Lue keskustelun säännöt.
Kovenantin Bringer of the Sixth Sun- biisi ja siideri ovat tappavan hyvä yhdistelmä..
13.05.2006 |
Täällä fiilistellään kunnon musan tahdissa, en ole tuotakaan lättyä kuunnellut aikoihin..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla