Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita mistä voisin löytää kuvan eräästä ihmisestä? Fb ei näy, Google ei tuota tulosta. Muut tiedot on.

utelias_lehmä
04.01.2019 |

Olen utelias lehmä. Haluaisin nähdä erään henkilön miltä hän näyttää. Fb ei näy, Googlessa ei löydy kuvia. Nimi-, osoite-, sähköposti- ja muut tiedot on.
En viitsi mennä työpaikan tai asunnon lähelle stalkkaamaan. :D
Tosiaan sen hirveämpää ei ole kyseessä kun haluan vain nähdä, miltä hän näyttää nykyään ilman että otan häneen yhteyttä. Muuta ei ole suunnitelmissa. Kuten sanoin, työpaikan tiedot, kotiosoite ym on jo. Selvisi tuossa stalkatessa, siis kuvaa etsiessä.
Kuten sanottu, olen vain utelias lehmä.
Ideoita?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, kurkkaan joskus vaimon profiilin. Siellä voi olla.

Muuten nro 39, en minäkään itse ole kaikkia kuviani LAITTANUT nettiin. Olen tullut kuvatuksi työn, harrastuksen ym puitteissa. Eiköhän melkein kaikilla ole sama juttu.

Millainen mies muuten esiintyy kissankuvalla Facessa? Rupesin vain miettimään, että on sekin outoa. (Vastaus on tietysti, että muinainen eksäni.)

Vierailija
42/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia tehdä nopea Google-haku eksän kuvasta ja antaa sitten olla, jos ei löydy. Sinä taas olet stalkannut työpaikat, whatsapp it ja tulit vielä tänne kyselemään neuvoja. Etkä vieläkään luovuta. Se on hiukan eri asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa hieman pelottavalta ja häiriintyneeltä.

Haukkuuko terve nainen itseään lehmäksi ? Joo, ei

Vierailija
44/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n ex googlaa kuka hänelle on soittanut xD Ois ihan oikein uteliaalle ap:lle.

Vierailija
45/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis googlestahan noi kaikki tiedot löytyi, kolmesta ekasta hakutuloksesta!

Oletin että edes firman sivulla olisi kuva, mutta ei.

WA-vinkin sain täältä.

Ei mielestäni vielä ihan hurjaa stalkkaamista jos klikkaa kolmea ekaa linkkiä miehen nimellä. Olen kehno stalkkaaja. Alan nyt puuhailla jotain muuta, ehkä olen parempi siinä. Imurointi ja pyykinpesu odottavat, mutta av:llä on hauskempaa.

Vierailija
46/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantunut_lehmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

utelia_tyhmä_lehmä kirjoitti:

Hajoan

1) joku taas plaah kuva, ei itsestä, WA:ssa;

2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.

Onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan vai provoiletko täällä ajankuluksesi? Jos jälkimmäinen, niin ei huolta, sunnuntaina on loppiainen ja sen jälkeen viimeistään pääsee taas arjen rytmiin kiinni.

Siis oikeasti kukaan teistä ei ole koskaan halunnut nähdä, minkä näköinen eksä on nykyään? Olen hämmästynyt.

En provoile, olisi ollut oikeasti kiva nähdä. Siis nimeomaan ei tavata-nähdä, vaan vain nähdä ulkonäkönsä nykyään.

Google kuvahakua kävin läpi.

Ei ole lääkäri eikä asianajaja, ja ylioppilasmatrikkeli osuu niihin aikoihin kun tunsimme eli tiedän jo, miltä hän näytti silloin.

Jäi askarruttamaan mitä ihmettä on erikoisasiantuntijatyö, jonka vuoksi joutuu vaihtamaan NIMEÄÄN?

Luulin, että se on enemmän rikollisten hommaa, vankilassa vaihtelevat nimiään alvariinsa.

p.s. Luulen, että voodoo-alttarille kelpaisi joku vanhempikin kuva.  ;)

Miksi minua kiinnostaisi mikään tai kukaan exä? Ei omat eikä mieheni exät. On omat syynsä siihen että nuo ihmiset ovat nimenomaan EXIÄ.

Vierailija
47/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallenna sen puhelinnumero puhelimeen ja kato onko whatsapp profiilissa kuva.

WhatsApp on teinisovellus, ei kai sitä kukaan aikuinen kehtaa käyttää ja sitä paitsi kun se lähettää ihmisten yksityisiä tekstailuja eri servereille, ties vaikka Kiinaan tai Intiaan!

Vierailija
48/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. Se lehmä oli huumoria.

Ja numeroni on salainen, ei löydy googlaamalla. Hulluja on niin paljon liikkeellä, kuka nyt puhelinnumeroaan julkisena pitää?  :D

Ei maailma nyt kaadu jos hän saisi tietää, että olin vahinkosoittanut hänelle, mutta voisi ihmetellä.

Vierailija
49/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä. Ei kaikista löydy kuvia. Esim. minusta ei ole yhtään kuvaa omassa facessa, ei puolison facessa eikä kenenkään kaverin facessa, ei edes mitään ryhmäkuvaa jostain illanvietosta. Olen linkedinissä ja facessa ja parissa muussa somessa, mutta en minä kuviani ole niihin laittanut. Teen työtä, jossa tietojani ei löydy työnantajan sivuilta turvallisuussyistä, vaihteeseen soittamalla ei saisi puhelinnumeroani mutta yhdistäisivät suoraan puhelimeeni. Silti olen ihan tavallinen ihminen, tyyliin sossutantta vain.

Vierailija
50/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn on varmasti tärkeä kanava jollekin tusinatyötä tekevälle jonka tulee jotenkin yrittää erottua massasta. Itse en kuuna päivänä siihen liittyisi (enkä muuhunkaan someen), haluan säilyttää yksityisyyteni.

Teen työtä jota tekee kolme muuta henkilöä maailmassa. Koskaan en ole ollut työttömänä, pari kertaa olen toki vaihtanut työnantajaa omasta kiinnostuksesta johtuen ja hyvän tarjouksen perässä. Mihin tarvisin LinkedIniä kun minulla on ihan oikeista ihmisistä koostuva maailmanlaajuinen verkosto? Nimelläni ei löydy mitään tietoja netistä ylipäätään, työnantajani on todella tarkka turvallisuudesta ja arvostaa "anonymiteettiä". Meillä työsopimuksen liitteessä lukee että somessa ei saa kirjoittaa mitään työnantajasta.

Vierailija
51/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suoraan yhteyttä henkilöön ja kysy kuulumisia, vaikka tekstarilla! Mitä sitä sen kummempia kieroilemaan?

Jos sinulla ei ole mitään pahoja ajatuksia ja haluat ottaa yhteyttä ilman mitään takaa-ajatuksia ja muistella menneitä aikoja, niin varmasti vastaa. Riippuu ihan siitä miten lähestyt häntä.

Minulla itse asiassa vastaava tapaus viime viikolta, olemme molemmat varattuja mutta ajattelimme tavata kaupungilla lähipäivinä kun ei olla nähty 22 vuoteen ja voimme samalla kertoa muun kaveripiirin kuulumisia niiltä kouluajoilta.

Vierailija
52/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että AV:LTÄ LÖYTYY PARHAAT SALAPOLIISIT, mutta aloitus oli jotenkin niin friikahtava että huh huh....

Vierailija
53/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas, tuota voi sanoa sairaalloiseksi toiminnaksi, ja kun kohde saa tietää voi sinulle tulla juridisiakin ongelmia mietittäväksi.

Vierailija
54/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias_lehmä kirjoitti:

Olen utelias lehmä. Haluaisin nähdä erään henkilön miltä hän näyttää. Fb ei näy, Googlessa ei löydy kuvia. Nimi-, osoite-, sähköposti- ja muut tiedot on.

En viitsi mennä työpaikan tai asunnon lähelle stalkkaamaan. :D

Tosiaan sen hirveämpää ei ole kyseessä kun haluan vain nähdä, miltä hän näyttää nykyään ilman että otan häneen yhteyttä. Muuta ei ole suunnitelmissa. Kuten sanoin, työpaikan tiedot, kotiosoite ym on jo. Selvisi tuossa stalkatessa, siis kuvaa etsiessä.

Kuten sanottu, olen vain utelias lehmä.

Ideoita?

Just tollasten takia mulla on face ja insta niin, ettei kukaan pääse kyttää. Alotuskuvakin on auringonlasku molemmissa ja muut näkee kuvat jos olen hyväksynyt ne. EIkä ole osoitetietoja missään eikä puhnumeroakaan saa kun on salainen.

Vierailija
55/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota suoraan yhteyttä henkilöön ja kysy kuulumisia, vaikka tekstarilla! Mitä sitä sen kummempia kieroilemaan?

Jos sinulla ei ole mitään pahoja ajatuksia ja haluat ottaa yhteyttä ilman mitään takaa-ajatuksia ja muistella menneitä aikoja, niin varmasti vastaa. Riippuu ihan siitä miten lähestyt häntä.

Minulla itse asiassa vastaava tapaus viime viikolta, olemme molemmat varattuja mutta ajattelimme tavata kaupungilla lähipäivinä kun ei olla nähty 22 vuoteen ja voimme samalla kertoa muun kaveripiirin kuulumisia niiltä kouluajoilta.

Nimenomaan. Minun eksäni vuosien takaa otti kesällä yllättäen yhteyttä ihan asiallisesti ja ystävällisesti. Vaihdoimme muutaman meilin ja tekstarin, tosin yhteydenpito hiipui sittemmin syksyn tultua. Mutta jos olet oikeasti ilman mitään epämääräisiä taka-ajatuksia liikkeellä, niin ota suoraan häneen yhteyttä. Varmasti tekisi paremman vaikutuksen verrattuna siihen, jos saisi tietää tästä ketjusta ja siitä, mitä olet hänen selkänsä takana vehkeillyt.

Vierailija
56/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajoan

2) toisekseen onnistuin vahingossa SOITTAMAAN hänen numeroonsa, kun yritin mennä toisen kerran WA:iin. Lopetin puhelun salamana.

Onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan vai provoiletko täällä ajankuluksesi? Jos jälkimmäinen, niin ei huolta, sunnuntaina on loppiainen ja sen jälkeen viimeistään pääsee taas arjen rytmiin kiinni.

Siis oikeasti kukaan teistä ei ole koskaan halunnut nähdä, minkä näköinen eksä on nykyään? Olen hämmästynyt.

En provoile, olisi ollut oikeasti kiva nähdä. Siis nimeomaan ei tavata-nähdä, vaan vain nähdä ulkonäkönsä nykyään.

Ei ole lääkäri eikä asianajaja, ja ylioppilasmatrikkeli osuu niihin aikoihin kun tunsimme eli tiedän jo, miltä hän näytti silloin.

Jäi askarruttamaan mitä ihmettä on erikoisasiantuntijatyö, jonka vuoksi joutuu vaihtamaan NIMEÄÄN?

Luulin, että se on enemmän rikollisten hommaa, vankilassa vaihtelevat nimiään alvariinsa.

Tuskin hän nyt niin kauheasti on muuttunut, jos on mies, niin ehkä kaljuuntunut, paino noussut, näitä normijuttuja. Miksi rauhoittaisi tieto näistä?

Vierailija
57/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajoan

Tuskin hän nyt niin kauheasti on muuttunut, jos on mies, niin ehkä kaljuuntunut, paino noussut, näitä normijuttuja. Miksi rauhoittaisi tieto näistä?

Noh enpä tiiä, näin muutaman luokkakaverin tuossa jokin aika sitten ja hemm*etti että nämä näyttivät pahasti vanhentuneen vuosien mittaan, itsehän ei tietenkään ole katsonut peiliin nyt 20 vuoteen joten näytän melkein samalta kuin kouluaikana....

uhm.

Vierailija
58/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avalla menee sarja "kieroutunut suhde". Tositarinoita hulluista stalkkaajista. Ehkä saat sieltä ideoita.

Vierailija
59/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias_lehmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikista löydy. Minun yläasteen luokkakokouksen järjestäjät eivät löytäneet kahdesta oppilaasta mitään tietoja. Ei Facebookia ym. Ei fonectasta tai enirosta, ei Linkediä. Ei ainuttakaan oikeaa Google tulosta. Toisen nimellä tosin löytyi kauheasti samannimisiä, mutta ei juuri tätä ihmistä. Väestörekisterikeskus ei antanut mitään tietoja. Toinen on ainakin tiettävästi elossa, koska hänet oli joku nähnyt ohimennen. Minun mielestä pitää kunnioittaa jonkun tahtoa yksityisyyteen, ja antaa olla.

Tästä ei ole kyse. Hänet löytää joka paikasta, mutta ilman kuvaa. Fonectasta, työpaikan sivulta, Facebookista, ihan vaikka kuinka ja paljon tietoa, ei siis halua piilotella itseään. En halua pyytää kaveriksi Facessa, siellä kuvia varmasti olisi.

Siis todella löytyy kotiosoitetta ja puhelinnumeroa ja sähköpostia myöten kaikki. Ei ole siis jossain todistajansuojeluohjelmassa, tai mitä hullua sitä nyt tässä keksisi mikä olisi syy, että ihminen piilottautuisi niin, ettei väestörekisterikeskuksesta saa tietoja.

En keksi syytä miksen löydä kuvaa. Piti olla parin sekunnin googlettaminen, mutta nyt jään ihmettelemään sekä miltä hän näyttää että miten voi olla, ettei kuvaa löydy. Googletin itseni ja kuvia löytyy vaikka millä mitalla.

Syy että hän haluaa piiloutua voit olla sinä. Ehkä luonteesi oli selvillä jo tuolloin.

Vierailija
60/73 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos exä ei olekaan lörpähtänyt vaan on muuttunut entistä kuumemmaksi?! Siitä se ap:n pakkomielle saisi aivan uudet kierrokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi