Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihme porukkaa te oikein täällä olette? Vittua, perkelettä, saatanaa vaan joka välissä

Vierailija
07.05.2006 |

Käytättekö te oikeassakin elämässä noin paljon kirosanoja?? Itse en juurikaan käytä (eikä kaveripiirini), ja niiden kirjoittamista oudoksun vieläkin enemmän. Tulee vain aika " rahvas" tunnelma täällä. Siis mieleen tulee sellaiset 80-luvun linttaantuneissa lenkkareissa ja likaisissa adidaksen tms puvuissa uhoavat juntit teinitytöt. (joita ei taida enää edes juurikaan näkeä..)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään v:llä alkavaa vastausta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi