Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut pidätetyksi?

Vierailija
23.04.2025 |

Jos olet, miksi? Syytön vai syyllinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intouduttiin opiskeluaikana 30v sitten soittamaan suuta poliisille Tampereella, putkareissu siitä tuli. Seuraavana aamuna nuhtelut ja sakkolappu kourassa pääsi pois.

Vierailija
2/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tuon tuossa vieressä pötköttelevän mieheni puolesta: että kyllä hän on, useampaan kertaan. Syynä se, että oli paikalla kun moottoripyöräkerhon klubitiloihin tehtiin aamuyöstä kaikenmaailman ratsioita ja samalla pidettiin jonku karhu-ryhmän käytännön harjoitukset. Kaikki paikalla olijat kaappiin. Aina se sieltä kotiin tuli ja lähti taas siihen vakituiseen työpaikkaansa tienaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi juopumuspidätystä nuorena. Toinen aiheesta, toinen aiheetta.

Vierailija
4/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse, ap? Todennäköisesti syyllisenä, eikö totta?

Vierailija
5/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yön putkassa mutta en pidätettynä. Olin ollut matkalla kävellen pikkujouluista kotiin tosi kovassa laitamyötäisessä. Oli kunnon talvimyrsky ja kylmää kuin Siperiassa. Poliisit olivat ottaneet talteen jotten palellu kuoliaaksi. Hyvä että ottivat :) 

Vierailija
6/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En oo sakkojaan koskaan saanut. Oon jo 60v. Vietän niin rauhallista elämää ja pyrin välttelemään väärien ihmisten seuraa.

Vierailija
7/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyttömänä kerran.

Vierailija
8/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran esiteini-ikäisenä. Hölmöilin ja jäin kiinni (erittäin amatöörimäisestä) näpistyksen yrityksestä ruoka-kaupassa

Vanhemmat oli oletettavan riemuissaan kun poliisiauto ajoi talon eteen ja minä kyydissä : D

Vierailija
9/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
10/10 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut taposta epäiltynä. Olin todellakin syytön. Joku oli valehdellut että minut oli nähty viimeksi miehen kanssa joka oli kuollut. En tuntenut koko miestä enkä ollut missään tekemisissä sen kanssa.  Pidätyksen takia menetin työni joten haastoin valtion oikeuteen ja sain vain 65000 euroa korvauksia työstä joka olisi kestänyt 20 vuotta ja sinä aikana olisin tienannut 300000 euroa. Sen takia  ei kiinnosta työntekeminen enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme