Miksi olet palstalla etkä ampumassa raketteja ulkona?
Kommentit (57)
Täällä sisällä on lämmintä, ulkona sataa, tuulee ja on kylmää.
Olen kipeänä. Tällä hetkellä kuumetta melkein 38 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illmann tuota tappamisen meininkiä kenelläkäään eii oliisi työpaikkkoja.
Mä yritään identifioiida raketin räjääyttelijää.
Muistan joskus lapsena oltiin mökillä ja pelllon yli kantautuu huuto emääntä jolla oli hevosiaa "perkeele". Sen jälkeen se loppu siiihen.
Pitää ensin saada känni päälle ja raketit ammutaan tavan mukaan puolilta öin. Just puhalsin vasta puoltoista promillea. En siis läheskään vielä rakettien ammuntakunnossa. Vähinään 2 pitää olla että ammunta onnistuu miehekkään rehvakkaasti.
Hyvä tuuli ulkona. Vaikeuttaa naapurin osumista meidän taloon. Vastaavasti me ollaan tuulen ns. paremmalla puolella. Jeah baby jeah, nyt saa neiböri mitä on pitkään tilannut.
1. En ole ikinä ostanut raketteja.
2. Siel on kamala ilma olla ulkona.
3. Sisältä näkee sen, mitä tarvitsee. Ei oikeastaan edes suuremmin kiinnosta. Samalla tavalla räiskyvät joka vuosi.
4. Olen kaksin alle 2-vuotiaan lapsen kanssa, joka nukkuu jo. Näki ikkunasta muutaman kivan näköisen raketin aikaisemmin.
5. Täällä on tultu taas roikuttua pari kuukautta, miksi ei siis tänäänkin.
Koska kysyin teineille, että.haluavatko että ostan 20€ pieruja, laitan 100€ hienoon pataan vai käytetään raha johonkin muuhun. Muu voitti.
joudun tekemään opiskelutehtävää jonka deadline on 23.59 :( ois ehkä pitänyt alottaa aiemmin mutta kuka nyt joulunpyhinä jaksaa vääntää jotain tutkielmaa..
Ei ole raketteja, en jaksa yksin mennä ulos ja tällä palstalla olen kun ei oo muutakaan tekemistä
Olen raskaana ja sen takia todella väsynyt. Mies pelaa pleikkarilla ja minä koomailen koiran ja kissan kanssa, samalla palstaillen :)
Koska en halua, että osaltani edesautan tappamaan pikkulintuja ja muita luonnonvaraisia eläimiä. Esimerkiksi pikkuluntaja kuolee suuria määriä rakettien aiheuttamiin sydänkohtauksiin.
Mies ja ystäväperhe menivät esikoisen kanssa. Minä ja nuorempi lapsi todettiin että liian kylmää meille, syödään nyt sisällä herkkuja.
Paljon kivempaahan täällä sisällä lämpimässä lukea keskusteluja kuin mennä ulos ampumaan jotain raketteja.. niin turhaa.
Olen pahassa flunssassa. En muutenkaan paukuttelisi raketteja.
Unohdin ostaa raketteja enkä jaksanut kääntyä kassalta takaisin.
Kävin jo katsomassa Espoon valoshowta. En jaksa enempää notkua kylmässä tänään.
En kehtaa palstailla samalla kun ampuisin raketteja.