Ideoita mistä voisin löytää kuvan eräästä ihmisestä? Fb ei näy, Google ei tuota tulosta. Muut tiedot on.
Olen utelias lehmä. Haluaisin nähdä erään henkilön miltä hän näyttää. Fb ei näy, Googlessa ei löydy kuvia. Nimi-, osoite-, sähköposti- ja muut tiedot on.
En viitsi mennä työpaikan tai asunnon lähelle stalkkaamaan. :D
Tosiaan sen hirveämpää ei ole kyseessä kun haluan vain nähdä, miltä hän näyttää nykyään ilman että otan häneen yhteyttä. Muuta ei ole suunnitelmissa. Kuten sanoin, työpaikan tiedot, kotiosoite ym on jo. Selvisi tuossa stalkatessa, siis kuvaa etsiessä.
Kuten sanottu, olen vain utelias lehmä.
Ideoita?
Kommentit (73)
linkedin? Jos on missään järkevässä duunissa, on linkkarissa.
Jos ei ole, hän ei ole vaivan arvoinen.
On se joillakin elämä sisällöttöntä..
No katsos on vielä ihmisiä, joista ei löydy kuvan kuvaa netistä! Esim. veljestäni et löytäisi nimellä yhtään mitään tietoa saati kuvia. Hän ei ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Plaah
Oikeat lehmät pysyy omassa karsinassaan, eikä mieti muuta.
Ulkonäköä voi muuttaa hyvinkin nopeasti hiusten väriä ja vaatetyyliä vaihtamalla, joten anna olla.
Curisioty killed the cat.
Siis on Facessa, mutta joku muu kuva profiilikuvana. Mikä lie kissa. Käynpä katsomassa linkedinissä. Kiitos! Lisää ideoita?
Vierailija kirjoitti:
No jos hakukoneet eivät löydä, stalkkaaminen lienee ainoa vaihtoehto? Ellet halua mennä itse, palkkaa yksityisetsivä. 😁
seireeni
No siis välissä parikymmentä vuotta. Ei haittaisi, vaikka kuva ei ihan tältä vuodelta edes olisi. Uteliaisuus on suuri.
Peruukki päähän, aurinkolasit ja työpaikan nurkille stalkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
LinkedInissä ovat vain "saavutuksiaan" esittelevät leuhkat.
Löytyy Linkedinistä...ilman kuvaa. Rupeaa tympimään. Lisää ideoita? En voi mennä työpaikan tai asunnon lähelle, en halua uudestaan yhteyttä tähän henkilöön. En tiedä tunnistaisiko minua vielä vai ei. Ehkä.
Miksi haluat henkilön kuvan jos et yhteyttä halua? En ymmärrä.
Et tule tänne. Anna mun olla rauhassa.
Tallenna sen puhelinnumero puhelimeen ja kato onko whatsapp profiilissa kuva.
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias lehmä, ja haluan nähdä, miltä hän näyttää näin 20 v myöhemmin. Tietysti paras olisi jos näkisi hänet livenä niin,ettei hän näe minua. Se kuitenkin on mahdotonta tai jo niin sairaalloista stalkkaamista, etten semmoiseen rupea.
Siksi: kuva ois kiva. Se riittäisi täysin. Sitten asia olisi loppuun käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Linkedin? Palaveripönöttäjien uusi firmafacebook.
Ei kiitos ja tunnen useammankin jotka ei siellä ole vaikka duunissa ovatkin. Näille riittää että oikeat ihmiset tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Ehditkin kirjoittaa sen, mitä pyörittelin mielessäni. Haiskahtaa siltä, että ap haluaa kuvan käsiinsä tehdäkseen tälle ihmiselle kiusaa esimerkiksi laittamalla tämän nimellä ja kuvalla varustetun deitti-ilmoituksen. Tai kotona odottaa mustan magian alttari ja kuva tarvitaan henkilön kiroamiseen. Tai sitten ap on trolli. Ei kaukaa haettua sekään.
Ap vaikuttaa hieman pelottavalta ja häiriintyneeltä.
No jos hakukoneet eivät löydä, stalkkaaminen lienee ainoa vaihtoehto? Ellet halua mennä itse, palkkaa yksityisetsivä. 😁