Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa seurustella/tms kun en jaksa sitä puunaamista ja itsensä laittoa

Vierailija
31.12.2018 |

Sosiaalisen elämän ylläpitoon menee kauhea vaiva. Kuka sellaista jaksaa?! Vaikka kehittäisi helposti ylläpidettävän hiustyylin ja vaatetuksen, niin perushygienian lisäksi ainakin kasvoista ja takapuolelsta on pakko pitää karvat poissa. Ja pitää alusvaatteet ajantasaisina ja hyvännäköisinä.
En kehtaa olla miesten kanssa aivan luonnollisena, mutta se ulkonäön laitto vaatii ihan liian suuren vaivan. Kiitos ei!!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Kerrankin kuulee jotain viisasta tälläkin palstalla.

Vierailija
2/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täälläkin. Lisäksi nukkuminen menee ihan pilalle. Toisen kanssa ei ole kiva jakaa sänkyä.

Ei voi pierrä rauhassa. Ei voi kääntyillä ja pyöriä kuin heikkopäinen. Ei voi unissaan puhua sekavia. Ei voi rampata koko ajan ripulilla tai kusella. Et voi aamulla haista oksettavalle merinorsulle.

Et voi aamulla joka kerta herätä aikaisin ja hipsiä kampaamaan naamasi ihmisen näköiseksi ennen kuin toinen herää.

Yksin on mukavaa kun voi aamulla rauhassa kompuroida vessaan yllätysmenkka sotkujen kera ja pieraista samalla vaikka märän pierun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolesta? Eläissäni en ole sieltä yhtään karvaa poistanut, ja pitkässä avioliitossa olen.

Vierailija
4/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just asiaa! Suurin syy miksi en halua parisuhdetta. En vaan jaksa työn lisäksi toista työmaata kauneudenhoidosta eikä ole varaakaan laittaa kokoajan rahaa uusiin alusvaatteisiin, hiustenpidennyksiin, hammasvalkaisuihin, karvojen poistoon ja mitä kaikkea vaaditaan naiselta että voisi olla miesten mieleinen tyttöystävä. 

Vierailija
5/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vähän samoja mietteitä, vaikka puunaamista kai onkin vähemmän kuin naisilla. Sellainen etä-lähi-suhde ois varmaan ihan kiva, jossa pidettäs yhteyttä verkon välityksellä ja kerran viikossa tavattaisiin.

PS: Ei hirveesti kiinnosta hiustyylit tai alusvaatteiden ajantasaisuudet, kunhan mikään ei ole paskaista.

Vierailija
6/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osa-aikaisessa työssä oleva, yli kolmekymppinen mies, joka viihtyy vapaa-aikanaan lenkkipolulla, suunnistamassa, sienessä, marjassa (sori marja), frisbeegolfaamassa, omalla sohvalla ja nojatuolissa lukemassa. Mun kanssa ei ole mitään sosiaalista edustamista, puunaamista tai jatkuvaa laittautumista. Saa toki, jos haluaa, mutta ei ole pakko. En itsekään hirveästi meikkaa niin miksi toisen pitäisi? 

Vierailija
7/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia olen päättänyt asua erikseen tulevan elämänkumppanini kanssa. Mukavaa treffailla vain kerran tai pari viikossa. Ehkä sen verran jaksaa laittautua. n47

Vierailija
8/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on järkeä. Voisi tavata pari kertaa kuukaudessa.

Muuten yhteydenpito netin/ puhelimen välityksellä, ei kuitenkaan liian usein. Jaksaa skarpata paremmin. Välit pysyy parempina kun on vieraskorea.

Vierailija
9/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osa-aikaisessa työssä oleva, yli kolmekymppinen mies, joka viihtyy vapaa-aikanaan lenkkipolulla, suunnistamassa, sienessä, marjassa (sori marja), frisbeegolfaamassa, omalla sohvalla ja nojatuolissa lukemassa. Mun kanssa ei ole mitään sosiaalista edustamista, puunaamista tai jatkuvaa laittautumista. Saa toki, jos haluaa, mutta ei ole pakko. En itsekään hirveästi meikkaa niin miksi toisen pitäisi? 

Käykö sulle ihan luomutuhero?

Vierailija
10/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vähän samoja mietteitä, vaikka puunaamista kai onkin vähemmän kuin naisilla. Sellainen etä-lähi-suhde ois varmaan ihan kiva, jossa pidettäs yhteyttä verkon välityksellä ja kerran viikossa tavattaisiin.

PS: Ei hirveesti kiinnosta hiustyylit tai alusvaatteiden ajantasaisuudet, kunhan mikään ei ole paskaista.

Eikö ihan todella? Instassa ja pokessa naisilla varmaan kumminkin on kaikki kohdallaan.

Vierailija
11/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia olen päättänyt asua erikseen tulevan elämänkumppanini kanssa. Mukavaa treffailla vain kerran tai pari viikossa. Ehkä sen verran jaksaa laittautua. n47

Tarkemmin ajateltuna pari kertaa viikossa on liian tiuha tahti. Nykyistä miestä olen tavannut pari kertaa kuukaudessa. Ehkäpä kerta viikossa vielä menisi. n47

Vierailija
12/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseni puhtaana ja katson ettei karvat rehota mistään (eli sheivaan silloin tällöin mutta mitään karvatonta kehoa en pidä yllä). Ei ole mua varten sellainen mies joka odottaa että nainen on täysin karvaton ja huolella laitettu jo aamulla herätessä.

Vierailija
13/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri tällainen tapailusuhde menossa parhaillaan. Harmi vaan, että miehellä olisi kova hinku muuttaa yhteen. Minä en haluaisi pilata tätä, kun sujuu niin hyvin.

Vierailija
14/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olet tietysti oikeutettu valintaasi, mutta muista että miehiä on monenlaisia. Monelle riittää, että suihkussa käydään, vaatteet pestään ja ollaan ystävällisiä toista kohtaan. Jos tuo perushygieniakin on sinulle liian vaivalloista, kuulostaa kyllä masennukselta.

Vierailija
15/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sulle ihan luomutuhero?

Eikös luomu ole muotia? Lisäksi olen ysärin kasvatti, silloin Playboyssakin taisi olla vielä karvoja?

Vierailija
16/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, et sä ketään miestä saiskaan varmaan. Oot liian analyyttinen ja takakireä! Ps. Mulla ei oo kylläö persuuksissa eikä naamassa ikinä karvoja kasvanut. Oot varmaan joku tylsä akateeminen kuivakka semmonen...nojoo... N40+

Takapuolen uumenissa kasvaa aika varmasti muutama yllätyskarva. Ainakin minulla, poista niitä kulmapinseteillä aina joskus. On sitten sekin seutu nätti, vaikkei kukaan sitä ole vuosiin nähnytkään.

Vierailija
17/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulipiireissä kelpaa ihan pesemätön ja karvainenkin nainen, kunhan hengittää. Eikä silläkään niin väliä ole, kunhan ei ole jäykkä tai hajoa käsiin.

Vierailija
18/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta tulee rasittavia keskustelunavauksia.

Mielestäni voi olla ihan miespuolisenkin ääliön trollaus.

Vierailija
19/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri tällainen tapailusuhde menossa parhaillaan. Harmi vaan, että miehellä olisi kova hinku muuttaa yhteen. Minä en haluaisi pilata tätä, kun sujuu niin hyvin.

Suhde ois tullu pitää pelkkänä panosuhteena, tunteet rajata ulkopuolelle.

Vierailija
20/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itse asiassa pitävät enemmän meikittömistä tai vähämeikkisistä naisista kuin äärimmilleen puunatuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi