, paniko takaa? Sykkii nimittäin tarinalle.
Pappani, harras uskovainen jonka ensirakkauden mummin luultiin olleen alkoi muistisairautensa edettyä puhua jatkuvasti " Maijasta" (nimi muutettu), luuli mm. minua ja sairaahoitajaa täksi Maijaksi . Mummi oli onneksi jo tässä vaiheessa kuollut, eikä joutunut kuuntelemaan miten miehensä kaihosi toista naista...
Tosin pitkään papan luultiin vain höpisevän, sotkevan jotenkin asioita kunnes papankin sitten kuoltua löydettiin papan salakätkö jossa oli rakkauskirjeitä. Toisena osapuolena tämä Maija. Ja teksti oli melkoisen rivoa, lähes esileikkimäistä tyyliin teen näin ja noin kun näemme taas ! Ikinä ei selvinnyt, kuka tämä "Maija "oli ollut ja olivatko tapailleet mummin selän takana . Pappa oli ollut 17 mummon tavatessaan, kyseessä piti olla kahden uskovaisen nuoren ensimmäinen vakava suhde.
WhEv kirjoitti:
Ihan oma stoorini; mieheni petti miehen kanssa, eläen kaksoiselämää toisen miehen kanssa samaan aikaan saaden kanssani lapsia. Paljastui ihan hiljattain transuksi (tuleva exäni siis), jolla on kaksoiselämä sekä netissä että livenä muutaman työkaverinsa ja ex-työkaverin kanssa. Hiljattain löysin ihan 43 koon punaset seksikorkkarit ja blondin peruukin sekä tissi-implantit. Että sellasia reissuja työreissuilla, jotka yön yli kestäviä toiselle paikkakunnalle.
Eron virallistamista odotellessa taidan minäkin käväistä aidan toisella puolella. Jos se vieras olis sit se pikkasen rajumpi ja oikeesti tarjois haastetta eikä sitä perusjuttua lauantain ja keskiviikon iloksi. On se mullakin lipido.
Käyt sitten lipomassa mattoa, etkä mitään toista ukkoa.
Oon kirjoittanut tämän tänne ennenkin mutta menkööt. Opiskelin vuosia sitten eräässä aikuisoppilaitoksessa. Kurssilla oli kaksi perheen äitiä, oikein tavallisen perheenäidin perikuvia, supertavallisen näköisiä jne. No mun täytyi kerran saada kiireellinen yhteys toiseen näistä ja oli jotain sälää puhelinnumeron kanssa, löysin hätäpäissäni jostain miehensä puhelinnumeron, soitin siihen, en saanut kiinni. Kohta soi puhelin, en tunnistanut numeroa. Mies ei suostunut kertomaan kuka on ja miksi soittaa ja olin ihan äimänä että mistä on kyse, kunnes selvisi että pitkällinen kiertely koski mahdollista vastaamistani seuranhakuilmoitukseen. Sanoin että tämän täytyy olla väärinkäsitys ja lopetettiin puhelu. Jonka jälkeen vasta tajusin että kyseessä oli sen mun opiskelukaverin mies 😀.
Tuntui tosi pahalta varsinkin kun opiskelukaveri oli niin kiltin ja ujon oloinen, mutta päätin olla sekaantumatta asiaan. Sitten tehtiin joku opintoretki ja yövyin samassa huoneessa tän toisen kotiäidin kanssa. Humalapäissämme jutellessa paljastui että tällä kyseisellä naisella oli tapana sopia seksitreffejä vieraiden miesten kanssa tyyliin pizzalle ja sieltä panemaan. Ja että se toinenkin kiltti kotiäiti jonka mies oli mulle soittanut harjoitti viestittelyä vieraiden miesten kanssa mutta ei ilmeisesti ollut vielä sänkyyn asti päätynyt. Olin ällikällä lyöty ja kauhuissani koko sopasta 😀. Olis kiva tietää mitä näiden ihmisten liitoille nykyään kuuluu.
Vuosien takaa... Olin nuorena tyttönä työharjoittelussa miesvaltaisessa paikassa. No, oli työpaikan saunailta. Seuraavana päivänä erittäin hyvä työkaverini (ainakin siihen asti) tuli kertomaan, kuinka "Pertti" oli saunailassa tullut pukkarissa hänen eteensä, raottanut pyyhettään, ja kysynyt, että josko "Kirsti" haluaisi tätä... Ja olihan se johtanut paneskeluun. Ei siinä mitä, mutta samaan aikaan "Pertin" vaimo oli synnytyslaitoksella synnytettyään juuri muutama tunti sitten perheen esikoisen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena kesätöissä toimistossa. Yksi työkaveri sitten supatti mulle työpaikan julkisen salaisuuden: Sihteerillä ja johtajalla oli suhde. Sihteerin nuoremman lapsen isä oli juuri tuo johtaja. (Olin tavannut sihteerin kaksi lasta ja huomannut, että ovat ihan eri näköiset. Nuorempi tosiaan muistutti kovasti johtajaamme.)
sihteeri oli itse eronnut, mutta johtaja ei. Vaimo soitteli välillä miehelleen töihin. Tuohon aikaan ei ollut kännyköitä, ja toimin siis itse vaihteessa.
Törkeintä oli, että johtaja lähti "työmatkalle" samaan aikaan ja samaan osoitteeseen, johon sihteeri lähti lomalle.
Oli tosi inhottavaa, kun vaimo ei tiennyt ja koko toimisto tiesi. Vielä oli lapsi tuosta salasuhteesta.
Olin nuori ja järkyttynyt, sillä sihteeri oli minut haastatellut ja valinnut työhöni, ja olin hänestä pitänyt. En olisi uskonut, että hän eli tuollaista elämää.
Mietitkö koskaan, miten nainen oli päässyt sihteerin paikalle. Muutenkin nämä johtaja-sihteeri-kuviot ovat niin kliseisiä, mutta silti niin totta monissa firmoissa.
Pakko vastata tähän. Olin töissä firmassa x ja firman erittäin kosteissa kesäjuhlissa näin omin silmin, miten nuori palkanlaskija vetäytyi toimitusjohtajan kanssa sivuun. TJ kävi jotain kuiskuttelemassa korvaan ja he lähtivät kuin yhteisestä sopimuksesta. Kaunis, hoikka nainen jota moni konttorin mies "kuolasi". Alfalle helppo pala, normimiehelle tavoittamaton.
Parin viikonlopun päästä näin koko perheen onnellisena junioripelin katsomossa. TJ vaimo oli aivan missin näköinen kaunotar. En tiedä tiesikö hän mitä mies touhusi vai välittikö ainoastaan suuresta vuosipalkasta mitä mies tienasi?
Kliseisestä ehkä, mutta mitä näiden nuorten naisten päässä liikkuu?
Lähinnä kulli. Edestakaisin.
Ihan omakohtainen kokemus. Silloinen miesystävä petti parhaan ystäväni kanssa ja sain heidät kiinni itse teosta. Kumpaankaan en tämän jälkeen ole pitänyt yhteyttä. Onneks ei ollut vielä lapsia, vaikka niiden hankkimisesta oli kyseisen miehen kanssa puhuttu
Avovaimo sai tietää lehtikirjoituksesta, että julkkismiehensä oli muuttanut kirjansa toiseen osoitteeseen toisen naisen luo. Aika munatonta touhua.
WhEv kirjoitti:
Mäkun luulin et oma elämä on heitelly kohtuupaljon, mut tämä on kyllä aika rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
WhEv kirjoitti:
Käyt sitten lipomassa mattoa, etkä mitään toista ukkoa.
Eli "oma" ja vieras ukko jonnekin saunan taakse ja joku baarin mimmi sitten kimppaan mun kans? Mistä sellasen mahtaisi löytää? Kun nyt niin näppärästi osasit mattookin pistää märäksi niin kerrohan toki.
Mies jäi kiinni vaimonsa pettämisestä tämän saatua sp-taudin, kaikki kuitenkin lonksahti kohdilleen kun selvisi et mies oli saanut sen yleisestä vessasta istuttuaan hygienian kannalta varomattomasti pöntöllä, vai oliko se kylpylän lauteilta, en muista.
Tämä on lajissaan tusinatasoa, mutta se oli itselleni niitä hetkiä nuoruudessani, kun jokin pieni pala uskosta ihmisiin varisi, vaikka olin vain sivullinen.
Olin siis 18 mutta kuitenkin vielä aika naiivi. Minulla oli pari vuotta vanhempi ystävä, jota olin aina jostain syystä pitänyt coolina. Olin viettämässä lomaa tämän ystäväni ja hänen avopuolisonsa luona. Siellä oli myös yksi hänen avopuolisonsa ystävä, sanotaanko 'Mikko". Ystävälläni oli jossain vaiheessa riitaa miehensä kanssa, ei mitään ihmeellistä vaan pelkkää peruskinaa. Mutta muistan vieläkin sen tunteen, kun seuraavana päivänä lähdimme ystäväni kanssa kaupungille ja hän siinä saman tien talon hissiin päästyämme kertoi "Mua eilen v*tti niin paljon että annoin sitten illalla p*llua Mikolle."
En tiedä miksi, mutta yhä tänä päivänä kuulen tuon lauseen korvissani "annoin sitten p*llua" ja se kuulostaa niin oksettavalta. Tämän jälkeen en enää nähnyt ystäväänikään kovin coolina.