Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä anna ulkonäön rapistua parisuhteessa - Kokeile päinvastoin-teoriaa!

Vierailija
02.01.2019 |

Aika usein kaava parisuhteessa menee niin, että ensimmäisille treffeille laittaudutaan kovasti. Jännitetään, puunataan ja nähdään vaivaa. Seurustelun alkuaikoina säärikarvat eivät tule kuuloonkaan, saati sitten muu karvoitus. Käydään lenkillä, salilla. Mietitään vaatteita, käytetään niitä vaatekaapin edustavimpia yksilöitä.

Hiljalleen suhteen edetessä sitä rentoutuu, mikä on hyvä asia. Mutta samalla myös usein ulkonäkö pääsee rapistumaan ja kohta jo katsotaan sohvalla Simpsoneita pieruverkkarit jalassa.

Minä teen toisin. Haluan varmistaa, että myös "arkisempi" minä hyväksytään. Siksi ensimmäisille treffeille menen meikittä, hiukset ponnarilla, siisteillä ja tavallisilla arkisilla vaatteilla. (Käytän tavallisesti hameita, joten en farkuissa ja huppareissa kuitenkaan.) Karvojani en ajele sen enempää kuin normaalistikkaan; eli silloin kun muistan tai jaksan. Ensimmäisen kerran, kun mies näkee minut alasti, minulla on puska. Alusvaatteet normaalit kauniit liivit ja puuvillaiset alushousut.

Jos näen, että mies pitää minusta myös hyvin arkisena, hän läpäisee testin. Sen jälkeen alan pikkuhiljaa panostamaan enemmän. Alusvaatteet muuttuvat hiljalleen seksikkäämmäksi. Huolittelen kasvoni kevyellä meikillä, pidän hyvää huolta hiuksistani. Ajelen tai siistin alapään. Panostan enemmän naisellisiin vaatteisiin.

Mitä syvempi suhde - sitä enemmän minä panostan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä vanheminen ja rupsahtaminen? :) Jonain päivänä ei enää mikään panostus ulkonäköön riitä... :)

Vanheta voi arvokkaasti.

Ap

Vierailija
62/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta kyllä edes naiselta. Suhteen alussa on aika luonnollista, että kumpikin osapuoli pyrkii tekemään toiseen hyvän vaikutuksen. Tämä sitten tapahtuu itseä ehostamalla, miettimällä hieman mitä suusta päästelee ym. Sitten kun tunnetaan jo paremmin, alkaa kokonaisuus toisesta hahmottua ja voi olla vapaammin toisen seurassa. Jotenkin omituiselta kuulostaa, että joku lähtisi asiaa lähestymään noin

Ei tässä ole mitään omituista. Miehet ovat yksinkertaisia olentoja, heidät saa ihastumaan kyllä voimakkaasti mutta ihastus on ihastusta, ei vielä rakkautta. Jos mies luulee naista unelmiensa kumppaniksi, niin hän tulee putoamaan korkealta kun huomaa naisen epätäydellisyyden. Mikä pahinta, mies syyttää naista muuttumisesta, vaikka on itse mielikuvituksessaan luonut jonkinlaisen fantasiahahmon, johon ihastui.  Tätä tapahtuu silloinkin, kun en esittele parhaita puolia ja piilota huonoja. Arvostan kyllä kovasti sukupuolista vetovoimaa ja romantiikkaa, mutta en halua sellaista suhdetta, jossa koko suhde perustuu vain sille. Myös alussa on hyvä osata olla rennosti ja oma itsensä, molempien. Näin kehittyy myös ystävyyttä ja kumppanuutta sen seksin ja romantiikan lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta kyllä edes naiselta. Suhteen alussa on aika luonnollista, että kumpikin osapuoli pyrkii tekemään toiseen hyvän vaikutuksen. Tämä sitten tapahtuu itseä ehostamalla, miettimällä hieman mitä suusta päästelee ym. Sitten kun tunnetaan jo paremmin, alkaa kokonaisuus toisesta hahmottua ja voi olla vapaammin toisen seurassa. Jotenkin omituiselta kuulostaa, että joku lähtisi asiaa lähestymään noin

Ei tässä ole mitään omituista. Miehet ovat yksinkertaisia olentoja, heidät saa ihastumaan kyllä voimakkaasti mutta ihastus on ihastusta, ei vielä rakkautta. Jos mies luulee naista unelmiensa kumppaniksi, niin hän tulee putoamaan korkealta kun huomaa naisen epätäydellisyyden. Mikä pahinta, mies syyttää naista muuttumisesta, vaikka on itse mielikuvituksessaan luonut jonkinlaisen fantasiahahmon, johon ihastui.  Tätä tapahtuu silloinkin, kun en esittele parhaita puolia ja piilota huonoja. Arvostan kyllä kovasti sukupuolista vetovoimaa ja romantiikkaa, mutta en halua sellaista suhdetta, jossa koko suhde perustuu vain sille. Myös alussa on hyvä osata olla rennosti ja oma itsensä, molempien. Näin kehittyy myös ystävyyttä ja kumppanuutta sen seksin ja romantiikan lisäksi. 

Puhut viisaasti ja puet hyvin sanoiksi minunkin ajatuksiani. :) Samasta syystä myös haluan edetä hyvin hitaasti fyysisellä tasolla.

Ap

Vierailija
64/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinaan lähdin ekoille treffeille just noin koska sovittiin niistä niin nopeasti (tai siis oltiin sovittu ekat treffit parin päivän päähän mutta ei maltettu odottaa ja päätettiin että nähdään heti).

Tulin lenkiltä kotiin, kävin äkkiä suihkussa ja lähdin "treffeille" farkuissa ja tuulitakissa, ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla. Nyt reilu 9v myöhemmin olen naimisissa kyseisen miehen kanssa.

Okei, olin silloin 17v että en tiedä oliko se siinä iässä vähän hyväksyttävämpää :D

Vierailija
65/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostavat luonnollisuutta ja luonnonkauneutta. Aitoutta jne. Miehet isolla M:llä.

Vierailija
66/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä vanheminen ja rupsahtaminen? :) Jonain päivänä ei enää mikään panostus ulkonäköön riitä... :)

Vanheta voi arvokkaasti.

Ap

Juu toki voi. Osa treenaa ja värjää hiuksiaan ja ruskettaa ihoaan. Meikkaa hillitysti, pukeutuu hyvin, hoitaa itseään kannoista kynsiin jne.

Mutta ihminen voi sairastua ja muuttua sen myötä ulkoisesti paljonkin. Eikä sairaudet ikää katso, tietenkään.

Vierailija
67/67 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihan ku olisit kuvannu mut. :DDDD

miten niin lapsenkasvonen ei voi olla eteerisen kaunis?????

ite oon ainaki kaikkee näitä:  herkän näkönen, Klassiset piirteet, Sirot piirteet ja hento olemus, kuulas iho, suuret silmät, keijukaismainen, viattomalla tavalla kaunis.,  ja noi luokitellaan eteeriseks?!?!

Ja oon lapsenkasvonen. :DDD ja oon lyhytkin, miten se vaikuttaa eteeriseen??

ja voin varmaan lla mystisen seksikäski etenki jos värjään tummat hiukset ja laittaudun eri tavalla, mut se ei tuu multa automaattisesti koska en halua olla sellanen vaan avoin?? :D

mä en tykkää pikkutarkoist miehistä. tulee sellane olo et oks toi nainen ??????