Lue keskustelun säännöt.
Mitä ihme porukkaa te oikein täällä olette? Vittua, perkelettä, saatanaa vaan joka välissä
07.05.2006 |
Käytättekö te oikeassakin elämässä noin paljon kirosanoja?? Itse en juurikaan käytä (eikä kaveripiirini), ja niiden kirjoittamista oudoksun vieläkin enemmän. Tulee vain aika " rahvas" tunnelma täällä. Siis mieleen tulee sellaiset 80-luvun linttaantuneissa lenkkareissa ja likaisissa adidaksen tms puvuissa uhoavat juntit teinitytöt. (joita ei taida enää edes juurikaan näkeä..)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei yhtään v:llä alkavaa vastausta!!!