Miksi olet palstalla etkä ampumassa raketteja ulkona?
Kommentit (57)
Käytiin jo 19 ampumassa 6v:n ja miehen kanssa raketit. Nyt molemmat nukkuvat (lapsi tippui heti 20.00) ja minä siemaan yhden lonkeron juhlavasti.
Miksi "pitäisi" viettää niinkuin "kaikki" muut?
Tulin nukuttamaan makuuhuoneeseen taaperoa. Vieraita on saunassa ja olkkarissa.
En ole koskaan ostanut raketin rakettia, lapsen kanssa käytiin niitä klo 19 aikaan katsomassa läheisellä urheilukentällä. Sitten katsottiin Risto Räppääjää ja käytiin suihkussa. Kohta joku sarja pyörimään kun lapsi nukahtaa..
Ei kiinnosta raketit pätkän vertaa. Sisällä on mukavaa ja lämmintä.
Ei kai niitä kukaan vielä ammu, vasta puolilta öin. Tosin mä en ammu muutenkaan.
Lasten kanssa ollut kiva päivä, nyt ovat nukkumassa ja vietän omaa laatuaikaa. Mieskin omaansa.
Olen yksinäinen, outo nuori nainen. En kelpaa minnekään ja toisaalta en kelpuuta ihan kaikkia seuraani joten olen tietenkin kotona. Tämä jo tuttua. Toiseksi en edes välitä raketeista jostain muusta menosta kyllä. Lenkillä tosin kävin. Menee näinkin jotenkin ehkä. Sori valitus.
H hetki lähestyy. Jos tuolla ei niin kovaa tuule että itse lähtee lentoon niin ammutaan raketit. Itsepäisen humalaisen suomalaisen miehen uho vs tuuli ja tuisku. Katsotaan kumpi voittaa? Periksi antaminen ei ole vaihtoehto. Saihan sitä joulutorttuakin kun oli tarpeeksi jämeränä, Suomeksi seisoi pari tuntia kunnes muija tajusi helpottaa.
Olen parina viime vuonna kokeillut ampua itse, sitä ennen ei tullut ostettua lapsuudenperheessä eikä omillaan. Jostain syystä tällä kertaa en sitten innostunut, vaikka mietin, lieneekö nyt viimeinen mahdollisuus, jos se kansalaisaloite nyt sitten saa aikaan täyskiellon kuluttajille. Mutta voin kirjautua kohta Star Stable Onlineen ja ampua siellä, Jorvikin hevoset ei hätkähdä.
En ole ostanut itse, miehen siskon miehellä iso kasa, hän ampuu. Välillä olen ulkona katsomassa ja välillä sisältä. Välillä tauko, kuten nyt.
Kolmevuotias heräilee tasaisin väliajoin valoihin ja paukkeeseen. Joten makoilen patjalla hänen huoneessa ja surffailen. Parvekkeelta katsoin hetken kaupungin järjestämää ilotulitusta, mutta sen suurempaa hinkua ei ole paukutusta seurata.
Ei olla moneen vuoteen ostettu raketteja, lapset kasvaneet jo aikuisiksi joten kenenpä iloksi niitä ampuis? Sitäpaitsi toinen koira pelkää niitä. Väsyttääkin jo, olin aamuvuorossa. Huomenna onneksi iltahuki, saa vähän nukkua. Sänkyyn tästä joutais jo.
Käytiin jo lasten ja miehen kanssa pariin otteeseen ampumassa. Jyväskylässä ainakin lunta viskoo vaakasuorassa todella reippaasti.
Onhan tuo kellokin jo paljon.. Vähän kuohuvaa ja telkkaria sisällä lämpimässä, kiitos 😊
Koska mies oli kaksi päivää ryyppäämässä. Oli tälle illalle illallisvaraus, jonka peruin. Eipä juuri napannut tämän viikonlopun jälkeen mihinkään lähteä :(.
Meen aamulla töihin ja tua on karmee keli.