Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
201/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on perhe, kaksi lasta ja avovaimo. Olemme olleet suhteessa viisi vuotta.

Mies kertoo kotona, että tekee ylitöitä tai käy salilla tai auttamassa ystäväänsä milloin missäkin remontissa tai autohuollossa tai tekee lauantai työpäivää...Todellisuudessa käy luonani.

En haluaisikaan miestä nurkkiini pyörimään täysipäiväisesti, tämä treffailu riittää minulle hyvin. Mieskään ei halua rikkoa lastensa kotia, siksi olemme päätyneet tähän ratkaisuun.

Tilanne varmasti muuttuu ja menee monimutkaisemmaksi, kun ensimmäinen lapsemme syntyy.

Tiedän, että tämän olisi voinut hoitaa kauniimmin ja reilumminkin.

Ei, mies ei ole sinun. ”Miehelläni” on väärä tapa ilmaista asia.

?

Kenenkäs mies hän sitten on?

Hän on se mies jonka kanssa jaan elämääni. Hän on tulevan lapseni isä.

Mielestäni on ihan ok ilmaista asia ”miehelläni”, kun hän kerran on se mies jonka kanssa jaan elämääni, hän on se mies jonka olen elämääni valinnut.

Se, että hänellä on avovaimo, ei poista sitä tosiasiaa, että me olemme suhteessa ja voin käyttää hänestä nimitystä mieheni.

Se onko oikein koskaan sanoa, mieheni, naiseni, ystäväni, on asia erikseen, ihmisiä kun ei voi omia ja omistaa...

Ymmärrän toki pointtisi ja arvostan näkemystäsi.

Mitä mieltä sisarpuolet ovat mieltä uudesta sisaruksestaan? Vai elääkö mies kahta perhettä samanaikaisesti vai hylkääkö vanhat lapsensa uuden tieltä?

Ei tietenkään hylkää!

Tässä iässä jo tiedän, että lapset ovat suuri lahja, ei mikään itsestäänselvyys, ei vielä silloinkaan kun vatsa kasvaa, mitä vaan voi sattua ennen kuin pieni on sylissä.

Siksipä tulevat sisarukset eivät vielä tiedä, eivätkä tietenkään saakkaan tietää ennen äitiään, lapsia ei sotketa aikuisten soppiin.

Sitten kun aikuisina olemme selvittäneet asian idä kertoo lapsilleen vauvasta.

Itse tuskin ehdin saamaan enempää lapsia, joten on ihanaa, että lapselleni on jo sisaruksia. Ehdottomasti tuen miestäni olemaan mahdollisimman paljon lastensa elämässä.

Jos mieheni muuttaa pois avovaimonsa luota mikä on todennäköistä, kun hänelle vauvasta kerrotaan, ei mies suinkaan muuta minun luokse. Hän hankkii oman asunnon. Hän hoitaa lapsiansa mahdollisimman paljon, ja minä tutustun heihin pikkuhiljaa. Ja he saavat tutustua ja totutella pikkusisarukseensa rauhassa.

Aika näyttää muutammeko joskus yhteiseen kotiin, jos muutamme niin siellä on tottakai huone myös mieheni vanhemmille lapsille.

Aikamoinen olettamus että nämä jo olemassa olevat lapset edes haluavat tutustua syrjähypystä syntyneeseen lapseen saati sinuun. Heille sinä olet rikkonut heidän perheen.

Aivan realistinen olettamus.

Olen osasyyllinen siihen, jos heidän perheensä rikkoutuu, isä toinen osasyyllinen. Tiedän sen.

Siksi teemmekin kaikkemme, että heidän on hyvä olla, eikä heidän tarvitse kärsiä aikuisten sotkuista.

Se rikkoutuuko heidän perheensä jää nähtäväksi.

Ihanaa, sitten tämä SINUN MIEHESI saa etsiä taas uuden naisen, joka tulee tänne kertomaan kuinka HÄNEN MIEHELLÄÄN on lapsia (ainakin kahdesta) aikaisemmasta liitosta, mutta kuinka hän onkaan ihana ja niin sitoutunut. Sukuakin on tavattu (suku ei tietysti kerro eteenpäin eksille) ja synnytykseen tulee mukaan ja huolehtii kyllä kaikista lapsistaan.

Miestä hänessä ei ole rehellisyyteen eikä suoraselkäisyyteen, huoraamaan kyllä, mutta ihana on. Ihanaa, niin tavattoman ihanaa.

Joo, niinkin voi käydä.

Niin voi käydä meistä kenelle tahansa.

Enpä ota muuta kantaa kuin että voi lapsi parkaa.äiti ja isi antaa mahtavan mallinihan siitä miten tässä elämässä muita kohdellaan.valehtelu ja kieroilu on ihan sallittavaa ja hyksyttävää ja perheen sisällä saa pettää ja huijata.peukut vaan teillekkin 👍

Elämä vaan joskus menee niin, että kumppani vaihtuu matkan varrella.

Toki tämä olisi voitu toisinkin hoitaa, tiedän.

Lopeta jo tuo saman hokeminen. Mikään ei muuta sitä, että olet k*sipää ja mies myös.

Antakaas nyt mammat tämän yhden tapauksen jo olla. Se on heidän elämää, ei vaikuta millään tavalla teidän elämäänne.

Juurikin niin, meidän elämää.

Tämä alkaa jo muistuttamaan Raamatun tarinaa. Sinä olet se perheen rikkoja (miehesi ei ole naimisissa) ja av-mammoilla kiviä riittää.

No, itsepähän tyhmyyttäni tänne elämästäni kirjoitin. En tosin tiennyt, että tämä siitä seuraa...

Oot ollu ihan kautta ketjun täysin omahyväisellä asenteella. Eipä paljon tunnu painavan jatkuva valheessa eläminen. Vaatii kyllä vähän normaalista poikkeavan persoonallisuuden tuo. En lähtisi tuollaiseen ikimaailmassa että jonkun puolison selän takana junaillaan lapsettomuushoitoja ja eletään kaksoiselämää. Teillä tulee olemaan todella heikot eväät antaa sille lapsellenne kun se syntyy, vrt rehellisyys, oikeudentunto, empatiakyky. Sen sijaan tenava syntyy petoksen, hyväksikäytön ja patologisen valehtelun korkeakouluun.

Ikävää jos olen vaikuttanut omahyväiselle. Olen kuitenkin vain pyrkinyt oikomaan harhakuvia ja vastannut kysymyksiin.

Meidän vauvamme syntyy rakastavaan perheeseen. Ja arvomaailma jota hänelle opetetaan ja johon hänet kasvatetaan on aika yleinen.

Tämä tilanteemme ei määritä meitä ihmisinä tai kasvattajina.

Vierailija
202/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on perhe, kaksi lasta ja avovaimo. Olemme olleet suhteessa viisi vuotta.

Mies kertoo kotona, että tekee ylitöitä tai käy salilla tai auttamassa ystäväänsä milloin missäkin remontissa tai autohuollossa tai tekee lauantai työpäivää...Todellisuudessa käy luonani.

En haluaisikaan miestä nurkkiini pyörimään täysipäiväisesti, tämä treffailu riittää minulle hyvin. Mieskään ei halua rikkoa lastensa kotia, siksi olemme päätyneet tähän ratkaisuun.

Tilanne varmasti muuttuu ja menee monimutkaisemmaksi, kun ensimmäinen lapsemme syntyy.

Tiedän, että tämän olisi voinut hoitaa kauniimmin ja reilumminkin.

Ei, mies ei ole sinun. ”Miehelläni” on väärä tapa ilmaista asia.

?

Kenenkäs mies hän sitten on?

Hän on se mies jonka kanssa jaan elämääni. Hän on tulevan lapseni isä.

Mielestäni on ihan ok ilmaista asia ”miehelläni”, kun hän kerran on se mies jonka kanssa jaan elämääni, hän on se mies jonka olen elämääni valinnut.

Se, että hänellä on avovaimo, ei poista sitä tosiasiaa, että me olemme suhteessa ja voin käyttää hänestä nimitystä mieheni.

Se onko oikein koskaan sanoa, mieheni, naiseni, ystäväni, on asia erikseen, ihmisiä kun ei voi omia ja omistaa...

Ymmärrän toki pointtisi ja arvostan näkemystäsi.

Mitä mieltä sisarpuolet ovat mieltä uudesta sisaruksestaan? Vai elääkö mies kahta perhettä samanaikaisesti vai hylkääkö vanhat lapsensa uuden tieltä?

Ei tietenkään hylkää!

Tässä iässä jo tiedän, että lapset ovat suuri lahja, ei mikään itsestäänselvyys, ei vielä silloinkaan kun vatsa kasvaa, mitä vaan voi sattua ennen kuin pieni on sylissä.

Siksipä tulevat sisarukset eivät vielä tiedä, eivätkä tietenkään saakkaan tietää ennen äitiään, lapsia ei sotketa aikuisten soppiin.

Sitten kun aikuisina olemme selvittäneet asian idä kertoo lapsilleen vauvasta.

Itse tuskin ehdin saamaan enempää lapsia, joten on ihanaa, että lapselleni on jo sisaruksia. Ehdottomasti tuen miestäni olemaan mahdollisimman paljon lastensa elämässä.

Jos mieheni muuttaa pois avovaimonsa luota mikä on todennäköistä, kun hänelle vauvasta kerrotaan, ei mies suinkaan muuta minun luokse. Hän hankkii oman asunnon. Hän hoitaa lapsiansa mahdollisimman paljon, ja minä tutustun heihin pikkuhiljaa. Ja he saavat tutustua ja totutella pikkusisarukseensa rauhassa.

Aika näyttää muutammeko joskus yhteiseen kotiin, jos muutamme niin siellä on tottakai huone myös mieheni vanhemmille lapsille.

Aikamoinen olettamus että nämä jo olemassa olevat lapset edes haluavat tutustua syrjähypystä syntyneeseen lapseen saati sinuun. Heille sinä olet rikkonut heidän perheen.

Aivan realistinen olettamus.

Olen osasyyllinen siihen, jos heidän perheensä rikkoutuu, isä toinen osasyyllinen. Tiedän sen.

Siksi teemmekin kaikkemme, että heidän on hyvä olla, eikä heidän tarvitse kärsiä aikuisten sotkuista.

Se rikkoutuuko heidän perheensä jää nähtäväksi.

Ihanaa, sitten tämä SINUN MIEHESI saa etsiä taas uuden naisen, joka tulee tänne kertomaan kuinka HÄNEN MIEHELLÄÄN on lapsia (ainakin kahdesta) aikaisemmasta liitosta, mutta kuinka hän onkaan ihana ja niin sitoutunut. Sukuakin on tavattu (suku ei tietysti kerro eteenpäin eksille) ja synnytykseen tulee mukaan ja huolehtii kyllä kaikista lapsistaan.

Miestä hänessä ei ole rehellisyyteen eikä suoraselkäisyyteen, huoraamaan kyllä, mutta ihana on. Ihanaa, niin tavattoman ihanaa.

Joo, niinkin voi käydä.

Niin voi käydä meistä kenelle tahansa.

Enpä ota muuta kantaa kuin että voi lapsi parkaa.äiti ja isi antaa mahtavan mallinihan siitä miten tässä elämässä muita kohdellaan.valehtelu ja kieroilu on ihan sallittavaa ja hyksyttävää ja perheen sisällä saa pettää ja huijata.peukut vaan teillekkin 👍

Elämä vaan joskus menee niin, että kumppani vaihtuu matkan varrella.

Toki tämä olisi voitu toisinkin hoitaa, tiedän.

Lopeta jo tuo saman hokeminen. Mikään ei muuta sitä, että olet k*sipää ja mies myös.

Antakaas nyt mammat tämän yhden tapauksen jo olla. Se on heidän elämää, ei vaikuta millään tavalla teidän elämäänne.

Juurikin niin, meidän elämää.

Tämä alkaa jo muistuttamaan Raamatun tarinaa. Sinä olet se perheen rikkoja (miehesi ei ole naimisissa) ja av-mammoilla kiviä riittää.

No, itsepähän tyhmyyttäni tänne elämästäni kirjoitin. En tosin tiennyt, että tämä siitä seuraa...

Joo, muakin alkaa jo ihmetyttämään tämä yli 15 sivun nettiraivo. Ilmiönä tosin aika mielenkiintoinen. Kai tämä nyt on sitä uutta ja ihmeellistä nettimaailmaa.

Juttelet itsesi kanssa? No ilmiönä aika mielenkiintoinen. 😁

Itse en ihmettele yhtään, että muutkin tätä jo ihmettelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te trollin ruokkijat pilaatte tämän ketjun. Se vastaa joka ikiseen viestiin. Aloittakaa oma ketju niin saatte jankata ja tämä yksi huomiota.

No niin, alkaisko jo riittää?

Vierailija
204/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisit nyt ihan reilusti mitä sulle oikeasti kuuluu, miten voit, kun olet niin yksinäinen että tämmöstä huttua pitää tänne suoltaa koko vkl?

Kiitos, flunssaa lukuunottamatta hyvää, toivottavasti myös sulle.

Vierailija
205/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni oikeasti tosi mielenkiintoinen keskustelu pilalle tämä yhden trollin vuoksi! Älkää enää kommentoiko tälle mt-potilaalle mitään!

Se kommentoi itse itselleen, jotta keskustelu jatkuisi. Kyllähän jokainen muu tajuaa homman nimen.

Vierailija
206/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen teki pari lasta miehen kanssa. Alkoi suhteeseen miehen pikkuveljen kanssa ja jäi kiinni. No tämä nainen teki seuraavat pari lasta pikkuveljen kanssa...en tiedä minkälaisissa väleissä ovat nykyään. Vitsi mitä kauniit ja rohkeat draamaa...

Vierailija
207/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen jossa nainen petti miesystäväänsä oman veljensä kanssa. Tuo miesystävä oli yllättänyt heidät kesken seksipuuhien. Kyseinen nainen on aivan kieroutunut tapaus ja tuo veljensä myös.

Tämä tapaus on ainakin yhdessä elokuvassa, olisiko nimi ollut Perhosia ja muurahaisia, tai jotain sen suuntaista. Sitäkö tarkoitat, vai ihan oikeassa elämässä nykyaikana?

Ihan oikeassa elämässä tämä on tapahtunut ja ei tuosta ole mikään pitkä aika.

Elokuvan nimi meni mulla väärin, on sen verran jo aikaa, kun sen näin. Muuten jäi kyllä mieleeni, oli aika erikoinen tarina. Angels and insects oli nimi. 

Aika järkyttävää, että todellisessa elämässä tällaista.. :O

Vierailija
208/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex uskoteli saaneena klamydian huoltamon vessanpöntöstä, oikeasti oli paneskellut ruotsista paikkakunnalle lomlle tulleen ho ron kanssa.

Vierailija
209/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva tuttu iski miehen työpaikalta, jatkoi suhdetta monta vuotta. Jäi kiinni omaa tyhmyyttään. Erosi miehestään, kuvitteli saavansa toisen miehen. Ei saanutkaan. Oli vaan siinä vaiheessa jättänyt jo lapset ja miehensä. Alkoi ruikuttaa takaisin.

Vierailija
210/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai tietää noin 11-vuotiaana oman isänsä pettävän äitiä kaverin äidin kanssa. Piti yli vuoden omana tietonaan, kunnes isä sai tietää että lapsi tietää. Joutui kertomaan vaimolleen, eli kaverin äidille, ja ero siitä tuli. Kaveri syytti lapsena erosta itseään ja edelleen aikuisena vihaa isäänsä eikä ole tekemisissä.

Vierailija
211/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen teki pari lasta miehen kanssa. Alkoi suhteeseen miehen pikkuveljen kanssa ja jäi kiinni. No tämä nainen teki seuraavat pari lasta pikkuveljen kanssa...en tiedä minkälaisissa väleissä ovat nykyään. Vitsi mitä kauniit ja rohkeat draamaa...

Itsekin tiedän tällaisen tapauksen, pikkuveli oli vieläpä yli 10 vuotta naista nuorempi.

Sen verran tulehtuneet oli veljesten välit, että pikkuveli ja tämä nainen eivät uskaltaneet edes sukulaisille kertoa menneensä naimisiin. Vaikka en kyllä ymmärrä mitä se tieto olisi siinä vaiheessa muuttanut, kun kerran yhdessä asuivat ja pari lasta tekivät ennen jo ennen naimisiin menoa.

Vierailija
212/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case Jussi Hallo-aho. Salasuhde vuosien (?) ajan yhteisen tutun kanssa - jonka vaimokin siis tuntee ja ovat facekavereitakin keskenään. Syntyy lapsi, vaimo onnittelee naista facessa... sitten tulee julki, että lapsi onkin Jussin.

Pikainen googletus kertoi, että salasuhde oli kestänyt kahdeksan (!!!) vuotta siinä vaiheessa, kun jäi kiinni.

Tietääkö kukaan nykykuvioista? Pistikö vaimo Jussin ulkoruokintaan kun sai tietää lehtolapsesta? Vai onko toinen nainen yhä kuvioissa. Lapsiparat.

On siinä muuten luotettava kansalaisten asioiden ajaja... mennyt sekaisin "fanitytön" huomiosta, tuskin tottunut naisten huomioon.

Tulee oksennus kun ajatteleekin, että pitäisi panna Halla-ahon kanssa. 🤢 Mieluummin kuolisin, kun panisin sitä äänekkäästi nieleskelevää ällöttävän näköistä iljetystä.

No niinpä. Ja ajatella, että J on ollut elämänsä aikana ainakin kahden naisen kanssa "sillain"...

Vierailija
213/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case Jussi Hallo-aho. Salasuhde vuosien (?) ajan yhteisen tutun kanssa - jonka vaimokin siis tuntee ja ovat facekavereitakin keskenään. Syntyy lapsi, vaimo onnittelee naista facessa... sitten tulee julki, että lapsi onkin Jussin.

Pikainen googletus kertoi, että salasuhde oli kestänyt kahdeksan (!!!) vuotta siinä vaiheessa, kun jäi kiinni.

Tietääkö kukaan nykykuvioista? Pistikö vaimo Jussin ulkoruokintaan kun sai tietää lehtolapsesta? Vai onko toinen nainen yhä kuvioissa. Lapsiparat.

On siinä muuten luotettava kansalaisten asioiden ajaja... mennyt sekaisin "fanitytön" huomiosta, tuskin tottunut naisten huomioon.

Tulee oksennus kun ajatteleekin, että pitäisi panna Halla-ahon kanssa. 🤢 Mieluummin kuolisin, kun panisin sitä äänekkäästi nieleskelevää ällöttävän näköistä iljetystä.

No niinpä. Ja ajatella, että J on ollut elämänsä aikana ainakin kahden naisen kanssa "sillain"...

Salapanon mukaan J ja vaimo eroavat, kun lapset täysi-ikäisiä. Mikäköhän logiikka siinäkin... (Tai siis näin Seiskassa lukee eli lieneekö totta, ken tietää)

Vierailija
214/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- luvulla ystävälläni oli suhde äitinsä miesystävän. Se paljastui, kun tytön raskaus oli pitkällä ja hän synnytti lapsen. Hän oli silloin 15 vuotias ja jumalaisen kaunis.

Silloin ei noista ilmeisesti tehty rikosilmoituksia. Ja aikuisena tuli mieleen, että mikähän hyväksikäyttö se oli. Tapahtuma aikasn ajattelin heidän olevan rakastuneita ja vähän ihmettelin kuviota. Olin itse pari vuotta nuorempi.

Vierailija
215/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tarinani on aika kamala. Kaverini Jaana seurusteli Samin kanssa, mutta jätti hänet Samin hankalan luonteen vuoksi. Asuin silloin opiskelijayksiössä ja Jaana ja Sami viettivät paljon aikaa luonani. Joskus kännipäissämme suutelimme Jaanan kanssa ihan Samin kiusaksi.

Eron jälkeen Sami alkoi käydä minun luonani yksinään ja niin asiat johtivat toiseen ja aloimme seurustella. Muutimme yhteen ja aika pian oli lapsikin tulossa. Jaanaan ja muihin ystäviini en saanut pitää enää yhteyttä, en sukulaisiinkaan. Sami oli tosi paljon pois kotoa, sanoi käyvänsä kotipaikallaan tai olevansa poikakavereidensa kanssa. Kuulemma ei muillakaan ollut tyttöystävät mukana. Minä olin yksin ja eristettynä lapsen kanssa.

Sitten kahden vuoden päästä Samille tuli huono omatunto, ja hän kertoi, ettei ollut rakastanut minua koskaan. Hän luuli, että minä ja Jaana seurustelimme ja halusi kostoksi viedä Jaanalta naisen. Hän oli pian meidän ”seurustelumme” alettua löytänyt tytön, joka oli kaiken lisäksi ollut neitsyt – tätä Sami tähdensi moneen otteeseen. Tuo tyttö, nimeltään Tuuli oli aina ystävien kokoontumisissa mukana ja reissut kotipaikalle olivat treffejä Tuulin kanssa. Sami oli saanut suurta nautintoa harrastaessaan ensin seksiä Tuulin kanssa ja sitten pesemättömänä minun kanssani.

Nyt Tuuli oli jättänyt hänet ja hän halusi avautua minulle. Pyyteli kovasti anteeksi ja osti minulle hyvitykseksi hevosen. Meille oli siinä vaiheessa toinen lapsi tulossa, joten en uskaltanut jättää Samia. Olin todella rikki, minun rakkauteni Samiin loppui siihen paikkaan.

Vierailija
216/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina suht tunnettu oli aikanaan paikkakunnalla mutta olkoot. Iät muistelen päästäni.

Mies oli 41-43, töissä, vaimo, kaksi lasta joista toinen 4-5 ja toinen 13-15. Kauppaoppilaitoksesta tuli 16-17v tyttö työharjoitteluun. Mies ahdisteli tyttöä niin kauan että tyttö suostui treffeille kahvilaan. Tyttö kuului uskonlahkoon joka kielsi seksin ennen avioiliittoa ja lahko oli muutenkin tarkka nuorten suhteen etteivät koskekaan toiseen sukupuoleen, joten tietenkin tyttö ihastui lopulta äijään vaikka ikäero hurja ja mies näytti ja näytti ihan asfaltin pieksemältä ylipainoiselta possulta. Tyttö muutti 17v pois kotoaan uskovaisten luota, jotenkin perheelle selvisi kuitenkin näiden kahden suhde mutta tyttö kerkes täyttää 18 ja mennä naimisiin joten ei potkittu lahkosta ilmeisesti pois koska oli nyt naimisissa. 

Miehen vaimolle selvisi kun mies otti eron. Voi arvata raivot. Mies on vieläkin tuon nykyään päälle parikymppisen naisen kanssa ja itse varmaan +50. Heillä ei ole yhteisiä lapsia. Toivon että kohtelee hyvin. Inhottaa miten tuo tosiaan alkoi, äijä ahdisteli tyttöä ja itsellään oli pari vuotta nuorempi lapsi... en muista oliko se miehen teini-ikäinen vielä tyttö kans tai jotain, toivottavasti ei, jotenkin lisäis viel likaisuuden tunnetta. 

Vierailija
217/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä ketjua... Olen 44 vuoden ikään mennessä saanut nähdä niin monenlaista tarinaa, että uskon kyllä täällä trolleiksi väitetyt tosiksi. Myös teidän rakkautenne, "meidän elämää" -nainen. Olen läheltä seurannut uskomattomampiakin.

Te jotka täällä tuomitsette ja rääytte mitään tietämättömänä huorittelujanne: luottakaa vaan itseenne ja eläkää ainutta elämäänne. Mitä mustavalkoisempia olette, sitä vaikeampaa teillä tulee olemaan. Ymmärrän, että mesoamisemme johtuu pelosta, ja siitä että tiedätte lähellänne olevan näitä tarinoita.

Pettäminen on yleisempää kuin aito rakkaus. Monet ovat pelkoineen niin pinnallisia. Itse en ole pettänyt, mutta olen nähnyt maailman vivahteikkuuden hyvin läheltä, joten ymmärrän monenlaisia ratkaisuita.

No ei tuo stoori olisi saanut noin paljon huomiota jos kyseinen nainen ei olisi tyytyväinen itseensä kuin toisen kermat latkinut kissa.

Vierailija
218/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Miehet jää helpommin kiinni, kun ei osata näytellä riittävän hyvin ja käytös muuttuu nopeasti toisenlaiseksi.

Mä joudun tästä helvettiin, mutta oon pettänyt ~kuus kertaa viimeisen vuoden sisään. Eri ihmisten kanssa. Mutta en ole jäänyt kiinni koska: Puhelimeni on aina ollut yksityisomaisuutta eikä puolisolla ole sinne mitään menemistä. Osaan myös poistaa kyseenalaiset viestiketjut. Mun koneet on tiukasti salattuja (IT-ala).  Olen aina ollut menossa paljon, joten yömyöhään ulkona oleminen/jatkot ei ole mitenkään poikkeavaa toimintaa. Mulla on paljon frendejä, joten kotona chattailu puhelimella ei ole sekään kummallista tai huomiota herättävää. Jos puoliso kysyy, niin kerron jostain semi-yhteisestä ystävästä ja mistä jutellaan, vaikka todellisuudessa kävisin hyvinkin kuumaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, oon hirveä, mutta toisaalta mä tarvitsen enemmän seksiä ja tää piristää niin, että kotonakin on mukavampaa kun saan paineeni purettua muualla - ja omassa makuuhuoneessakin on vipinää.

Saa moralisoida, mutta mä nyt vaan elän näin.

Vierailija
219/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Miehet jää helpommin kiinni, kun ei osata näytellä riittävän hyvin ja käytös muuttuu nopeasti toisenlaiseksi.

Mä joudun tästä helvettiin, mutta oon pettänyt ~kuus kertaa viimeisen vuoden sisään. Eri ihmisten kanssa. Mutta en ole jäänyt kiinni koska: Puhelimeni on aina ollut yksityisomaisuutta eikä puolisolla ole sinne mitään menemistä. Osaan myös poistaa kyseenalaiset viestiketjut. Mun koneet on tiukasti salattuja (IT-ala).  Olen aina ollut menossa paljon, joten yömyöhään ulkona oleminen/jatkot ei ole mitenkään poikkeavaa toimintaa. Mulla on paljon frendejä, joten kotona chattailu puhelimella ei ole sekään kummallista tai huomiota herättävää. Jos puoliso kysyy, niin kerron jostain semi-yhteisestä ystävästä ja mistä jutellaan, vaikka todellisuudessa kävisin hyvinkin kuumaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, oon hirveä, mutta toisaalta mä tarvitsen enemmän seksiä ja tää piristää niin, että kotonakin on mukavampaa kun saan paineeni purettua muualla - ja omassa makuuhuoneessakin on vipinää.

Sinähän saisit sitä seksiä paljon enemmän sinkkuna kuin nyt. Miksi haluat olla yhden kanssa, kun yksi ei kuitenkaan riitä? Sinkkuna ei tarvitse salailla, senkun panee menemään. Nyt teet puolisoa kohtaan väärin, koska et anna hänen tehdä sitä päätöstä ollako vai eikö olla sun kanssa.

Vierailija
220/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän saisit sitä seksiä paljon enemmän sinkkuna kuin nyt. Miksi haluat olla yhden kanssa, kun yksi ei kuitenkaan riitä? Sinkkuna ei tarvitse salailla, senkun panee menemään. Nyt teet puolisoa kohtaan väärin, koska et anna hänen tehdä sitä päätöstä ollako vai eikö olla sun kanssa.

Näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan