Ideoita mistä voisin löytää kuvan eräästä ihmisestä? Fb ei näy, Google ei tuota tulosta. Muut tiedot on.
Olen utelias lehmä. Haluaisin nähdä erään henkilön miltä hän näyttää. Fb ei näy, Googlessa ei löydy kuvia. Nimi-, osoite-, sähköposti- ja muut tiedot on.
En viitsi mennä työpaikan tai asunnon lähelle stalkkaamaan. :D
Tosiaan sen hirveämpää ei ole kyseessä kun haluan vain nähdä, miltä hän näyttää nykyään ilman että otan häneen yhteyttä. Muuta ei ole suunnitelmissa. Kuten sanoin, työpaikan tiedot, kotiosoite ym on jo. Selvisi tuossa stalkatessa, siis kuvaa etsiessä.
Kuten sanottu, olen vain utelias lehmä.
Ideoita?
Kommentit (73)
Ap ihmetteli millainen mies pistää profiilikuvaansa kissan. Voisiko olla...bi-mies? Alkoi ap:n jälkeen miehet kiinnostaa. 😊
Itse olen joutunut tuolla tavoin naisen vainoamaksi. Olen siis itsekin nainen. Ollaan molemmat 25-vuotiaita.
Ahdisteli alkuun minua kaikissa sosiaalisen median kanavissa, kävi mm. Instagramissa katsomassa kaikki mystoryni ja kopioi niistä kaikki jutut itselleen. Lisäili snapchatissa kaveriksi, mitä ilmeisimmim vahingossa, koska kävi kyyläämässä minkänäköinen Bitmoji minulla oli sinne linkitettynä (tiedoksi tietämättömille: sarjakuvatyylinen piirroshahmo josta voi tehdä näköisensä, ei siis oikea kuva itsestä). Lisäili Facessa kaveriksi ja poisti aina pyyntönsä. Varmaan tässä touhussa oli joku logiikka, joka jäi itselle kuitenkin epäselväksi. Yksityistin Instagrami-tilini ja poistin muut sometilini.
Tämä ilmeisesti ärsytti häntä ja hänpä oli sitten onnistunut kaivamaan salatun puhelinnumeroni jostain (luultavasti firman kautta, jossa kumpikin työskennellään) ja uuden miesystäväni numeron ja alkoi soitella yötä myöten "pilapuheluita" minulle ja miehelleni. Äitiyslomalla on ilmeisesti liikaa aikaa vainota ihmisiä.
Lopetti lopulta, kun uhkasimme ottaa yhteyttä poliisiin.
Ap, et vaikuta kovin terveeltä. Kannattaa lopettaa hyvän sään aikana, ennen kuin sullakin on psykoosit tulilla kuten tuolla mun stalkkerilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap ihmetteli millainen mies pistää profiilikuvaansa kissan. Voisiko olla...bi-mies? Alkoi ap:n jälkeen miehet kiinnostaa. 😊
Minä tunnen useamman raavaan maskuliinisen heteromiehen, jotka ovat vannoutuneita kissaihmisiä. Varsinkin heavy/black metal -piireissä kissafanitus tuntuu olevan normi.
Mitäpä jos mietit vaihtoehtoja.
1) Mies on 20 vuodessa lihonnut ja kaljuuntunut. Miksi halusit pilata mielikuvasi hänestä?
2) Mies on muuttunut komeammaksi. Miksi haluaisit tietää sen? Et tee tiedolla mitään koska olet naimisissa.
3) On pysynyt entisellään. Eli ihan turhaan etsit kuvaa. Näytti samalta kuin viimenäkemällä.
utelia_tyhmä_lehmä kirjoitti:
Hajoan
1) joku taas plaah kuva, ei itsestä, WA:ssa;
2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.
Huh, nyt kyllä paljastuit. Vastaanottaja näkee whatsapp puhelun vaikka katkaiset sen salamana. Olen vahingossa kokenut saman, onneksi puhelun saaja oli niin tuttu että ei aiheuttanut ongelmia.
Ei kaikista löydy kuvaa netistä. Olen itsekin etsinyt ensirakkauteni kuvaa, mielellään kouluaikaista mutta kun ei niin ei. Pitäisi varmaan pyytää luokkakuva joltakin joka oli samalla luokalla. Ei silti, ei minustakaan ole kuvaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
utelia_tyhmä_lehmä kirjoitti:
Hajoan
1) joku taas plaah kuva, ei itsestä, WA:ssa;
2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.
Huh, nyt kyllä paljastuit. Vastaanottaja näkee whatsapp puhelun vaikka katkaiset sen salamana. Olen vahingossa kokenut saman, onneksi puhelun saaja oli niin tuttu että ei aiheuttanut ongelmia.
Ei kun onnistuin soittaan erittäin lyhyen normipuhelun kun olin tallentanut hänen numeronsa puhelimeeni ja LUULIN meneväni siitä WA:iin mutta enpä mennytkään. Ei oo onneks soittanut takaisin.
Enkä sitten viitsinyt enää etsiä puolisoa Fb:stä, meni inspiraatio. Mitäpä sillä väliä lopulta. Ehkä joskus taas jos on tylsää ja liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas, tuota voi sanoa sairaalloiseksi toiminnaksi, ja kun kohde saa tietää voi sinulle tulla juridisiakin ongelmia mietittäväksi.
Plaah. Jaa jos etsin ihmistä netistä googlen kautta ja vielä Facestakin. Yhtenä iltapäivänä elämästäni hetken mielijohteesta. Hohhoijaa. Varmasti minut tullaan pidättämään illalla.
Enkä halua sitä miestä elämääni missään muodossa, en halua siis tavata puhumattakaan muistella menneitä yhdessä. Eli en laita tekstaria.
Olisi tyydyttänyt uteliaisuuteni kun olisin nähnyt kuvan hänestä tai hänet vilaukselta.
Olipa töykeitä kommentteja. Joudun psykoosiin, alan vainoamaan ja soittelemaan pilapuheluita? No en todellakaan.
Jatkan kotitöitä. En taida palata tähän ketjuun enää, jotkut kommentit ovat hyvinkin loukkaavia ja lähellä nettikiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut tuolla tavoin naisen vainoamaksi. Olen siis itsekin nainen. Ollaan molemmat 25-vuotiaita.
Ahdisteli alkuun minua kaikissa sosiaalisen median kanavissa, kävi mm. Instagramissa katsomassa kaikki mystoryni ja kopioi niistä kaikki jutut itselleen. Lisäili snapchatissa kaveriksi, mitä ilmeisimmim vahingossa, koska kävi kyyläämässä minkänäköinen Bitmoji minulla oli sinne linkitettynä (tiedoksi tietämättömille: sarjakuvatyylinen piirroshahmo josta voi tehdä näköisensä, ei siis oikea kuva itsestä). Lisäili Facessa kaveriksi ja poisti aina pyyntönsä. Varmaan tässä touhussa oli joku logiikka, joka jäi itselle kuitenkin epäselväksi. Yksityistin Instagrami-tilini ja poistin muut sometilini.
Tämä ilmeisesti ärsytti häntä ja hänpä oli sitten onnistunut kaivamaan salatun puhelinnumeroni jostain (luultavasti firman kautta, jossa kumpikin työskennellään) ja uuden miesystäväni numeron ja alkoi soitella yötä myöten "pilapuheluita" minulle ja miehelleni. Äitiyslomalla on ilmeisesti liikaa aikaa vainota ihmisiä.
Lopetti lopulta, kun uhkasimme ottaa yhteyttä poliisiin.
Ap, et vaikuta kovin terveeltä. Kannattaa lopettaa hyvän sään aikana, ennen kuin sullakin on psykoosit tulilla kuten tuolla mun stalkkerilla.
Aloittajahan ei ole millään tavalla vainonnut ketään, jos luit aloituksen ja myöhemmät ap:n kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas, tuota voi sanoa sairaalloiseksi toiminnaksi, ja kun kohde saa tietää voi sinulle tulla juridisiakin ongelmia mietittäväksi.
Tarkennapa, sinä mielenterveydellisen diagnostiikan asiantuntija ja oikeusoppinut, mitä juridisia ongelmia aloittajalle voisi toimistaan seurata?
Aivan. Ei yhtään mitään, kun tarkemmin mietit. Mitään rangaistavaa ja mitään sairaalloistakaan ei ole tehty.
Typeriä kommentaattoreita täällä, kerta kaikkiaan.
Lehmä_sanoo_heippa kirjoitti:
Olipa töykeitä kommentteja. Joudun psykoosiin, alan vainoamaan ja soittelemaan pilapuheluita? No en todellakaan.
Jatkan kotitöitä. En taida palata tähän ketjuun enää, jotkut kommentit ovat hyvinkin loukkaavia ja lähellä nettikiusaamista.
Yksinkertaisista mammoista ei kannata välittää. Eivät tiedä hevon v.ttua yhtään mistään, ja sitä innokkaammin ovat aina lynkkaamassa. Sääliksi käy lapsiaan, jos sellaisia yrittävät kasvattaa. Tyhmä vanhempi on kauhea kohtalo lapselle.
Näinhän se menee, suurin osa meistä tekee tusinatyötä. Silti työelämä muuttuu yhä enemmän siihen suuntaan, että tekemisestään pitää tehdä julkista ja omaa asiantuntemusta on osattava esitellä napakasti ja myyvästi.