Marc Anthony, 54, neljännen kerran naimisiin 23-vuotiaan Miss Universe -kilpailijan kanssa
Niin kai se sitten menee, että toiset pojat saa ja toiset sitten...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3d23c536-1ad9-4c44-97b0-43f9de…
Kommentit (62)
Siis ovatko ne aina välissä eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko ne aina välissä eronneet?
Ja kuinka nuorena morsmaikku on mennyt ekan kerran naimisiin, jos nyt on vasta 23.
Eli miesten unelma on 23-vuotoas missi? Ja kaikki muu on tyytymistä?
Miksi vingutte ja valitaate, että byyy naiset on kranttuja, ei niille kelpaa kuin top10 chad. Miksi naisten pitäisi tyytyä muuhun, kuin top10,jos kerta miehet eivät tyytyisi, jos saisivat valita? Miksi naisten pitäisi tyytyä siihen, että heidän tyydytään? Senkö takia, että vaikka en saa missiä, niin livepillua pitää ilmaiseksi saada.
Niin, miksi ne eivät vain pysy keskenään naimisissa? Vaiko aina eri vieraille uudestaan samat häät?
ikinä kuullukkaan marc anthonystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vingutte ja valitaate, että byyy naiset on kranttuja, ei niille kelpaa kuin top10 chad. Miksi naisten pitäisi tyytyä muuhun, kuin top10,jos kerta miehet eivät tyytyisi, jos saisivat valita? Miksi naisten pitäisi tyytyä siihen, että heidän tyydytään? Senkö takia, että vaikka en saa missiä, niin livepillua pitää ilmaiseksi saada.
Miehet tuntuvat painottavan ulkonäköä vähän liikaakin.
Marc Anthony on monimiljonääri ja Latinalaisessa-Amerikassa puolijumalan asemassa. Sillä on niin paljon liitua, että se piirtää ihan mitä haluaa.
En voi kyllä käsittää tuon naisen valintaa...Itse olen ihan tavis nainen 49v enkä deittailisi tuollaista vanhaa pientä miestä vaikka olisi kuinka varakas. Sääliksi käy kun joku nainen joutuu tuollaiseen tyytymään. Tuskin nyt on missään nälänhädässä ollut eli en tiedä oikeasti MIKSI:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi ne eivät vain pysy keskenään naimisissa? Vaiko aina eri vieraille uudestaan samat häät?
Varmaan neljättä kertaa ylipäänsä naimisissa. Ei saman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Naiset ovat paljon krantumpia ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
ikinä kuullukkaan marc anthonystä.
Jokunen vuosi sitten olin Marc Anthony' n konsertissa Barcelonassa. Tykkäsin, vaikka konsertti ei alkanutkaan ihan siihen aikaan kuin olisi pitänyt. Kuuma päivä, paljon ihmisiä; olin lähellä pyörtyä!
Vierailija kirjoitti:
Marc Anthony on monimiljonääri ja Latinalaisessa-Amerikassa puolijumalan asemassa. Sillä on niin paljon liitua, että se piirtää ihan mitä haluaa.
Eli uskot Jumaliin.
Kuitenkin jo 54v eli elänyt jo puolet elämästään
Kumman puolen itse valitsisit, sen ekan 50vee vai jälkimmäisen 50vee?
Miesten keskimääräinen elinikä noin 75 /80 eli jäljellä vain 30 vee?
Mukaan ei saa vaikka omistaisi mitä
Vastuu on myös suuri kun omistaa paljon
Raha ratksisee joillekkin, mutta elämä on niin lyhyt, liian nopeasti ohi. Ikä on myös progressiivinen , mitä vanhempi aika kuluu aina vaan nopeammin.
Hän on Jennifer Lopezin ex-mies ja lasten isä
Seitsemäs mukula siis tulossa. Esikoinen 28v sai siis 23-vuotiaan äitipuolen joka nyt odottaa penskaa. Ihan kuin jostain huonosta saippuasarjasta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Missikisoihin pääsee nykyään kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan neljättä kertaa ylipäänsä naimisissa. Ei saman naisen kanssa.
Varmaan kannattaisi sitten keskittyä kirjoittamaan otsikko, joka on ymmärrettävissä näin. Nyt se oli ymmärrettävissä niin, että keskenään ovat menneet neljättä kertaa naimisiin. Sitähän näissä monessa vastauksessa irvitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Naiset ovat paljon krantumpia ulkonäön suhteen.
Mitä ilmeisimmin eivät ole :D Tuokin nainen saisi vaikka minkälaisen kalsarimallin, mutta haluaa olla tuollaisen lyhyen ja tuhritun kurtun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Jennifer Lopezin ex-mies ja lasten isä
Tämäkin vielä. Mieshän ON Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli uskot Jumaliin.
Kuitenkin jo 54v eli elänyt jo puolet elämästään
Kumman puolen itse valitsisit, sen ekan 50vee vai jälkimmäisen 50vee?
Miesten keskimääräinen elinikä noin 75 /80 eli jäljellä vain 30 vee?
Mukaan ei saa vaikka omistaisi mitä
Vastuu on myös suuri kun omistaa paljon
Raha ratksisee joillekkin, mutta elämä on niin lyhyt, liian nopeasti ohi. Ikä on myös progressiivinen , mitä vanhempi aika kuluu aina vaan nopeammin.
Mitä kommentillasi oikein tarkoitat? Edellinen käsittääkseni vain totesi, että rahalla saa. Jos tuo ukko ois velkainen bussikuski, niin Miss Universum -tasoinen typykkä ois ihan muualla kuin sen kainalossa.
Mä en ymmärrä vieläkään mitä Jennifer Lopez siinä aikoinaan oikein näki. Pieni, eikä minkään näköinen. Mustat silmänaluset ja lapsillekin periytynyt ne. Jokaisen hameen helman perässäkin vielä. -sivusta
Kyllä saa, mutta ei pysty pitämään
Lapsia jo 3 naisen kanssa