Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1141/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".

Aika iso osa niistä, jotka eivät omasta halustaan seurustele, on ollut pitkässä parisuhteessa ja heillä on lapset sekä suku, joiden kanssa pyhiä viettää.

Haluttomuus seurustella johtuu usein siitä, että kokee elämän ilman parisuhdetta parempana ja vapaampana.

Vierailija
1142/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäisen exän takia meni kiinnostus seurusteluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".

Tähän mennessä olen viettänyt lähes aina pyhiä vanhempieni ja sisarusten kanssa. (ellen ole ollut töissä) Sisarukseni ovat tähän mennessä pysyneet myös sinkkuina tai heidän suhteensa ei ole olleet kovin vakavia joten nämä meidän lapsuudenperheen kokoontumiset on pysyneet pitkään tosi luontevina ja kaikki on vain olettaneet että vietämme taas joulua yhdessä. Mutta sisarukseni kuitenkin haluaa löytää kumppanit ja toivovat saavansa vielä lapsia (toisinkuin minä en havittele kumpaakaan) ja tietysti vanhempieni ikääntyessä tulee mieleen että pakostihan sitä pitäisi itselleen keksiä joskus tulevaisuudessa jotain uusia tapoja viettää pyhiä. 

Vierailija
1144/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa - a. Hyvä kysymys.

Jotenkin sitä on vain suhteiden kaaduttua ajautunut tähän pisteeseen.  

Alkoholinkin jätin lähes kokonaan, joten baareissakaan ei tule käytyä. Nettiä en ole periaattesta halunnut käyttää. Voi olla, että joudun tässä vielä nöytymään. 

Mä en niinkään kaipaa seksiä, kuin jotain kivaa naista kumppaniksi teatteriin, matkoille, syömään jne..

Vierailija
1145/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä ei ole muuta kuin vaivaa loppujen lopuksi. 

Aamen!

Täysin samaa mieltä naisista.

Vierailija
1146/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on helpompaa. Huonojen mieskokemusten (valehtelu, manipulointi ym.) seurauksena on vaikea luottaa ihmisiin. Tutustuminen uuteen ihmiseen vaatisi aikaa ja varmaankin ensin ystävyyttä, mutta se on ehkä liikaa vaadittu potentiaaliselta kumppanilta.

Samat kokemukset naisista.

Vierailija
1147/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurin syy sille miksi en seurustele on se, että eukko ei katsoisi kovinkaan hyvällä. Paras vain olla hänelle mieliksi tässäkin asiassa.

Vierailija
1148/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun ei tartte!

Vierailija
1149/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, josta itse olin kiinnostunut, ei huolinut minua ja taas ne jotka kiinnostuivat, en jostain syystä tykännyt heistä. Eli tilanne

+ - 0.

Olen sitten yksin, ei siinä sen kummempaa.

t. N

Vierailija
1150/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja uskollista lajia. Eli ei tarvetta enää leikkiä näitä leikkejä. Luki mi.

Vierailija
1151/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, en tarvitse toista ihmistä valehtelemaan minulle. Osaan tehdä sen ihan itse.

Vierailija
1152/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää naisia ja niiden pettämisiä, lompakkoloisimista ja pihtausta.

M44

Vierailija
1153/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeri kirjoitti:

Itse asiassa suurin syy sille miksi en seurustele on se, että eukko ei katsoisi kovinkaan hyvällä. Paras vain olla hänelle mieliksi tässäkin asiassa.

Eikö eukkosi anna sinun seurustella muiden kanssa? Melkoista sensuuria.

Vierailija
1154/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen kyllästynyt esittelemään itseäni ja olemaan kiinnostunut tutustumaan muihin.

Vierailija
1155/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa kenenkään läsnäoloa.

Pienessä määrin ok, mutta en kyllä rupee sovittelemaan aikataulujani kenenkään kanssa. Kyllästynyt.

Jos rupeisin, en sitten yhtään jaksa mitään draamaa ja vinkunaa.

En vaan jaksa nähdä vaivaa.

1156/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain hyvin rintavan keski-ikäisen naisen kanssa viettää aikaa

huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat, niissä olisi taikaa

raskausarpiset ja suonikkaat saisivat ne olla 

navassa asti roikkuvat, niin mulla sekoaa polla

Feminiininen jumalatar, rinnoillasi maailmaa koristat

haluaisin tavata sinut, jos vain tällaiset omistat

sylikkäin yhdessä Seinfeldia katselisimme

ja ehkäpä sen jälkeen suutelisimme

Painaisin pääni rintojasi vasten

niissä kyllä riittää ravintoa lasten

ne ovat kauneimmat kuin kellään

sulkeutuisin niiden syleilyyn hellään.

Mut siis joo, ikää tuollaisella uhkean upealla feminiinisyyden ylipapittarella voisi olla esim. 36-46 vuotta. Odottelen tässä haikeana, jos vielä jonain päivänä saavuttaisin unelmani!

Vierailija
1157/2052 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, Jeesus sanoi: ”Älkää valehdelko älkääkä tehkö sitä mitä vihaatte, sillä kaikki on paljastettua taivaan edessä. Ei ole nimittäin mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä mitään kätkettyä, mikä jää paljastumatta. Autuaita olette te yksinäiset ja valitut, sillä te löydätte valtakunnan. Sieltä te olette ja sinne te palaatte.”

Vierailija
1158/2052 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain parhaimmat yksilöt lisääntyy. Näin on aina ollut. Jos muuta selittää, se on itsepetosta.

Musta taas tuntuu että kaikkein tyhmimmät lisääntyy ja paneskelee kuin kanit, fiksuilla on muutakin tekemistä elämässään.  

Ehkäisy on keksitty ja fiksut käyttävät sitä paneskellessaan kuin kanit. Myös miehet. Kosteutettu, oikean kokoinen kondomi on upea. Se voi lisätä nautintoa, mutta sitähän ei punastelijapojat tajua vääränkokoisten, väärin puettujen kumisukkiensa kanssa.

Itsellä nuo kumisukat ei tahdo kestää, niin en tykkää harrastaa niiden kanssa. Ne on myös tehty kestämään ainoastaan 10-15m sessio, ei ole kiva tuijottaa kelloa että kohta pitää taas vaihtaa jos haluaisi useita tunteja harrastaa. Monelle ollut yllätys että useissa kondomi paketeissa lukee "vaihdettava 15 min välein" ja hyvästä syystä. Lämpö haurastaa kumia joka aiheuttaa monesti puhkeamisen.

Eli toisiin sanoen kumit ovat tehty pika sessioihin, kumittomat ehkäisyt luotettavampia ja stressittömiä jos hormonaalista ei lasketa. Ne taas saa hormonit ja mielialan vaihtelemaan rajusti. Jopa pikaisiin eroihin ilman syytä kokemattomilla jotka eivät ymmärrä e-pillereiden hormoni sekamelskaa.

Vierailija
1159/2052 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liianlöysä kirjoitti:

Paikat levähti niin pahasti lasten myötä , eikä edes tiukalla treenillä palautunut. Pitäisi seurustella tyyliin hevosen kanssa jos miehelle tärkeää läheisyys siinä mielessä. Muuten olen ihan kaunis ja hyvä kroppainen. En vain kestä kun mies ei pysty nauttimaan.

Kyllä lantionpohjan lihakset voi treenata kuntoon niin löysyys jää vain muistoksi, sama vaikka olisi tehnyt 10 lasta. Harmi vain että naiset ei tuota yleensä harrasta, useimmat eivät välitä miehen mielihyvästä joka on taattu treenatuilla lantionpohjan lihaksilla. Et ole vain treenannut oikeita paikkoja tai riittävästi. Suu on usein tehokkaampi ja yksikään mies ei hyvästä bj:stä kieltäydy, se muuttaa myös miehen halukkaammaksi sinua kohtaan. Eli lp lihaksia ja suuta treenaamaan siitä!

Ota huomioon että mies ei voi kokoonsa vaikuttaa, ainoastaan kestoon. Mutta nainen voi vaikuttaa tiukkuuteen oikealla treenillä. Vaatii tosin usean vuoden treenin jos niitä ei ole koskaan treenannut.

Vierailija
1160/2052 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan muutenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän