Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1181/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei taida tykätä minusta. Oon lihava, aika ruma ja tyhmäkin taidan olla. Eiköhän tuossa ole asian ydin.

Vierailija
1182/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen ei kannata alkaa seurustelemaan miehen kanssa, saati mennä naimisiin. Naisen asema kurjistuu: nainen hoitaa työt, kotityöt, maksaa kaiken puoleksi ellei enemmän, pahimmassa tapauksessa mies hyväksikäyttää taloudellisesti, joutuu olemaan seksileluna, kantamaan vastuun miehen olotilasta, olemaan hoitaja, passaaja ja tiskaaja.

Mies röhnöttää maha sylissä sohvalla ja odottaa ilmaista ruokaa, palvelua ja sitä että nainen kierähtää illan päälle selälleen.

Miehet ovat kuvottavia sikoja jotka hyväksikäyttää ja loisii.

No alat sitten seurustelemaan naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan halunnut tutustua minuun, aina tehnyt itse aloitteen mutta ei vastakaikua, kukaan ei tee minulle aloitteita.

Vierailija
1184/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä tarpeeksi laadukasta seuraa. Olen lapseton, kaksi yliopistotutkintoa, kovapalkkaisessa duunissa, kaunis, pidän itsestäni hyvää huolta ja olen älykäs. Miksi tyytyisin miehessäni yhtään vähempään?

Vierailija
1185/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksitreffailen eri naisia ja sen lisäksi ravaan maksullisissa. Tota jälkimmäistä voi toki tehdä suhteessakin kun ei oo varsinaisesti pettämistä. Mut on vain mukavaa roiskuttaa spegua sinne tänne. Ei jaksa vain yhtä jyystää.

Vierailija
1186/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö?

Vierailija
1187/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".

En osaa juhlia mitään juhlia. En ole ikinä juhlinut juhannusta, uutta vuotta, vappua, pääsiäistä. Joulua on vietetty silloin kun lapset oli pieniä ja silloinkin vain käytiin miehen vanhemmilla. Kotona ei juhlittu vaikka jouluruokia oli. Ne on tavallisia arkipäiviä joita en erityisemmin mieti.

Vierailija
1188/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan huoli minua. Ylipainoa on kertynyt, enkä vain saa kiloja karistettua vaikka olen yrittänyt. Personal traineriin ei ole varaa.

Kokeile maailman halvinta ja tehokkainta dieettiä, rahaa säästyy roimasti - "DON'T EAT SO MUCH!"

Rahaa säästyy kun ei tarvi palkata ketään, rahaa säästyy myös kun ei osta ruokaa niin paljon. Säästyy myös ylimääräisiltä sairaala käynneiltä ja terveys pysyy pidempään. Saatat myös elää kymmeniä vuosia pidempään, onhan ylipaino kansanterveyden suurin ongelma.

Eli syö vain vettä ja 1-2 palaa ruisleipää päivittäin kunnes paino alkaa olla halutulla tasolla. Yksinkertaisesti - syö vähemmän kuin kulutat ja se paino putoaa itsestään, liikuntaa ei tarvi. Mutta jos syö niin kuin on lihomaan tottunut, niin se paino vain kasvaa ja olet ahmatti addikti jolla mielenterveys ongelma syömiseen.

Kokeile vaikka muuttaa Japaniin, siellä ylipaino on laissa kielletty jos työ ei vaadi sitä, ja saat kuukausittain sakot perustuen tuloihisi kunnes olet normaali painoinen. Täytyisi ottaa sama käytäntö koko maailmassa, etenkin koska ruuasta on tulossa pula sodan takia. Ylipainoinen syö yleensä monta kertaa enemmän kuin tarvittava määrä, ja se on pulan aikana pois toisilta.

Vierailija
1189/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä tarpeeksi laadukasta seuraa. Olen lapseton, kaksi yliopistotutkintoa, kovapalkkaisessa duunissa, kaunis, pidän itsestäni hyvää huolta ja olen älykäs. Miksi tyytyisin miehessäni yhtään vähempään?

Olen AMK-koulutettu, tutkitusti huomattavan älykäs, laajan yleissivistyksen omaava, avarakatseinen, varakas, hyväkuntoinen ja tarjonnasta päätellen myös useiden naisten mieleinen ulkonäöllisesti, koska tarjoutavat toisinaan seuraani minusta mitään täsmällisempää tietämättä. Et olisi minulle riittävän laadukas nainen, mutta syy ei ole listasi asioissa. Syy on ajatusmaailmassasi, jota viestit. Saat silti tietysti tavoitella unelmiasi.

Minä olen sinkku, koska ihastumiseni kestää aina kauan ja on kohdistunut jo pitkään varattuun naiseen, jota en edes yritä itselleni saada. Kelpuutan vain sellaisen, johon oikeasti rakastun. Ainoa vaatimus on rakastumisen lisäksi on, että elämämme olisivat yhteensovitettavissa. Sinkkuus loppuu aikaisintaan sitten, kunnes nykyinen ihastus menee ohi ja löydän uuden, joka ihastuu myös minuun. Ei sinällään mitään painetta siihen, viihdyn oikein hyvin näinkin.

Vierailija
1190/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämäänsä pettynyt lisää kirjoitti:

En seurustele, koska luota, enkä ole koskaan luottanut pelkkään rakastumisen tunteeseen.

Yleisesti on edelleen sellainen käsitys, että kun toinen ihminen "kolahtaa", on tässä oikea. Oma kuvani rakastumisesta on karu. Asiaa on tutkittukin, ja rakkaudella ja rakastumisella ei ole tieteellisesti mitään tekemistä toistensa kanssa, samasta nimestä huolimatta.

Rakastumisessa keho huumaa itsensä siten, että ongelmien hahmotuskyky poistuu ja parinmuodostus olisi siten helpompaa. Tällä ei ole mitään tekemistä romanttisen kuvan kanssa ns. "oikean" löytämisestä, kyseessä vain on elimistön reaktio ja ilmoitus siitä, että jälkeläisten kannalta oikea puoliso on löytynyt, huumaa kestää yleensä 6kk - 3 vuotta, sitten se on aikalailla ohi.

Varsinainen uskollinen ja rakkaudentäyteinen elämä puolestaan riippuu toisista mekanismeista, lähinnä yhteensopivista luonteista ja ajatusmaailmoista, sekä tietoisesta tahdosta. Tällaisia suhteita voi syntyä joko alkuhuuman kanssa tai ilman. Sadunhohtoinen huumaava rakastuminen, joka johtaa kestävään ja onnelliseen, elinikäiseen suhteeseen, on valitettavan harvinainen. Erityisesti ensiyrityksellä onnistuessaan.

Minulta on mennyt usko kauan aikaa sitten, omalla kohdalla ei ole onnea ollut, ja ympärilläni muillakin homma on kariutunut turhan usein.

Tätä pohdittu kavereiden kanssa, ja monesti se ensimmäinen yritys olisi ollut se paras, joidenkin mielestä jopa jumalan tahto.

Vuosikymmenien kokemusten jälkeen, olisi pitänyt ottaa se ensi rakkaus. Oli siinä huonojakin puolia, mutta mitättömiä syitä jälkikäteen ajatellen. Vain toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja ensimmäisen jälkeen. Ensi rakkaus ei unohdu koskaan. Ei olisi pitänyt jättää häntä, hän oli täydellinen enkä sitä vaihtelua halutessani ymmärtänyt.

Hän tunnusti rakkauttaan vuosia eron jälkeen mutta en edes vastannut, kuinka hölmö ihminen voi olla? Nyt se on jo liian myöhäistä, hänellä vaimo ja 3 lasta. Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä. Älä hylkää ihmistä joka teistä välittää tai päädyt katkeraksi sinkuksi niin kuin minä.

N66

Vierailija
1191/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".

Riitaisan ja väkivaltaisen alkoholistisuvun kasvattina opin, että "parempi yksin kuin huonossa seurassa" pätee myös juhlapyhiin. Parhaat joulut ym. olen viettänyt itsekseni nauttien täysin siemauksin siitä, ettei tarvitse sietää kireää tunnelmaa, joutua riitojen keskelle eikä pelätä. Muutama juhannus on mennyt ystävien mökillä, mikä sekin on ollut ihan hauskaa, mutta lähtökohtaisesti viihdyn parhaiten omassa seurassani. Voin tehdä juuri sitä, mitä haluan ja milloin haluan.

Vierailija
1192/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seksiä.

Ilman seksiä voi elää - runkaamatta ei.

Vierailija
1193/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

Silläkin muuten pärjää, kun vetää vaan pitkiä vetoja :)

Vierailija
1194/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele, koska kiinnostaa kaikki naiset noin yleensä. Nainen on upea asia maan päällä iästä ulkonäöstä, väristä riippumatta. Tulen naisten kanssa toimeen ja olen hyvä ihminen naisille. Rakastan naisia, mutta en voi rakastaa yhtä ja olla vain yhden kanssa.

Tunnen samoin - kaikki naiset on kauniita, kun niitä katsoo takaa päin.

1195/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian varautunut ja varuillani ihmisten seurassa. Tämä ilmeisesti koulukiusaamisen seurauksena, jolloin oppi koko ajan tarkkailemaan ympäristöään ja muita.

Kuitenkin, tämän vuoksi pystyn olemaan luonteva ja vapautunut erittäin harvojen ihmisten seurassa. Seurustelu vaatisi vieraaseen ihmiseen tutustumista mikä ei onnistu.

Vierailija
1196/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jostain syystä kelpaa kenellekään, vaikka olenkin todella tasokas mies, kuten tämä vastaaja luonnehti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1197/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on niin paljon helpompaa.

Olen ollut kaksi kertaa naimisissakin, joten tiedän............

Sama vika ja tieto. Positiivista yksin olossa on se, kuinka paljon säästää euroja.

En muistanutkaan kuinka hyvä on palkkani, kunnes erosin - kiitos siitä exälle.

Vierailija
1198/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian ujo tekemään aloitteen kylmiltään, eikä kukaan nainen ole ikinä sellaista minulle tehnyt. Haluaisin kyllä löytää mukavan naisen rinnalleni, mutta olen aivan toivoton tuon asian suhteen.

Ennen tuli naisilta usein rukkaset, mutta itsetunto ei siitä heikentynyt, vaan uusi mato koukkuun.

Nykyään, kun on meetoot ja ahdistutaan herkästi, taitaa naisille tulla nyt se rukkas homma eteen.

Meinaan vaan, että naisilla nuo hormonit aiheutta lasten haluamisen ja jos ei lisäännytä, suomalaiset poistuvat Suomesta ja maan valtaväestö tulee olemaan ihan muualta 100 vuoden päästä.

Vierailija
1199/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva tietää minkä kokoinen on liian pieni muna, jotta ei kelpaa kenellekään?  Ja jep, minustakin tuon syyn sanominen on törkeää, isku vyön alle. 

Tuohonhan on helppo vastata - naisilta kun asiaa kysyy, niin sellanen 20 senttinen on ihan hyvä.

Vierailija
1200/2052 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika munassa jos kieli toimii ;) 

Ihanaa, jos noinkin ajattelevia naisia on. :) Minulle ei riittäisi, olisin mielummin kokonaan ilman seksiä.

Juuh, mikään ei voita kunnon kielitoimintaa<3

Riippuu ihan siitä oletko ainoa, joka lipoo. Jos suhde on ainoa, saattaa toimia.

Jos ei, niin kannattaa muistaa, ettei kannata mennä kielineen sinne, minne muut menee munineen.

Yksi syy miesten kurkku/kieli syöpiin on se sama, mihinkä tytöt saa rokotteen 10-13 vuotiaina.

Nythän sitä tarjotaan pojillekin, mutta on paljon miehiä, joilla ei ole rokotetta.

Se on se papilloomavirus - usein hommassa ei ole suojaa meinaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän