Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa seurustella/tms kun en jaksa sitä puunaamista ja itsensä laittoa

Vierailija
31.12.2018 |

Sosiaalisen elämän ylläpitoon menee kauhea vaiva. Kuka sellaista jaksaa?! Vaikka kehittäisi helposti ylläpidettävän hiustyylin ja vaatetuksen, niin perushygienian lisäksi ainakin kasvoista ja takapuolelsta on pakko pitää karvat poissa. Ja pitää alusvaatteet ajantasaisina ja hyvännäköisinä.
En kehtaa olla miesten kanssa aivan luonnollisena, mutta se ulkonäön laitto vaatii ihan liian suuren vaivan. Kiitos ei!!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuolesta? Eläissäni en ole sieltä yhtään karvaa poistanut, ja pitkässä avioliitossa olen.

Karvoja per-sees-sä. Hyi hel-vet-ti. Miehes sietää siinä tapauksessa paaaaal-jon.

Vierailija
42/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täälläkin. Lisäksi nukkuminen menee ihan pilalle. Toisen kanssa ei ole kiva jakaa sänkyä.

Ei voi pierrä rauhassa. Ei voi kääntyillä ja pyöriä kuin heikkopäinen. Ei voi unissaan puhua sekavia. Ei voi rampata koko ajan ripulilla tai kusella. Et voi aamulla haista oksettavalle merinorsulle.

Et voi aamulla joka kerta herätä aikaisin ja hipsiä kampaamaan naamasi ihmisen näköiseksi ennen kuin toinen herää.

Yksin on mukavaa kun voi aamulla rauhassa kompuroida vessaan yllätysmenkka sotkujen kera ja pieraista samalla vaikka märän pierun.

Ei ole pakko jakaa sänkyä vaikka seurustelisi, ei vaikka asuisi yhdessä tai olisi naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takapuolesta? Eläissäni en ole sieltä yhtään karvaa poistanut, ja pitkässä avioliitossa olen.

Yäks, kuvottavaa! Ja sulla taitaa sitten löytyä sitten näitä "rekkamiehen pastelleja" eikä ne muuten lopu.

Tietopläjäys:

Rekkamiehen pastilli =

https://fi.wiktionary.org/wiki/rekkamiehen_pastilli

https://www.urbaanisanakirja.com/word/rekkamiehen-pastilli/

https://hikipedia.info/wiki/Rekkamiehen_pastilli

Mitä helv***! 😄 Oletko koskaan kuullut peseytymisestä? Normaalit ihmiset tekevät sen aamuin illoin.

Vierailija
44/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva karvoja takapuolessa eikä hirveästi etupuolessakaan, enkä saisi varmaan pierua aikaiseksi vaikka yrittäisin. Mutta en vain muuten näe järkeä seurustella tai ryhtyä suhteeseen. Yhtään päästään tervettä miestä ei ole tullut vastaan tämän maallisen vaellukseni aikana. Kaikissa on jokin iso vika. Yksi on alkoholisti, toinen patologinen pettäjä, kolmas ei tykkää käydä suihkussa turhan usein, neljäs on sairaalloisen mustasukkainen, viides asuu vielä äidillään, kuudes on harrastajateatterilainen ja vetää päivät pitkät ganjaa, seitsemäs on liian tyhmä vaikka onkin muka menestynyt liikemies, kahdeksas ei voi lakata kertomasta kaksimielisiä vitsejä ja sananmuunnoksia, edes sukupäivällisellä, yhdeksäs röökaa liikaa ja kymmenes on korviaan myöten veloissa ja huijannut mummonsakin rahat.

Oletko joku teini kun ei kasva genitaalialueella karvat.

Vierailija
45/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paikkojen paikkojen pitääolla puhtaat ja kiiltävät kuin vahattu brasilialainen kirkkovene.

Vierailija
46/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäks, kuvottavaa! Ja sulla taitaa sitten löytyä sitten näitä "rekkamiehen pastelleja" eikä ne muuten lopu.

Tietopläjäys:

Rekkamiehen pastilli =

Mitä helv***! 😄 Oletko koskaan kuullut peseytymisestä? Normaalit ihmiset tekevät sen aamuin illoin.

Ei se riitä aamuin illoin, kun ne pastillit jää sinne kakkosen jälkeen. Käyt vaikka päivällä kakkosella ja pastillit matkaa iltaan asti herkkuina mukana sun petsvaossa ja peset vaon vasta illalla?? OK. Kukin tavallaan 🤧

Järkikin sanoi, että karva-alue on vaikeampi pitää puhtaana pyyhkimällä kuin karvaton.

Itse olen karvaton ja pesen vielä wc jälkeen.

Joka tapauksessa harvainen ahteri on ällö. Oikea miesperse, vaikka ällö se on miehelläkin ja naisilla varsinkin!

Ps. Ota pastilliasia pikkuisen enemmän tosissasi ensi kerralla.

Vierailija
47/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsin seuraa jaksoin vuosikausia. Sitten yhtenä iltana sheivatessa meni jaksaminen ja heitin sheiverin kylpyhuoneen nurkkaan. Onneksi opin pois siitä tavasta koska hukkaan heitettyä aikaa olisi sekin ollut. Kärsivällisyys loppui vaativan elämäntilanteen takia kun jokainen tuntikin oli tärkeä.

Vierailija
48/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva karvoja takapuolessa eikä hirveästi etupuolessakaan, enkä saisi varmaan pierua aikaiseksi vaikka yrittäisin. Mutta en vain muuten näe järkeä seurustella tai ryhtyä suhteeseen. Yhtään päästään tervettä miestä ei ole tullut vastaan tämän maallisen vaellukseni aikana. Kaikissa on jokin iso vika. Yksi on alkoholisti, toinen patologinen pettäjä, kolmas ei tykkää käydä suihkussa turhan usein, neljäs on sairaalloisen mustasukkainen, viides asuu vielä äidillään, kuudes on harrastajateatterilainen ja vetää päivät pitkät ganjaa, seitsemäs on liian tyhmä vaikka onkin muka menestynyt liikemies, kahdeksas ei voi lakata kertomasta kaksimielisiä vitsejä ja sananmuunnoksia, edes sukupäivällisellä, yhdeksäs röökaa liikaa ja kymmenes on korviaan myöten veloissa ja huijannut mummonsakin rahat.

Oletko joku teini kun ei kasva genitaalialueella karvat.

Ai niin teineilläkin kasvaa karvat. Oletko siis esiteini tai paremminkin nuorempi.

Vierailija
49/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietopläjäys:

Rekkamiehen pastilli =

Eikä löydy. Ikinä ennen ollut edes kuullut, että joku poistaa prsvaostaan karvoja, ennenkuin parivuotta sitten näin Netflixistä hullun ex-tyttöystävän . Ikää on kertynyt yli 50 v. Pyyhin ja tarpeen vaatiessa huuhtelee ja pyyhin eikä ole ongelmia. -eri

Vierailija
50/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudoissa piireissä liikut, jos tuollaisia tulee paljonkin vastaan. Noista kymmenestä tyypistä olen oman ”maallisen vaellukseni” aikana törmännyt kahteen. Jos siis haluaisit seurustella ja haluaisit järkevän parisuhteen, kannattaa pohtia tarkemmin, missä potentiaalisiin kumppaneihin törmäät. Jos et halua ylipäätään seurustella, niin eipä sen kai niin väliä, millaisia tyyppejä tulee vastaan. Ei kaikkien tarvitsekaan haluta parisuhdetta, mutta jos haluaisi, niin tarkistelisin ensin tuota, miksi ja missä noita tyyppejä tulee vastaan ja lähtisin muuttamaan sitä ensin.

Menee vähän ohi aiheen, mutta kyllä minä olen tavannut noista tyypeistä lähes kaikki. Olen tavannut tällaisia töissä, tinderissä, yliopistolla ja baarissa.

Vierailija
51/64 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mee naimisiin. Sitten ei tarvi puunata vaan vuorovaikutus on valitusta tiskikoneen täytöstä ja pyykinpesusta.

Puunaaminen säästetään vieraille.

Vierailija
52/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja verkkareissa löhötään vaan avioliitossa ja pierun haju leijailee molemman takapuolesta.

Vierailija
53/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvoja per-sees-sä. Hyi hel-vet-ti. Miehes sietää siinä tapauksessa paaaaal-jon.

Kyylääkö sinun miehesi sinun, tai jos olet itse mies kyyläätkö vaimosi aa nuksen ympäristöä jatkuvasti tarkalla silmällä? Miksi? Itselläni alkaisi tutka piipittämään tuollaisesta. Ihmislajilla kun nyt vaan kasvaa karvoja alapäässä. Keskityn itse seurustelusuhteissani muuhun, enkä tee perskarvatarkastusta edes seksin aikana.

Vierailija
54/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma on kyllä ihan sinun pääsi sisässä, jos et kehtaa olla meikittä ja karvaisena.

Matkusta vaikka Keski-Eurooppaan. Ei näy läheäskään niin puunattuja naisia kuin pohjolassa. Varsinkin saksankielisillä alueilla lähes kaikki kulkevat meikittä.  Sinne vaan sekaan.

Vierailija
55/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan itseni puunaamista, mutta en halua parisuhdetta =D

Ärsyttää kun olet tunnin laittanut hiuksia ja meikannut naamaa ja pitäisi suudella, meikit on ihan vituillaan sen jälkeen. 

Vierailija
56/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pierrä rauhassa? Huomaa, että osalla teistä ei ole minkäänlaista parisuhdekokemusta. Totta hemmetissä miehet tietää, että myös me naiset väännetään ripulipaskaa ja jos joku mies ei sitä kestä, niin kannattaako sun edes olla sellaisen kanssa?

Hmm.. olen ollut aviomieheni kanssa 16v yhdessä, enkä kertaakaan pieraissut hänen läsnäollessaan.

Vierailija
57/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa puunaamiset jää. Lattiat on täynnä kakaroiden leluja, pöydänkulmat kolhittu, pieru työntää verkkarin läpi ja Octaviasta puuttuu yksi pölykapseli.

Vierailija
58/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pierrä rauhassa? Huomaa, että osalla teistä ei ole minkäänlaista parisuhdekokemusta. Totta hemmetissä miehet tietää, että myös me naiset väännetään ripulipaskaa ja jos joku mies ei sitä kestä, niin kannattaako sun edes olla sellaisen kanssa?

Hmm.. olen ollut aviomieheni kanssa 16v yhdessä, enkä kertaakaan pieraissut hänen läsnäollessaan.

Kontrollifriikki

Vierailija
59/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisen elämän ylläpitoon menee kauhea vaiva. Kuka sellaista jaksaa?! Vaikka kehittäisi helposti ylläpidettävän hiustyylin ja vaatetuksen, niin perushygienian lisäksi ainakin kasvoista ja takapuolelsta on pakko pitää karvat poissa. Ja pitää alusvaatteet ajantasaisina ja hyvännäköisinä.

En kehtaa olla miesten kanssa aivan luonnollisena, mutta se ulkonäön laitto vaatii ihan liian suuren vaivan. Kiitos ei!!

Hyvä että olet ymmärtänyt sen mikä on tärkeintä ihmissuhteissa...

Kuinkakohan moni mies muuten ajattelee samoin?

Vierailija
60/64 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos et vain ole kovin seksuaalinen.

Kyllä mieskin ajelee naamakarvat, käyttää ehjiä ja puhtaita alusvaatteita, pesee esinahan alta, käy salilla monta kertaa viikossa jne. 

Jos tuota samaa ajattelua soveltaisi muuhun arkielämään, saattaisit saada masennusdiagnoosin. Suuri osa noista vaivoista vaikuttaa myös muualla kuin romanttisella puolella; jokainen ihminen haluaa näyttäytyä huoliteltuna myös ruokakaupassa, vaikka ei olisikaan juhlavaatteissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi