Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
221/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies meni sänkyyn vaimonsa siskon kanssa joka oli lesbo, tai niin ainakin oli kaikille mm suvulleen kertonut.

Ero tuli ja vaimon välit meni myös siskonsa.

Vierailija
222/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Miehet jää helpommin kiinni, kun ei osata näytellä riittävän hyvin ja käytös muuttuu nopeasti toisenlaiseksi.

Mä joudun tästä helvettiin, mutta oon pettänyt ~kuus kertaa viimeisen vuoden sisään. Eri ihmisten kanssa. Mutta en ole jäänyt kiinni koska: Puhelimeni on aina ollut yksityisomaisuutta eikä puolisolla ole sinne mitään menemistä. Osaan myös poistaa kyseenalaiset viestiketjut. Mun koneet on tiukasti salattuja (IT-ala).  Olen aina ollut menossa paljon, joten yömyöhään ulkona oleminen/jatkot ei ole mitenkään poikkeavaa toimintaa. Mulla on paljon frendejä, joten kotona chattailu puhelimella ei ole sekään kummallista tai huomiota herättävää. Jos puoliso kysyy, niin kerron jostain semi-yhteisestä ystävästä ja mistä jutellaan, vaikka todellisuudessa kävisin hyvinkin kuumaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, oon hirveä, mutta toisaalta mä tarvitsen enemmän seksiä ja tää piristää niin, että kotonakin on mukavampaa kun saan paineeni purettua muualla - ja omassa makuuhuoneessakin on vipinää.

Saa moralisoida, mutta mä nyt vaan elän näin.

Sinähän saisit sitä seksiä paljon enemmän sinkkuna kuin nyt. Miksi haluat olla yhden kanssa, kun yksi ei kuitenkaan riitä? Sinkkuna ei tarvitse salailla, senkun panee menemään. Nyt teet puolisoa kohtaan väärin, koska et anna hänen tehdä sitä päätöstä ollako vai eikö olla sun kanssa.

No en saa, koska nyt saan sekä kotona että vieraissa. Puoliso on oikein rakastava ja tyytyväinen, eikä tästä kärsi kukaan. No problemo, siis.

Vierailija
224/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään sisarusparin, siis veljen ja sisaren aviopuolisot "löysivät toisensa". Siinä meni välit paitsi puolisoihin, myös lapsiin.

Minun tiedossani on vähän samanlainen tarina - näillä pariskunnilla ei onneksi ollut vielä lapsia. Tämä toisensa löytänyt pariskunta meni myöhemmin naimisiin ja heillä on lapsia. Avioliitto tuntuu olevan onnellinen.

Vierailija
225/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden sukulaispariskunnan mies oli reissutöissä. Kaikki oli loistavasti. Komea mies, kaunis vaimo, pari lasta (vähän isompia jo), ok talo ja muutenkin ns. "puitteet kunnossa".

Mies alkoi puhua muutosta toiselle paikkakunnalle, vetosi töihinsä ja lupasi, että uudella paikkakunnalla pystyy järjestää niin, että on enemmän kotona.

Niinpä vaimo sanoi itsensä irti hyvästä työpaikasta, lapset revittiin irti tutusta koulusta, kaveripiiristä, harrastuksista, talo myyntiin ja muutto.

Uudella paikkakunnalla ei oltu asuttu kun n. kk ja mies ilmottaa, että on jo vuosia ollut suhteessa toisen naisen kanssa, joka nyt raskaana. Että hän tästä jatkaakin sitten elämää toisessa osoitteessa. Heippa!

Kesti hyvän tovin päästä yli tästä. Nykyään vaimo uudessa liitossa onnellisena. Eron aikaan esiteini-ikäiset lapset ei koskaan oikein hyväksyneet isänsä ratkasua eikä uutta perhettä liioin. Nyt ovat jo aikuisia ja isä menetti paitsi lapsensa myös lastenlapset, kun välit tulehtuivat.

Kerran täällä vaan eletään ja jos rakastuu, ni sitten rakastuu, mutta olishan tuon voinu tyylikkäämminkin hoitaa.[/

Olin tuon miehen rakastajatar ja nyt odotan viidettä lasta tuolle miehelle.

Terv. Sama ylläoleva kirjoittaja

Ja ei kun uusi av-raivo päälle :D

Vierailija
226/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen pettämistarina on kamala. Vain erittäin raukka ihminen ylipäätään pettää. Jokainen kenellä on vähääkään selkärankaa hoitaa ensin vanhan pois , ennen uutta.

Vierailija
227/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mieshenkilö, Juha, oli Aasiassa käydessään sortunut myös prostituoituihin ja sai sieltä klamydian, jonka tietenkin tartutti myös koti-Suomessa Tiina-vaimoonsa . Tauti oli vaimolla vielå oireeton, kun Juhan oireet jo ilmoittelivat itsestään muutaman viikon kuluessa.

Juha vaati ja sai työterveydestä reseptit lääkkeisiin, niin itselleen, kuin vaimolleen.

Hoitona oli molemmille kerta-annokset atsitromysiiniä.

Noh,  Juha heitti omat tropit hetulaansa mutta taudistaan tietämätön rouvakin piti vielä  lääkitä.

Touhun poikana Juha murskasi lääkkeet morttelissa ja sekoitti ne majoneesileipiin,  joita tarjoili Tiinalle sangen auliisti eväinä autoreissulla

Leivät oli jumalattoman pahoja, eikä Tiina pystynyt syömään kuin yhden.

Juha oli saletti, että kaipa se tuokin riittää ja arki alkoi.

Eipä aikaakaan kun, Juhan munassa alkoivat samat klamy-oireet uudelleen. Hän näes sai saman taudin takaisin, tällä kertaa siis vaimoltaan.

Ja eikun lekurille uudelleen reseptejä uusimaan. Kotona lääkkeet saatiin nielautumaan molemmilla, kun Juha keksi huuhaa-stoorin rouvassa olevasta hiivatulehduksesta, joka syyhysi jo siipankin gentitaaleissa. Ja apu olis tässä nää tabut.

Tarinassa oli siis onnellinen loppu

Vierailija
228/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen teki pari lasta miehen kanssa. Alkoi suhteeseen miehen pikkuveljen kanssa ja jäi kiinni. No tämä nainen teki seuraavat pari lasta pikkuveljen kanssa...en tiedä minkälaisissa väleissä ovat nykyään. Vitsi mitä kauniit ja rohkeat draamaa...

Eli lapset oli keskenään sekä sisaruksia että serkkuja. Huh huh!

Vierailija
229/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet on niin paljon paremmin edustettuina nimenomaan näissä tosi törkeissä pettämisissä?

Miehet jää helpommin kiinni, kun ei osata näytellä riittävän hyvin ja käytös muuttuu nopeasti toisenlaiseksi.

Mä joudun tästä helvettiin, mutta oon pettänyt ~kuus kertaa viimeisen vuoden sisään. Eri ihmisten kanssa. Mutta en ole jäänyt kiinni koska: Puhelimeni on aina ollut yksityisomaisuutta eikä puolisolla ole sinne mitään menemistä. Osaan myös poistaa kyseenalaiset viestiketjut. Mun koneet on tiukasti salattuja (IT-ala).  Olen aina ollut menossa paljon, joten yömyöhään ulkona oleminen/jatkot ei ole mitenkään poikkeavaa toimintaa. Mulla on paljon frendejä, joten kotona chattailu puhelimella ei ole sekään kummallista tai huomiota herättävää. Jos puoliso kysyy, niin kerron jostain semi-yhteisestä ystävästä ja mistä jutellaan, vaikka todellisuudessa kävisin hyvinkin kuumaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, oon hirveä, mutta toisaalta mä tarvitsen enemmän seksiä ja tää piristää niin, että kotonakin on mukavampaa kun saan paineeni purettua muualla - ja omassa makuuhuoneessakin on vipinää.

Sinähän saisit sitä seksiä paljon enemmän sinkkuna kuin nyt. Miksi haluat olla yhden kanssa, kun yksi ei kuitenkaan riitä? Sinkkuna ei tarvitse salailla, senkun panee menemään. Nyt teet puolisoa kohtaan väärin, koska et anna hänen tehdä sitä päätöstä ollako vai eikö olla sun kanssa.

No en saa, koska nyt saan sekä kotona että vieraissa. Puoliso on oikein rakastava ja tyytyväinen, eikä tästä kärsi kukaan. No problemo, siis.

Paitsi kun joku kerta puolisosi saa tietää niin vedät maton jalkojen alta monen vuoden osalta. So there are probleemo. Voisikohan nämä ikuisuus pettäjät välillä nostaa katseen sieltä omasta napakullasta ja miettiä ansaitseeko se kumppani ihan oikeasti tuollaista kohtelua.olisiko vaan parempi opetella elämään ilman sitä toista tai antaa ainakin toisen ihmisen päättää haluaako elää sun kanssa tietäen millainen ihminen se toinen ihan oikeasti on.

Vierailija
230/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mieshenkilö, Juha, oli Aasiassa käydessään sortunut myös prostituoituihin ja sai sieltä klamydian, jonka tietenkin tartutti myös koti-Suomessa Tiina-vaimoonsa . Tauti oli vaimolla vielå oireeton, kun Juhan oireet jo ilmoittelivat itsestään muutaman viikon kuluessa.

Juha vaati ja sai työterveydestä reseptit lääkkeisiin, niin itselleen, kuin vaimolleen.

Noh,  Juha heitti omat tropit hetulaansa mutta taudistaan tietämätön rouvakin piti vielä  lääkitä.

Touhun poikana Juha murskasi lääkkeet morttelissa ja sekoitti ne majoneesileipiin,  joita tarjoili Tiinalle sangen auliisti eväinä autoreissulla

Eipä aikaakaan kun, Juhan munassa alkoivat samat klamy-oireet uudelleen. Hän näes sai saman taudin takaisin, tällä kertaa siis vaimoltaan.

Ja eikun lekurille uudelleen reseptejä uusimaan. Kotona lääkkeet saatiin nielautumaan molemmilla, kun Juha keksi huuhaa-stoorin rouvassa olevasta hiivatulehduksesta, joka syyhysi jo siipankin gentitaaleissa. Ja apu olis tässä nää tabut.

Toisessa versiossa mies taisi laittaa lääkkeet jugurttiin, koska ei pystynyt selittämään vaimolle miksi olisivat yhtäkkiä alkaneet käyttää kondomia eikä vaimo koskaan saanut tartuntaa.

Vierailija
231/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi töissä toisessa kaupungissa ja  tapaili siellä  asuvaa naista, joka tiesi vaímosta ja nieli  perinteisen "jätän kyllä vaimoni jonan päivänä, olet elämäni rakkaus"-satuilun. Suhde tuli ilmi kun ehkäisy petti, tai sen pettäminen järjestettiin ja  nainen oletti ilman muuta että nyt viimeistään mies ottaa sen lupaamansa eron, kun ei ottanut alkoi ahdistella miestä ja vaimo sai tietåä.

Ystäväni mies kyseessä. Ystävä antoi anteeksi ja ovat yhä yhdessä, itse olisin kyllä potkinut äijän pellolle ! 

Siitä en tiedä, miten sen toisen naisen ja vauvansa kävi. 

Vierailija
232/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskän veli oli rekkakuski joka kävi usein venäjän puolella. Tällä oli helsingissä vaimo ja kolme lasta, liiton piti olla onnellinen kunnes joku Ludmilla  alkoi soitella perheen lankapuhelimeen ja puhua "minun miehestäni".  Selvisi, että sedälläni oli venäjällä toinen nainen ja heillä oli pienet kaksoset, tällä venakolla keitti lopulta yli kun setäni oli lupaillut että järjestää heille kodin suomesta ja asuvat sitten kaikki siellä  yhdessä. Tämä venäläisnainen lapsineen muutti sitten perheen kotiin  ja ex-vaimo lastensa kanssa toiselle puolelle suomea,  katkeroitui niin ettei antanut isän tavata lapsiaan eikä serkuistani vanhin, teini jo, tiettävästi edes halunnut olla isänsä kanssa tekemisissä. Surullisenta ehkä on , että liitto siihen venäläisnaiseen ei lopulta toiminut ja tämä palasi kouluikäisten kaksosten kanssa venäjälle josta löysi uuden miehen . Setäni siis menetti tavallaan  kaikki lapsensa.

Vierailija
233/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli monta vuotta jääkiekkopiireissä, ja näki kaikenlaista. Törkein kuulemani tapaus oli, jossa pelaaja lähti panemaan naisfanin tms. kanssa ottaen oman vauvansa kantokopassa mukaan. Mielestäni oman lapsen ottaminen mukaan panokeikalle on alle kaiken arvostelun.

Vierailija
234/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua moralisoida, mutta jotenkin ei yllätä, että olet IT-alalla. Empatikyvytön minä-minä-minä ihminen. Mitä mieltä itse olet, minkälaisia kollegasi ovat? Kaltaisiasi kenties? Panokavereitasi? Jossain vaiheessa puolisosi saa selville mikä oikeasti olet. Mutta sinä et sinä sitä tässä vaiheessa tajua. Anteeksi jos moralisoin,oli pakko kommentoida.

Olen kovinkin empaattinen - hyvä ystävä, erinomainen puoliso ja välitän ihmisistä. Välitän kuitenkin itsestäni, joten olen rationaalisen ja loogisen päättelyketjun myötä päätynyt tähän ratkaisuun. On parempi, että toimin näin, kuin että kiukuttelen kotona, suututan puolison ja dumppaan hänet ja lapset. Jos minä en kärsi, ei kärsi lähipiirinikään.

Vierailija
235/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua moralisoida, mutta jotenkin ei yllätä, että olet IT-alalla. Empatikyvytön minä-minä-minä ihminen. Mitä mieltä itse olet, minkälaisia kollegasi ovat? Kaltaisiasi kenties? Panokavereitasi? Jossain vaiheessa puolisosi saa selville mikä oikeasti olet. Mutta sinä et sinä sitä tässä vaiheessa tajua. Anteeksi jos moralisoin,oli pakko kommentoida.

Mua sitten puolestaan yllätti nimenomaan se että on IT-alalla. Mun tuntemat IT-ihmiset ei saa naista ylipäätään koskaan (!) ja vapaa-ajallaan pelaa vain jotain dungeons ja dragonsia.. 🙄

Vierailija
236/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten kävin lääkärillä kivuliaan silmätulehduksen takia. Klamydiahan se siellä. Mies yritti aluksi väittää, että olen saanut tartunnan baarin vessasta (hahhah), mutta myönsi lopulta panneensa ystävääni. Meidän sängyssä. Sillä aikaa, kun minä olin suihkussa.

Vierailija
237/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ollut hotellin respassa töissä. Nähnyt, kun käytännössä kaikki naimisissa/parisuhteessa olevat suomalaiskiekkoilijat tuo vieraita naisia hotellihuoneisiinsa. Se yksikin syövän sairastanut lehdistön kultapoika. Yök.

Vierailija
238/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegendat toisiin keskusteluihin jooko.

Olispa kyllä näppärää saada lääkkeet tuosta vaan muillekin ilman mitään testejä.

Vierailija
239/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen nainen joka ei harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa koska halusi säästää itsensä avioliittoon. Todellisuudessa hänellä oli useita salapanoja toisten miesten kanssa. Jossain vaiheessa söi pillereitäkin salaa. Karmaisevinta on se että he lopulta menivät naimisiin ja ovat yhä naimisissa.

Vierailija
240/554 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen nainen joka ei harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa koska halusi säästää itsensä avioliittoon. Todellisuudessa hänellä oli useita salapanoja toisten miesten kanssa. Jossain vaiheessa söi pillereitäkin salaa. Karmaisevinta on se että he lopulta menivät naimisiin ja ovat yhä naimisissa.

Tuollaisia tapauksia on aika paljon. Noilla jotka "säästävät itseään avioliittoon" on kuitenkin ollut jotain seksisuhteita ennen avioliittoa muiden kumppanien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi