Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Pieninä annoksina naisia jaksaa, mutt arkena ei todellakaan. Haluan ainakin 90% ajastani omaan käyttöön.
Niasten kanssa oleminen on ärsyttävän vaivalloista. En pysty olemaan oma itseni. En viitsi nähdä sitä vaivaa, että muutan ja "pienennän" itseäni vain sen takia, että voisin hengata jonkun eukon kanssa tai sattumalta saada huonoa seksiä (johon pitää myös nähdä kohtuuttomasti vaivaa, paljon helpommalla pääsee ja enemmän nautintoa saa kun katselee prnoa ja hoitaa homman itse).
Miksi pitäisi seurustella? Ei kiinnosta. Olin parisuhteissa ikävuodet 15-42, ja nyt olen ollut yksin kohta 8 vuotta, myös ilman seksiä, koska irtoseksi tai yhden illan jutut eivät kiinnosta. Tämähän on aivan parasta! Ei tarvitse tehdä kompromisseja, viihdyn yksin ( on kolme aikuista lasta kylläkin), olisi sietämätöntä jakaa aikaansa jonkun kanssa. Ja kun en kaipaa edes sitä läheisyyttä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin viestiketju tosiaan läpileikkaus suomalaisista naisista? Negatiivista kirjoitusta lähes jokainen teksti, haukkumakirjeiden yläpeukutuksineen. Todella negatiivinen aura, joka tulee lankoja pitkin.
Täytyy todeta että olen hyvin onnellinen mies nykyisessä parisuhteessani.
Meillä ei etsitä kumppanin huonoja puolia vaan kehutaan päivittäin kumppanin hyviä puolia. Flirttiä ja huumoria viljellään päivittäin. Me emme harrasta seksiä, vaan meillä rakastellaan.
Siinä varmaankin syy miksi meillä on aina tuoreita kukkia pöydässä ja kotityöt sujuu yhdessä viheltäen.
Kai tämänkin alapeukuttajille löytyy jostain se unelmien prinssi joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla? Tai sitten ei.Kaupat myyvät dildoja, ne jaksavat seisoa, ovat aina valmiina, eivät petä eikä niiltä saa seksitauteja, eivät odota nuolemista ja kodin siivousta, eivät arvostele naisen ulkonäköä.
Miehet eivät halua satsata mihinkään esim. ostaa naiselle korua lahjaksi, mutta seksissä sitten odotetaan vaikka mitä temppuja ja jaksetaan naiselle valittaa.
Moni nainen on mielummin yksin.
Miksi pitäisi satsata?
Siksikö, että olet niin lapsellinen, että kuvittelet niiden prinsessasatujen olevan totuus miehestä, että sulla pitäis olla joku prinssi.
Minäkin miehenä olen mielummin yksin, säilyy mielenrauha
Niin, miksi se maksullinen ei sulle ilmaiseksi anna?
Jatka vaan spämmäämistä ja trollaamista. *Äläkä kysele tyhmiä :D
Itse en edes maksusta haluaisi olla noin vastenmielisen miehen kanssa.
Et sä tunne mua, eikä mua kiinnosta sun mielipiteet ollenkaan :D
Naiset ei ole susta kiinnostuneita, siksi olet yksin, mutta maksamalla voit saada.
Sulla vapaus uskoa noita sun deluusioita.
Sä olet vaan TYHMÄ, se on fakta. Tyhmä rölli
Oletko sä joku todella nuori?
Mitenkäs nuori sinä olet ja käytätkö pyöräilykypärää?
En ole todella nuori, siksi tiedänkin asioista paremmin kuin sinä.
Niinhän sä kuvittelet tietäväsi :D, kuvittelet varmaan, että olet jotenkin parempi ihminen myös. Säälittävää
Yrittäkää edes ja kun olette yrittäneet koko elämänne ajan, sitten voitte luovuttaa ja kuolla pois kaikessa rauhassa ja sanoa minä yritin. Mutta jos ei tee mitään se lisää turhautumista ja vihaa. Olin nuorena hyvin ahdistunut ja masentunut kun mikään ei onnistunut eikä edes seisonut, mutta pääsin siitä ylitse itsetuntoa parantamalla ja nykyään minulla on vaimo ja lapsia.
Nuorempana pääsin kerran melkein nuuhkaisemaan nuoren naisen parfyymia, mutta ei sittenkään.
Sen jälkeen ei ole ollut flaksia edes senkään vertaa.
Koska olen:
-pitkäaikaistyötön
-kouluttamaton
-lihava
-40-vuotias neitsyt
-sosiaalisesti keskitasoinen
-ruma.
-puhevikainen
-pienipeniksinen
-köyhä
ja vaikka mitä muuta.
No niin, no niin, se alkaa olemaan rykimäaika käsillä.
Onkos täällä emäntäehdokkaita rykimäpuuhiin?
Setämies 47 kirjoitti:
No niin, no niin, se alkaa olemaan rykimäaika käsillä.
Onkos täällä emäntäehdokkaita rykimäpuuhiin?
Solakkaa nuorikkoa?
Seurustelin vuosi sitten. Kaikki oli ihanaa ja tehtiin paljon asioita yhdessä. Tunsin, että ensimmäistä kertaa pystyin olemaan täysin oma itseni. Suhteessa toimi arvot, seksi, huumorintaju ja yhdessä tekeminen. Jaoimme asioita ja kuuntelimme. Lisäksi sain kuulla kohtelevani naista paremmin kuin häntä on aiemmin kohdeltu. Silti hän päätti suhteen. Kaipaan suhteesta seikkailun sijaan turvaa ja jatkuvuutta. En oikein tiedä, miten voin saavuttaa kestävän suhteen, mikäli tuokaan ei riitä. Miten voin luottaa parisuhteeseen, mikäli tuo ennen kokematon määrä yhteenkuuluvuuden tunnetta ei riitä. Ei minusta ole enempään.
Menetin puolisoni. Siitä on kulunut jo kymmenkunta vuotta. Olimme vielä suht nuoria ja avioliitossa, ei lapsia. Sen jälkeen ei ole ollut kiinnostusta saada tai edes etsiä uutta kumppania. Yksin mennään se aika, joka on vielä jäljellä. Tämä tuntuu omalla kohdallani itsestään selvältä ratkaisulta.
Koska on mahdotonta yhdistää harrastukseni ja parisuhde.
Naiset kun eivät katso hyvällä videopelaamista.
Itsetuntoni on lytätty jo peruskouluaikana ulkonäköön kohdistuvalla kiusaamisella. Enpä usko kelpaavani kenellekään ja rumahan mun kroppa on. Olen entinen lihava, joten mikään kiinteäkroppainen en ole. Ja se tuntuu olevan tärkeää miehille. En kestäisi paljastaa itseäni ja sitten kokea hylkäämistä ulkomuotoni vuoksi, joten olen yksin.
En kyllä edes usko, että kukaan siihen pisteeseen minusta edes kiinnostuisi. Elän siis arkeani ihmisten joukossa mutta harmaana ja huomaamattomana, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnu kelpaavan niille, joihin itse ihastun😕 Sitten en tunne mitään niitä kohtaan, jotka joskus lähestyvät Vaikeaa on.
Luulin olevani ainoa jolle käy näin. Mikä siinä onkin, että itse ihastuu miehiin jotka ei minuun. Vatuttaa.
Kun olisi vain varaa käytettyyn Skodaan, mutta uutta Teslaa tekisi mieli, tai ainakin Volvoa. Mikä siinä onkin, ettei ihastu siihen Skodaan, mihin rahkeet riittäisi? Hmm. Hmm. Onpas kummaa. Ei vaan millään tule mieleen, mikä siinä voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, että mies määrää ja kontrolloi joten tietyt ammatit miehellä on No no
En myöskään tykkää, että mies huomauttelee asioista vapaa-ajalla
Työajallako pitäisi huomauttelut tehdä? Olitko miehellä töissä?
En ole niin itse tuhoinen että suostuisin jälleen naiselle orjaksi kun naisille ei mikään riitä ja heti jättää kun löytyy parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seksiä niin usein kuin parisuhteessa pitäisi haluta, ainakaan niin paljon kuin aiemmat kumppanini ovat halunneet. On helpompaa, kun ei tarvitse koko ajan tehdä asioita toisen mieliksi, vaikka itsestä tuntuisi kuinka pahalta.
Miksi se tuntuu niin pahalta?
Ei se minusta ole koskaan tuntunut pahalta, oman rakkaan kanssa. Vaikka ei aina tee niin mieli.
Ilmeisesti se, kun sinun "ei tee mieli" -olosi on kuitenkin vain sitä, että et vain ollut ehtinyt ajatella seksiä ennen kuin mies sitä sinulle ehdotti, mutta kehosi hyväksyy ajatuksen. Kun todella ei tee mieli, silloin seksin yrittäminen "nukkuvilla" elimillä tuntuu raiskaukselta, vaikka kuinka koettaisi virittäytyä ja haluaisi haluta ja olla rakkaalle hyvä.
Pikemminkin sinä et oikeasti haluaisi haluta, etkä olla rakkaalle hyvä. Tuo toinen taas haluaa. Siinä on se oikea ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnu kelpaavan niille, joihin itse ihastun😕 Sitten en tunne mitään niitä kohtaan, jotka joskus lähestyvät Vaikeaa on.
Luulin olevani ainoa jolle käy näin. Mikä siinä onkin, että itse ihastuu miehiin jotka ei minuun. Vatuttaa.
Kun olisi vain varaa käytettyyn Skodaan, mutta uutta Teslaa tekisi mieli, tai ainakin Volvoa. Mikä siinä onkin, ettei ihastu siihen Skodaan, mihin rahkeet riittäisi? Hmm. Hmm. Onpas kummaa. Ei vaan millään tule mieleen, mikä siinä voisi olla.
Sitten on ne, jotka vaan hommaa suhteen. Ovat kiinnostuneita, toiseen ei tarvitse olla hullunakaan, ennemmin niin että jokin vaan lähtee liikkeelle.
Mulla on kolme noita suhteita. Voi olla että nyt on suhteet nähty. En halua ainakaan entisellä melko matalalla odotustasolla suhteeseen.
Tottakai naisetkin tietää yhtälailla miltä tuntuu olla se ei niin haluttava. Siinäkin on vaan hyvät puolensa. En olisi oppinut tiettyjä asioita itsestäni ilman parisuhteita. Nyt on niin hyvä olla yksin, että täytyisi olla uusi pohja suhteelle, kun ei etsi enää mitään itsensä täydentäjää.
Ei ole tarvis parisuhteelle. Seksiseuraa on joten se puoli hoidettu ja riittää minulle. Yksin päätän elämästä ja mitä syön. Saan olla kotonani juuri silleen kun haluan. Rahoista vastaan itse. Matkustelen pari kertaa vuodessa ja nautin tälleen elämästä. Enkä ole kenellekään tilivelvollinen.
Mies 50
Miehet eivät maksa maksulliselle naiselle seksistä, vaan siitä, että häntä ei enää tarvitse katsella seksin jälkeen.