Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
101/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi pois tuosta 94 viestistä, että en varmaan koskaan halua lapsia ja tämä voi olla miinus. En tiedä olisiko minusta edes äitipuoleksi kenellekään. Sukulaislapsia joskus hoidan.

Vierailija
102/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:

N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).

Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?

Kiinnostaa. Kovasti. Tahtoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 39 v. Nainen. Lapsia on, isoja jo, eikä lisää haaveissa.

Ammattina sairaanhoitaja ja pidän työstäni.

Ylipainoa kymmenisen kiloa vaikka liikun paljon ja syön pääosin terveellisesti. En kuitenkaan nipota ruuan suhteen ja herkut kuuluvat elämään viikottain. En ole tähän ikään mennessä oppinut nalkuttamaan ja luonteeltani olen hyvin positiivinen ja iloinen ihminen.

Pidän eläimistä ja itselläni on elämän aikana ollut useita lemmikkejä, mutta tällä hetkellä ei ole mitään.

Viihdyn luonnossa ja katselen luonto-ohjelmia usein.

Tarvittaessa pukeudun iltapukuun ja korkkareihin, mutta viihdyn myös verkkareissa ja kumisaappaissa. Käytöstapoja löytyy myös virallisempiin tilaisuuksiin. Kotona otan kuitenkin rennosti ja hiippailen villasukat jalassa pitkät hiukset pörröisenä ja saatan spontaanisti istahtaa rakkaani syliin ja vietellä saman tien.

Pidän ihan tavallisista miehistä. Ei tarvitse olla viimeisen päälle tikissä.

Vierailija
104/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nainen 41 v

- 164cm/56 kg, pitkähiuksinen brunette, meikkaan ja käytän kohtuullisesti rahaa vaatteisiin, kenkiin, laukkuihin ym. 

- lapseton (vela)

- omistan koiran ja kaksi kissaa

- asun Espoossa, vuokralla (en halua omistusasuntoa ja isoa asuntolainaa) 

- ylempi korkeakoulututkinto, työskentelen koulutusta vastaavissa tehtävissä, työpaikka on vakituinen ja palkkani suomalaista keskipalkkaa parempi

- olen introvertti ja itsenäinen luonne

- en pidä matkustelusta, en käytä juuri ollenkaan alkoholia

- luen paljon (historia, sotahistoria, elämänkerrat etupäässä, jonkin verran myös satunnaista fiktiota)

- en ole kauhean romanttinen, mutta hyvin lojaali ja uskollinen läheisilleni

- yksi erittäin tärkeä harrastukseni on tietokonepelit (strategia- ja roolipelit), pidän itseäni nörttinä

- seurustelen, emme asu miesystäväni kanssa yhdessä 

- en ole koskaan etsinyt seuraa netin kautta, mutta jos olisin sinkku, en pitäisi mitenkään mahdottomana

Vierailija
105/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Tämä mulle kiitos

Tai mulle :)

Kerro itsestäsi? :) t. #3#

Ei ole tinderi tuttu ja itsensä markkinointi vierasta :).. mutta olen 38v. luonnonlapsi kai. Omien polkujen kulkija, niin oikeissa metsissä kuin muuallakin elämässä. Taiteet ja luonto on ollut tärkeää itselleni. Olen rakastava ja herkkä. Pidän läheisyydestä, olen myös leikkisä. Arvostan sitä, että osaa keskustella kaikenlaisista asioita ja toiseksi että on hyväsydäminen ja välittävä, sillä itsekin olen sellainen. Saatan tulistua epäoikeidenmukaisuudesta ja puolustan läheisiäni tai reiluutta ilman että pelkään itseni puolesta. Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia. Olen ihan kivannäköinen, pitkä ja hoikka. Joogaan ja viihdyn luonnossa ja metsissä retkillä. Sosiaalinenkin puoli löytyy ja rakastan viettää aikaa ja nauraa ystävien kanssa ja keskustella monenlaisista asioista. Parisuhteelta toivon yhteen hiileen puhaltamista, välittämistä, rakkautta, ymmärrystä, asioiden jakamista, läheisyyttä. Pidän lapsista, omia lapsia ei ole. Omat arvoni löytyvät pitkälle muualta kuin materiasta. Itselläni jalat irtoavat välillä maasta ideoihin ja unelmiin. Mutta osaan olla myös järkevä ja olen ihan älykäs myös.

Kiitos vastauksesta. Mielenkiintoista ja mukavaa luettavaa :) t. #3#

Vierailija
106/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen. Kuntoutustuella mt-ongelmien vuoksi. Mulla on masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Näiden vuoksi en ole käynyt muita kouluja kuin peruskoulun. Käyn psykoterapiassa.

Asun maalla. Olen eläinrakas, mulla on yksi koira. Pidän liikunnasta, luonnosta, maaseudusta. Luonteeltani olen huumorintajuinen, rauhallinen, introvertti, keskustelutaitoinen, pohdiskeleva.

Tykkään lukea kirjoja. Lempikanava telkkarissa on Frii. Murhamysteerit kiinnostaa. Tilaan myös Alibi lehteä.

Mulla on pitkät, tummat hiukset, olen 163cm pitkä ja hieman ylipainon rajoilla. Tykkään leipoa ja tehdä ruokaa. En polta ja alkoa käytän joskus. En meikkaa.

Lapsia ei ole enkä niitä halua. En oikein pidä lapsista.

Teen vapaaehtoistyötä eläinten parissa. Autan myös usein naapurin vanhaa mummoa.

Olet ihan samanlainen kuin minä. Voin siis jättää oman kirjoitukseni tekemättä. Terveisin 26-vuotias nainen.

Vierailija
107/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen nelikymppinen amk- koulutuksen omaava nainen. Olen matkailualalla töissä, vapaa-aika menee hiihtolenkillä, kuntosalilla tai marjametässä. Kouluikäisiä lapsia löytyy monta ja talossamme on elämää.

Unelmien mies on erähenkinen metsästäjä tai kalastaja, omistaa ehkä metsästyskoiran. Sinun ei tarvitse olla uskovainen Mutta kunnioitat minun vakaumusta.

Vierailija
108/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi melkein kaikki naiset mainitsee ekana korkeakoulututkinnon ja seuraavaksi sen miten hyvä palkka on?

Tinderissä kait haetaan parisuhdetta eikä työntekijää firmaan...?

Vierailija
109/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman ärsyttävin Tinder-profiili:

"Kysymällä selviää lisää ;)"

On kyllä mahtavia nuo, joissa jätetään toiselle kaikki työ.

Muhun otti yhteyttä nainen nettideitissä tyyliin:

"Fotot löytyy profiilista."

Vastasin siihen kuitenkin. Oma profiilini oli kattavampi, ja kyselin lisää naiselta ja kerroin itsestäni. Nainen vastasi ja kertoi jotain lisää. Jatkoin keskustelua ja kyselin lisää. Tiedustelin myös tapaamishalukkuutta. Nainen jätti vastaamatta erääseen kysymykseeni ja sanoi, ettei heti halua tavata ihan tuntematta. Se oli ihan ok siinä vaiheessa, ja jatkoin keskustelua, ja hän vastaili lyhyesti. Ehdotin Whatsappia viestittelyn helpottamiseksi. Siihen nainen, että vasta sitten myöhemmin, jos juttu luistaa hyvin siellä nettideitissä.

Just. Eiköhän se ollut siinä. En ala enempää viihdyttämään ketään ja tekemään yksin koko työtä.

Vierailija
110/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Tämä mulle kiitos

Kerro toki itsestäsi :) t. #3#

Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.

Tuu hakee, täällä mä oon ;)

Wau :) Mistä löydän sut? #3#

No tänään Helsingin keskustasta viiniltä :)

Viini hyvässä seurassa kyllä maistuisi. Tosin Helsinkiin on reilu 300km matkaa :)

Vierailija
111/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein kaikki naiset mainitsee ekana korkeakoulututkinnon ja seuraavaksi sen miten hyvä palkka on?

Tinderissä kait haetaan parisuhdetta eikä työntekijää firmaan...?

Ehkä he haluavat ilmaista, etteivät etsi elättäjää vaan puhtaasti ihmissuhdetta. Lisäksi on (ei akateemisia miehiä), jotka voi pitää huonona naisen korkeaa koulutusta. Parempi siis paljastaa asia heti alkuun.

Vierailija
112/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.

Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen. 

Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään. 

Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi. 

Vierailija
113/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:

N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).

Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?

Täysin mitäänsanomattomalta kuulostat. Pituus ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
114/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.

Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.

Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.

Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.

Tuo mies sopisi mulle. Voisin ottaa, jos en olisi jo naimisissa.

Tossa selkeästi yksi pari jo mätsäsi, kunhan löytävät toisensa konkreettisesti. Nyt paritetaan tämä kaveri tolle listan tehneelle naiselle.

Jos on kerta suomi24deitti, niin miksei myös AVdeitti? Pandoran lipas vaan auki :D

Vierailija
115/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, pelaan. Olen 48v hoikka nainen, en varsinaisesti urheilullinen mutta liikun säännöllisesti ja pidän erityisesti luonnossa vaeltamisesta. Pidän ruoan laitosta, hyvästä ruoasta ja juomasta – olen hiukan hedonisti, ja siksi hyvään oloon kuuluu myös yllä mainittu liikunta ;-). Kiinnostun helposti uusista asioista ja pidän uuden oppimisesta. Elämässä täytyy ain olla musiikkia (klassista) ja kirjoja.  

Luonteeltani olen aika introvertti, sosiaalinen kyllä jo työnikin puolesta, mutta viihdyn paremmin pienessä porukassa – myös omassa seurassani. Kaupunkioloissa tykkään pukeutua hyvin ja laittautua, mökillä tai vaelluksella taas mennään au naturel. Teen asiantuntijahommia kolmannella sektorilla. 

Entä sinä? Voit olla pidempi tai lyhyempi, vanhempi tai nuorempi, parraton tai parrallinen, lapseton tai lapsellinen. Itse olen lapseton mutta lapset ovat ok. 

Pidän ihmisistä, joilla on mielenkiintoisia ajatuksia. Älykkyys, mietteliäisyys ja huomaavaisuus ovat hyviä luonteenpiirteitä. Etsin sielunkumppania, jonka kanssa voin vaihtaa ajatuksia ja tehdä ihania asioita, vaikkapa patikoida Espanjassa, käydä konserteissa ja museoissa, tai lähteä pyörämatkalle Ahvenanmaalle. Tai sienestää, laittaa hyvää ruokaa ja saunoa mökillä.

Vierailija
116/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan K kirjoitti:

59v mies. Viisas ja myös älykäs, jota pidän vähemmän tärkeänä kuin viisautta. Hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Sosiaalisiin taitoihin liittyy luonnollisesti kyky ilmaista itseään ymmärrettävästi, kyky kuunnella ja ymmärtää toisia ja hyvä tunneäly. En kaipaa vilkasta sosiaalista elämää, mutta nautin kohtuullisessa määrin ihmisten seurasta, etenkin kahdenkeskisestä tai pienissä porukoissa. Keskustelen mieluummin omista ja keskustelukumppaneiden intohimon ja kiinnostuksen kohteista kuin itsestäni tai yleensäkään ihmisistä tai siitä, mitä he ovat tehneet tai sanoneet.

Olen ystävällinen ja avarakatseinen, jokainen saa elää tavallaan, jos ei konkreettisesti vahingoita muita, en ole maailmanparantaja, elämä on liian lyhyt siihen. Ajattelen paljon ja muodostan mielipiteeni sen ja tiedon pohjalta. Yleinen mielipide tai mitä muut ajattelevat, eivät vaikuta näkemyksiini, siinä mielessä olen epäsovinnainen. Käyttäydyn kuitenkin aina korrektisti ja sivistyneesti, vältän tarpeettomia ristiriitoja ja ihmissuhteissani osaan toimia ratkaisukeskeisesti, toiset huomioon ottaen. 

Olen käytännössä päihteetön. Tunnen vahvasti ja pystyn ilmaisemaan tunteitani, vaistomaan ja aistimaan toisten tunteet Rakastan aitoutta ja inhoan teennäisyyttä ja tarpeetonta muodollisuutta. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin oletusarvoisesti samanarvoisina, tittelit, asemat ja varallisuus eivät vaikuta millään tavalla, tärkeintä on se, miten kohtelee lähimmäisiään. 

Harrastan muutamia asioita kerrallaan ja innostun helposti myös uusista asioista. Rakastan luonnossa ja vesillä liikkumista, vähäisesti suunniteltuja matkoja. Pilke silmäkulmastani ei ole hävinnyt iän myötäkään. Tunnen itseni vielä nuoreksi ja energiseksi. 

Melko iso Ego jos sanoo itseään viisaaksi. Oletko ns. Kirjaviisas proffa vai sivistynyt viisas?

Onko nöyryyttä terveellä tavalla ihmisenä? Filosofiset asiat puhuttavat myös kaunista naista, ikä 55 jne.

Vierailija
117/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Entä koulutus, pituus ja paino ja asuinpaikka?

Vierailija
118/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34/167/63/95/75/95/75B/37/2

Vierailija
119/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, pelaan. Olen 48v hoikka nainen, en varsinaisesti urheilullinen mutta liikun säännöllisesti ja pidän erityisesti luonnossa vaeltamisesta. Pidän ruoan laitosta, hyvästä ruoasta ja juomasta – olen hiukan hedonisti, ja siksi hyvään oloon kuuluu myös yllä mainittu liikunta ;-). Kiinnostun helposti uusista asioista ja pidän uuden oppimisesta. Elämässä täytyy ain olla musiikkia (klassista) ja kirjoja.  

Luonteeltani olen aika introvertti, sosiaalinen kyllä jo työnikin puolesta, mutta viihdyn paremmin pienessä porukassa – myös omassa seurassani. Kaupunkioloissa tykkään pukeutua hyvin ja laittautua, mökillä tai vaelluksella taas mennään au naturel. Teen asiantuntijahommia kolmannella sektorilla. 

Entä sinä? Voit olla pidempi tai lyhyempi, vanhempi tai nuorempi, parraton tai parrallinen, lapseton tai lapsellinen. Itse olen lapseton mutta lapset ovat ok. 

Pidän ihmisistä, joilla on mielenkiintoisia ajatuksia. Älykkyys, mietteliäisyys ja huomaavaisuus ovat hyviä luonteenpiirteitä. Etsin sielunkumppania, jonka kanssa voin vaihtaa ajatuksia ja tehdä ihania asioita, vaikkapa patikoida Espanjassa, käydä konserteissa ja museoissa, tai lähteä pyörämatkalle Ahvenanmaalle. Tai sienestää, laittaa hyvää ruokaa ja saunoa mökillä.

Ihana! Jos olisin vapaa, kirjoittaisin jo sinulle pitkää kirjettä, suunnittelisin kanssasi prätkäreissua kaakkoisaasiassa, vaellusta Pyreneillä, parin viikon lomaa autiolla saarella Saimaalla, miettisin kanssasi elämän mysteeriä, istuisin hiljaa nuotiolla ajatusten kypsyessä Suomen suven yöttömässä yössä....

120/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 vuotias juristinainen.

Jumaloin eläimiä.

En ole mikään liikunta-enkä siivoushullu.

Luonnonblondi, isot ruskeat silmät, 1.65 & 55.

Inhoan henkistä velttoutta.

Uhkapeluri ja etsin nautintoja.

Intohimoinen ja mustasukkainen skorpioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi