Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
81/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.

Selkokielellä: 

Äidin ja omasta mielestään kaunis, kerran viikossa kävelylenkillä käyvä yliopistolla roikkuja (kymmenettä vuotta) elää omassa vuokrayksiössä. 

En etsi oikeasti kaltaistani vaan rikasta ja komeaa alfaa. 

Lisätään vielä: parin yhdenillan alfa-kokemuksen jälkeen hopeakettukin käy

Vierailija
82/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Seksihullu tyylipuoli! Pelkkä ”rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä” olisi ajanut tyylikkäästi saman asian ilman seksin korostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 51v, leikkausalisairaanhoitaja, 162cm, 60kg, vaaleat pitkät hiukset yleensä ponnarilla, olen harrastanut liikuntaa aktiivisesti koko ikäni, iloinen, naurava, huumorintajuinen, rento, en nipota turhasta, olen hyväntahtoinen ja empaattinen, pidän kaikesta kauniista, tykkään lukea puutarha- ja sisustuslehtiä, pidän mökkeilystä, hyvästä ruuasta ja punaviinistä, kuivasta siideristä tykkään myös, en tupakoi, ei tatuointeja tai lävistyksiä, pukeudun mielelläni farkkuihin ja  t-paitaan, osaan tehdä ja olen tehnyt paljon remppahommia kotona ja mökillä.

Vierailija
84/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen/54    pitkä & hoikka

- monipuolisesti liikunnallinen, terve-elämäntapainen

- viihtyy kotona tai kulttuurin parissa, mökillä  sekä sienimetsässä

- hyvä koulutus ja työpaikka

- tykkää olla ihmisten kanssa, mutta ei yltiösosiaalinen 

- lapset jo lentäneet pesästä, paljon omaa aikaa

Vierailija
85/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias naisellinen nainen, neljä lasta nuoruuden avioliitosta, kaikki jo kasvaneet tolkun aikuisiksi. Akateeminen koulutus, kiinnostava, hyväpalkkainen työ. Tykkään olla kotona, harrastan ruuanlaittoa, estetiikkaa, kuntosalia, lukemista, lenkkeilyä, mökkeilyä jne. Kutsun mielelläni vieraita. Nauran paljon. Kiinnostun melkein kaikesta, kun siihen vähän enemmän perehdyn. Lähtisin siis innokkaasti mukaasi melkein minne vaan. Tai siis ihan minne vaan.

Olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, keskipituinen ja aika muodokas, mutta en juurikaan ylipainoinen. Hyvässä kunnossa kyllä, kiitos liikuntaharrastusten. 

Olen tähän ikään menneessä tullut siihen tulokseen, että pidän miehistä, jotka osaa katsoa kauniisti. Isot kourat ovat etu, mutta eivät välttämättömyys. Keskustelutaito ja uteliaisuus kyllä. Parrasta plussaa, koska sitä minulla itselläni ei ole.

Vierailija
86/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt. Pitikö tässä siis kuvailla itseään mahdollisimman informatiivisesti vai kirjoittaa teksti, jonka voisi julkaista myös Tinderissä? :D

Vierailija
87/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Oho.. 51v leikkaussalish huomasi tämän vasta oman ilmoituksen jälkeen. 20 vuotta sitten olisin yrittänyt tehdä tuttavuutta kyseisen herran kanssa :)

Vierailija
88/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärtänyt. Pitikö tässä siis kuvailla itseään mahdollisimman informatiivisesti vai kirjoittaa teksti, jonka voisi julkaista myös Tinderissä? :D

Ymmärsin, että Tinder-profiili ilman kuvaa.

Vierailija
89/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen 27-vuotias lukion opettaja etsii vierelleen ihan tavallista miestä. Tykkään retkeilystä, kissoista, valkoviinistä, maalla asumisesta, lukemisesta, elokuvista ja puutarhatöistä. En tykkää valittamisesta, korkokengistä, tanssilattioista, käärmeistä, kuntosaleista enkä rahalla pröystäilystä. Ps. Ethän vihaa pakkoruotsia

Vierailija
90/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaillaanko tässä itseä, vai sitä mitä haetaan?

Vierailija
91/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat liian täydelliseltä. Mun unelmamies! Halusitko vielä uudelleen naimisiin &lisää lapsia, ja kestätkö kumppanissa ajoittaista epävarmuutta? Näytätkö tunteesi, vaikka pyydettäessäkin?

Vierailija
92/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaillaanko tässä itseä, vai sitä mitä haetaan?

Molempia. Kai? Tinder-ilmoitus. Mutta ei tarvii ottaa mitenkään vakavasti :)

Vierailija
93/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki naisille. Tai no, osalle teistä (vähemmistölle luultavasti).

Kun mainitsette seuraavia ja ette vaadi mieheltä vähintään samaa, kannattaa mainita asiasta

- olen pitkä

- koulutettu

- hyvässä ammatissa

- varallisuutta löytyy

Miehet olettavat aikaisempien kokemusten perusteella noiden olevan "hypergamisia" asioita joissa mies ei saa olla naista vähäisempi. Noiden korostaminen oletetaan viestiksi mitä vaaditaan mieheltä, nuo kun ovat miehissä arvostettuja ominaisuuksia (miehet välittävät näistä vähemmän).

Moni skippaa kun olettaa ettei lyhyempi/vähemmän menestynyt tai koulutettu/köyhempi kuitenkaan kelpaa.

Vierailija
94/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:

N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).

Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?

Mun mielestä toi oli hyvä kuvaus. Jotain lisääkin voisi kertoa omista odotuksistaan, mutta voisin itse tuohon kyllä vastata. M40, 183cm.

Vierailija
95/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään nyt sitten itsekin. Olen 25-vuotias nainen. Jos nyt kuvailisin itseäni niin olen melko rauhallinen ja ujokin ihminen. Pärjään parhaiten pienemmässä porukassa.Muutenkin etsin ehkä vähän erikoista ihmistä, koska itsekin olen vähän omalaatuinen ja jokainen voi ajatella onko tämä hyvä vai huono asia. Muuten olen monesti asiasta innostunut ja olisin valmis kokeilemaan uusia harrastuksia ja kaikkia muutakin uutta. Olen hyvä kuuntelija ja luotettava. Pidän musiikista, eläimistä, luonnosta, liikunnasta aina tiettyyn rajaan asti ( ei hampaat irvessä),  maaseutu on aina sydäntä lähellä.

Tykkään keskustella ja minulla on huumorintajua. Osaan soittaa paria soitinta ja muutenkin musiikki on  tärkeää minulle. Haluaisin tulevaisuudessa matkustaa paljon, sillä rakastan käydä uusissa maissa ja nähdä erilaisia paikkoja. En tykkää käydä baareissa ja en oikeastaan edes käytä alkoholia. Tähän lisäisin vielä sen, että olen kasvissyöjä ja kaikki eläimiin, luontoon ja kierrätykseen liittyvät asiat tärkeitä, mutta en ole niissä turhan tarkka kuitenkaan. Olen 170 cm pitkä ja tunnustan, että ehkä pari lisäkiloa löytyy, vaikka yritän kyllä liikkua melko paljon eli tässä voisi parantaa.Pitkät hiukset, siniset silmät ja en ole mikään siro ihminen. Minulla on lukio käytynä ja olen ollut töissä ja nyt opiskelen, mutta mitään ammattia ei (vieläkään) ole. Olen varmaan viimeinen ihminen, joka tuomitsee toisen ja myös vähän liian tunteellinen tietyissä asioissa. Olen myös hyvä lukemaan muiden ilmeitä ja vaistomaan tunnelman. Pidän rauhallisuudesta.Myös omiin mietteisiin vaipumiseen on taipumusta ja välillä pohdin liikaa. Eli jos etsit todella sosiaalista  ja rohkeaa ihmistä niin en ole sellainen.

En mikään pikkutarkka ihminen ja se jos esim omaat tatuoinnin ei ole minulle mikään este ja muutenkaan en luokittele ihmisiä heidän ulkonäkönsä , kouluksensa tai muunkaan asian takia. Tärkeää minulle on vaan se, että toinen arvostaa muita ihmisiä, on empaattinen, ei mikään porukan puhelijain häslääjä vaan kuuntelee myös muita, ei ole ilkeä, ei omaa mitään yksitoikkoista ajatusmaailmaa ja on avoin uusille asioille. Ulkoiset seikat eivät ole niin tärkeitä ja olen ihastunut moniin erilaisiin ihmisiin, joten minulla ei ole tiettyä valmista muottia minkälaisen toisen pitää ulkonäöltään olla.

Romaani valmis. Monet varmaan jo nukahtivat. Ja en ole tinderiä kokeillut koskaan. 

Vierailija
96/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hupsu ja fiksu punatukkainen kaupunkilaiskissa. Tykkään pitää hauskaa, ei kinnaa pipo ei. Mutta ei siinä kaikki: Yhtä lailla rakastan filosofisia keskusteluja hyvän kahvin äärellä tai kovaa treeniä viihtyisällä kuntosalilla.

Ikä: 43

Etsin: miestä 35-55

Vierailija
97/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihullu tyylipuoli! Pelkkä ”rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä” olisi ajanut tyylikkäästi saman asian ilman seksin korostamista.

Täh? Tuossa mainittiin tasan kerran seksi koko pitkässä tekstissä.

Vierailija
98/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi pituuden mainitsemisesta...no se kannattaa mainita.

Tein joskus nuorempana ja hölmönä feikkiprofiilin yhdelle deittisivustolle. Kokeilin seuraavilla muutoksilla...

- 170cm

- 185cm

- 170cm + leikkimielinen kuvaus komeudesta

- 185cm + leikkimielinen kuvaus komeudesta

Pituuden update toi about kymmenkertaisen suosion. Komeuskehu lisäsi suosiota. Kuvausta luonteesta ja muusta kehuttiin paljon.

Lyhyempänä sama komeuskehu vähensi suosiota ja kuvausta luonteesta+muusta epäiltiin useaan otteeseen.

Kannattaa siis mainita pituus. Vaikka olis lyhyt, koska ellei pituutta ei lue niin oletetaan lyhyeksi ja päälle epävarmaksi siitä.

Vierailija
99/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mulle kiitos

Tai mulle :)

Kerro itsestäsi? :) t. #3#

Ei ole tinderi tuttu ja itsensä markkinointi vierasta :).. mutta olen 38v. luonnonlapsi kai. Omien polkujen kulkija, niin oikeissa metsissä kuin muuallakin elämässä. Taiteet ja luonto on ollut tärkeää itselleni. Olen rakastava ja herkkä. Pidän läheisyydestä, olen myös leikkisä. Arvostan sitä, että osaa keskustella kaikenlaisista asioita ja toiseksi että on hyväsydäminen ja välittävä, sillä itsekin olen sellainen. Saatan tulistua epäoikeidenmukaisuudesta ja puolustan läheisiäni tai reiluutta ilman että pelkään itseni puolesta. Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia. Olen ihan kivannäköinen, pitkä ja hoikka. Joogaan ja viihdyn luonnossa ja metsissä retkillä. Sosiaalinenkin puoli löytyy ja rakastan viettää aikaa ja nauraa ystävien kanssa ja keskustella monenlaisista asioista. Parisuhteelta toivon yhteen hiileen puhaltamista, välittämistä, rakkautta, ymmärrystä, asioiden jakamista, läheisyyttä. Pidän lapsista, omia lapsia ei ole. Omat arvoni löytyvät pitkälle muualta kuin materiasta. Itselläni jalat irtoavat välillä maasta ideoihin ja unelmiin. Mutta osaan olla myös järkevä ja olen ihan älykäs myös.

Vierailija
100/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ärsyttävin Tinder-profiili:

"Kysymällä selviää lisää ;)"