Miksi olet palstalla etkä ampumassa raketteja ulkona?
Kommentit (57)
Koska olen aivan helven väsynyt ja haluan vaan mennä nukkumaan. Hetken palstailen iltapalaa nakertaen ja sitten nahat silmille. Aamulla aikainen herätys töihin.
Vuoden vaihtuessa paukutellaan raketit.
Koska on kiellettyä ampua rakettien ampujia.
Rakettien ammuskelu ei ole kuulunut minun uudenvuodenviettooni. Sen sijaan että tuhlaisin rahani raketteihin, ostin juuri osakkeita joista saan ekat osingot jo ensi kuussa ja joka kuussa sen jälkeen niin kauan kun kyseinen lafka osinkoja maksaa.
Ajattelin kohta mennä ampumaan haulikolla raketteja ulos. Katsotaan osunko yhteenkään rakettiin.
Kaikki uudenvuodenrahat meni viinaan ja huumeisiin, ei jäänyt ylimääräistä raketteihin. Onneksi niitä näkee joka tapauksessa.
Ulkona on surkea sää ja töiden takia en jaksa muutenkaan bilettää. Katselen välillä parvekkeelta raketteja, syön hyvin ja painun sitten pehkuihin.
Ehkä kerran on ollut kivaa, siis kivempaa kuin missään muualla mahdollisessa tilanteessa, rakettien kanssa. Silloinkin oltiin just menty kihloihin ja oltiin kaukana koto-Suomesta.
Se ei vaan oo mun juttu. Äänet, hajut, meteli.
Olen yksin kotona pienen lapsen kanssa joka nukkuu.
Kävin saunassa, enkä viitsi mennä tuonne kylmään ulos. Eikä kyllä ole rakettejakaan. Telkkari auki ja tässä läppärillä samalla. Ikkunasta vilkaisen, kun naapurit ampuvat omansa ilmaan.
Mukavampaa on olla oman kullan kainalossa sohvalla yöpuku päällä ja nauttia kuoharia ja vaahtokarkkeja.
Illmann tuota tappamisen meininkiä kenelläkäään eii oliisi työpaikkkoja.
Ei jaksa aikuisena enää raketit kiinnostaa. Eikö raketit ole vähän niinku lapsia varten.
Vierailija kirjoitti:
Illmann tuota tappamisen meininkiä kenelläkäään eii oliisi työpaikkkoja.
Mä yritään identifioiida raketin räjääyttelijää.
Rakettien ammuskelu ei kiinnosta eikä ulkona värjöttely niitä katsomassa. Olen mieluummin sisällä, paukkuaran koirani seurana. Telkkarissa Orville pitää yllä taustahuminaa, ja minä surffailen netissä. Tulin ohimennen käymään.