Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
1/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki suhteet ovat päättyneet siihen, että ne ovat alkaneet vaikuttaa siltä, että "ehkä tästä voisi oikeasti tullakin jotain". Eli heti, kun suhde alkaa vaikuttaa lupaavalta, juoksen karkuun.

Vierailija
2/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen poltti aivan hillittömästi tupakkaa.

No, oli muitakin syitä mutta tämä teki ratkaisun helpoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi panemassa vanhimman lapsensa äitiä ja sen jälkeen pokas kaverinsa naisen. Kätevästi meni.

Miksi mies asuu vanhempiensa luona? Oon ite 30v ja 16-vuotiaana muuttanut omilleen mutta viikottain nykyään yökylässä äidin luona kun tykkään vaan omakotitalosta ja sen hommista enemmän kun kerrostalosta.

Vierailija
4/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Vierailija
5/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänasenne jotenkin negatiivinen.

Vierailija
6/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi kuppasi multa rahaa ja muita hyödykkeitä oikein ammattilaisen ottein... tilapäinen kotona asuminen ei sensijaan olisi mulle mitenkään ehdoton ongelma

Vierailija
7/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jotenkin tuntui omalta veljeltäni, hyvin häiritsevää.

Vierailija
8/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v kun tapasin 23-vuotiaan miehen joka asui vielä kotona. Pidin asiaa hieman outona, mutta se ei estänyt aloittamasta seurustelusuhdetta. Muutimme nopeasti yhteen, mutta kuitenkin erosimme kolmen vuoden jälkeen. No tämä 26v mies päättää muuttaa takaisin äitinsä luokse asumaan, jossa tietääkseni asuu edelleen kahden vuoden jälkeen erosta. :D

Vierailija
9/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli liian pitkät jalkakarvat.

Vierailija
10/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyin suhteessa, kun ajattelin että otan sen minkä saan. Suhde kävi kuitenkin liian raskaaksi, kun koko ajan piti teeskennellä, että ko. naisessa kiinnostaa muukin kuin reikä.

Vierailija
11/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osannut itse tehdä mitään päätöksiä. Minun piti päättää kaikki hänen puolestaan. Ehkä sopii jollekin toiselle miehelle, mutta ei minulle.

Miksi muuten 25 vuotias mies ei voisi asua äidinsä kodissa? Eihän se hänen ajatuksiaan mitenkään muuta. Ajatteletko, että hän saattaisi olla takertuvaa tyyppiä?

Vierailija
12/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juttua aikoinaan yhden miehen kanssa. Oli kiva ja hauska, komeakin. Ensimmäisen kerran kun jäin miehelle yöksi, paljastui kuitenkin täysi avuttomuus ja suoranainen tyhmyys.

Tarjoutui kokkaamaan meille aamupalaa, pahaa-aavistamattomana sanoin, että kaikki käy. No, ruokana oli pannulla paistettua raakaa porkkanaa ja raakoja perunoita. Ei ollut kuullutkaan porkkanoiden keittämisestä, eikä osannut perunoitakaan keittää.

Huonot kokkaustaidot ei nyt itsessään haittaa, mutta se tyhmyys.

Sanoin sarkastisena, että hei, tää on tosi hyvää. Mies sitten väkisin mussutti niitä raakoja perunoita, kun halusi olla samaa mieltä kanssani. Se juttu jäi sitten siihen.

Vierailija
13/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies asuu vanhempiensa luona?

Hänen mukaan äiti on hänelle enemmän kämppäkaveri kuin vanhempi, eikä halunnut jättää äitiä yksin kun erosi isän kanssa (erosta kaksi vuotta). Kertoi myös että aikoo säästää rahaan omaan asuntoon ennen kuin muuttaa, ei kuulemma halua asua vuokralla tai ottaa lainaa. Itse uskon, että mies on vain laiska eikä osaa olla itsenäinen, joten asuu äitinsä kanssa. Äiti luultavasti tekee kaikki kotityötkin.

Vierailija
14/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että mies käytti huumeita, reippaastikin. En nuorena ja iki-ihastuneena huomannut mitään, jälkeenpäin olen ihmetellyt miten olinkin niin sokea.

Toisen miehen tapailun lopetin kun hän halusi esitellä lapsensa minulle mielestäni liian aikaisessa vaiheessa. Ahdistuin siitä ja pakokauhu iski.

Vierailija
15/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen mukaan äiti on hänelle enemmän kämppäkaveri kuin vanhempi, eikä halunnut jättää äitiä yksin kun erosi isän kanssa (erosta kaksi vuotta). Kertoi myös että aikoo säästää rahaan omaan asuntoon ennen kuin muuttaa, ei kuulemma halua asua vuokralla tai ottaa lainaa. Itse uskon, että mies on vain laiska eikä osaa olla itsenäinen, joten asuu äitinsä kanssa. Äiti luultavasti tekee kaikki kotityötkin.

No aika olettamuksia sulla.

Jos mies onkin vain todella läheinen perheensä kanssa. Äidille ero varmasti kova paikka, eikä pojan lähtö samaan aikaan olisi helpottanut.

Enkä näe kyllä tuossa säästämisessäkään mitään väärää.

Miksi kaikkien pitäisi heti täysi-ikäistyttyään muuttaa johonkin kalliiseen pikku-yksiöön vuokralle, kun voi säästää suoraan vaikka omaan omakotitaloon. Fiksua, jos vanhemmille sopii.

Vierailija
16/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs

Vierailija
17/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika olettamuksia sulla.

Jos mies onkin vain todella läheinen perheensä kanssa. Äidille ero varmasti kova paikka, eikä pojan lähtö samaan aikaan olisi helpottanut.

Enkä näe kyllä tuossa säästämisessäkään mitään väärää.

Miksi kaikkien pitäisi heti täysi-ikäistyttyään muuttaa johonkin kalliiseen pikku-yksiöön vuokralle, kun voi säästää suoraan vaikka omaan omakotitaloon. Fiksua, jos vanhemmille sopii.

No totta, mutta itse haluan itsenäisen miehen, jolla on kokemusta elämästä ja yksin asumisesta ennen kuin aloitan suhteen. Lisäksi haluan, että voimme huoletta viettää aikaa myös miehen kotona ilman pelkoa, että äiti kuulee seksiäänet.

Vierailija
18/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten siksi että alkoholi on ollut niin kamalan tärkeää. Joka viikonloppuista juomista ei viitsi katsella, kun aina pitää kunnon humala saada. Miestä on harmittanut jos ei ole voinut kunnolla ottaa. Facebookissa kaljatölkin kuva, hyvin ansaittu -tekstillä. Sanoo että silloin oli kivaa kun oltiin molemmat vähän otettu.

Pari narskua on myös jäänyt taakse. Ja yksi selkärangaton nahjus, joka tanssi ex-vaimon pillin mukaan. Kotonaan pitkään asuvan voisi ehkä lukea sellaiseksi, ei uskalla itsenäistyä, tai on niin laskelmoiva että katsoo miten säästää parhaiten. Siinä on jo pihiyttäkin aimo annos mukana, ja se on tosi rasittavaa perhe-elämää ajatellen.

Vierailija
19/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteen heikkous, jatkuvat aggressiot kun tulee pettymys. Ja kauhea kiire oli naimisiin, tuli sellainen olo että hänen täytyy päästä ennen kuin huomaan millainen hän todellisuudessa on.

Pari muuta, jotka ei kunnolla oikeastaan alkaneetkaan, mutta liittyy ulkonäköön ja ylipainoon. Tykkään pulleistakin naisista mutta liika on liikaa.

Vierailija
20/579 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 20-vuotias, enkä silti voisi seurustella vanhempien luona asuvan miehen kanssa. Ymmärrän täysin, miksi ap lopetti tapailun. Itse muutin yli kolme vuotta sitten yksin, joten olisi todella outoa, jos mieheni asuisi vielä kotona. Tunnen kyllä monia ikäisiäni miehiä ja naisiakin, jotka edelleen asuvat kotona, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta suhteessa en voisi olla sellaisen kanssa.

Viimeisin mies, jota tapailin oli liian mustasukkainen, joten suhteesta ei koskaan tullut mitään. Olimme tapailleet vasta pari viikkoa kun olin menossa baariin niin hän luuli voivansa päättää, etten saa pukea liian avonaista paitaa, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Hän toivoi myös, että jätän koko baarin väliin kun uskoi, että löydän paremman miehen sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä