Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa seurustella/tms kun en jaksa sitä puunaamista ja itsensä laittoa

Vierailija
31.12.2018 |

Sosiaalisen elämän ylläpitoon menee kauhea vaiva. Kuka sellaista jaksaa?! Vaikka kehittäisi helposti ylläpidettävän hiustyylin ja vaatetuksen, niin perushygienian lisäksi ainakin kasvoista ja takapuolelsta on pakko pitää karvat poissa. Ja pitää alusvaatteet ajantasaisina ja hyvännäköisinä.
En kehtaa olla miesten kanssa aivan luonnollisena, mutta se ulkonäön laitto vaatii ihan liian suuren vaivan. Kiitos ei!!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapas kauhean vaikealta, tuollaistako heteroilla on? Onneksi olen löytänyt tyttöystävän, jota ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkökeskeisyys. Voidaan molemmat olla vapaasti just sellaisia kuin ollaan.

Vierailija
22/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parisuhteessa,ja voi että kuinka nautin ,kun saan joskus nukkua yksin.Saa piehtaroida ja kääntää kylkiä vaikka sata kertaa.Mies haluaisi nukkua lusikka asennossa tai nii että nukun hänen kainalossa. Ei siis koskaan rauhaa. Karvojen poisto on myös ihan sikarasittavaa. Jos ajaa alakerrasta kaikki pois,niin jo kahden päivän päästä on sielä terävä sänki,ja tulehtunut iho täynnä märkiviä paiseita.Pahoitteluni mielikuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet, niin ei tarvitse puunata itseään joksikin muuksi.

Vierailija
24/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sikailen aika paljon kotona itsekseni. Varsinkin herkkävatsaisena esim.piereskely on ihan normi settiä. Samoin meikkaamattomuus ja homssuiset hiukset. Myös yksin nukahtaminen on sellainen riitti mihin on jo tottunut. Yleensä jos joudun nukkumaan samassa huoneessa muiden kanssa niin joudun keskittymään siihen hiljaa olemiseen vaikkapa kylkeä kääntäessä. Stressi se on pienikin stressi :D

Vierailija
25/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat takapuolessa?? Älä nyt hyvän tähden heti mene näyttämään sitä takapuoltasi toiselle! Seurusteluun kuuluu toiseen tutustuminen luonnepuolella, sitten kun tykätään jo ja vakavampaa kun on niin ei ne karvat haittaa YHTÄÄN mitään.

Vierailija
26/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sikailen aika paljon kotona itsekseni. Varsinkin herkkävatsaisena esim.piereskely on ihan normi settiä. Samoin meikkaamattomuus ja homssuiset hiukset. Myös yksin nukahtaminen on sellainen riitti mihin on jo tottunut. Yleensä jos joudun nukkumaan samassa huoneessa muiden kanssa niin joudun keskittymään siihen hiljaa olemiseen vaikkapa kylkeä kääntäessä. Stressi se on pienikin stressi :D

No et sä nyt rakastasi jännitä enää. Minäkin olen tosi huono nukkumaan muiden, läheisten ystävienkin seurassa, mutta siipan viereen on helppo nukahtaa. 

Vierailija
27/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tapailevana naisellisena miehenä/naiseksi haluavana itse taas tykkään laittautumisesta treffeille, sheivaan ja hoidan ihoani, meikkaan kevyesti ja laitan hiukset. Jotenkin siinä kiehtoo juuri se toista varten ja hänen silmänilokseen laittautuminen, ja samalla itsetunto nousee. Sama vaikutus kuin kauniilla alusvaatteilla, korkkareilla, laukuilla jne. Olen kai vähän hömppä?

Vierailija
28/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene naimisiin. Sitten on puunaamatonta ruuhkavuosiarjenpyöritystä ja haistaan pieruverkkareissa ja istutaan vessassa ovi auki.

Vierailija
29/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon pitkässä suhteessa eikä kumpaakaan haittaa toisen kulahtaneet kalsarit tai karvat. :) Ollaan molemmat onneksi yhtä laiskoja :D

Vierailija
30/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan olen niillä samoilla alusvaatteilla suhteessa mennyt kuin ennenkin. Meikannut ehkä viisi kertaa (kuitenkin jo 1,5 v oltu yhdessä). Karvat ajelen, kun ne alkaa itseä häiritä. Kotona olen verkkareissa, oltiin sitten minun tai hänen luona. Ihan hyvin olen omana itsenäni kelvannut.

Vierailija
31/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puunaile, en ole ikinä sellaisesta oikein välittänyt. Meikkiä en vapaalla käytä ollenkaan, töihin laitan ihan vain meikkivoiteen ja puuterin. Juhliin saatan laittaa vähän enemmän meikkiä, jos jaksan. Kulmakarvat nypin ehkä kerran kuussa, kun rupee tuntuu siltä, että ei ehkä viittis asiakaspalveluhommiin niin karsean näköisenä lähteä.

Sheivailen hyvin laiskasti, alhaalta lähinnä vaan silleen, ettei alkkareiden reunoista tursua. Säärikarvoja kesällä useammin, kun tulee käytettyä lyhyitä housuja, talvella ehkä jokusen viikon välein.

Vaatteetkin riittää, kun on puhtaat. Ikinä en ole mihinkään ihmehepeneisiin panostanut. Ja joskus saattaa jopa tulla piereskeltyä kotona, vaikka toinenkin on siellä.

Nyt 11 vuotta saman miehen kanssa ja hyvin menee. Seksiäkin on, sääri- tai muista karvoista huolimatta. Ei se parisuhde välttämättä vaadi ulkonäköjuttuihin panostamista, vaikka muihin juttuihin täytyykin ehkä panostaa eri tavalla kuin sinkkuna.

Vierailija
32/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Me on alusta asti oltu naturelleja, suhde alkoi aamuisella krapulap*skalla meikit levinneinä 😂 Miestä ei haitannut pätkääkään.

Vierailija
33/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasva karvoja takapuolessa eikä hirveästi etupuolessakaan, enkä saisi varmaan pierua aikaiseksi vaikka yrittäisin. Mutta en vain muuten näe järkeä seurustella tai ryhtyä suhteeseen. Yhtään päästään tervettä miestä ei ole tullut vastaan tämän maallisen vaellukseni aikana. Kaikissa on jokin iso vika. Yksi on alkoholisti, toinen patologinen pettäjä, kolmas ei tykkää käydä suihkussa turhan usein, neljäs on sairaalloisen mustasukkainen, viides asuu vielä äidillään, kuudes on harrastajateatterilainen ja vetää päivät pitkät ganjaa, seitsemäs on liian tyhmä vaikka onkin muka menestynyt liikemies, kahdeksas ei voi lakata kertomasta kaksimielisiä vitsejä ja sananmuunnoksia, edes sukupäivällisellä, yhdeksäs röökaa liikaa ja kymmenes on korviaan myöten veloissa ja huijannut mummonsakin rahat.

Vierailija
34/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puunaaminen eli beauty duty on vapaaehtoinen valinta. Älä tee sitä, jos et itse saa siitä mitään! Ei se ole parisuhteen edellytys. Lähinnä joku fu ck boy sellaista vaatii, ei kunnolliset miehet. 

Vierailija
35/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva karvoja takapuolessa eikä hirveästi etupuolessakaan, enkä saisi varmaan pierua aikaiseksi vaikka yrittäisin. Mutta en vain muuten näe järkeä seurustella tai ryhtyä suhteeseen. Yhtään päästään tervettä miestä ei ole tullut vastaan tämän maallisen vaellukseni aikana. Kaikissa on jokin iso vika. Yksi on alkoholisti, toinen patologinen pettäjä, kolmas ei tykkää käydä suihkussa turhan usein, neljäs on sairaalloisen mustasukkainen, viides asuu vielä äidillään, kuudes on harrastajateatterilainen ja vetää päivät pitkät ganjaa, seitsemäs on liian tyhmä vaikka onkin muka menestynyt liikemies, kahdeksas ei voi lakata kertomasta kaksimielisiä vitsejä ja sananmuunnoksia, edes sukupäivällisellä, yhdeksäs röökaa liikaa ja kymmenes on korviaan myöten veloissa ja huijannut mummonsakin rahat.

Oudoissa piireissä liikut, jos tuollaisia tulee paljonkin vastaan. Noista kymmenestä tyypistä olen oman ”maallisen vaellukseni” aikana törmännyt kahteen. Jos siis haluaisit seurustella ja haluaisit järkevän parisuhteen, kannattaa pohtia tarkemmin, missä potentiaalisiin kumppaneihin törmäät. Jos et halua ylipäätään seurustella, niin eipä sen kai niin väliä, millaisia tyyppejä tulee vastaan. Ei kaikkien tarvitsekaan haluta parisuhdetta, mutta jos haluaisi, niin tarkistelisin ensin tuota, miksi ja missä noita tyyppejä tulee vastaan ja lähtisin muuttamaan sitä ensin.

Vierailija
36/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just asiaa! Suurin syy miksi en halua parisuhdetta. En vaan jaksa työn lisäksi toista työmaata kauneudenhoidosta eikä ole varaakaan laittaa kokoajan rahaa uusiin alusvaatteisiin, hiustenpidennyksiin, hammasvalkaisuihin, karvojen poistoon ja mitä kaikkea vaaditaan naiselta että voisi olla miesten mieleinen tyttöystävä. 

En ole eläissäni laittanut senttiäkään hiustenpidennyksii tai hammasvalkaisuihin. Karvojen poistoon laitan ehkä kerran vuodessa parikymppiä, kun ostan sheiverin teriä. Uusiin alusvaatteisiin olen laittanut varmaan myös parikymppiä muutaman viime vuoden aikana, just ostin ennen joulua h&m:stä 5 kpl paketin tavallisia alushousuja 9,90€. Ja silti sama mies on jaksanut katsella minua jo useamman vuoden ja osoittaa kyllä sanoin ja teoin, että olen ”mieleinen tyttöystävä”, kuten asian ilmaisit.

Vierailija
37/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa. Symppaan tässä ap:tä. Siksi en edes enää harkitse seurustelua, vaan ostan seksiä kun sitä tekee mieli.

Vierailija
38/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täälläkin. Lisäksi nukkuminen menee ihan pilalle. Toisen kanssa ei ole kiva jakaa sänkyä.

Ei voi pierrä rauhassa.

Voi. Ei ehkä ekoilla treffeillä kannata, mutta pitkässä parisuhteessa ja yhdessä asuessa voi.

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kääntyillä ja pyöriä kuin heikkopäinen. Ei voi unissaan puhua sekavia.

Voi. Unissaan tekemisiään ei pysty hallitsemaan. Ei myöskään se kumppani. Jotkut puhuvat unissaan, toiset kävelevät, joku narskuttaa ja joku kuorsaa. Ihan tavallista elämää kaikille.

Vierailija kirjoitti:

Ei voi rampata koko ajan ripulilla tai kusella. Et voi aamulla haista oksettavalle merinorsulle.

Jos tarvii koko ajan rampata, kannattaisi ehkä käydä lääkärillä tai vähintäänkin tarkistaa ruokavaliota. Mutta kyllä normaalit ihmiset käyvät vessassa eikä siinä ole mitään kummallista. Miksi haisisit? Joskus öisin hikoilee, ihan normaalia. Joskus hengitys haisee, kun on nuhaisena nukkunut suu auki. Sellaista se on, molemmin puolin.

Vierailija kirjoitti:

Et voi aamulla joka kerta herätä aikaisin ja hipsiä kampaamaan naamasi ihmisen näköiseksi ennen kuin toinen herää.

Miksi pitäisi?

Vierailija kirjoitti:

Yksin on mukavaa kun voi aamulla rauhassa kompuroida vessaan yllätysmenkka sotkujen kera ja pieraista samalla vaikka märän pierun.

Mukavampaa ehkä, mutta normaaleja ne menkatkin on. Miksi niistä tarvitsisi tehdä sen kummempaa numeroa? Joskus on yllätyssotkuja eikä sekään normaalia parisuhdetta millään tavalla romuta.

Vierailija
39/64 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pierrä rauhassa? Huomaa, että osalla teistä ei ole minkäänlaista parisuhdekokemusta. Totta hemmetissä miehet tietää, että myös me naiset väännetään ripulipaskaa ja jos joku mies ei sitä kestä, niin kannattaako sun edes olla sellaisen kanssa?

Vierailija
40/64 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuolesta? Eläissäni en ole sieltä yhtään karvaa poistanut, ja pitkässä avioliitossa olen.

Yäks, kuvottavaa! Ja sulla taitaa sitten löytyä sitten näitä "rekkamiehen pastelleja" eikä ne muuten lopu.

Tietopläjäys:

Rekkamiehen pastilli =

https://fi.wiktionary.org/wiki/rekkamiehen_pastilli

https://www.urbaanisanakirja.com/word/rekkamiehen-pastilli/

https://hikipedia.info/wiki/Rekkamiehen_pastilli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi