Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
521/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala tuo sen miehen mun eteen joka on mun veroinen niin sitten seurustelen. Sitä odotellessa.

Vierailija
522/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jumala tuo sen miehen mun eteen joka on mun veroinen niin sitten seurustelen. Sitä odotellessa.

Jumala tuo jokaiselle hyvän kumppanin eteen jo nuorena, ja luo monia epätodennäköisiä kohtaamisia heidän kanssaan jos suhdetta ei synny tarkoitetusta huolimatta. Jumala on antanut meille myös vapaan tahdon torjua se luotu kumppani, johtui se sitten muiden puheista tai omista haluista.

Kenties olet torjunut sen sinulle luodun sopivan kumppanin, mutta etsit vain enemmän. Olet elämäsi rakkauden saattanut hylätä huomaamatta jolle voisit olla se tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoista. Luonto yrittää jatkuvasti huijata meitä yhteen, sen kun hiffaa niin loppuu paineet, olen vapaa kaikesta tästä koska ymmärrän että biologisesti ainoa tarkoitukseni on lisääntyä, kieltäydyn siitä ja valitsen itse polkuni.

Vierailija
524/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen onnellisesti naimisissa. Kohta ja kaksikymmentä vuotta saman ihanan naisen kanssa. 

Ei se vaihtamalla parane ja suurimpia reppanoita ovat ne jotka pettävät. Kestävä avioliitto on lapsillekin parasta. Avioliitto kunniaan sekä keskinäinen kunnioitus, huomioiminen ja rakkaus!

Vierailija
525/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelussa ahdistaa toisen odotukset, esimerkiksi ahkeruudesta. Jos sairastuisin työuupumukseen tai menettäisin työkykyni, en kestäisi sitä inhoa minkä se vastapuolessa herättää. Tulisin jätetyksi.

Minusta ei ole perheenäidiksi, en omaa sellaisia sihteerin kykyjä ja ns hereilläoloa lasten tarpeiden suhteen, minulla on yksi ja aina ei vain riitä ymmärrys lapsen parhaasta. En vain hahmota sitä. Unohdan hoitaa asioita enkä ole sellainen tomera justiina jolla on kaikki langat käsissä, sellaisista miehet tuntuvat pitävän.

Kaikista eniten inhottaa se ajatus pyykkimuijan roolista joka pyörittää kotia ja hoitaa lapsia, koko perheen sihteeri. Palkinnoksi saa miehen haikailut muiden naisten perään. Ei houkuta. Mieluummin olen täys h o r o.

Tuollainen patalaiska h o r o nyt ketään miestä edes kiinnosta. 

Vierailija
526/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian mukavuuden haluinen. Pitäisi lähteä sohvalta ihmisten ilmoille, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan. En myöskään halua lapsia, joten miehelle ei käyttöä.

Vierailija
527/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä kirjoitti:

Rumia miehiä huonot tavat rahattomia

Siinäpä se tuli rahattomia. Miksi miehen pitäisi elättää jotain laiskaa ja tyhmää lehmää ja maksaa shoppailut sun muut typeryydet. Mene laiska töihin ja tienaa omat rahasi. Toisaalta vielä tyhmempi on se mies, joka tuollaisen elätin riesakseen erehtyy ottamaan.

Vierailija
528/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele koska en kelpaa naisille.

t. allu

Vierailija
529/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että löytäisin Thai naisen tai olisi varaa käydä Thaimaasta hakemassa vaimo, mutta ei ole.

Vierailija
530/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme haluaa thaimaasta naisen.. ootteko te niin epätoivoisia?

Vierailija
531/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala tuo jokaiselle hyvän kumppanin eteen jo nuorena, ja luo monia epätodennäköisiä kohtaamisia heidän kanssaan jos suhdetta ei synny tarkoitetusta huolimatta. Jumala on antanut meille myös vapaan tahdon torjua se luotu kumppani, johtui se sitten muiden puheista tai omista haluista.

Kenties olet torjunut sen sinulle luodun sopivan kumppanin, mutta etsit vain enemmän. Olet elämäsi rakkauden saattanut hylätä huomaamatta jolle voisit olla se tärkein.

Voi jösses mitä tuubaa.. Niistä teini-iän kiusaajapaskiaisistako olisi pitänyt valita? Siinä sitä olisikin ollut oikein laatumiehiä: linnakundeja, elämäm_kolulaisia, sekakäyttäjiä ja pari taitaa puskea jo koiranputkea.

Vierailija
532/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommenteissa nousee aika hyvin esille se, että miehet syyttävät sinkkuudestaan naisia ja naiset itseään.

Naisethan syyttävät täällä miehiä siitä etteivät ole tarpeeksi hyviä 

Vierailija
533/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu ei ole nykypäivää. Mitä siitä hyötyy? Muut ihmiset eivät ole niin kiinnostavia eivätkä tarjoa mitään merkittävää. En itsekään ole mitenkään viihdyttävä enkä varmasti pysty tarjoamaan yhtään mitään arvokasta. Ihan hyvin sitä pärjää yksinkin. Viihdettä tulee tuuteista ja omalla rahalla pärjää. Seurustelu, parisuhteet ja perheiden perustamiset vain tulevat siihen tielle häiritsemään. 

Vierailija
534/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se joku suurempi voima talutti nyt uudelleen eteen nuoruuden ehdokkaan. Pitäiskö tää nyt jo uskoa?

Vierailija
535/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunta tekee sen vaikeaksi. Yrittää pakottaa samaan muottiin muiden kanssa eikä ymmärrä erilaisuutta.

Vierailija
536/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niistä kirjoitti:

Siinäpä se tuli rahattomia. Miksi miehen pitäisi elättää jotain laiskaa ja tyhmää lehmää ja maksaa shoppailut sun muut typeryydet. Mene laiska töihin ja tienaa omat rahasi. Toisaalta vielä tyhmempi on se mies, joka tuollaisen elätin riesakseen erehtyy ottamaan.

Miksi naisen tulisi tehdä miehelle ruokaa ja siivota yhteistä asuntoa? Siivoa laiska itse.

Vierailija
537/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niistä kirjoitti:

Ehkäpä nainen ei halua elättâä miestä, mutta tulee hyvin toimeen omilla ansioillaan? Niin se on minulla. Minä elätän itseni ja lapseni, toinen aikuinen tehköön samoin itsensä ja mahdollisten lastensa suhteen.

Vierailija
538/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen, miksi et käytä pyöräilykypärää?

Vierailija
539/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme haluaa thaimaasta naisen.. ootteko te niin epätoivoisia?

Suomalaisen naisen perusluonne on sellainen, että suomalaisen naisen kanssa miehen elämästä tulee epätoivoista

Vierailija
540/2052 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jösses mitä tuubaa.. Niistä teini-iän kiusaajapaskiaisistako olisi pitänyt valita? Siinä sitä olisikin ollut oikein laatumiehiä: linnakundeja, elämäm_kolulaisia, sekakäyttäjiä ja pari taitaa puskea jo koiranputkea.

Sanos muuta. Ensimmäinen joka pyysi minua kanssaan seurustelemaan oli koulun pahin kiusaaja. Olin tuolloin 15-vuotias ja mulle oli täysin selvää että vastaan kieltävästi. Ehkä tein virheen ja se olisikin ollut se elämäni mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä