Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.
Selkokielellä:
Äidin ja omasta mielestään kaunis, kerran viikossa kävelylenkillä käyvä yliopistolla roikkuja (kymmenettä vuotta) elää omassa vuokrayksiössä.
En etsi oikeasti kaltaistani vaan rikasta ja komeaa alfaa.
Viisikymppinen, monessa liemessä keitetty mies. 184/92. 2 lasta eikä lisää enää tule. Työ ja mökki löytyy.
En halua tietää mitä sinulta voin saada vaan mitä sinulle voin antaa.
Olen 29-vuotias lapseton nainen, 158/48. Olen taiteellinen ja vapaa-ajallani luen, piirrän ja ulkoilen mielelläni luonnossa. Olen hyvin eläinrakas ja omistan kaksi koiraa. Harrastan myös joogaa ja akvarellimaalausta. En polta.
Jagex kirjoitti:
Olen 42-vuotias lihaksikas, hiukan ylipainoinen mutta erittäin sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Säästeliäs, töissä käyvä, vastuullinen ja sivistynyt. Haaveilen omasta kodista, vaikka on säästöjä asun toistaiseksi vuokralla. Unelmakumppaninikin lukemista kuin seiskalehteä ja pystyy kiipeämään halti-tunturille itsenäisesti.
En etsi seksiseuraa, koska pari kk sitten Tinderistä löytämäni nainen harrastaa sitä niin ettei kunto tahdo itselläni kestää. Enkä muutakaan, kunhan vain testaan millainen hopeakettu olen🙂
Pari ihanaa lasta edellisestä avioliitosta. Jos ovat este, swaippaa suosiolla vasemmalle sillä he ovat numero ykkönen elämässäni.
Muuten täyttä jaskaa, mutta viimeinen virke timanttia. Svaippaisin silti vasemmalle, niin huono tuo alku oli.
Kun kerran pahamaineiselle av-palstalle eksyin, niin osallistutaan sitten Tinder-leikkiin :D
Nelikymppinen, hoikka, lyhyehkö.
Pidän ulkoilusta ja retkeilystä, harrastan musiikkia.
Vela, työelämässä, AMK. Pärjään hyvin sosiaalisissa tilanteissa, mutta olen luontaisesti introvertti.
Ammatillasi, koulutuksellasi, varallisuudellasi ym ei ole väliä kunhan elämäsi on suurin piirtein järjestyksessä. Ehdottoman tärkeää on keskustelutaito, omat ajatukset, huumorintaju ja se että kanssasi on hyvä olla. Jos koet olevasi temperamenttinen nainen joka haluaa miehen ottavan miehen roolin, emme olisi hyvä match. Tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako.
Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.
Miksi korostatte koulutusta ja ammattia?
-Nainen
-37 v
-171cm/85 kg (ylipaino kertyny viimeisen vuoden aika, itsekin siitä jokseenkin järkyttynyt, kun paino aina ennen ollut korkeintaan 70 kg)
-Yhden ala-asteelaisen yh (vuoroviikot isällä, en missään nimessä kaipaa lapselle isä- tai äitipuolta, enkä esittelisi lapselle ennenkuin olisin tutustunut tosi hyvin ja tuntenut jo pidempään)
-Valitettavasti kudostyyppi sellainen, että sen yhden raskauden jäljiltä roikkuvat tissit, ja maha raskausarpilölleröä
-pukeudun naisellisesti, mutta oudosti ja värikkäästi, tai vähän goottityyliin
-meikkaan päivittäin
-värjään hiuksiani erittäin kirkkaan punaisiksi
-rakastan seksiä, haluaisin sitä päivittäin, olen aika kinky ja erittäin kokeilunhaluinen, suostuisin erittäin suurella todennäköisyydellä kokeilemaan vähintään kerran kaikkea mitä ehdotetaan
-kasvissyöjä (ja hyvä kokki)
-älykäs, moderni, vapaamielinen, erittäin kiinnostunut kirjallisuudesta, tieteestä, taiteesta ja syvällisistä keskusteluista
-luen paljon
-tykkään käyttää sosiaalisesti alkoholia, mutta paljon enemmän kiinnostaa psykedeelit
-tällähetkellä työkyvytön yleistyneen ahdistuneisuushäiriön takia, mutta tätä en oo ikinä suhteessa toisen niskaan kaatanut, enkä vaadi tai kaipaa toisesta terapeuttia itselleni
-ei käytännön kokemusta tästä vielä, mutta polyamoria tai avoin suhde kiinnostaa huomattavasti normaalia monogamiaa enemmän
-yhdessä en halua asua kumppanin kanssa
-sähkötupakkaan oon onnistunut siirtymään normaalista röökistä, mut sitä pidemmälle en oo tupakoinnin lopettamisessa päässyt
-bi-seksuaali
-asunut 10 vuotta ulkomailla, siksi suomeni ehkä joskus kuulostaa vähän hassulta
-mulla oli edellisessä asuinmaassani lääkekannabisresepti hermosärkyyn, mutta Suomessa en oo uskaltanut puhuakaan asiasta kun on tuo lapsi
En taida olla mikään normimiehen unelmanainen kyllä :D
Omillaan toimeentuleva raudanluja AMK ammattilainen. Lapset tehty, elettyä elämää nähty. Asuu väljästi. Eläimiä. Tietää mitä tahtoo ja mitä ei tahdo. Ei tupakkaa, ei alko/eikä - nistiä. Extreemlajeina muutama maallinen sakon kiertäminen sekä yleissivistävät asiat mm. rahan maahan kaivaminen. Tolkuton huumorintaju. Nauttii seksistä, luontaiset avut Ok. Ei löydä rafloista, mutta musan suurkuluttaja. Ei klassista eikä humppaa, metalliallergia. Yhteydenotot vauvapalstan kautta jos et tiedä osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Tai mulle :)
Kerro itsestäsi? :) t. #3#
Vierailija kirjoitti:
Olen 29-vuotias lapseton nainen, 158/48. Olen taiteellinen ja vapaa-ajallani luen, piirrän ja ulkoilen mielelläni luonnossa. Olen hyvin eläinrakas ja omistan kaksi koiraa. Harrastan myös joogaa ja akvarellimaalausta. En polta.
Jos 10 vuoden ikäero ja aiemmat lapset ei olisi este, niin tarttuisin syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.
(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)
Mä haluun tän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.
(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)
Mä haluun tän.
46 pitää tästä kuvauksesta myös.
43-vuotias liikunnallinen ulkoilmaihminen täällä hei. Kaksi teini-ikäistä lasta, toimiva yhteishuoltajuuskuvio. Akateeminen koulutus, erosta jo vuosia. Haussa hyvä tyyppi laadukkaaseen vapaa-aikaaan, en haaveile uusioperhekuvioista. Pitkä ja vaalea, enemmän komea kuin kaunis. :)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ohittaisin vauhdilla nämä: en pidä maksalaatikosta.
Mitä ihmeen väliä?
Kertoo ihmisestä matalamielisyyttä, täydellistä alkeellisuutta laitta jotain näin typerää kuvaukseensa.
Ellei sitten sarkasmina, mutta ei välity näistä.
Mä taas pidin tästä profiilista. Ymmärsin, että tuo lista maksalaatikkoheittoineen oli tarkoitus pitää tunnelma kepeänä, eikä tehdä liian avaavaa profiilia. Sarkasmia tuskin edes haettiin. Minusta hyvä keino, mielenkiintoista, kun ei tiedä mitä toinen on tarkalleen hakemassa.
Lisäksi oli kiva lukea profiili, missä ei menty väsyneisiin ulkonäkö-, koulutus- ja ammattikuvailuihin, vaan annettiin tulkita nämä asiat rivienvälistä.
Vierailija kirjoitti:
-Nainen
-37 v
-171cm/85 kg (ylipaino kertyny viimeisen vuoden aika, itsekin siitä jokseenkin järkyttynyt, kun paino aina ennen ollut korkeintaan 70 kg)
-Yhden ala-asteelaisen yh (vuoroviikot isällä, en missään nimessä kaipaa lapselle isä- tai äitipuolta, enkä esittelisi lapselle ennenkuin olisin tutustunut tosi hyvin ja tuntenut jo pidempään)
-Valitettavasti kudostyyppi sellainen, että sen yhden raskauden jäljiltä roikkuvat tissit, ja maha raskausarpilölleröä
-pukeudun naisellisesti, mutta oudosti ja värikkäästi, tai vähän goottityyliin
-meikkaan päivittäin
-värjään hiuksiani erittäin kirkkaan punaisiksi
-rakastan seksiä, haluaisin sitä päivittäin, olen aika kinky ja erittäin kokeilunhaluinen, suostuisin erittäin suurella todennäköisyydellä kokeilemaan vähintään kerran kaikkea mitä ehdotetaan
-kasvissyöjä (ja hyvä kokki)
-älykäs, moderni, vapaamielinen, erittäin kiinnostunut kirjallisuudesta, tieteestä, taiteesta ja syvällisistä keskusteluista
-luen paljon
-tykkään käyttää sosiaalisesti alkoholia, mutta paljon enemmän kiinnostaa psykedeelit
-tällähetkellä työkyvytön yleistyneen ahdistuneisuushäiriön takia, mutta tätä en oo ikinä suhteessa toisen niskaan kaatanut, enkä vaadi tai kaipaa toisesta terapeuttia itselleni
-ei käytännön kokemusta tästä vielä, mutta polyamoria tai avoin suhde kiinnostaa huomattavasti normaalia monogamiaa enemmän
-yhdessä en halua asua kumppanin kanssa
-sähkötupakkaan oon onnistunut siirtymään normaalista röökistä, mut sitä pidemmälle en oo tupakoinnin lopettamisessa päässyt
-bi-seksuaali
-asunut 10 vuotta ulkomailla, siksi suomeni ehkä joskus kuulostaa vähän hassulta
-mulla oli edellisessä asuinmaassani lääkekannabisresepti hermosärkyyn, mutta Suomessa en oo uskaltanut puhuakaan asiasta kun on tuo lapsiEn taida olla mikään normimiehen unelmanainen kyllä :D
Tiivistettynä: Rakastan itseäni ja haluan sinut ihailijakerhooni.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.[/quote
Siis naista etsit? Just checkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Vielä jäi epäselväksi, pidätkö mökkeilystä ja harrastatko liikuntaa?
Minuakin jäi kismittään, että liikkuuko hän ja pitääkö mahdollisesti mökkeilystä?
Vierailija kirjoitti:
43-vuotias liikunnallinen ulkoilmaihminen täällä hei. Kaksi teini-ikäistä lasta, toimiva yhteishuoltajuuskuvio. Akateeminen koulutus, erosta jo vuosia. Haussa hyvä tyyppi laadukkaaseen vapaa-aikaaan, en haaveile uusioperhekuvioista. Pitkä ja vaalea, enemmän komea kuin kaunis. :)
Tämä oli muuten hyvä, mutta jäi vähän epäselväksi onko kyseessä mies vai nainen. Tosin, ehkä senkin takia tämä on hyvä :)
Olen 50-vuotias pubiruusun näköinen nainen, joka ei kuitenkaan pubeissa viihdy. Viihdyn kotona liiankin hyvin. Sinun kanssasi kävisin kuitenkin mielelläni missä vain, vaikka elokuvissa, keikoilla, konserteissa tai mökkihöperöitymässä. Maalaan huonoja tauluja ja kirjoitan vielä huonompia novelleja. Koska niillä ei elä, teen myös pienipalkkaista työtä. Mutta tulen toimeen ihan hyvin, elättäjää en etsi. Etsin selänrapsuttajaa, juttukaveria ja ihokontaktia. Mutta ei sellaista, joka haluaa kyhnätä kyljessä ihan koko ajan!
Meille vai teille?