Miksi joillain naisilla on tarve korostaa somessa sitä, että ruoka maistuu?
Mielestäni outoa raportoida syömisistään tyyliin "minä kyllä syön herkkuja ja kaikkea muutakin ihan v*tusti". Tunnistatteko ilmiön? Halutaanko antaa jotenkin rento kuva itsestä vai keulia sillä, ettei liho?
Kommentit (16)
No itse olen joskus laittanut herkuista kuvia ( ja kattauksesta) mutta en ihan v*tusti vaan silloin tällöin. Syynä mulle on ollut se, että olen kokenut ne hetket pienenä arjen luxuksena ja hyvän mielen asiana, jonka olen halunnut jakaa muille. Toki minäkin lihon jos söisin herkkuja joka päivä ja ihan v*tusti. Eli ei mun kohdalla ainakaan mistään keulimisesta ole kyse, todellakaan. Ehkä jollain voi olla.
Sen että ruoka maistuu nuorena liian hyvin, näkee sitten yli 40 v. kun keho ei enää poistakaan kaloreita samaan malliin.
Onhan se ikävää, jos ruoka ei maistu, sillä silloin tietää olevansa jotenkin sairas. Parast on, kun ruoka maistuu ja nälän tullessa voi syödä.
Näitä on paljon
Ruoan kuvia ja ravintolakäyntejä monta vkossa
samalla bulimia.
esim. Bianca.ingrosso@
Kyllä, mutta luulen sen liittyvän siihen, että ruoka on iso osa kulttuuria ja liittyy olennaisesti juhliin. Esimerkiksi mieti joulua ilman jouluruokaa.
En ylipäätään ymmärrä ruokakuvia somessa. Ketä kiinnostaa mitä joku toinen söi, jos se nyt ei ole jotain apinan aivoja tai muuta vastaavaa erittäin erikoista "uutisen arvoista".
Hyvä ruokahalu (ja hyvä yöuni) vanhemmalla iällä on hyvin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta luulen sen liittyvän siihen, että ruoka on iso osa kulttuuria ja liittyy olennaisesti juhliin. Esimerkiksi mieti joulua ilman jouluruokaa.
Ei liity pelkästään juhliin nämä. Tarkoitan julkaisuja tyyliin "vedin tässä pakastepizzan ja karkkipussin, söisköhän vielä jotain lisää, hehheh"
Ap
No mielummin katselen ruokapäivityksiä kuin sitä, että on kuvattu jatkuvasti Napue Gin -drinkkiä eri pöytätasoilla ja erilaisista laseista toinen toisensa perään...
Yhden lajin huomiohuoraamista tuokin.
Sitten on erikseen se tätiosasto, jotka valokuvaavat jokaisen pitopöydän, ruoka-annoksen ja kahvilakattauksen.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset tekee tuota.
Ovat normaalipainoisia tai hoikkia.
Ap
Miks seuraat nuin tarkasti. Mitä sinä hyödyt siitä ainii perus nyky muottiin tottunu ihminen itketään muitten tekemisiä
Miksi?