Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "Malliparimme ovat kokoa 37, joten olisi myös kiva jos jalkasi olisi niihin sopiva!"

Vierailija
04.01.2019 |

En ymmärrä? Haetaanko tehtävään naista? Onko muka laillista?
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/9800893

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä et ymmärrä? Tehtävään haetaan henkilöä, jolla olisi suotavaa olla koon 37 jalka. Mitä laitonta tuossa on?

Laitonta esittää vaatimus fyysisistä ominaisuuksista.

Ap

Ellei haeta hiusmallia, bodaria yms. kuviin tai videoon.

Vierailija
22/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti palkka maksetaan kenkinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umberto meni boikottiin.

Vierailija
24/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä keski ikäiset hopeaketut hakevat nuorta hentoa neitoa sihteeriksi. Seems legit :'D.

https://www.finnumberto.fi/index.php/yhteystiedot

Vierailija
25/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo on vain huonosti tulkittavissa oleva "kevennys" tuossa lopussa jolla viitataan kenkäalaan yleisemmin, eikä mikään vaatimus. Tuota voisi hyvinkin käyttää hakemuksessa hyväkseen. Esim "vaikka minun jalkani ei olekaan 37.... " jolla saisi henkilökohtaisempaa otetta siihen hakemukseen. Tuskin oikeasti vaikuttaa yhtään mihinkään. Näitä "hassun hauskoja" ilmoituksiahan aina välillä näkee.

Vierailija
26/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen itse taitava tuossa mainitussa työnkuvassa, mutta kenkäni on kylläkin 39. En tunne ketään naista, jonka kenkä olisi 37 :D . Pitääkö siellä haastattelussa laittaa jalka pöydälle?

Onhan niitä 37 omaavia, ei tosin kovin yleistä.

Vierailija
27/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta tuo on vain huonosti tulkittavissa oleva "kevennys" tuossa lopussa jolla viitataan kenkäalaan yleisemmin, eikä mikään vaatimus. Tuota voisi hyvinkin käyttää hakemuksessa hyväkseen. Esim "vaikka minun jalkani ei olekaan 37.... " jolla saisi henkilökohtaisempaa otetta siihen hakemukseen. Tuskin oikeasti vaikuttaa yhtään mihinkään. Näitä "hassun hauskoja" ilmoituksiahan aina välillä näkee.

Hauskutus?

Kuten persuleilla kaikki ongelmat? "Vitsi vitsi!"

Vierailija
28/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Olen itse taitava tuossa mainitussa työnkuvassa, mutta kenkäni on kylläkin 39. En tunne ketään naista, jonka kenkä olisi 37 :D . Pitääkö siellä haastattelussa laittaa jalka pöydälle?

Voi, mulla on 35 - me sovittais keskiarvona.

Vierailija
29/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti työnkuvaan kuuluu henkien kokeileminen. Joko mukavuuden tai jonkun muun testaamista. Silloin on kyllä hyvä, että kenkä mahtuu jalkaan. Messuilla sisäänostajana tai sitten myyntitilanteessa esittelijänä, jos asiakas pyytää. Mutta jos firma esittää jo noin varhain, että mitä tarvitsee, niin eikö se ole hyvä? Ei haastattelussa sitten tule yllätyksenä . Itse koko 38 saan tungettua jalkani 37, mutta en pysty kävelemään niillä.

Vierailija
30/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edellisellä assarilla ollut pieni jalka eikä haluta uusia mallikenkien valikoimaa?

Jää kyllä ihmettelemään, haluavatko pätevän ja motivoituneen työntekijän ensisijaisesti vai jonkun ihan ok:n, jolla on 37 kengänkoko.

Vierailija
31/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä keski ikäiset hopeaketut hakevat nuorta hentoa neitoa sihteeriksi. Seems legit :'D.

https://www.finnumberto.fi/index.php/yhteystiedot

:DDD

Jotain tuollaista aavistelinkin. Ei uskoisi että nykyaikana vielä tämmöistä. 

Vierailija
32/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minulla on 37, kuin myös parhaalla ystävälläni, samoin 6-kymppisellä äidilläni. Eilen viimeksi kun sekasin netistä kenkien alennusmyyntejä, järjestäen koot 37-39 loppu, siitä pienempiä ja isompia löytyi kyllä. Vaikea uskoa keskiarvon olevan 40, kuten joku väitti

Vierailija
33/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttävät että assistentti muun työn ohella toimii kenkämannekiinina.

Tai ehkä maksavat osan palkasta kenkinä?

Vierailija
34/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan pätevää putkiasentajaa. Olet suorittanut tutkintosi hyvin arvosanoin ja sinulla on 1-2 vuoden työkokemus alalta. Ylijäämätyöhaalarimme on kokoa 46, joten olisi hyvä, jos mahtuisit siihen.

Vierailija
35/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, huh! Tradenomi esittelemään kenkiä.

Eihän valokuvaakaan saa vaatia hakijoilta. Vaikea uskoa, että kengänkokoakaan. Voisikohan yritys hankkia kenties isompia kokoja???

Vinkki teille kaikille, joilla on kokoa 37 suuremmat jalat: valmistajat tekevät MALLIpareja, joiden koko on 37.

Vierailija
36/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti työnkuvaan kuuluu henkien kokeileminen. Joko mukavuuden tai jonkun muun testaamista. Silloin on kyllä hyvä, että kenkä mahtuu jalkaan. Messuilla sisäänostajana tai sitten myyntitilanteessa esittelijänä, jos asiakas pyytää. Mutta jos firma esittää jo noin varhain, että mitä tarvitsee, niin eikö se ole hyvä? Ei haastattelussa sitten tule yllätyksenä . Itse koko 38 saan tungettua jalkani 37, mutta en pysty kävelemään niillä.

Hae, hae!!! Ehkä voit istuskella mallikengät jalassa?

Vierailija
37/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisiin töihin ennen riitti merkonomin koulutus. Todella omituista että sanotaan että tradenomin koulutus olisi sopivin, ja työnkuva on kuitenkin sellainen mihin riittää normaalit merkonomin osaamat asiat. 

Vierailija
38/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minulla on 37, kuin myös parhaalla ystävälläni, samoin 6-kymppisellä äidilläni. Eilen viimeksi kun sekasin netistä kenkien alennusmyyntejä, järjestäen koot 37-39 loppu, siitä pienempiä ja isompia löytyi kyllä. Vaikea uskoa keskiarvon olevan 40, kuten joku väitti

Nuoremmat ovat pidempiä, joten heillä on usein suurempi jalka.

Sukulaislapset ovat hyvin lyhyitä, mutta kasvavat maata pitkin, joten heidän kengänkokonsa on 39.

Vierailija
39/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän valokuvaakaan saa vaatia hakijoilta. Vaikea uskoa, että kengänkokoakaan. Voisikohan yritys hankkia kenties isompia kokoja???

Vinkki teille kaikille, joilla on kokoa 37 suuremmat jalat: valmistajat tekevät MALLIpareja, joiden koko on 37.

No, laittaa ne malliparit sitten hyllyyn esille ja jalkaan oikeankokoiset kengät, jos niitä esitellä haluaa.

Vierailija
40/131 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on kysymys miksi pätevän traden täytyy esitellä kenkiä? Sitä varten löytynee keikkatyöntekijöitä.

Itseä ainakin moinen kommentti työntää luotaan ja en hakisi tehtävään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän