Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Ikä 28 v, mitat 164 cm/65 kg. Herkkä ja tunteellinen humanistinainen, joka itkee ikäville uutisille mutta rakastaa härskiä huumoria. Ulkonäöllisesti samaa näköä Lucy Boyntonin, Ellen Pagen ja Riikka Pulkkisen kanssa (tai näin kaverit ovat kertoneet).
Olen suhteessa yleensä hiukan hellyydenkipeä ja tykkään paljon halailusta, suukottelusta ja muusta fyysisestä läheisyydestä. Kun rakastan, rakastan täysillä ja haluan kumppanini tuntevan, että hän on ihanin ihminen maailmassa.
Itselleni tärkeintä elämässä ovat terveelliset elämäntavat ja hyvän olon vaaliminen. En käytä mitään päihteitä enkä biletä ja yritän liikkua säännöllisesti.
Unelmieni vapaapäivä sisältäisi luonnossa kävelyä, illanviettoa parhaiden kavereiden kanssa sekä kahdenkeskistä spesiaaliaikaa oman rakkaan seurassa. :) Tykkään myös katsoa komediasarjoja, dokumentteja, stand up -esityksiä ja videopelien pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi melkein kaikki naiset mainitsee ekana korkeakoulututkinnon ja seuraavaksi sen miten hyvä palkka on?
Tinderissä kait haetaan parisuhdetta eikä työntekijää firmaan...?
No ettei miehet luule lomppakoloiseksi tai golddiggeriksi. Miksi sua kirvelee? Eikö ole vain hyvä, että tulee heti selväksi, ettei nainen etsi susta elättäjää?
183cm/90kg raamikas, tummat silmät, ruskea tukka, yli 200keur/v tulot. 3 lasta, eronnut, 44v, akateeminen. Harrastaa kulttuuria ja koti-iltoja, hyviä viinejä kohtuullisesti, ei matka-työssä.
30v nainen, eronnut, 2 ihanaa lasta, yhteishuoltajuus. Lapsia ehkä haluan lisää tai sitten en, aika näyttää. Sullakin voi olla lapsia.
Teen töitä hoitoalalla. Pidän luonnosta, lapsista, koirista, elokuvista ja koukuttavista sarjoista, musiikin kuuntelusta, leipomisesta (ruuanlaitosta en niin välitä mutta sekin hoituu) ja ylipäätään kaikenlaisesta yhdessä puuhaamisesta oman kumppanin ja/tai perheen kera. Pienet matkat silloin tällöin piristää arkea.
162cm/58kg. Vaalea. Laiska käymään salilla mutta kaikki hyötyliikunta, retkeily, lenkkeily, pyöräily yms on mukavaa. Mutta ehkä sinne salillekkin voin lähteä jos säkin.
Kumppanissa arvostan rehellisyyttä, myönteistä elämänasennetta(!), aktiivisuutta, luotettavuutta, huumorintajua. Sekä terveellisiä elintapoja ja siisteyttä. ;)
Swipe "right"!
Vierailija kirjoitti:
Jan K kirjoitti:
59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.
Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen.
Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään.
Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi.
Melko iso Ego jos sanoo itseään viisaaksi. Oletko ns. Kirjaviisas proffa vai sivistynyt viisas?
Onko nöyryyttä terveellä tavalla ihmisenä? Filosofiset asiat puhuttavat myös kaunista naista, ikä 55 jne.
Kirjaviisaus on hankittua tietoa. Siitä on toki apua elämänviisaudenkin kartuttamisessa, mutta voi se sitä rajoittaakin, jos oma ajattelu ei ole vapaata. Olet oikeassa, että itseään viisaaksi kutsuminen voi viestiä isosta egosta, mutta se voi tarkoittaa myös ainoastaan hyvää itsetuntemusta. Sitähän meidän iässä on mahdollista olla, tuntea itsensä paremmin kuin nuorena. Viisaus karttuu iän myötä, jos omaksuu tietoa, havainnoi ympäristöä ja elämää, ajattelee paljon, eikä pitäydy ainoastaan rationaaliseen ajatteluun, vaan antaa myös tunne- ja aistikokemusten vaikuttaa kehittymiseensä ihmisenä.
Jan K kirjoitti:
59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.
Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen.
Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään.
Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi.
Heteromiehenä pakko tunnustaa että hieno kirjoitus itsestäsi. Olet varmasti hieno ihminen kaikinpuolin. Nostan hattua.
Vierailija kirjoitti:
Jan K kirjoitti:
Melko iso Ego jos sanoo itseään viisaaksi. Oletko ns. Kirjaviisas proffa vai sivistynyt viisas?
Onko nöyryyttä terveellä tavalla ihmisenä? Filosofiset asiat puhuttavat myös kaunista naista, ikä 55 jne.
En ole Jan K, mutta mielestäni hän vastaa kysymyksiisi jo kirjoituksessaan, jota kommentoit. Kirjoituksesta paistaa elämänviisaus ja iso ego ei voi olla ihmisellä joka kertoo näin: "Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään. "
Isoegoiset, kirjaviisaat pullistelijat pitävät itseään muita parempana, nostavat itsensä muiden yläpuolelle.
Olen terve ala- ja yläpäästä, olethan sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, pelaan. Olen 48v hoikka nainen, en varsinaisesti urheilullinen mutta liikun säännöllisesti ja pidän erityisesti luonnossa vaeltamisesta. Pidän ruoan laitosta, hyvästä ruoasta ja juomasta – olen hiukan hedonisti, ja siksi hyvään oloon kuuluu myös yllä mainittu liikunta ;-). Kiinnostun helposti uusista asioista ja pidän uuden oppimisesta. Elämässä täytyy ain olla musiikkia (klassista) ja kirjoja.
Luonteeltani olen aika introvertti, sosiaalinen kyllä jo työnikin puolesta, mutta viihdyn paremmin pienessä porukassa – myös omassa seurassani. Kaupunkioloissa tykkään pukeutua hyvin ja laittautua, mökillä tai vaelluksella taas mennään au naturel. Teen asiantuntijahommia kolmannella sektorilla.
Entä sinä? Voit olla pidempi tai lyhyempi, vanhempi tai nuorempi, parraton tai parrallinen, lapseton tai lapsellinen. Itse olen lapseton mutta lapset ovat ok.
Pidän ihmisistä, joilla on mielenkiintoisia ajatuksia. Älykkyys, mietteliäisyys ja huomaavaisuus ovat hyviä luonteenpiirteitä. Etsin sielunkumppania, jonka kanssa voin vaihtaa ajatuksia ja tehdä ihania asioita, vaikkapa patikoida Espanjassa, käydä konserteissa ja museoissa, tai lähteä pyörämatkalle Ahvenanmaalle. Tai sienestää, laittaa hyvää ruokaa ja saunoa mökillä.
Rakastuin!
Olen 35 v., mutta en iän kangistama. Suhtaudun elämään positiivisella ja avoimella mielellä. Lähden rohkeasti kokeilemaan uusia asioita ja parhaimpia puolia elämässä onkin yhteiset seikkailut ja hetket.
Perhe on minulle tärkeä ja kaksi lastani ovat elämäni suurin rikkaus.
Nautin taiteista, tieteistä, hyvästä ruoasta ja juomasta.
Unelmoin purjehtimisesta, junamatkasta Euroopan halki ja vaellusreissusta Alaskassa.
Uteliaisuus elämän ilmiöitä kohtaan vei korkeaan koulutukseen, jonka rahoitin töitä tekemällä. Nykyään ammattia vastaavassa työssä ja hyvin toimeentuleva.
26 v. nainen, 163cm/52 kg. Vaaleat hiukset ja vihreät silmät. Olen ihan nätti. Toiseen asteen koulutus (tai oikeastaan kaksi, merkonomi ja lähihoitaja). Olen päiväkodissa töissä lastenhoitajana. Harrastuksina pianonsoitto, lenkkeily ja metsästys. Olen luonteeltani impulsiivinen, sosiaalinen ja ahkera kaksonen. Viihdyn paljon kotona mutta vastapainoksi pidän myös juhlimisesta. Olen eläin- ja lapsirakas. Pidän meikkaamisesta ja muista kauneudenhoitoon liittyvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi melkein kaikki naiset mainitsee ekana korkeakoulututkinnon ja seuraavaksi sen miten hyvä palkka on?
Tinderissä kait haetaan parisuhdetta eikä työntekijää firmaan...?
No ettei miehet luule lomppakoloiseksi tai golddiggeriksi. Miksi sua kirvelee? Eikö ole vain hyvä, että tulee heti selväksi, ettei nainen etsi susta elättäjää?
No tuo kyllä antaa ihan päinvastaisen kuvan elämänarvoista.
eri
Ok tässä tulee:
mies 40+, vakavarainen, hyvässä työssä, tohtorin tutkinto. Pitkä (186) ja hoikka (77), ei lihaskimppu, vaikka harrastan liikuntaa säännöllisesti. Tukka valitettavasti harvenemassa, muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Retkeilen mielelläni, mutta viihdyn myös kotona. Olen melko "tiedostava", minulla ei esim. ole autoa ideologisista syistä. Olen hyvä kuuntelija ja sosiaalinen, ystävystyn helposti uusien ihmisten kanssa. Kumppanilta toivoisin ennen kaikkea hyvää itsetuntoa ja omillaan pärjäämistä, en kaipaa hermorauniota, jota pitää elättää ja tsempata kaikessa toiminnassaan. Lapsia saa olla, mutta omia ei minulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Tai mulle :)
Kerro itsestäsi? :) t. #3#
Ei ole tinderi tuttu ja itsensä markkinointi vierasta :).. mutta olen 38v. luonnonlapsi kai. Omien polkujen kulkija, niin oikeissa metsissä kuin muuallakin elämässä. Taiteet ja luonto on ollut tärkeää itselleni. Olen rakastava ja herkkä. Pidän läheisyydestä, olen myös leikkisä. Arvostan sitä, että osaa keskustella kaikenlaisista asioita ja toiseksi että on hyväsydäminen ja välittävä, sillä itsekin olen sellainen. Saatan tulistua epäoikeidenmukaisuudesta ja puolustan läheisiäni tai reiluutta ilman että pelkään itseni puolesta. Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia. Olen ihan kivannäköinen, pitkä ja hoikka. Joogaan ja viihdyn luonnossa ja metsissä retkillä. Sosiaalinenkin puoli löytyy ja rakastan viettää aikaa ja nauraa ystävien kanssa ja keskustella monenlaisista asioista. Parisuhteelta toivon yhteen hiileen puhaltamista, välittämistä, rakkautta, ymmärrystä, asioiden jakamista, läheisyyttä. Pidän lapsista, omia lapsia ei ole. Omat arvoni löytyvät pitkälle muualta kuin materiasta. Itselläni jalat irtoavat välillä maasta ideoihin ja unelmiin. Mutta osaan olla myös järkevä ja olen ihan älykäs myös.
Kuulostaa aika lailla ihanteelliselta naiselta. Tai ainakin näin 39-vuotiaan taiteilijan näkökulmasta :D
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeasti koulutettu perheellinen nainen. Ikä 46 vuotta, pituus 164, normaalipainoinen, mutta sen ylärajoilla. Harrastan ulkoilua. En ole ikinä käynyt tinderissä enkä tiedä miten täällä pitää käyttäytyä.
Eli on liikakiloja.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.
Tarkoittaako muodokas lihavaa? Vähän tarkennusta näihin. Mä päättelisin, että lihava ja laittaisin rastin. Blondius, iloisuus ja vakavaraisuus plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Tai mulle :)
Kerro itsestäsi? :) t. #3#
Ei ole tinderi tuttu ja itsensä markkinointi vierasta :).. mutta olen 38v. luonnonlapsi kai. Omien polkujen kulkija, niin oikeissa metsissä kuin muuallakin elämässä. Taiteet ja luonto on ollut tärkeää itselleni. Olen rakastava ja herkkä. Pidän läheisyydestä, olen myös leikkisä. Arvostan sitä, että osaa keskustella kaikenlaisista asioita ja toiseksi että on hyväsydäminen ja välittävä, sillä itsekin olen sellainen. Saatan tulistua epäoikeidenmukaisuudesta ja puolustan läheisiäni tai reiluutta ilman että pelkään itseni puolesta. Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia. Olen ihan kivannäköinen, pitkä ja hoikka. Joogaan ja viihdyn luonnossa ja metsissä retkillä. Sosiaalinenkin puoli löytyy ja rakastan viettää aikaa ja nauraa ystävien kanssa ja keskustella monenlaisista asioista. Parisuhteelta toivon yhteen hiileen puhaltamista, välittämistä, rakkautta, ymmärrystä, asioiden jakamista, läheisyyttä. Pidän lapsista, omia lapsia ei ole. Omat arvoni löytyvät pitkälle muualta kuin materiasta. Itselläni jalat irtoavat välillä maasta ideoihin ja unelmiin. Mutta osaan olla myös järkevä ja olen ihan älykäs myös.
Mistä sinut löytää? :) #3#
Vierailija kirjoitti:
Okei, pelaan. Olen 48v hoikka nainen, en varsinaisesti urheilullinen mutta liikun säännöllisesti ja pidän erityisesti luonnossa vaeltamisesta. Pidän ruoan laitosta, hyvästä ruoasta ja juomasta – olen hiukan hedonisti, ja siksi hyvään oloon kuuluu myös yllä mainittu liikunta ;-). Kiinnostun helposti uusista asioista ja pidän uuden oppimisesta. Elämässä täytyy ain olla musiikkia (klassista) ja kirjoja.
Luonteeltani olen aika introvertti, sosiaalinen kyllä jo työnikin puolesta, mutta viihdyn paremmin pienessä porukassa – myös omassa seurassani. Kaupunkioloissa tykkään pukeutua hyvin ja laittautua, mökillä tai vaelluksella taas mennään au naturel. Teen asiantuntijahommia kolmannella sektorilla.
Entä sinä? Voit olla pidempi tai lyhyempi, vanhempi tai nuorempi, parraton tai parrallinen, lapseton tai lapsellinen. Itse olen lapseton mutta lapset ovat ok.
Pidän ihmisistä, joilla on mielenkiintoisia ajatuksia. Älykkyys, mietteliäisyys ja huomaavaisuus ovat hyviä luonteenpiirteitä. Etsin sielunkumppania, jonka kanssa voin vaihtaa ajatuksia ja tehdä ihania asioita, vaikkapa patikoida Espanjassa, käydä konserteissa ja museoissa, tai lähteä pyörämatkalle Ahvenanmaalle. Tai sienestää, laittaa hyvää ruokaa ja saunoa mökillä.
Miten sinuun saa yhteyden? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).
Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?
Tästä ei saa otetta persoonasta, kerrot aika pinnallisia asioita. Lukemisharrastuskaan ei kerro mitään, kun ei tiedä onko kyse Aku Ankasta vai farmakologiasta. Ulkonäköön keskittyminen ja kuppikoon mainitseminen antaa kuvan, että etsit lähinnä seksiseuraa, joten luultavasti saisit sen mukaisia viestejä tavallistakin enemmän.
Edustava, erittäin kielitaitoinen ja sekä sosiaalisesti, että muutenkin älykäs nainen etsii miestä, joka haluaa naisen, jolla on aikaa keskittyä häneen. Valmis muuttamaan ulkomaille ja keskittymään hänen uraansa. Vastapainoksi odotan, että mies elättää minut. Olen kuitenkin taitava raha-asioissa, enkä ole luonteeltani millään tavoin tuhlaileva.
Pidän liikunnasta, ulkoilusta,, matkustamisesta ja ihmisten tapaamisesta. Olen luova, aikaansaava ja sopeutuva. Muutama lapsi ei ole ongelma, eikä aikaa vievät harrastukset tai työ. Pituus ei ole ongelma ja painokin ainoastaan todella suuren ylipainon kohdalla.
Toivon kunnollista, rehellistä ja uskollista miestä, joka haluaa puolison, johon voi luottaa ja joka auttaa, kannustaa, ratkaisee ja keskustelee vaikeinakin hetkinä.