Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita mistä voisin löytää kuvan eräästä ihmisestä? Fb ei näy, Google ei tuota tulosta. Muut tiedot on.

utelias_lehmä
04.01.2019 |

Olen utelias lehmä. Haluaisin nähdä erään henkilön miltä hän näyttää. Fb ei näy, Googlessa ei löydy kuvia. Nimi-, osoite-, sähköposti- ja muut tiedot on.
En viitsi mennä työpaikan tai asunnon lähelle stalkkaamaan. :D
Tosiaan sen hirveämpää ei ole kyseessä kun haluan vain nähdä, miltä hän näyttää nykyään ilman että otan häneen yhteyttä. Muuta ei ole suunnitelmissa. Kuten sanoin, työpaikan tiedot, kotiosoite ym on jo. Selvisi tuossa stalkatessa, siis kuvaa etsiessä.
Kuten sanottu, olen vain utelias lehmä.
Ideoita?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoan

1) joku taas plaah kuva, ei itsestä, WA:ssa;

2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.

Vierailija
22/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

linkedin? Jos on missään järkevässä duunissa, on linkkarissa.

Jos ei ole, hän ei ole vaivan arvoinen.

LinkedInissä ovat vain "saavutuksiaan" esittelevät leuhkat.

Ymmärrän mielipiteesi mikäli työsi ei vaadi mitään verkostoitumista. Se tarkoittaa yleensä ettei ole saavutuksia joilla leuhkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny kuvia yhestä tyypistä harrastusseurojen fb sivuilta. Samoin työjuttujensa kautta...varmaan ei se itsekään tiedä tulleensa facebook kuviin...ja vielä fb paljasti sen yhden vapaa-ajan harrasteen jossa kävi ja sieltähän löytyi kuvista, tosin vanhoja....

Eli fb paras..jos tiedät harrastukset/ työt

Vierailija
24/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa hieman pelottavalta ja häiriintyneeltä.

Hieman? Ihan peruspsykoosit menossa :)

-ei ap

Vierailija
25/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Spes Patriae -ylioppilaskuvasto

- lääkärimatrikkeli, lakimiesmatrikkeli

Vierailija
26/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelia_tyhmä_lehmä kirjoitti:

Hajoan

2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.

Onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan vai provoiletko täällä ajankuluksesi? Jos jälkimmäinen, niin ei huolta, sunnuntaina on loppiainen ja sen jälkeen viimeistään pääsee taas arjen rytmiin kiinni.

Vierailija
27/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä googlen kuvahaulla stalkkasit jo

Vierailija
28/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttu on sellaisessa erikoisasiantuntijatyössä ettei hänestä löydy mitään tietoja tai kuvia internetistä. Ei Linkediniä, ei Facea, ei Instaa, ei mitään. Työnantajan sivultakaan ei löydy mitään tietoja. On myös vaihtanut nimeään kerran.

Vierailija
29/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikista löydy. Minun yläasteen luokkakokouksen järjestäjät eivät löytäneet kahdesta oppilaasta mitään tietoja. Ei Facebookia ym. Ei fonectasta tai enirosta, ei Linkediä. Ei ainuttakaan oikeaa Google tulosta. Toisen nimellä tosin löytyi kauheasti samannimisiä, mutta ei juuri tätä ihmistä. Väestörekisterikeskus ei antanut mitään tietoja. Toinen on ainakin tiettävästi elossa, koska hänet oli joku nähnyt ohimennen. Minun mielestä pitää kunnioittaa jonkun tahtoa yksityisyyteen, ja antaa olla.

Vierailija
30/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea näitä "diagnooseja" minusta.

En halua tehdä treffi-ilmoitusta enkä mitään muutakaan hänen puolestaan, kiitos. En halua muuta kuin nähdä, miltä hän näyttää nykyään. Eikö teillä muilla ole ketään eksiä tms joista ajattelette yhtäkkiä, että miltähän se mahtaa nykyään näyttää? Tylsä päivä kotona, tuli ajatus että millainenhan siitäkin ihmisestä tuli, mutta ei ole mitään halua herätellä suhdetta uudelleen tms. Olen sen puoleen naimisissa itsekin, niin näkyy olevan hänkin.

Jos haluaisin voodooalttarille kuvan tai tehdä treffi-ilmoituksia, ei kai silloin riittäisi, että näen hänet livenä ilman, että hän näkee minua? Vai ajattelitteko, että otan järjestelmäkameralla huomaamatta parit kuvat vahanukkeani varten? XD

Vierailija
31/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ei pidä paikkaansa. Jokainen, joka on hakenut töitä tällä vuosisadalla (!), tietää, että LinkedIn on hyvä apuväline. 

Vierailija
32/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkedin? Palaveripönöttäjien uusi firmafacebook.

Ei kiitos ja tunnen useammankin jotka ei siellä ole vaikka duunissa ovatkin. Näille riittää että oikeat ihmiset tuntee. 

Uusi? Perustettu 2002 joten uusi ehkä sinulle. Palaveripönöttäjistä samaa mieltä, ei tuota hoitsuille tai kassoille ole suunniteltu.

Vierailija
33/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikista löydy. Minun yläasteen luokkakokouksen järjestäjät eivät löytäneet kahdesta oppilaasta mitään tietoja. Ei Facebookia ym. Ei fonectasta tai enirosta, ei Linkediä. Ei ainuttakaan oikeaa Google tulosta. Toisen nimellä tosin löytyi kauheasti samannimisiä, mutta ei juuri tätä ihmistä. Väestörekisterikeskus ei antanut mitään tietoja. Toinen on ainakin tiettävästi elossa, koska hänet oli joku nähnyt ohimennen. Minun mielestä pitää kunnioittaa jonkun tahtoa yksityisyyteen, ja antaa olla.

Tästä ei ole kyse. Hänet löytää joka paikasta, mutta ilman kuvaa. Fonectasta, työpaikan sivulta, Facebookista, ihan vaikka kuinka ja paljon tietoa, ei siis halua piilotella itseään. En halua pyytää kaveriksi Facessa, siellä kuvia varmasti olisi.

Siis todella löytyy kotiosoitetta ja puhelinnumeroa ja sähköpostia myöten kaikki. Ei ole siis jossain todistajansuojeluohjelmassa, tai mitä hullua sitä nyt tässä keksisi mikä olisi syy, että ihminen piilottautuisi niin, ettei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja.

En keksi syytä miksen löydä kuvaa. Piti olla parin sekunnin googlettaminen, mutta nyt jään ihmettelemään sekä miltä hän näyttää että miten voi olla, ettei kuvaa löydy. Googletin itseni ja kuvia löytyy vaikka millä mitalla.

Vierailija
34/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison fb

Vierailija
35/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aika moni meistä on joskus ajatellut jostain vanhasta nuoruusaikojen kaverista, että minkäköhän näköinen mahtaa nykyään olla ja tunnistaisiko häntä edes enää jne. Sinusta vaan saa viestiesi perusteella hyvin pakkomielteisen kuvan, vaikka et häntä olisikaan lähdössä livenä stalkkaamaan. Minustakaan ei netistä juuri kuvia löydy, koska minua ei kiinnosta laittaa itsestäni kuvia nettiin ja olisi kyllä aika karmivaa, jos joku metsästäisi minusta kuvaa noin vimmaisesti.

Vierailija
36/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

utelia_tyhmä_lehmä kirjoitti:

Hajoan

Onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan vai provoiletko täällä ajankuluksesi? Jos jälkimmäinen, niin ei huolta, sunnuntaina on loppiainen ja sen jälkeen viimeistään pääsee taas arjen rytmiin kiinni.

Siis oikeasti kukaan teistä ei ole koskaan halunnut nähdä, minkä näköinen eksä on nykyään? Olen hämmästynyt.

En provoile, olisi ollut oikeasti kiva nähdä. Siis nimeomaan ei tavata-nähdä, vaan vain nähdä ulkonäkönsä nykyään.

Google kuvahakua kävin läpi.

Ei ole lääkäri eikä asianajaja, ja ylioppilasmatrikkeli osuu niihin aikoihin kun tunsimme eli tiedän jo, miltä hän näytti silloin.

Jäi askarruttamaan mitä ihmettä on erikoisasiantuntijatyö, jonka vuoksi joutuu vaihtamaan NIMEÄÄN?

Luulin, että se on enemmän rikollisten hommaa, vankilassa vaihtelevat nimiään alvariinsa.

p.s. Luulen, että voodoo-alttarille kelpaisi joku vanhempikin kuva.  ;)

Vierailija
37/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mielipiteesi mikäli työsi ei vaadi mitään verkostoitumista. Se tarkoittaa yleensä ettei ole saavutuksia joilla leuhkia.

Noin ne leuhkat uskottelee itselleen, kun sieltä Linkedinistä ei löydykään kytättäväksi sitä yläasteella samalla luokalla ollutta Maija Meikäläistä eikä Veera Veikäläistä. Eikä pysty siten vertailemaan eikä tuntemaan muuten ylemmyydentuntoa suhteessa heihin kuin uskottelemalla itselleen että "Niillä ei ole siis mitään saavutuksia kun eivät ole Linkedinissä, mitä luusereita!"

Vierailija
38/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias_lehmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole kyse. Hänet löytää joka paikasta, mutta ilman kuvaa. Fonectasta, työpaikan sivulta, Facebookista, ihan vaikka kuinka ja paljon tietoa, ei siis halua piilotella itseään. En halua pyytää kaveriksi Facessa, siellä kuvia varmasti olisi.

Siis todella löytyy kotiosoitetta ja puhelinnumeroa ja sähköpostia myöten kaikki. Ei ole siis jossain todistajansuojeluohjelmassa, tai mitä hullua sitä nyt tässä keksisi mikä olisi syy, että ihminen piilottautuisi niin, ettei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja.

En keksi syytä miksen löydä kuvaa. Piti olla parin sekunnin googlettaminen, mutta nyt jään ihmettelemään sekä miltä hän näyttää että miten voi olla, ettei kuvaa löydy. Googletin itseni ja kuvia löytyy vaikka millä mitalla.

Osoitteenluovutuskielto riittää siihen ettei saa väestörekisterikeskuksesta tietoja.

Vierailija
39/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on naimisissa,niin staökkaa vaimon profiilin. Siellä voi olla kuvia heistä.

Vierailija
40/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias_lehmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron: kaveri ei ole laittanut itsestään kuvia nettiin. Ennemmin kannattaisi miettiä miksi jonkun pitäisi laittaa itsestään kuvia joka puolelle kuin että miksi ei ole laittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän