Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Oon nainen
18v
Oon töissä
Ei ole lapsia
Asun omillani
Pituus 173.5
Paino noin 62 kiloo
Liilaks värjätyt hiukset, ja ihan tavis-tyyppi ja nöytän normaalilta
Käytän meikkiä korkeintaan 2-3 krt viikos
Haluun 3-5 lasta, hyvän miehen kans
Ei muuta
OT: pitääkö Tinderissä ilmoittaa seksuaalinen suuntautumisensa, vai selaavatko kaikki kaikkien kuvia (naisten ja miesten ja muiden)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Kerro toki itsestäsi :) t. #3#
Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.
Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.
Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.
Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.
Tuu hakee, täällä mä oon ;)
Miksi kerrotte pituutenne/ painonne hiusten värin ym. Ulkonäköön perustuvia asioita?
Eikö deitti ilmoitusta pysty tekemään kertomalla arvoistaan , koulutuksesta/ töistä. Onko lapsia vai ei. Harrastaako jotain. Mistä tykkää esim.matkustelu tai saunominen ym..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulle kiitos
Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.
Tuu hakee, täällä mä oon ;)
Wau :) Mistä löydän sut? #3#
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 -vuotias nainen ja pidän:
- luonnosta ja rauhallisuudesta
- ruuasta ja viinistä
- eläimistä
- lapsista, mutta en halua omia
- liikunnasta, etenkin kestävyysjuoksusta
- mökkeilystä ja kalastuksesta
- keskusteluista, niin syvällisistä kuin pöljästä tajunnanvirrastakin
- listojen laatimisesta
En pidä:
- muiden haukkumisesta ja ankeilusta
- äijistelystä ja rehentelystä
- juhlimisesta aina baaribiletyksestä sukujuhlapönötykseen
- yksitoikkoisesta ajatusmaailmasta
- mielenkiinnottomuudesta maailmaa ja elämänkirjoa kohtaan
- kaupunkiasumisesta
- äärimmäisyydestä
- maksalaatikosta
Vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulle kiitos
Tai mulle :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.
Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.
Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.
Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.
Tossa selkeästi yksi pari jo mätsäsi, kunhan löytävät toisensa konkreettisesti. Nyt paritetaan tämä kaveri tolle listan tehneelle naiselle.
Jos on kerta suomi24deitti, niin miksei myös AVdeitti? Pandoran lipas vaan auki :D
Nelikymppinen miehen alku. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.
(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)
Hyvä kuvaus. Jos olisin Tinderissä, laittaisin kyllä viestin.
Räväkkä mummo joka pitää huumorista.
Etsin n. 65 - 90 v. miestä juttelukaveriksi.
Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulle kiitos
Eikö tuossa ollut jo kaikki liian kohdillaan? Veikkaan, että kyseessä on hyvä itsensä markkinoija, mutta todellisuus voi olla jotain muuta.
Haluaisiko joku arvostella näitä tähänastisia? Esim. onko jotain parannettavaa "markkinoinnissa".
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku arvostella näitä tähänastisia? Esim. onko jotain parannettavaa "markkinoinnissa".
Ei halua lisää lapsia on ehdoton no-no.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voin sanoa yleisesti, että liian hyvin markkinoitu alkaa vaan ärsyttää itseäni henk.koht. Tulee epäaito tai liian suunnitelmallinen fiilis.
Ainakin ohittaisin vauhdilla nämä: en pidä maksalaatikosta.
Mitä ihmeen väliä?
Kertoo ihmisestä matalamielisyyttä, täydellistä alkeellisuutta laitta jotain näin typerää kuvaukseensa.
Ellei sitten sarkasmina, mutta ei välity näistä.
En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:
N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).