Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1781/2052 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jönkötä, en siis ole kelvollinen.

Vierailija
1782/2052 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sopivaa vaikka on miehiä mistä valita vieläkö muualle pitäs lähteä katteleen.?Muutama huono kriteeri ei haittaa mut ku niitä on paljon ni ei kelpaa itselle. Eri mielipide asioista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2052 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava. Ei sellaiset naisille kelpaa.

Vierailija
1784/2052 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ei ole löytynyt ja huonoa en ota.

Vierailija
1785/2052 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma uskalla lähestyä, liian kaunis. Omasta mielestäni näytän ihan tavalliselta, joo urheilen paljon. Se varmaan hämää. Juoppohullut käy tuijottamassa ja sössöttämässä törkeyksiä. Jotenkin olen sen takia vähän kyllästynyt edes yrittämään mitään. Siis miesten huonon käyttäytymisen vuoksi.

Yksin olemiseen tottuu

Vierailija
1786/2052 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi ja haluan nukkua yöni rauhassa ilman tökkimisiä ja häirintää.

Vierailija
1787/2052 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kammottava rumilus.

- ap

Vierailija
1788/2052 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä seurustelen.

Vierailija
1789/2052 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo kun suhteet ovat päättyneet tuskaisesti. -41-

Vierailija
1790/2052 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kokemattomuus parisuhteista ja seksistä vaikka olen jo keski-ikäinen

-ei koulutusta

-ei töitä

-ei sosiaalista osaamista tai itseluottamusta

-vaatimaton ulkonäkö

-jonkinlainen epänormaalius

-krooniset sairaudet

-puhevika

-introverttinen mielenlaatu, joka vaatii omaa tilaa

-omiin tapoihin jumiutuminen

-köyhyys

-olematon ryhmä potentiaalisia seurustelukumppaneja lähialueilla eli sosiaalisen piirin pienuus

Vierailija
1791/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo sanottu. Vältan tautofoniaa.

Vierailija
1792/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on jo sanottu. Vältan tautofoniaa.

Joku reippailija voisi tehdä yhteenvedon koko ketjusta ja postaa datat tänne.

Sitten voitaisiin pelata ikisinkku bingoa ja katsoa kuka saa eniten osumia.

Vierailija
1793/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja olen monasti seurustellutkin, mutta aina vaimo laittaa hanttiin.

Vierailija
1794/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämään tullut ketään, jonka kanssa haluaisin seurustella. Lisäksi harrastus dominoi vapaa-aikaani siinä määrin, ettei minulla ole suurta kiinnostustakaan seurusteluun.

Vierailija
1795/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit tuntuu olevan miehille ongelma ja aina alkaa se sama jankutus että olisit enemmän semmonen ja tämmönen ja mix oot tuommonen. En kelpaa omana itsenäni.

Vierailija
1796/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit tuntuu olevan miehille ongelma

Miksi lemmikit ovat ongelma miehille? Ei kai niillä kaikilla ole niin pahaa allergiaa, ettei voisi ollenkaan sietää eläimen villaa.

Vierailija
1797/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lemmikit ovat ongelma miehille? Ei kai niillä kaikilla ole niin pahaa allergiaa, ettei voisi ollenkaan sietää eläimen villaa.

Ihmettelen kanssa tuota palstatotuutta, kun monella miehelläkin on erilaisia lemmikkejä. Miksi lemmikit olisi heille jokin ongelma?

Vierailija
1798/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seksiä.

Seurustelu on jotenkin rasittavaa.

Vierailija
1799/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä että sinua on kiusattu.

Siitä taas, että yläasteella pitäisi kaikkien saada seurustelukokemusta olen täysin eri mieltä. Itse en seurustellut silloin, eikä kukaan ystävistänikään. Meidän luokalla vaan muutama kovistyttö seurusteli. En olisi ollut ollenkaan valmis vielä siinä vaiheessa seurustelemaan.

Opiskeluaikana vasta minä ja ystäväni seurusteltiin ekan kerran ja nyt kaikki ollaan naimisissa.

Sinäkin siis ehdit myöhemminkin <3

Ps. Älä koskaan ajattele, et asioita pitäisi tehdä tietyssä iässä, tai ylipäätään jotain pitäisi tehdä. Ei pidä!

Vierailija
1800/2052 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit olisi ongelma minullekin, naiselle. Paitsi ehkä joku akvaario menisi. Ensinnäkin olen allerginen, toisekseen pelkään purevia ja raapivia eläimiä, kolmanneksi olen laiska hoitamaan ja neljänneksi monet eläimet haisee.

Onneksi aviomieheni on samoilla linjoilla eikä myöskään halua lemmikkejä. Ei kaikkien ole pakko tykätä ja haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä