Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsiä.
Ei ihme ettei natsaa oikeassa elämässä ja tuskin Tinderissäkään.
Oikeasti fiksu ja kaunis (siis ulkoisesti ja sisäisesti) ihminen löytää seuraa vaikka lenkillä.
En oikein usko tähän. No, en olekaan sitten mikään kaunotar, vaikka ihan fiksuna itseäni pidänkin. Ja olen vielä liian ujokin joten ei kai tämä ole ihme, kun ei ole sitä miestä vielä lenkillä vastaan tullut, joka olisi "tarttunut" mukaan. Ja ehkä olen sitten tylsä, mutta en etsikään mitään erikoista seuraa vaan minulle riittäisi ihan tavallinen mies. Tinderiä en ole vielä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku arvostella näitä tähänastisia? Esim. onko jotain parannettavaa "markkinoinnissa".
Sen verran voin sanoa yleisesti, että liian hyvin markkinoitu alkaa vaan ärsyttää itseäni henk.koht. Tulee epäaito tai liian suunnitelmallinen fiilis.
Mulle taas tulee fiilis, että itse en mitenkään riitä ”liian hyvälle” ja suoranainen alemmuuskompleksi herää. Olen joskus jättänyt tapaamatta miestä uudestaan sen takia, että speksinsä ovat olleet liian hyvät. Koska jos joku saisi kenet tahansa, miksi ihmeessä se just minut valitsisi? Parempi siis luovuttaa heti alkuunsa ja säästyä sydänsuruilta.
Tämän vuoksi suuresti ihmettelenkin, kun palstalla miehet jankuttavat miten naiselle pitää olla joku superkoulutettu rikas julkkis tai ei kelpaa. Itse en ikinä edes haluaisi tuollaista miestä, kokisin päivästä toiseen pelkkää huonommuutta tämän rinnalla (vaikka sitä on koulutus ja hyvä työ itselläkin).
Vierailija kirjoitti:
Miksi korostatte koulutusta ja ammattia?
Länsimaalaisen ihmisen toiseksi tärkein identiteettitekijä. Kun ihmistä kerrotaan kuvailemaan itseään, ammatti ja koulutus ovat niitä asioita, jotka kerrotaan ensimmäisten joukossa.
Siksi.
Sinua varten täällä olisi 41v helsinkiläinen leskimies. Kaksi tytärtäni ovat jo kouluikäisiä, joten pikkulapsiajat ovat osaltani pysyvästi ohitse. Sydäntä lähellä ovat elämän pienet nautinnot, matkailu ilman lentoja, laaja ystäväpiiri ja kaikenlainen sosiaalinen elämä. Asun keskikaupungilla mutta askeettinenkin luonnossa liikkuminen on minulle tuttua. Käyn salilla ja pyöräilen työmatkat, autoa en edes omista. Ylipainoa ei ole, pituutta 172cm. Juon vain hyvässä seurassa hyviä juomia ja en polta kuin sikareita varpajaisissa.
Ihannenaiseni on sporttinen moderni älykkö, joka on avoin kaikelle uudelle.
Työskentelen asiantuntijana isossa yrityksessä ja valmistelen biotieteiden alan väitöskirjaani töiden ohessa. Työni on kansainvälistä ja tulevaisuudessa muutto ulkomaillekaan ei olisi minulle kauhistus. Muuttaisitko mukanani?
167/55 37v yhden yh.Työpaikka,asunto ja koira on.Nätihkö,mutta hankala luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.
Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.
Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.
Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.
Tämä minulle kiitos.Lähes kaikki täsmäsi. Paitsi olisi liian iso ikäero. Voi kumpa löytäisin kaltaisesi jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korostatte koulutusta ja ammattia?
Länsimaalaisen ihmisen toiseksi tärkein identiteettitekijä. Kun ihmistä kerrotaan kuvailemaan itseään, ammatti ja koulutus ovat niitä asioita, jotka kerrotaan ensimmäisten joukossa.
Siksi.
Mullapa ei oo noita. Eikä kiinnosta muidenkaan kohdalla. Mua kiinnostaa, mitä ihminen ajattelee asioista.
Vihreet silmät ja oranssi luonnonkihara tukka.
Olen 37 vuotias nainen. Perusluonteeltani olen iloinen ja vähän ujo. Olen hyvä kuuntelija ja tykkäänkin puheliaista ja huumorintajuisista miehistä. Minusta saa luotettavan ja sitoutuneen kumppanin, joka tykkää pussailusta ja seksistä. Harrastan joogaa. Tykkään myös sisustamisesta, leipomisesta ja uusien ruokien kokkailusta. Olen normaali painoinen ja vaalea, ihan nätti ponnarpäinen tyttö. Pari lasta löytyy. Lisää en tahdo, mutta jos mies ehdottomasti haluaisi omia voisin maksimissaan pari pyöräyttää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).
Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?
Vierailija kirjoitti:
Olen 50-vuotias pubiruusun näköinen nainen, joka ei kuitenkaan pubeissa viihdy. Viihdyn kotona liiankin hyvin. Sinun kanssasi kävisin kuitenkin mielelläni missä vain, vaikka elokuvissa, keikoilla, konserteissa tai mökkihöperöitymässä. Maalaan huonoja tauluja ja kirjoitan vielä huonompia novelleja. Koska niillä ei elä, teen myös pienipalkkaista työtä. Mutta tulen toimeen ihan hyvin, elättäjää en etsi. Etsin selänrapsuttajaa, juttukaveria ja ihokontaktia. Mutta ei sellaista, joka haluaa kyhnätä kyljessä ihan koko ajan!
Tämä on kuin minä, ainoana erona ikä :)
Miehet mainitsevat koulutuksen ja ammatin koska olettavat (aivan oikein) niiden kiinnostavan naisia.
Naiset mainitsevat koulutuksen ja ammatin kertoakseen epäsuorasti miehelle että tämän koulutuksen ja ammatin on syytä olla vähintään samalla (ja mieluummin ylemmällä) tasolla.
Olen 27v nainen. Kuntoutustuella mt-ongelmien vuoksi. Mulla on masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Näiden vuoksi en ole käynyt muita kouluja kuin peruskoulun. Käyn psykoterapiassa.
Asun maalla. Olen eläinrakas, mulla on yksi koira. Pidän liikunnasta, luonnosta, maaseudusta. Luonteeltani olen huumorintajuinen, rauhallinen, introvertti, keskustelutaitoinen, pohdiskeleva.
Tykkään lukea kirjoja. Lempikanava telkkarissa on Frii. Murhamysteerit kiinnostaa. Tilaan myös Alibi lehteä.
Mulla on pitkät, tummat hiukset, olen 163cm pitkä ja hieman ylipainon rajoilla. Tykkään leipoa ja tehdä ruokaa. En polta ja alkoa käytän joskus. En meikkaa.
Lapsia ei ole enkä niitä halua. En oikein pidä lapsista.
Teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa. Autan myös usein naapurin vanhaa mummoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Kerro toki itsestäsi :) t. #3#
Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.
Tuu hakee, täällä mä oon ;)
Wau :) Mistä löydän sut? #3#
No tänään Helsingin keskustasta viiniltä :)
Nörtin näköinen mies 44v. En kuitenkaan ole nörtti, ruudun ääressä vietän vain vähän aikaa. Olen innokas harrastajamuusikko, lisäksi tykkään ruoanlaitosta ja lukemisesta. Tykkään työstäni, mutta juuri nyt se vie vähän liikaa aikaani. Pidän lapsista, mutta omia ei ole enkä haluakaan. Taloudenpito sujuu, tosin siivouksen suhteen olen melko suurpiirteinen. Henkilökohtainen hygienia on kyllä kunnossa. Viihdyn sinkkunakin, mutta parisuhde olisi toki mukava, eikä vähiten seksin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).
Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?
Uskoisin, että tämä oli vähän liian kliininen faktalista. Vähän kuin lehtien henkilökuvissa on aina se pieni laatikko, missä on tietyt asiat listattuna, mutta kaikki mikä oikeasti kertoo jotain henkilöstä, on avattu itse jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa ulkonäön kuvailua, ehkäpä. Kuppikoon mainitsemisen jättäisin ainakin pois. Lisäksi olisin toivonut jotain persoonallisempaa kuvausta ja kenties muutamalla sanalla mitä toivottaisiin mieheltä?
Pituus ei ongelma, minua ei haittaisi jos nainen olisi pidempi. Lukija saattaa kuitenkin olettaa että koska kuvauksessa korostettiin pituutta ja koulutusta, yli 180cm/FM on minimivaatimus miehelle. Se karsii kiinnostuneita pois.
- nro 46
Suurimman osan ikäisistäni profiilit olisivat varmaan "snapchat: ***".
Olen 20-vuotias nainen, 169cm pitkä ja 58-kiloinen, ja etsin vakavaa suhdetta, sukupuolella ei väliä. Ulkonäöstäni voisi päätellä, että olen osin italialainen, mutta äiti sanoo, että oikeasti isomummi ja perimäni todennäköisesti adoptoitiin roma*neilta. Opiskelen suht rahakasta alaa ja teen töitä samalla, tulevaisuudensuunnitelmiini ei kuulu lapsia. Pidän taiteesta, lukemisesta, ruoanlaitosta, ulkoilusta, peleistä, vanhoista huonekaluista ja muodista, en pidä siivoamisesta tai kerrostalossa asumisesta, alkoholista tai tupakoinnista. Olen julkaissut kirjan, mutten omalla nimelläni. Aiempi parisuhdekokemukseni rajoittuu yhteen poikaystävään ja yhteen vähemmän vakavaan suhteeseen, joka minulla oli opettajaani.
Minulla ei ole snapchattia. Joudut näkemään kasvotusten. Älä silti vaivaudu, jos et osaa alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä kirjoittaessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43-vuotias liikunnallinen ulkoilmaihminen täällä hei. Kaksi teini-ikäistä lasta, toimiva yhteishuoltajuuskuvio. Akateeminen koulutus, erosta jo vuosia. Haussa hyvä tyyppi laadukkaaseen vapaa-aikaaan, en haaveile uusioperhekuvioista. Pitkä ja vaalea, enemmän komea kuin kaunis. :)
Tämä oli muuten hyvä, mutta jäi vähän epäselväksi onko kyseessä mies vai nainen. Tosin, ehkä senkin takia tämä on hyvä :)
Oi, olen nainen. Itse asiassa tämä on oikein hauska juttu: muut kuvanneet (paikoin) hienosti omaa persoonaansa, joten jatkossa sitäkin voisi harkita. Sosiaalinen introvertti.
Joo, kyllä rakastan itseäni, mitä nyt toi ahdistuneisuushäiriö välillä vetää aika itseinhoihin, ja viime aikainen lihominenkaan ei kauheesti itsetuntoa paranna. Ja mitäpä mä suhteessa sellaisen kanssa olisin, joka ei mua jollain tavoin ihailis. En nyt kuitenkaan usko, että mun spekseillä mitään valtavaa ihailijakerhoa kerätään,eiks noista monet oo aika yleisiä turn-offeja?